• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт внутрішньо квартальної території по вул. 8 Березня 26,28 в м. Ужгород

Завершена

3 503 882.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 519.41 UAH
Період оскарження: 10.06.2020 10:19 - 22.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо неправомірного рішення Замовника торгів

Номер: 56e21627bce74cea83cadbb4d86ea950
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-10-001394-b.a2
Назва: Вимога щодо неправомірного рішення Замовника торгів
Вимога:
Департамент міського господарства Ужгородської міської ради (у подальшому ЗАМОВНИК) у своєї відповіді на Вимогу ТОВ «Ужгородське шляхово-будівельне управління 58» (у подальшому УЧАСНИК) відмовив у задоволенні Вимоги мотивуючи своє неправомірне, рішення тим, що Реєстрі відсутня інформація передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»; (крім нерезидентів) відповідно до статі 17. УЧАСНИК звертає увагу ЗАМОВНИКА на наступне: 1. Твердження ЗАМОВНИКА викладені у відповіді на вимогу : «Отже, починаючи з 28 квітня 2020 року, у разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи обов’язково вноситься в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», виключно його примха, а не норма Закону тому, що в п. 9 статті 9 Закону України " Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" подібний текс відсутній. 2. ЗАМОВНИК стверджує, що учасник у довідці від 24.06.2020 № 200 ("файл-14. Інформаційна довідка") зазначив, що інформація ЄДР, передбачена п.9 частини 2 статті 9 Закону України " Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" - не подається. При цьому УЧАСНИКОМ у довідці від 24.06.2020 р №205 ("файл-14.Інформаційна довідка") ЗАЗНАЧЕНО підстави, за якими відсутня інформація в ЄДР. Таким чином УЧАСНИК виконав вимоги п 5. розділу 2 додатку 2 тендерної документації Замовника, а саме: надав "власну інформаційну довідку в довільній формі". Якщо на упереджену думку ЗАМОВНИКА у даній довідці (яку ЗАМОВНИК проігнорував) зазначено неповний перелік інформації, що стосується бенефіціарних власників, то така інформація повністю відображена в "файлі 23.Протокол на право підписання договору. pdf", де перелічено повний склад засновників з їх персональними даними, та частками в статутному капіталі, що дає вичерпну інформацію про кінцевих власників, і не може бути підставою для дискваліфікації згідно умов розділу 5 п.2 абзацу 10 тендерної документації ЗАМОВНИКА, якщо ЗАМОВНИК ставив собі за мету дійсно з’ясувати склад засновників підприємства. 3. Стосовно відсутності інформації про кінцевих бенефеціарних власників у ЄДР, повторно повідомляємо Замовнику що, згідно п.4 . Розділу 10 "Закону України №361-IX" від 06.12.1019 який вступив в силу 28.04.2020 року "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" чітко вказано, що юридичні особи "подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності, яка буде в прийнята в подальшому. Додатково повідомляємо, що підприємство Учасника, після прийняття та подачі даної форми буде вважатися підприємством, у якому відсутні кінцеві бенефіціарні власники (контролери), так як не одна особа-засновник ТОВ "Ужгородське шляхово-будівельне управління 58" не володіє частками більше 25%, згідно розділу 1, ст. 1, ч.30 Закону " Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення". Враховуючи вищенаведене констатуємо, що у тендерній пропозиції Учасника в повному обсязі розкрита інформація про кінцевих власників та їхні частки в ТОВ "Ужгородське шляхово-будівельне управління 58", а наявність такої інформації в ЄДР на даний час унеможливлена Законодавцем. Таким чином дискваліфікація Учасника свідчить лише про небажання ЗАМОВНИКА свідомо визнати УЧАСНИКА переможцем торгів, тим самим порушуючи ст.26 п.11 Закону України "Про публічні закупівлі" в якій зазначено, що "відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником" Окремо звертаємо Вашу увагу, що при отриманні Вимоги ЗАМОВНИК зобов’язаний відповідати на всі пункти, а не лише на ті, які вважає для себе зручними. Вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію УЧАСНИКА.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Вичерпна відповідь з порушеного Вами питання надана 04.08.2020 року шляхом розміщення на веб-порталі Уповноваженого органу. У своїй роботі тендерний комітет Замовника керується виключно чинним законодавством України. Відтак, оскільки у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) відповідно до статnі 17 Закону «Про публічні закупівлі», у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо неправомірного рішення Замовника торгів

Номер: 1696d8de883a4904ba8ee608304ecfd1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-10-001394-b.c1
Назва: Вимога щодо неправомірного рішення Замовника торгів
Вимога:
Департамент міського господарства Ужгородської міської ради (у подальшому ЗАМОВНИК) у своєму повідомленні про відхилення пропозиції (у подальшому ПОВІДОМЛЕННЯ), посилаючись на протокол №62-20 від 28.07.2020 року, та на ст.17 Закону "Про публічні закупівлі", (якій відсутній в електронній системі закупівель) інформував про відмову ТОВ «Ужгородське шляхово-будівельне управління 58» (у подальшому УЧАСНИК) в участі у процедурі закупівлі, аргументуючи це тим, що у відкритому "Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань" відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника УЧАСНИКА". УЧАСНИК звертає увагу ЗАМОВНИКА на наступні порушення : 1. ЗАМОВНИК посилається на пункт 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" Але, згідно тексту Закону в пункті, на який посилається ЗАМОВНИК чітко вказано, що мова йде про: "кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, ЯКЩО ЗАСНОВНИК - ЮРИДИЧНА ОСОБА ". Таким чином, посилання ЗАМОВНИКА на п.9 ч.2 Ст.9 є неправомірним і свідчить про упереджене ставлення до УЧАСНИКА. 2. ДЕПАРТАМЕНТ стверджує, що: "починаючи з 28 квітня 2020 року, у разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами), інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи обов’язково вноситься в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. У ПОВІДОМЛЕННІ ЗАМОВНИКА особливо наголошує на словах "обов’язково вноситься..."), згідно п.4 Розділу 10 Закону "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" {Із змінами, внесеними згідно із Законом № 524-IX від 04.03.2020} "Юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом, подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника та структуру власності в обсязі, визначеному цим Законом... Але, посилаючись на цю норму закону, ЗАМОВНИК навмисно ігнорує кінцеву частину п 4. Розділу 10 в якій вказано, що ці відомості подаються державному реєстратору: "протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності.» Тому, займаючись тендерними закупівлями , та слідкуючи за законодавством ЗАМОВНИК не може не знати, що нормативно-правовий акт, (який стосується п.4 розділу.10 Закону) і яким буде затверджена форма та зміст структури власності ще не прийнятий, оскільки 27.07.2020 в Міністерстві фінансів лише відбулась робоча нарада з питань затвердження форми та змісту структури власності юридичних осіб. Проект наказу буде оприлюднено після узгодження остаточної версії проекту з державними органами та міжнародними експертами). Таким чином претензії ЗАМОВНИКА щодо відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника УЧАСНИКА у "Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань" є неправомірними та свідчать про упереджене ставлення до УЧАСНИКА. З невідомих мотивів ЗАМОВНИК виносить хибно мотивоване, неправомірне рішення, а саме відхиляє тендерну пропозицію УЧАСНИКА, тим самим порушуючи прописані в Законі "Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників" статті, а саме ст.5 п.1 та ст.5 п.4 На підставі вищенаведеного вимагаємо скасувати Рішення тендерного комітету ЗАМОВНИКА, про дискваліфікацію ТОВ "УЖГОРОДСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 58". У випадку не задоволення нашої Вимоги, лишаємо за собою право апелювати до відповідних державних органів контролю, із зверненнями про порушення у процесі проведення закупівлі для вжиття останніми належних заходів. З повагою та надією на порозуміння
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! 28 квітня 2020 року набув чинності Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», яким було внесено зміни до пункту 9 частини 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Отже, починаючи з 28 квітня 2020 року, у разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи обов’язково вноситься в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Відповідно до статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) Відповідно до пункту 5 Розділ 2 Підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику, визначених статтею 17 Закону Додатку 2 учасник надає Власна інформаційна довідка учасника (об’єднання учасників) в тому числі щодо співвиконавців/субпідрядників (у разі закупівлі робіт або послуг та у разі їх залучення учасником) із зазначенням відповідно до чинного законодавства України підстав, згідно з якими відсутня інформація у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань інформації про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи - резидента України, яка є Учасником (НАДАЄТЬСЯ ТІЛЬКИ У РАЗІ ВІДСУТНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ ПРО КІНЦЕВОГО БЕНЕФІЦІАРНОГО ВЛАСНИКА ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ – РЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ, ЯКА Є УЧАСНИКОМ) – надається відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів). Учасник ТОВ "УЖГОРОДСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 58" (40411209) у своїй довідці: від 24.06.2020 р. № 200 («файл - 14. Інформаційна довідка) зазначає, що інформація у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Реєстр) передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" – не подається. При цьому, Учасником не зазначено підстав відповідно до чинного законодавства України. Під час перевірки інформації у Реєстрі, така інформація відсутня. Враховуючи вищезазначене, у Реєстрі відсутня інформація передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) відповідно до статі 17. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Не задоволено