• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

аварійний ремонт каналізаційної мережі адміністративного корпусу №9 Національної дитячої спеціалізованої лікарні "ОХМАТДИТ" за адресою: м. Київ, вул. В. Чорновола 28/1

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту.

Завершена

130 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
Період оскарження: 10.06.2020 12:04 - 26.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо ненадання обгрунтованих пояснень на вимогу від 09.07.2020 про неправомірне рішення про визначення переможця закупівлі

Номер: 59ec3326484248d38c2222e8f2a76d16
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-10-003236-b.c2
Назва: Щодо ненадання обгрунтованих пояснень на вимогу від 09.07.2020 про неправомірне рішення про визначення переможця закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник, у своєму поясненні на вимогуви від 09.07.2020 щодо неправомірного рішення про визначення переможця закупівлі Ви ненадаєте обгрунтованого Законногм пояснення. Також у своєму поясненні самі ж вказуєте підстави по яким можна надавати виправлення невідповідностей у наданій тендерній пропозиції учасника:" Однак, за результатами перегляду непоодиноких коментарів спеціалістів (консультантів) у сфері публічних закупівель останні вважають, що дана норма Закону надає право виключно усувати невідповідності в інформації та/або документах наданих у складі тендерної пропозиції" (НАГОЛОШУЄМО НАДАНИХ у складі тендерної пропозиції). Це ваш коментар, у якому НАГОЛОШУЮ, ВАМИ написано, що Закон надає право виключно усувати невідповідності в інформації та/або документах наданих у складі тендерної пропозиції. Тобто учасник має право усувати невідповідіність лише у тих документах та інформації яку він подав до закінчення терміну прийому пропозиції від учасників. Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергія-97" НЕ НАДАВ документів які вимагались ВАМИ у тендерній документаці, а від так документи та інформація яку учасник може виправляти відсутні у тендерній пропозиції. Дотого ж у прикладі який ви наводите по закупівлі UA-2020-04-24-000812-a ідеться про виправлення інформації яка подана (наприклад: "...довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не інформує про місце-знаходження матеріально-технічної бази"). Виходячи з вище наведеного залишаємо незмінною нашу вимогу, а саме скасувати рішення протоколу №254 від 07.07.2020 про визначення переможця закупівлі та відхилити пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергія-97» відповідно до П.1 (не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16), частини 1, Ст.31 ЗУ«Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Замовником було надано обгрунтовне пояснення на вимогу згідно чинного законодавства. Щодо довідки матеріально технічної бази, відповідно до вимог тендерної документації вимагалося надання самої довідки, а не інформації про місце знаходження матеріально-технічної бази.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне рішення про визначення переможця закупівлі

Номер: 375dcd623e1142db9a68014c2eaeb4a7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-10-003236-b.c1
Назва: Неправомірне рішення про визначення переможця закупівлі
Вимога:
Звертаємось до Замовника Національна дитяча спеціалізована лікарня "Охматдит" МОЗ Україникод ЄДРПОУ 01994089, що знаходиться за адресою 01135Українам. Київм.Київвул.В.Чорновола,28/1 з вимогою відмінити рішення по протоколу № 254 від 07.07.2020 про визначення переможця закупівлі «Аварійний ремонт каналізаційної мережі адміністративного корпусу №9 Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» за адресою м. Київ, вул. В. Чорновола 28/1», індентифікатор закупівлі UA-2020-06-10-003236-b, так як у тендерній пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергія-97" відсутні документи які учасник повинен надати до кінцевого терміну прийому пропозицій, а від так не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Порушення та невідповідності тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергія-97"тендерній документації Замовника: - Відсутні копії аналогічних договорів та додатків до них з документами які підтверджують виконання даних договорів, позитивний відгук із зазначенням інформації про належне виконання договору, надані на виконання вимог п.п. 5.2.3 пункту 5 Розділу 3 тендерної документації з метою документального підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям до статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» При цьому, Замовник невірно трактуючи Закон, надав можливість виправити вищевказаний недолік через повідомлення про усунення не відповідностей. Із введенням у дію нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі — Закон) в учасників з’явився так званий другий шанс на перемогу. Тобто учасники мають право виправити невідповідності тендерної пропозиції протягом 24 годин. Дана новела Закону стосується виключно документів, що підтверджують кваліфікаційні критерії та право підписання тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно вимог Закону та роз’яснення в.о. Голови, першого заступника Голови Антимонопольного комітету України Ольги Піщанської: Відповідно до частини дев'ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. При цьому відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, то він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, щоб учасник мав можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, замовник повинен виявити такі невідповідності. При цьому законодавець розмежовує документи та/або інформацію, ПОДАНІ учасником, й інформацію та/або документи, подання яких є ВИМОГОЮ тендерної документації. За таких умов Закон передбачає можливість виправлення недоліків як у документах, наданих учасником, так і в документах, які вимагав замовник у тендерній документації. При цьому відсутність документа, надання якого є вимогою тендерною документацією, є невідповідністю інформації, що вимагалась тендерною документацією. З вище наведеного випливає, що визначивши переможцем закупівлі «Аварійний ремонт каналізаційної мережі адміністративного корпусу №9 Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» за адресою м. Київ, вул. В. Чорновола 28/1», індентифікатор закупівлі UA-2020-06-10-003236-b учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергія-97" Замовник невірно трактувавши Закон порушив вимоги Законодавства України, а саме: - П.1 (не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16), частини 1, Ст.31 «Про публічні закупівлі»; З метою виправлення вищевказаних порушень Законодавства, Вимагаємо скасувати рішення протоколу №254 від 07.07.2020 про визначення переможця закупівлі та відхилити пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергія-97».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерний комітет Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України розглянув порушену Вами вимогу та повідомляє про наступне. Виходячи з норм частини дев’ятої статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. При цьому, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 29 Закону встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Станом на сьогоднішній день жодних коментарів та/або роз’яснень Уповноваженого органу з приводу зазначеного вище питання не має. Однак, за результатами перегляду непоодиноких коментарів спеціалістів (консультантів) у сфері публічних закупівель останні вважають, що дана норма Закону надає право виключно усувати невідповідності в інформації та/або документах наданих у складі тендерної пропозиції. Разом з цим, у разі ненадання будь-якого з документів, які вимагалися виходячи з умов тендерної документації є неможливим. У свою чергу, аналізуючи рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 04.06.2020 №11064-р/пк-пз в рамках проведення процедури відкритих торгів відповідно до номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2020-04-24-000812-a, Орган оскарження зазначає про порушення вимог статті 29 Закону у разі нерозміщення повідомлення з вимогою про усунення подібних невідповідностей. У зв’язку з цим, тендерним комітетом було прийнято рішення про надання можливості на усунення недоліків у порядку та у строки регламентовані нормами чинного законодавства. За результатами усунення недоліків було встановлено, що ТОВ «Енергія-97» у повній мірі відповідає вимогам тендерної документації, а тому жодних підстав для прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Енергія-97» не має. Додатково маємо намір звернути Вашу увагу, що під час проведення даної процедури відкритих торгів тендерний комітет Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України жодним чином не мав на меті порушити порядок проведення процедури закупівлі регламентований нормами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та під час прийняття рішень, у тому числі під час підготовки проекту тендерної документації, а також розгляду та аналізу тендерних пропозицій керувався виключно нормами Закону, практикою Антимонопольного комітету України під час розгляду скарг, листами роз’ясненнями Уповноваженого органу тощо.
Статус вимоги: Не задоволено