• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

паливо

Завершена

8 760 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 43 000.00 UAH
Період оскарження: 24.10.2016 15:24 - 26.11.2016 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо повторного подання форми «Тендерна пропозиція»

Номер: 2502b4c7b7d542c093b2afaf4afdfef6
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-24-000381-a.c4
Назва: Щодо повторного подання форми «Тендерна пропозиція»
Вимога:
В доповнення до вже поданої 23.01.2017 вимоги UA-2016-10-24-000381-a.b3 повідомляємо наступне. Тендерна пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ», яка за результатами аукціону була визнана найбільш економічно обґрунтованою, 17.01.2017 була відхилена за обставин, зазначених ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ» у вищезазначеній вимозі. Одночасно Переможцем визнано ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ». Вказані протоколи Замовника 18.01.2016 опубліковані в системі PROZORRO. В той же час відповідно до примітки*** Додатку 4 до Тендерної Документації, Учасник пропозиція якого знаходиться на розгляді тендерним комітетом, повинен повторно подати форму «Тендерна пропозиція» Додаток 4 до Тендерної документації, з зазначенням остаточних цін визначених за результатами електронного аукціону у строк не пізніше ніж 1 робочий день з дня проведення електронного аукціону або відхилення попередньої тендерної пропозиції. Згідно з роз’ясненням Замовника у даній процедурі закупівлі UA-2016-10-24-000381-a, оприлюднене (15.11.2016 15:28) на веб-порталі Уповноваженого органу на питання Учасника (14.11.2016 10:54) «Повторне надання форми "Тендерна пропозиція" подається шляхом завантаження до системи під час кваліфікації учасника в строки встановлені Замовником наведені у п. Примітки Додатку 4 до Тендерної документації». Згідно з пунктом 6 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, що забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами А тому дана вимога Замовника щодо подання документів, зокрема форми «Тендерної пропозиції», в електронній формі відповідає вимогам чинного законодавства, які чітко визначають порядок обміну інформацією і документами тільки в електронному вигляді. Крім того, вказана вимога Тендерної Документації Замовника є безумовною та безальтернативною та не містить жодних винятків задля її ігнорування. В той же час ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ» у строк не пізніше ніж 1 робочий день з дня відхилення попередньої тендерної пропозиції (тобто тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ») повторно не завантажило до системи форму "Тендерна пропозиція". Відповідно до Додатку 4 до Тендерної Документації, «У випадку, коли нами не дотримано вимог Замовника та/або запропоновані послуги/роботи, зміст та умови надання (виконання) яких гірші за ті, які вимагаються Замовником в цій тендерній документації, надаємо свою згоду на відхилення нашої пропозиції та в подальшому не будемо мати претензій з даного приводу. В разі подачі вищевказаних документів не в повному обсязі та/або оформлених не відповідно до вимог документації електронних торгів та/або з недотриманням встановлених документацією строків надання, надаємо свою згоду на відхилення нашої пропозиції та в подальшому не будемо мати претензій з даного приводу». Додатково підстави для відхилення Тендерної пропозиції Учасника, визначені статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 4 розділу V Тендерної Документації. А тому, Тендерна пропозиція ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ», що є вищою за пропозицію ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ» (різниця близько 350 000 грн.) та стане додатковим тягарем для місцевого бюджету і призведе до зайвих фінансових витрат в умовах економічної кризи в країні, підлягає відхиленню внаслідок недотримання вимог Замовника, ненадання документів в повному обсязі та не дотримання встановлених документацією строків. Що у підсумку є підставою для відміни торгів на підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 1 розділу VI Тендерної Документації, внаслідок відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із Законом. Також, нагадуємо про персональну відповідальність голови та членів тендерного комітету за порушення вимог установлених Законом України «Про публічні закупівлі» та прийнятих ними рішень.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до пункту примітки додатку 4 до тендерної пропозиції (Учасник пропозиція якого знаходиться на розгляді тендерним комітетом, повинен повторно подати форму «Тендерна пропозиція» Додаток 4 до Тендерної документації, з зазначенням остаточних цін визначених за результатами електронного аукціону у строк не пізніше ніж 1 робочий день з дня проведення електронного аукціону або відхилення попередньої тендерної пропозиції.). Тобто в складі тендерної пропозиції учасником, пропозиція якого знаходиться на розгляді, повинна бути форма «тендерної пропозиції» (додаток 4 до документації) з остаточними цінами за результатами електронного аукціону. Враховуючи відсутність пониження ціни під час електронного аукціону, форма «Тендерна пропозиція» надана учасником до закінчення кінцевого строку подання документів є дійсною, із зазначенням тих цін які є остаточні після проведення електронного аукціону.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо рішення Учасника

Номер: 3a8726370eaa46f882d4900f7da76895
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-24-000381-a.b3
Назва: Щодо рішення Учасника
Вимога:
Звертаємось до Вас із приводу наступного. 24.10.2016 року Полтавським комунальним автотранспортним підприємством 1628 оголошено закупівлю в електронній системі з ідентифікатором UA-2016-10-19-000573-a щодо предмету Код за ДК 016:2010 -19.20.2 - Паливо рідинне та газ; оливи мастильні (Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09100000-0 – Паливо) (09132000-3 – бензин марки А-92, 09134200-9 – дизельне паливо) за процедурою відкритих торгів, застосовуючи положення Закону України «Про публічні закупівлі». Протягом періоду подання пропозицій, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ» подало свою пропозицію торгів разом з іншими документами, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам та критеріям та які вимагалися тендерною документацією Замовника. Замовником на виконання частини 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», розглянуто тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації та визначено відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій, а саме: ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ» та ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ». 15.12.2016 під час проведення електронного аукціону, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ» запропонувало найбільш економічно вигідну ціну. 22.12.2016 згідно протоколу № 10 засідання тендерного комітету Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628, Замовником вирішено прийняти пропозицію конкурсних торгів Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС ОЙЛ" та оприлюднити протягом одного дня в електронної системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до Додатку №2 до Тендерної Документації, визначений вичерпний перелік документів, які Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір повинен подати замовнику, зокрема, підписаний проект договору. Листом від 23.12.2016 за вих.№ 1611-К, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ» 26.12.2016 (вх.№ 2082) на виконання вищезазначеної умови Тендерної Документації, надано Замовнику повний пакет документів згідно Додатку №2 до Тендерної Документації, зокрема, підписаний та заповнений зі своєї сторони проект договору (звичайно ж без номеру та дати, так як на момент надсилання цього проекту не розпочався строк для укладення договору), а тому Переможець виконав в повному обсязі всі вимоги Тендерної Документації. Відповідно до частини 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Аналогічна умова зазначена пунктом 2 розділу VI Тендерної Документації. Тобто строк для укладення договору сплив 11.01.2017 включно. Згідно з роз’ясненням Замовника у даній процедурі закупівлі UA-2016-10-24-000381-a, оприлюднене (28.10.2016 16:35) на веб-порталі Уповноваженого органу на питання Учасника (26.10.2016 14:28), «Підписаний проект договору (Додаток 3).» трактується Замовником, як: підписаний – заповнений (вказані всі відповідні пункти договору), підписаний уповноваженою особою учасника з відбитком печатки, у разі якщо учасник здійснює свою господарську діяльність з використанням печатки, відповідно до законодавства. Даний проект договору подається для повного погодження учасником з умовами проекту договору. Даний проект подається разом з іншими документами передбаченими додатком 2 Тендерної документації. Договір за результатами проведення процедури закупівлі спочатку підписується Замовником, та надсилається Учаснику-переможцю для підписання в двох екземплярах. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Протягом строку укладення договору, Замовник допустив грубе порушення законодавства з питань публічних закупівель, що призвело до не укладення договору про закупівлю, а саме: - письмово не повідомив Переможця про свою позицію стосовно умов підписаного, заповненого зі сторони Переможця та надісланого Переможцем проекту договору про закупівлю; - не надіслав Переможцю підписані та скріплені печаткою Замовника 2 екземпляри договору для підписання та скріплення печаткою Переможця; - не уклав з Переможцем, як того вимагають приписи чинного законодавства договір про закупівлю. Пропущення Замовником строку для укладення договору є порушення, яке неможливо усунути в зв’язку з пропущенням часових меж, чітко визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та відсутності норм чинного законодавства, які надавали б право Замовнику в даному випадку продовжити строк для укладення договору про закупівлю. Згідно з частиною 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги в разі, зокрема, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Аналогічний безальтернативний обов’язок Замовника зазначений також у пункті 1 розділу VI Тендерної Документації. 1) Замовником у протоколі № 11 від 17.01.2017 засідання тендерного комітету, вказано, що Учасником не було підписано договір за результатом проведеної процедури закупівлі. Проте як вказано вище, Учасником було в повному обсязі виконано умови Тендерної Документації в тому числі, надано Замовнику підписаний та скріплений печаткою Учасника проект договору про закупівлю, але саме Замовником не було підписано, не скріплено печаткою та не надіслано на адресу Учасника вказаний договір. 2) В разі, якщо Замовник не згоден з заповненими (а не зміненими) умовами договору, враховуючи вказані вище норми чинного законодавства, договір повинен бути укладений між Сторонами в редакції, яка влаштовує Замовника. Проте протягом строку підписання договору, Замовник не вчинив жодних дій задля направлення Учаснику договору про закупівлю, його підписання та скріплення печаткою в редакції, яка влаштовує Замовника. 3) Замовником у протоколі № 11 від 17.01.2017 вказано про факт доповнення/зміни Учасником проекту договору без врахування вимог Цивільного кодексу та Господарського кодексу. Проте Учасником, враховуючи роз’яснення Замовника у даній процедурі закупівлі UA-2016-10-24-000381-a щодо порядку підписання/заповнення/надсилання договору про закупівлю, було надано Замовнику заповнений, підписаний та скріплений печаткою проект договору, що і робить його по суті проектом договору. В разі якщо Замовник вважає факт заповнення договору як його доповнення/зміну, абсолютно не логічним та таким, що вводить в оману Переможця є факт наявності в додатку № 3 до Тендерної Документації не заповнених полів, які згідно логіки Замовника ні в якому разі не можна було заповнювати Учасником, а також факт наявного роз’яснення самого Замовника про необхідність заповнення незаповнених полів Учасником. 4) Замовником, враховуючи надані роз’яснення, додатково сформовано наступний порядок обміну документами з метою узгодження та підписання договору про закупівлю: а) Переможець у 5 денний термін строк з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати Замовнику документи, передбачені Додатком № 2 до Тендерної Документації, в тому числі підписаний – заповнений (вказані всі відповідні пункти договору), підписаний уповноваженою особою учасника з відбитком печатки проект договору; б) Договір за результатами проведення процедури закупівлі спочатку підписується Замовником, та надсилається Учаснику-переможцю для підписання в двох екземплярах. Тобто Замовник розглядає заповнений на розсуд Переможця проект договору та в разі згоди з його положеннями вносить відповідні зміни до Додатку № 3 до Тендерної Документації, підписує 2 екземпляри договору та надсилає їх Учаснику-переможцю для підписання. В той же час в разі не згоди Замовника з заповненими Переможцем пунктами, Замовник повинен на власний розсуд заповнити ці пункти та надіслати 2 екземпляри договору (або 2 екземпляри договору в редакції Переможця з протоколом розбіжностей Замовника) Переможця для підписання. А Переможець, в разі згоди з заповненими Замовником пунктами, повинен підписати 2 екземпляри договорів та повернути 1 екземпляр Замовнику, а в разі не згоди – враховуючи припис частини 3 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», договір вважається неукладеним з вини Учасника. Таким чином Переможцем було виконано в повному обсязі всі необхідні дії відповідно до вимог Тендерної Документації та роз’яснень, в той же час Замовником ним же передбачений порядок подачі та підписання документів не був дотриманий. 5) Замовником у протоколі № 11 від 17.01.2017 вказано на порушення Учасником Закону України «Про публічні закупівлі» та Тендерної Документації в частині «Основні умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону». Проте Учасником не було внесено жодних змін до істотних умов договору про закупівлю, а було повністю заповнено (заповнені всі не заповнені пункти) додаток № 3 до Тендерної Документації, як це передбачено нормами чинного законодавства та роз’ясненнями Замовника. 6) Замовником у протоколі № 11 від 17.01.2017 вказано про те, що Переможець начебто не надав пояснень щодо одностороннього порядку зміни умов договору. Проте як вже було вказано вище Переможець не змінював в односторонньому порядку умови договору, а заповнював не заповнені його пункти згідно норм чинного законодавства та наданих Замовником роз’яснень. Більше того надання Переможцем будь-яких подібних пояснень взагалі не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі» та вимогами Тендерної Документації. 7) Замовником у протоколі № 11 від 17.01.2017 декілька разів зазначено підставою для відхилення тендерної пропозиції Переможця нібито порушення ним вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу, Господарського кодексу тощо. Проте, вказана Замовником підстава відсутня у вичерпному переліку випадків, визначених частиною 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», які є безумовною підставою для відхилення тендерної пропозиції Переможця. 8) Замовником у протоколі № 11 від 17.01.2017 зазначено, що доповнені Переможцем пункти договору завдають економічної шкоди дотаційному підприємству замовника та бюджету міста та громаді. З цього приводу зазначаємо, що 01 квітня 2016 року між ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ» та ПОЛТАВСЬКЕ КАТП 1628, було укладено договір за № 01-04/2 на відпуск товару за пластиковими картками (Договір), за яким ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ» (Продавець та/або Постачальник) зобов’язувався здійснювати відпуск Товару (бензин марки А-92 UA, A-92 євро, А-95 євро, А-95 Premium, дизельне паливо євро, дизельне паливо TIR євро – пункт 2.1. Договору), а ПОЛТАВСЬКЕ КАТП 1628 (Покупець) зобов’язувався проводити оплату за отриманий Товар (пункт 5.3. Договору). Згідно пункту 5.7. Договору, Покупець зобов’язується проводити оплату за Товар протягом 30 банківських днів з моменту отримання Товару. Так ПОЛТАВСЬКИМ КАТП 1628 протягом дії договору було придбано Товару загалом на суму 191 989,84 (сто дев’яносто одна тисяча дев’ятсот вісімдесят дев’ять) гривень 84 копійок, але в порушення умов Договору оплати в повному обсязі за придбаний Товар не здійснено, що й вимусило ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ» звернутися за захистом своїх прав та законних інтересів до Господарського суду Полтавської області. 25.10.2016 року по справі № 917/1356/16 Господарським судом Полтавської області (суддя О.М. Тимощенко) прийнято рішення про стягнення з Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 на користь ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ» основного боргу в сумі 155 989,84 грн., 3% річних – 1 056,27 грн., пені – 11 452,98 грн. та витрат по сплаті судового збору – 2 527,48 грн. На підставі вказаного, Шевченківським ВДВС м.Полтава ГТУЮ у Полтавській області було відкрите виконавче провадження (ВП № 52871304), що передбачає додаткове стягнення з Боржника виконавчого збору. Вказане виконавче провадження приєднане до зведеного виконавчого провадження (ВП № 48327291), що вказує на наявність інших Стягувачів щодо того самого Боржника, а саме ВП № 46723339, 47228933, 52497076, 52871304. Наявність відкритих (незавершених) виконавчих проваджень частково підтверджується інформацією з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, доступ до якого є вільним. На даний час ПОЛТАВСЬКИМ КАТП 1628 заборгованість перед ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ» не погашена, повністю ігноруючи умови укладеного Договору, рішення Господарського суду Полтавської області, постанови Шевченківського ВДВС м.Полтава ГТУЮ у Полтавській області. Проте, незважаючи на наявність заборгованості перед ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ» та іншими суб’єктами господарювання, ПОЛТАВСЬКИМ КАТП 1628 в період 2016-2017 років в обхід відкритих публічних торгів, шляхом проведення безпідставних переговорних процедур та поділу предмету закупівлі, укладаються прямі договори на поставку нафтопродуктів за економічно невигідними цінами. Вищезазначене може свідчити про недостатній рівень фінансової дисципліни такого Замовника в частині невиконання/виконання з порушенням строків взятих ним на себе зобов’язань, набуття Замовником статусу не платоспроможного комунального підприємства та збільшення в зв’язку з цим фінансового тягаря для бюджету міста, а заповнення Переможцем незаповнених пунктів Додатку № 3 до Тендерної Документації саме таким чином є додатковою гарантією виконання Замовником в повному обсязі та у встановлені строки своїх зобов’язань та є формою часткового відшкодування завданих Замовником Переможцю збитків та фінансових втрат у разі несвоєчасних розрахунків та порушення інших умов договору. Крім того, Замовником свідомо прийнято незаконне рішення (протокол № 12 від 17.01.2017) про визнання Переможцем ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ», з повним ігноруванням вимог власної Тендерної Документації та положень Закону України «Про публічні закупівлі», без врахування факту не відповідності Тендерної пропозиції ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ» Тендерній Документації на підставі наступного: Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Тендерної Документації, Автозаправні станції Учасника (АЗС) повинні бути розміщені на відстані не більше, а ніж три з половиною кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника (м.Полтава вул.Кагамлика, 84). Згідно з роз’ясненням Замовника у даній процедурі закупівлі UA-2016-10-24-000381-a, оприлюднене (27.10.2016 17:18) на веб-порталі Уповноваженого органу на питання Учасника (25.10.2016 16:01), з метою безперебійного та цілодобового забезпечення потреб Замовника паливо-мастильними матеріалами, Учасник повинен мати не менше, ніж 2 (дві) АЗС розміщені на відстані не більше, а ніж три з половиною кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника (м.Полтава вул.Кагамлика, 84). Інформація про віддаленість АЗС Учасника від території Замовника вказується у технічній частині тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 2 Додатку № 5 до Тендерної Документації, зазначено, що Учасником для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до предмета закупівлі надається копії документів, які підтверджують право власності на АЗС, або копії договорів оренди АЗС, на яких буде здійснюватись відпуск Товару Замовнику. В той же час Учасником в «Довідці про віддаленість АЗС учасника до виробничо-технічної бази Замовника» (вих.№ 1326/16 від 28.11.2016), зазначено 6 АЗС, на яких Учасником буде здійснюватися відпуск Товару Замовнику, зокрема, м.Полтава, вул.Сінна, 7-а з віддаленістю від бази Замовника 3,5 км. В той час, згідно інформаційних ресурсів (www.google.com.ua/maps, yandex.ua/maps) відстань між вказаними пунктами становить 3,6 км. (більше ніж три з половиною кілометри), що є однією з безумовних підстав для відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ». А тому, Тендерна пропозиція ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ» підлягає відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 3 розділу V Тендерної Документації, як така, що не відповідає умовам Тендерної Документації. Що у підсумку є підставою для відміни торгів на підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 1 розділу VI Тендерної Документації, внаслідок відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із Законом. Враховуючи все вищевикладене, виконання Переможцем в повному обсязі всіх вимог Тендерної Документації та водночас грубе порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель, що призвело у підсумку до не укладення договору про закупівлю, чергове незаконне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ» та визнання переможцем іншого учасника з ціновою пропозицією, що є вищою за пропозицію ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ» (різниця близько 350 000 грн.) та стане додатковим тягарем для місцевого бюджету і призведе до зайвих фінансових витрат в умовах економічної кризи в країні, вимагаємо: 1. Надати чітко сформульовану інформацію стосовно конкретних підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ» в частині нібито невиконання вимог Тендерної Документації, документально обґрунтованого факту відмови Переможця від підписання договору та документально підтвердженої та встановленої вини ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ» стосовно неукладення договору про закупівлю. 2. Обґрунтувати наявність незаповнених пунктів додатку 3 до Тендерної Документації, які повинен був заповнити Переможець задля надсилання на адресу Замовника документу, який підпадає під поняття «проекту договору», і заповнення яких стало підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС-ОЙЛ». Також, нагадуємо про персональну відповідальність голови та членів тендерного комітету за порушення вимог установлених Законом України «Про публічні закупівлі» та прийнятих ними рішень. Беручі до уваги невідкладність порушених питань, вимагаємо надати відповідь з запитуваною інформацією у строк та спосіб, встановлений частиною 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учасник ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ «АВТОТРАНС – ОЙЛ, Ваш лист № 47 від 23.01.2017 року розглянуто. Та повідомляємо Вам, як учаснику наступне: В залежності від потреб замовника, кожен розпорядник бюджетних коштів, що потрапляє під дію Закону України «Про публічні закупівлі» складає річний план закупівель, та у відповідності із потребою визначає тип закупівлі. Потреба у паливно - мастильних матеріалах, зобов’язала, нас як замовника, до проведення відповідних процедур закупівель, зокрема, процедури відкритих торгів. Проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі за кодом ДК 016:2010 -19.20.2 Паливо рідинне та газ; оливи мастильні (Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09100000-0 – Паливо) (09132000-3 – бензин марки А-92, 09134200-9 – дизельне паливо) передбачено чинним Законом України «Про публічні закупівлі». Закон України «Про публічні закупівлі» містить в собі чітку хронологію проведення процедури відкритих торгів, розробка та затвердження тендерної документації, із зазначенням вимоги щодо вкладання договорів, за результатами проведених процедур. Однією із вимог тендерної документації по процедурі відкритих торгів, щодо закупівлі щодо закупівлі за кодом ДК 016:2010 -19.20.2 Паливо рідинне та газ; оливи мастильні (Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09100000-0 – Паливо) (09132000-3 – бензин марки А-92, 09134200-9 – дизельне паливо) є надання підписаного проекту договору учасником процедури, а саме: «Розділ VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю» пункт 3. «Проект договору про закупівлю» «Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом та наведених у проекті договору (Додаток № 3)». При наданні роз’яснень Вам як учаснику, закупівлі, через систему онлайн - закупівель prozorro.gov.ua (запитання від Вас надходили у режимі інкогтіто) тобто усі учасники ринку закупівель, що діють у сфері паливно - мастильних матеріалів мали та мають рівні можливості, були надані, як на наше бачення повні та вичерпні відповіді, а саме: «Формулювання вимоги встановленої п. 7 Додатку 2 Тендерної документації, а саме «Підписаний проект договору (Додаток 3).» трактується Замовником, як: підписаний – заповнений (вказані всі відповідні пункти договору), підписаний уповноваженою особою учасника з відбитком печатки, у разі якщо учасник здійснює свою господарську діяльність з використанням печатки, відповідно до законодавства. Даний проект договору подається для повного погодження учасником з умовами проекту договору. Даний проект подається разом з іншими документами передбаченими додатком 2 Тендерної документації.» Звертаємо ще раз, Вашу, увагу на те, що Ви, як учасник процедури відкритих торгів . Не надав протокол узгодження розбіжностей, щодо внесених самостійно пунктів договору. Такі дії учасника ТОВ торговий дім «Автотрансоіл», призвели до порушення положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» щодо закупівлі за кодом ДК 016:2010 -19.20.2 Паливо рідинне та газ; оливи мастильні (Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09100000-0 – Паливо) (09132000-3 – бензин марки А-92, 09134200-9 – дизельне паливо). Шановий Учсник загальновідомо, що договір вважається укладеним, якщо сторони в належній формі дійшли згоди за всіма істотними умовами договору. Пункт 1 ст. 638 Цивільного кодексу України (далі – ЦК) та п. 2 ст. 180 Господарського кодексу України (далі – ГК) істотними умовами називають умови про предмет договору, умови, визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також всі ті умови, відносно яких за заявою хоча б однієї із сторін повинна бути досягнуто згода. З цього випливає, що у разі недосягнення сторонами згоди з усіх істотних умов господарського договору, він вважається неукладеним, тобто таким, що не відбувся. Цей висновок міститься в п. 8 ст. 181 ГК. Тому, щоб господарський договір мав право на життя, сторонам необхідно узгодити всі його умови. З цією метою одна сторона надсилає іншій стороні проект договору з такими умовами, які вона вважає за потрібне включити до нього. Сторона, яка отримала цей проект, після детального вивчення вирішує чи погоджується вона із запропонованими умовами. Можлива така ситуація, коли цю сторону договір влаштовує в принципі, але деякі умови вона б хотіла викласти по-іншому. В цьому випадку сторона складає окремий документ – протокол розбіжностей. Саме термін «протокол розбіжностей» міститься лише в ГК, але питання щодо нього регулюються нормами не лише ГК, а й ЦК. Вами, як учасником не було дотримано вище перелічених вимог чинного законодавства України, що регулює ринок державних закупівель. А Ваші дії призвели, до того, що Ви як, учасник процедури відкритих торгів щодо закупівлі за кодом ДК 016:2010 -19.20.2 Паливо рідинне та газ; оливи мастильні (Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09100000-0 – Паливо) (09132000-3 – бензин марки А-92, 09134200-9 – дизельне паливо) порушили вимоги тендерної документації, зокрема, ст. 36.п.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Основні умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції…». Ви, як учасник не подали належним чином оформлених пояснень, щодо самовільно доданих пунктів до договору, у розрізі чинного законодавства, що регулює договірні відносини. Вами не було надано своєчасно належно оформленого проекту ДОГОВОР, на на погодження Замовнику із подальшим його вкладанням, за умови досягнення погодження із істотними умовами договору. Отже Ви, як учасник процедури відкритих торгів щодо закупівлі за кодом ДК 016:2010 -19.20.2 Паливо рідинне та газ; оливи мастильні (Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09100000-0 – Паливо) (09132000-3 – бензин марки А-92, 09134200-9 – дизельне паливо) попрали та знівелювали принципи проведення державних закупівель, у частині законності оформлення договору за результатами проведення відповідних процедур закупівель відповідно до норм Закону України «Про державні закупівлі». Відповідно до частини 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник укладає ДОГОВІР про закупівлю з учасником, який визначений переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, але не пізніше 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця. Нажаль Вами, як Учасником - переможцем не було на останній строк укладення договору 11.01.2017 включно надано відповідного пакету документів, для підписання ДОГОВРУ за результатами проведеної процедури за кодом ДК 016:2010 -19.20.2 Паливо рідинне та газ; оливи мастильні (Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09100000-0 – Паливо) (09132000-3 – бензин марки А-92, 09134200-9 – дизельне паливо). Натомість ми, як замовник отримали проект договору із внесеними правками, які були не прийнятні, нам як замовнику, без жодних пояснень та належно оформлених до внесених правок до проекту ДОГОВРУ, що міститься у тендерній документації відповідно до вимог положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» щодо закупівлі за кодом ДК 016:2010 -19.20.2 Паливо рідинне та газ; оливи мастильні (Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09100000-0 – Паливо) (09132000-3 – бензин марки А-92, 09134200-9 – дизельне паливо), а саме: У розділVIIдоговору ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН додано п. 7.3.1. Уразі порушення строків оплати Замовник сплачує Учаснику пеню, у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла в період прострочення за кожен день прострочення, враховуючи індекс інфляції, три відсотки річних від простроченої суми та п’ятнадцяти відсотків річних за користування коштами за отриманий Товар. Крім того, в разі прострочення оплати поставленого товару або оплата не в повному обсязі більш ніж на 5 календарних днів. Замовник сплачує Учаснику штраф у розмірі 20% (двадцять відсотків) від вартості поставленого, але не оплаченого товару. п. 7.3.3 У разі порушення Замовником вимог п.4.1 та внаслідок чого Учасник вимушений був припинити подальшу поставку Товару, Замовник сплачує на користь Учасника штраф у розмірі 1000,0(одна тисяча)гривень за кожний такий випадок. п.7.3.4. Для визначення якості Товару Замовник має право за власний рахунок провести аналіз якості отриманого Товару із обов’язковим дотриманням наступних умов: - перевірка якості Товару повинна бути проведена за участі представника Укасника; - перевірка якості Товару повинна бути проведена незалежним експертом погодженим із Учасником; - перевірка якості Товару повинна бути проведена відповідно до діючих стандартів перевірки. п. 7.3.5. Недотримання Замовником вимог прийняття Товару за якістю, позбавляє його права на отримання від Учасника компенсації, та/або відшкодування збитків, та/або пред’явлення претензій, пов’язаних із якістю Товару; п. 7.3.6 Застосування передбачених цим договором штрафних санкцій є правом, а не обов’язком Сторін. Незважаючи на те, що застосування штрафів та пені, інших майнових вимог є правом, а не обов’язком Учасника, Замовник у будь-якому випадку зобов’язаний сплатити Учаснику передбачені цим договором штрафні санкції та понесені Учасником збитки протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня, коли Замовник дізнався або повинен був дізнатися про існування підстав для застосування до нього штрафних санкцій чи стягнення збитків, якщо інший строк не зазначено у вимозі Учасника. Під «датою, зазначеною у вимозі Учасника» у цьому Договорі розуміється дата відтиску штемпеля (печатки) відділення поштового зв’язку на опису вкладеного до листа, яким Учасником направлено вимогу на адресу Замовника. Під «строком, зазначеним у вимозі Учасника» у цьому Договорі розуміється строк на виконання вимог, який визначається Учасником одноосібно, та вказується у вимозі. Учасника. п. 7.3.7. Оплата сторонами Договору Штрафів та пені не звільняє Сторони від виконання інших покладених на них цим Договором та Додатковими угодами до нього обов’язків. п. 7.3.8. Пеня та штрафні санкції, визначені цим Договором, нараховуються за весь час прострочення, починаючи з дня виникнення заборгованості та закінчуються днем її повного погашення, без застосування обмежень, визначених ч.6ст.232 Господарського кодексу України. п.7.3.9. У випадку застосування на користь Замовника статті 233 Господарського кодексу України Замовник сплачує Учаснику двісті відсотків розміру зменшення штрафних санкцій без врахування степеню виконання зобов’язання Замовником, майнового стану Сторін, інших інтересів Сторін, що можуть заслуговувати чи заслуговують на увагу. п. 7.3.10 У разі порушення Замовником своїх зобов’язань Учасник має право застосувати до Замовника оперативно-господарські санкції: - відмовитися у односторонньому порядку від виконання свого зобов’язання зі звільнення від відповідальності Учасника за відмову від виконання свого зобов’язання та будь-які інші збитки (у тому числі упущену вигоду) Замовника ; та/або - відстрочити відвантаження та/або Поставку Товару; та/або - підвищити в односторонньому порядку на майбуть не штрафні санкції за невиконання чи неналежне виконання Замовником власних обов’язків; та/або - розірвати цей Договір або будь-яку Додаткову угоду до цього Договору в односторонньому порядку. Нами, як Замовником, було надано Вам можливість підготовити належним чином проект договору та подати на подальше його узгодження та вкладання. Ви, як учасник ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ «АВТОТРАНС - ОЙЛ» скористався своїм правом, на отримання роз’яснення, щодо тлумачення вимог тендерної документації по процедурі відкритих торгів щодо закупівлі за кодом ДК 016:2010 -19.20.2 Паливо рідинне та газ; оливи мастильні (Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09100000-0 – Паливо) (09132000-3 – бензин марки А-92, 09134200-9 – дизельне паливо). Дані роз’яснення є у відкритому доступі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-10-24-000381-a/» відповідно до вимог ст. 23 «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї», а ними, як Замовником було у повній мірі дотримано вимоги вище зазначеної статті. Вами, як учасником процедури відкритих торгів щодо закупівлі за кодом ДК 016:2010 -19.20.2 Паливо рідинне та газ; оливи мастильні (Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09100000-0 – Паливо) (09132000-3 – бензин марки А-92, 09134200-9 – дизельне паливо) при підготовці пакету переможця торгів не було взято до уваги, наші роз’яснення, що знаходяться у відкритому доступі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-10-24-000381-a/» відповідно до вимог ст. 23 «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї», а ними, як Замовником було у повній мірі дотримано вимоги вище зазначеної статті. Вам, як учасником не було вчинено жодних дій задля належного оформлення матеріалів та направлення такої редакції ДОГОВОРУ, який би влаштував Замовника. Учасник - переможець ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ «АВТОТРАНС - ОЙЛ» Вашу пропозицію відхилено, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації за кодом ДК 016:2010 -19.20.2 Паливо рідинне та газ; оливи мастильні (Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09100000-0 – Паливо) (09132000-3 – бензин марки А-92, 09134200-9 – дизельне паливо)та додатків документації №,2№3 та Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» п.4 «Відхилення тендерних пропозицій»» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню. Звертаємо Вашу увагу на те, що на теперішній час та на час прийняття рішення про відхилення Вашої пропозиції, як учасника по процедурі відкритих торгів не було внесено змін до ст. 30 «Відхилення тендерних пропозицій» Закону України «Про державні закупівлі». отже ц.1 п.4 проголошує Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації). Як факт, між сторонами не було досягнуто згоди щодо істотних умов ДОГОВРУ за результатами проведеної процедури за кодом ДК 016:2010 -19.20.2 Паливо рідинне та газ; оливи мастильні (Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09100000-0 – Паливо) (09132000-3 – бензин марки А-92, 09134200-9 – дизельне паливо), протягом вказаного терміну, що зазначався у тендерній документації по процедурі відкритих торгів щодо закупівлі за кодом ДК 016:2010 -19.20.2 Паливо рідинне та газ; оливи мастильні (Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09100000-0 – Паливо) (09132000-3 – бензин марки А-92, 09134200-9 – дизельне паливо) Розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» п. 2 «Строк укладання договору» «замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця» відповідно оформленого проекту договору (відповідно до листа роз’яснення Замовника 28.10.2016р.). Учасник повинен був надати замовнику низку документів переможця відповідно додатку №2 тендерної документації щодо закупівлі за кодом ДК 016:2010 -19.20.2 Паливо рідинне та газ; оливи мастильні (Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09100000-0 – Паливо) (09132000-3 – бензин марки А-92, 09134200-9 – дизельне паливо), зокрема проект договору відповідно до додатку №3 тендерної документації. Учасник - переможець за результатами аукціону ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ «АВТОТРАНС - ОЙЛ» не надав пояснень, до кінцевого терміну вкладання із ним договору, чому у односторонньому порядку змінено умови договору, що є порушення вимог ст. 36.п. 4. ЗУ «Про публічні закупівлі» «Умови договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону». Отже враховуючи вище викладене, керуючись Пункт 1 ст. 638 Цивільного кодексу України (далі – ЦК) та п. 2 ст. 180 Господарського кодексу України ДОГОВІР із учасником - переможецем за результатами аукціону ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ «АВТОТРАНС - ОЙЛ» вважається неукладеним, тобто таким, що не відбувся дане рішення міститься у протоколі. №11 від 17.01.2017 року. По питанню відповідності пропозиції учасника ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ" процедури відкритих торгів щодо закупівлі кодом ДК 016:2010 -19.20.2 Паливо рідинне та газ; оливи мастильні (Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09100000-0 – Паливо) (09132000-3 – бензин марки А-92, 09134200-9 – дизельне паливо). Відповідно до роз’яснення оприлюдненогоу системі прозорро https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-10-24-000381-a/, а саме: «Учасник повинен мати не менше ніж 2 (дві) АЗС розміщені на відстані не більше, а ніж три з половиною кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84). У разі якщо поставка ПММ на одній із АЗС не можлива з технічних причин, Вами, як постачальником паливо-мастильних матеріалів, повинно бути передбачене постачання ПММ Замовнику на іншій АЗС, як знаходиться у межах не більше, а ніж три з половиною кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника. Тобто одна АЗС основна, друга – запасна. У разі якщо у декількох Учасників, запасна АЗС буде знаходитись на відстані більшій ніж три з половиною кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника, така пропозиція буде розглядатись Замовником та буде акцептована у разі відсутності інших зауважень щодо кваліфікаційних та технічних вимог Замовника. «Перелік АЗС, на яких буде здійснюватись відпуск Товару Замовнику» надається в складі пропозиції Учасника відповідно до п. 1 Додатку 5 Тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що більша відстань АЗС від основної виробничо-технічної бази Замовника зумовлює більше використання ПММ, що є економічно невигідним для Замовника.» Повідомляємо наступне, що пропозиції учасника ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ" процедури відкритих торгів щодо закупівлі кодом ДК 016:2010 -19.20.2 Паливо рідинне та газ; оливи мастильні (Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09100000-0 – Паливо) (09132000-3 – бензин марки А-92, 09134200-9 – дизельне паливо) розміщена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-10-24-000381-a/ містить інформацію щодо вимоги Учасник повинен мати не менше ніж 2 (дві) АЗС розміщені на відстані не більше, а ніж три з половиною кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84), відповідно наданих копій договорів, зокрема; розташованих АЗС – на вул. Сінна 7-а та вул. Красіна 85(Героїв АТО), відповідно до інформаційних ресурсів – відкритих джерел (www.google.com.ua/maps. yandex.ua/maps) відстань становитьменше. а ніж 3,5 км.,( Відстань від Замовника розташованого за адресою м. Полтава вул. Кагамлика 84 до АЗС учасника - переможця м. Полтава, вул. Красіна,85(Героїв АТО) становить - 3,4 км. Відстань від Замовника розташованого за адресою м. Полтава вул. Кагарлика 84 до АЗС учасника - переможця м. Полтава, вул. Сінна,7-а- становить. 3,5 км.(відповідно до наданих пояснень пропозиції учасника ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ"). Отже пропозиція учасника ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ" процедури відкритих торгів щодо закупівлі за кодом ДК 016:2010 -19.20.2 Паливо рідинне та газ; оливи мастильні (Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09100000-0 – Паливо) (09132000-3 – бензин марки А-92, 09134200-9 – дизельне паливо) розміщена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-10-24-000381-a/ містить інформацію щодо вимоги Учасник повинен мати не менше ніж 2 (дві) АЗС розміщені на відстані не більше, а ніж три з половиною кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84 та відповідає усім вимогам тендерної документації по процедурі відкритих торгів, щодо закупівлі за кодом ДК 016:2010 -19.20.2 Паливо рідинне та газ; оливи мастильні (Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09100000-0 – Паливо) (09132000-3 – бензин марки А-92, 09134200-9 – дизельне паливо) розміщена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-10-24-000381-a/. Беручи до уваги постійні факти листів – запитів від Вас ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ «АВТОТРАНС - ОЙЛ», як учасника процедур, що проводить наше-підприємство та характер упереджених звернень, невмотивованих скарг із наклепницьким характером спрямованих на дестабілізацію роботи підприємства Замовника, повідомляємо наступне: - Учасник - переможець за результатами аукціону ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ «АВТОТРАНС - ОЙЛ» не надав пояснень, до кінцевого терміну вкладання із ним договору, чому у односторонньому порядку змінено умови договору, що є порушення вимог ст. 36.п. 4. ЗУ «Про публічні закупівлі» «Умови договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону». Виходячи із вище викладеного тендерний комітет дійшов висновку, що тендерна пропозиція у розрізі учасника переможця ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ «АВТОТРАНС - ОЙЛ» - подана із порушення вимог тендерної документації щодо закупівлі за кодом ДК 016:2010 -19.20.2 Паливо рідинне та газ; оливи мастильні (Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09100000-0 – Паливо) (09132000-3 – бензин марки А-92, 09134200-9 – дизельне паливо додатків документації №,2№3 та Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» п.4 «Відхилення тендерних пропозицій»» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню відповідно до вимог ст. 30, ц.1 п.4. ЗУ «Про публічні закупівлі». - Тендерну документацію щодо проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі за кодом ДК 016:2010 -19.20.2 Паливо рідинне та газ; оливи мастильні (Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09100000-0 – Паливо) (09132000-3 – бензин марки А-92, 09134200-9 – дизельне паливо) – розроблено відповідно до вимог чинного законодавства України, що регулює ринок державних закупівель, зокрема: відповідно до вимог положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Залишено без розгляду

Поновлення прав

Номер: d98fc559c4e44c7d89b26e3a118c915d
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-24-000381-a.a2
Назва: Поновлення прав
Скарга:
Поновлення прав на участь у тендері
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.12.2016 19:39
Задовільнена: Ні
Автор: ТОВ ТРЕЙДНАФТТРАНС, Головач Денис Ігорович +380503582895 tradnafttrans@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога про надання додаткових пояснень щодо причин відхилення тендерної пропозиції Учасника закупівлі

Номер: 4ed4b46e81f4441cbff04f010f648164
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-24-000381-a.a1
Назва: Вимога про надання додаткових пояснень щодо причин відхилення тендерної пропозиції Учасника закупівлі
Вимога:
Опис вимоги міститься у прикріпленому файлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до копії паспорту якості до бензину марки А-92 наданого Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ" повідомляємо, що показники у пунктах 9-10, 14-16 та 19-20 відображені та можуть бути прочитані а назви показників є незмінними тому тендерний комітет не вважає дане порушення суттєвим яке б впливало на склад тендерної пропозиції. Відповідно до інформації про досвід виконання аналогічних договорів Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС ОЙЛ" повідомляємо, що Учасником було змістовно обгрунтовано причини не надання інформації про укладені аналогічні договори за 2014 рік та надано більш ніж вимагалося копій аналогічних договорів за 2015 та 2016 роки. Крім того, повідомляємо, що відповідно до частини п'ятої статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій, тобто Замовник самостійно визначає відповідність кваліфікаційним критеріям визначених у Тендерній документації, та якщо на думку Замовника тендерна пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником, в свою чергу останній керуючись частиною першою статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" відхиляє тендерну пропозицію Учасника. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 6 від 06.12.2016 року тендерним комітетом було звернуто увагу на відсутність інформації про укладені аналогічні договори у 2014 році та наголошено на тому, що Учасник надає довідку у довільній формі з змістовним підтвердженням відповідної кваліфікації та поясненням не надання інформації про укладені договори у 2014 році. Тому тендерний комітет прийняв рішення допустити пропозицію учасника до автоматичної оцінки тендерних пропозицій як таку, що відповідає кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам відповідно до вимог встановлених Законом та додатково визначених Замовником в Тендерній документації. Також звертаємо увагу на відповідь надану Замовником на запит до цього ж предмету закупівлі, опубліковану на веб-порталі уповноваженого органу 02.11.2016 об 15:01 в якій повідомляється, що, якщо Учасник зможе змістовно пояснити причину не надання інформації про укладені аналогічні договори у 2014 році, та/або доповнити наявні Укладені договори більш змістовним підтвердженням того, що Учасник відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника, такий Учасник не буде відхилений Замовником з причини не надання копії аналогічного договору за роки які вимагає Замовник. Відповідно до інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника Приватне підприємство " ОККО-Бізнес Контракт" повідомляємо, що Учасник не надав жодної інформації про укладені аналогічні договори за 2014 рік, а також інформації про укладені договори на постачання бензину марки А-92. Учасником не було надано жодних пояснень з приводу не надання відповідної інформації, тому тендерним комітетом було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника, як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог встановлених Законом та додатково визначених Замовником в Тендерній документації.
Статус вимоги: Не задоволено