• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 Будівельні роботи по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» [За кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000- 8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь]

Торги відмінено

114 224 708.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 570 000.00 UAH
Період оскарження: 09.06.2020 19:54 - 04.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

СКАРГА СТОСОВНО ПОРУШЕНЬ ЗАКОНУ

Номер: 98f559ab20c844ae90eee724480770f5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-09-004236-c.a6
Назва: СКАРГА СТОСОВНО ПОРУШЕНЬ ЗАКОНУ
Вимога:
СКАРГА СТОСОВНО ПОРУШЕНЬ ЗАКОНУ
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ» по відкритим торгам по предмету закупівлі: «ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 Будівельні роботи по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» [За кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000- 8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь] ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-09-004236-c є цілком обгрунтованим та відповідає принципам здійснення закупівель передбачених Законом. Скарга та дії Суб’єкта оскарження спрямовані виключно на ініціювання відміни або затягування процедури закупівлі, що призведе по суті до зриву закупівлі без усвідомлення настання негативних наслідків із забезпечення транспортного сполучення у зоні відчуження та призведе до збитків України за рахунок застосування штрафних санкцій за порушення Угоди між Урядами України і Росії про науково – технічне та економічне співробітництво в галузі атомної енергетики від 14.01.1993 в зв’язку з затримкою будівництва інженерно – транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області, а саме залізничної колії. Наголошуємо, що процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону, та іншим вимогам діючого законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Прошу надати роз’яснення стосовно причин відхилення нашої пропозиції

Номер: f46fd2dd582d4b879b59770f62318663
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-09-004236-c.c5
Назва: Прошу надати роз’яснення стосовно причин відхилення нашої пропозиції
Вимога:
Керуючись свої правом одержати роз’яснення стосовно причин відхилення нашої пропозиції прошу надати відповідь на наступні питання: Прошу вказати місце в постанові КМУ № 1471 від 25.12.1997 (сторінка, розділ, абзац, де присутня інформація про «повідомлення\листи відповідних компетентних органів України», оскільки саме таке формулювання було вказано Вами в протоколі про відхилення нашої пропозиції. Також, прошу вказати чому надана нами копія наказу про надання допуску до особливих робіт не є «повідомленням\листом відповідних компетентних органів України»; Прошу вказати в якому місці тендерної документації (номер листі і абзацу) є фраза: «сертифікат готовності об’єкту до експлуатації». Прошу вказати в якому місці тендерної документації (номер листі і абзацу) є вимога про надання доказів що об’єкт, вказаний у довідці про аналогічний договір, відноситься до класу наслідків СС2. Також, прошу вказати які нормативні документи вимагають щоб в преамбулі договору на виконання робіт дослівно було записано назву об’єкту з проектної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Згідно пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен надати довідку за підписом уповноваженої особи і скріплену печаткою учасника про наявність допуску до виконання особливих робіт (послуг) та копії повідомлень/листів відповідних компетентних органів України про наявність допуску до виконання особливих робіт (послуг) у працівників учасника відповідно до постанови КМУ № 1471 від 25.12.1997 року. Учасник ТОВ ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ на вимогу виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, яку направлено учаснику 20.07.2020 надати вищевказані документи, надав копію наказу по ДСП «Чорнобильська АЕС» від 21.07.2020 № 537-ор про надання допуску до особливих робіт. Згідно абзацу 3 статті 6 постанови КМУ № 1471 від 25.12.1997 року «Керівникам підприємств приватної форми власності, що провадять свою діяльність на умовах найму згідно з договорами про виконання особливих робіт, допуск може надаватися відповідно до наказів керівників підприємств, з якими укладаються такі договори. Копії наказів надсилаються до Держатомрегулювання. Документи для проведення спеціальної перевірки оформляються керівниками підприємств приватної форми власності.». В статтях 13-15 цієї ж постанови прописан порядок оформлення документів для проведення спеціальної перевірки. Так згідно абзацу 3 статті 15 постанови КМУ № 1471 від 25.12.1997 року, що «три примірники переліку разом з копією наказу про допуск керівника підприємства до виконання особливих робіт надсилаються для погодження з Держатомрегулювання. Один примірник переліку Держатомрегулювання залишає у себе, а інші два повертає підприємству, яке надсилає один примірник переліку разом із запитом щодо проведення спеціальної перевірки до Центрального управління СБУ або підпорядкованого йому регіонального органу.». З огляду на зазначене, голова тендерного комітету з питань капітального будівництва Рейхтман Ю. І. зазначив, що тендерною документацію не вимагались документи, що мають обмежений доступ (облікова картка, картка перевірки, картку результатів перевірки, лист ознайомлення, журнал реєстрації облікових карток), а лише повідомлення/листи відповідних компетентних органів України, якими згідно постанови КМУ № 1471 від 25.12.1997 року є органи державної влади – Держатомрегулювання та Центральне управління СБУ або підпорядкований йому регіональний орган. Стосовно другої частини оскарження, а саме «…Прошу вказати в якому місці тендерної документації (номер листі і абзацу) є вимога про надання доказів що об’єкт, вказаний у довідці про аналогічний договір, відноситься до класу наслідків СС2….» зазначаємо, що згідно п. 5.1.3 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен був надати довідку за формою 1.3 згідно з Додатком 1 до тендерної документації за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою учасника (за наявності) про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання не менше 1 (одного) аналогічного договору за останні 3 (три) роки з будівництва залізничних колій (або трамвайних колій), за класом наслідків (відповідальності) — не нижче СС2 (середні наслідки). Для підтвердження інформації до довідки учасник повинен був надати сканований виконаний аналогічний договір з всіма додатками та додатковими угодами до нього, які є його невід’ємною частиною. Виконання аналогічного договору мало бути підтверджено документом щодо приймання в експлуатацію об'єкту (сертифікати та акти готовності об’єкта(ів) до експлуатації, тощо). *Аналогічним вважається договір з будівництва залізничних колій (або трамвайних колій) за класом наслідків (відповідальності) — не нижче СС2 (середні наслідки). У разі відсутності такого досвіду учасник закупівлі мав право на правах субпідрядного договору залучити будівельну організацію, яка повинна мати досвід будівництва залізничних колій за класом наслідків (відповідальності) — не нижче СС2 (середні наслідки). Але жоден документ, наданий в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ в підтвердження виконання аналогічного договору, немає зазначення класу наслідків (відповідальності) - не нижче СС2 (середні наслідки), тому неможливо встановити факт наявності досвіду будівництва аналогічних залізничних колій (або трамвайних колій) за класом наслідків (відповідальності) — не нижче СС2 (середні наслідки). З метою усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, 20.07.2020 тендерним комітетом з питань капітального будівництва було надіслано вимогу учаснику, наступного змісту: «….3) Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з будівництва залізничних колій (або трамвайних колій) за класом наслідків (відповідальності) – не нижче СС2 (середні наслідки) надати сертифікат готовності об’єкта до експлуатації та документ, що підтверджує клас наслідків згідно вимог додатку 1 до тендерної документації. Оскільки жоден документ в складі сканованого аналогічного договору субпідрядника ТОВ "ЕСК" та акті готовності об’єкта до експлуатації немає зазначення класу наслідків (відповідальності) - не нижче СС2 (середні наслідки), неможливо встановити факт наявності досвіду будівництва аналогічних залізничних колій (або трамвайних колій) за класом наслідків (відповідальності) — не нижче СС2 (середні наслідки). Тому,згідно вимог додатку 1 до тендерної документації, оскільки проект завершений будівництвом, просимо надати належним чином оформлену сканкопію експертного звіту по об’єкту «Устройство соединительного железнодорожного пути ст. Сталь-2 – ст. Южная и железнодорожной врезки в тупик №7а» та сертифікат готовності об’єкта до експлуатації.»…..» Але учасником так і не надано сертифікат готовності об’єкта до експлуатації та не підтверджено виконання аналогічного договору з будівництва залізничних колій (або трамвайних колій) за класом наслідків (відповідальності) – не нижче СС2 (середні наслідки), оскільки в довідці учасника про виконання аналогічного договору, в сканкопії аналогічного договору та акті готовності до експлуатації вказана назва об’єкту «Устройство соединительного железнодорожного пути ст. Сталь-2 – ст. Южная и железнодорожной врезки в тупик №7а», а для підтвердження класу наслідків не нижче СС2 надано витяг з робочого проекту з назвою об’єкту «Реконструкция соединительного железнодорожного пути ст. Сталь-2 – ст. Южная и железнодорожной врезки в тупик №7а».
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо необгрунтованих вимог до учасників закупівлі

Номер: 28528cce59284bb8bd2632837a3e5269
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-09-004236-c.c4
Назва: Щодо необгрунтованих вимог до учасників закупівлі
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації (п. 6, розділ ІІІ) Учасник повинен надати зокрема: Довідку про наявність ліцензії на здійснення господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури надають у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності) та копію додатку до ліцензії, із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із значними наслідками (СС3) за наступним переліком видів робіт згідно з додатком: 1.00.00 БУДІВЕЛЬНІ ТА МОНТАЖНІ РОБОТИ ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ: o 1.01.00 улаштування основ та фундаментів збірних та монолітних; o 1.04.00 зведення металевих конструкцій; o 1.06.00 зведення монолітних бетонних, залізобетонних та армоцементних конструкцій; o 1.12.00 монтаж технологічного устаткування; o 1.13.00 виконання пусконалагоджувальних робіт: o 1.13.01 електротехнічних пристроїв; o 1.13.02 автоматизованих систем управління; o 1.13.04 підйомно-транспортного устаткування; 2.00.00 БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ІНЖЕНЕРНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ: o 2.02.00 монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: o 2.02.01 водопостачання та водовідведення; o 2.02.05 електропостачання і електроосвітлення; o 2.02.06 зв'язку, сигналізації, інформаційних мереж 3.00.00 БУДІВНИЦТВО ОБ’ЄКТІВ ТРАНСПОРТНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ: o 3.01.00 залізничних та трамвайних колій; o 3.02.00 доріг автомобільних. Згідно Відомості обсягів робіт (Додаток №6 до тендерної документації) в рамках закупівлі необхідно виконати наступні види робіт: - рубка дерев та корчування пнів; - зняття рослинного шару; - спорудження земляного полотна; - улаштування верхньої будови колії; - улаштування дорожнього одягу; - влаштування круглої залізобетонної труби; - влаштування водоскидних споруд; - електрообладнання розподільчої шафи; - кабельні мережі 0,4кВ; - влаштування будівельного майданчика; - будівельний майданчик для вивантаження та навантаження щебню. Крім того, в наданій в складі тендерної документації копії Експертного звіту не передбачено витрат на закупівлю обладнання. Тобто, обсяг робіт не передбачає монтаж технологічного обладнання та підйомно-транспортного устаткування. Там чином, включення Замовником в перелік вимог до учасників наявності ліцензії таких видів робіт: o 1.12.00 монтаж технологічного устаткування; o 1.13.04 виконання пусконалагоджувальних робіт підйомно-транспортного устаткування; є необґрунтованим. Просимо Вас виключити вищевказані види робіт з вимог тендерної документації, внести відповідні зміни до Тендерної документації та опублікувати зміни в системі Прозоро.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет з питань капітального будівництва ДСП «ЦППРВ» надає наступні роз’яснення: Розглянувши Вашу вимогу, тендерний комітет з питань капітального будівництва ДСП «ЦППРВ» вирішив її задовольнити шляхом внесення змін в тендерну документацію
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога стосовно допуску до виконання спеціальних робіт

Номер: 453de8b1a26142759381c675625b4535
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-09-004236-c.a3
Назва: Вимога стосовно допуску до виконання спеціальних робіт
Вимога:
Згідно постанови кабінету міністрів №1471 від 25.12.1997 до особливих робіт належать: ознайомлення з інформацією про фізичний захист з обмеженим доступом; конструювання та проектування ядерних установок; проектування конкретних систем фізичного захисту; державний нагляд за ядерною і радіаційною безпекою та фізичним захистом; проведення перевірки стану фізичного захисту; відомчий контроль за фізичним захистом; створення, забезпечення функціонування систем фізичного захисту; охорона ядерних установок, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання; використання, зберігання, перевезення ядерних матеріалів, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання; поводження з радіоактивними відходами; монтаж, налагодження, експлуатаційне використання, поточне утримання та ремонт основного обладнання ядерних установок, особливо важливих технічних елементів ядерних об'єктів, інженерних і технічних засобів охорони; роботи, які неможливо виконати без доступу до місць, де діють обмеження. Проте ні один із вище перерахованих видів робіт не є предметом торгів. Прошу виключити вимогу про наявність у Учасника допуску до виконання особливих робіт з документації конкурсних торгів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Згідно статті 3 Закону України «Про фізичний захист ядерних установок, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання» з моменту вибору майданчика під будівництво сховища ВАВ та його інфраструктури починають діяти норми вимог даного Закону, а саме забезпечення безперервного функціонування систем фізичного захисту ядерних установок, об'єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, інших джерел іонізуючого випромінювання. Відповідно до статті 14 Закону України «Про фізичний захист ядерних установок, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання», умови і правила здійснення діяльності у сфері використання ядерної енергії та радіаційної безпеки визначаються з урахуванням вимог фізичного захисту, передбачених зазначеним Законом. Відповідно до статті 18 Закону України «Про фізичний захист ядерних установок, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання» до першочергових вимог фізичного захисту належить у тому числі виконання вимог спеціальної перевірки і допуску до виконання особливих робіт. Перелік особливих робіт і порядок надання допуску до їх виконання визначаються Кабінетом Міністрів України (стаття 9 Закону України «Про фізичний захист ядерних установок, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання»), а саме Порядком проведення спеціальної перевірки для надання фізичним особам допуску до виконання особливих робіт на ядерних установках, з ядерними матеріалами, радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1997 № 1471 (далі – Порядок). Відповідно до вимог пунктів 3 та 4 Порядку до особливих робіт належить у тому числі роботи, які неможливо виконати без доступу до місць, де діють обмеження. Об’єкт будівництва розташований в захищеній зоні Комплексу виробництв «Вектор» ДСП «ЦППРВ», в зоні відчуження території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, Іванківський район, Київської області. Майданчик будівництва знаходиться безпосередньо в 10-ти кілометровій зоні особливої радіаційної небезпеки. На об’єкті встановлено контрольно – пропускний режим. Територія Комплексу виробництв «Вектор» оточена фізичним бар’єром та технічними засобами охорони, тобто є захищеною зоною. Тому, з метою своєчасного початку та завершенню в повному обсязі робіт з «ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 Будівельні роботи по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» [За кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000- 8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь] наявність допуску до виконання особливих робіт (послуг) у працівників учасника, оформленого відповідно до постанови КМУ від 25.12.1997 року № 1471, є правомірною і необхідною вимогою в тендерній документації, яка не обмежує права потенційних учасників та не є дискримінаційною.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.07.2020 18:02
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо можливість переносу кінцевого строку подання тендерних пропозицій.

Номер: f3eada76a8ac4e8f9b6a3393c462f762
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-09-004236-c.b2
Назва: Щодо можливість переносу кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Вимога:
У зв’язку з великим об’ємом документів, які замовник вимагає умовами тендерної документації, просимо Вас розглянути можливість переносу кінцевого строку подання тендерних пропозицій по 09.07.2020 року.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: З огляду на виробничі потреби замовник не вбачає за необхідне переносити кінцевий строк подання тендерних пропозицій на 09.07.2020 року по оголошеній закупівлі: «ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 Будівельні роботи по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» [За кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000- 8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь] ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-09-004236-c». Крім того, публікуючи своє офіційне звернення до замовника на офіційному бланку, учасник допустив порушення вимог пункту 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-ІХ.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.07.2020 18:02
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо допуску до виконання особливих робіт (послуг) у працівників учасника відповідно до Постанови КМУ № 1471 від 25.12.1997 року.

Номер: a34d7b8a191d424886ad530dd663474f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-09-004236-c.a1
Назва: Щодо допуску до виконання особливих робіт (послуг) у працівників учасника відповідно до Постанови КМУ № 1471 від 25.12.1997 року.
Вимога:
11.06.2020 в 15:40 год. Замовником надано відповідь, відповідно до якої Замовник вказує, що Постанова КМУ від 25.12.1997 року № 1471 не містить норму, яка вказує, що допуск до особливих робіт можливо оформити тільки після підписання договору на відповідні роботи. Зазначимо, що Абзац четвертий пункту 6 Постанови КМУ від 25.12.1997 року № 1471 , передбачає що Керівникам підприємств приватної форми власності, що провадять свою діяльність на умовах найму згідно з договорами про виконання особливих робіт, допуск може надаватися відповідно до наказів керівників підприємств, з якими укладаються такі договори. Копії наказів надсилаються до Держатомрегулювання. Документи для проведення спеціальної перевірки оформляються керівниками підприємств приватної форми власності. Відповідно до Абзацу сьомого пункту 6 Постанови КМУ від 25.12.1997 року № 1471, Працівникам підприємства допуск надається згідно з наказом керівника підприємства або його заступників у разі наявності у них допуску до виконання особливих робіт. Таким чином, підприємство не може отримати на директора відповідного допуску без наявності попередньо укладеного договору про виконання особливих робіт з іншим підприємством і як наслідок інші працівники підприємства не зможуть отримати допуск поки його не отримає директор (керівник). Отже отримати допуск можливо лише після укладення договору із замовником, щодо виконання особливих робіт. У зв’язку з цим, встановлення Замовником такого обмеження для учасників як "наявність допуску до виконання особливих робіт" унеможливлює участь осіб, які не мають у наявності відповідного допуску, однак можуть його отримати після укладення договору за результатами Публічних закупівель. На момент подачі цієї вимоги, учасник не має дозволу на доступ до державної таємниці, однак він може отримати його у разі перемоги в тендері, що дозволить йому належним чином виконувати договір. Тому просимо внести зміни до тендерної документації, шляхом усунення вимог, що обмежують конкуренцію та порушують принципи передбачені ЗУ “Про публічні закупівлі”, а саме викласти пп. 6 п. 6. ТД Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у наступній редакції: “Учасник закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку за підписом уповноваженої особи і скріплену печаткою учасника та копії повідомлень/листів відповідних компетентних органів України про наявність допуску до виконання особливих робіт (послуг) у працівників учасника відповідно до Постанови КМУ № 1471 від 25.12.1997 року. Довідка повинна містити наступну інформацію: • прізвище, ім’я, по-батькові; • посада; • освіта; • кваліфікація (згідно диплому); • категорія допуску. У випадку відсутності допуску до виконання особливих робіт (послуг) у працівників учасника відповідно до Постанови КМУ № 1471 від 25.12.1997 року, учасник повинен надати гарантійний лист про одержання такого допуску в випадку його перемоги у даній закупівлі.”
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до статті 14 Закону України «Про фізичний захист ядерних установок, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання», умови і правила здійснення діяльності у сфері використання ядерної енергії та радіаційної безпеки визначаються з урахуванням вимог фізичного захисту, передбачених зазначеним Законом. Відповідно до статті 18 Закону України «Про фізичний захист ядерних установок, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання» до першочергових вимог фізичного захисту належить у тому числі виконання вимог спеціальної перевірки і допуску до виконання особливих робіт. Перелік особливих робіт і порядок надання допуску до їх виконання визначаються Кабінетом Міністрів України (стаття 9 Закону України «Про фізичний захист ядерних установок, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання»), а саме Порядком проведення спеціальної перевірки для надання фізичним особам допуску до виконання особливих робіт на ядерних установках, з ядерними матеріалами, радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1997 № 1471 (далі – Порядок). Відповідно до вимог пункту 6 Порядку, керівникам підприємств приватної форми власності, що провадять свою діяльність на умовах найму згідно з договорами про виконання особливих робіт, допуск може надаватися відповідно до наказів керівників підприємств, з якими укладаються такі договори. Копії наказів надсилаються до Держатомрегулювання. Документи для проведення спеціальної перевірки оформляються керівниками підприємств приватної форми власності. Зазначена норма передбачає наявність договору найму на роботу пов’язану з виконанням особливих робіт (тобто, трудової угоди про прийом на роботу, наказу про прийом на роботу, тощо), а не договору підряду на виконання будівельних робіт. Гарантійний лист про готовність учасника оформити допуски до виконання особливих робіт після підписання договору не може гарантувати отримання від СБУ позитивних висновків перевірки персоналу Учасника. У разі отримання негативних висновків перевірки, допуск такому персоналу не може бути наданий. Відповідно до п. 22 постанови КМУ від 25.12.1997 року № 1471, спеціальна перевірка незалежно від категорії особливих робіт і допуску повинна проводитися не довше ніж два місяці від дня надходження запиту. Це означає, що протягом як мінімум двох місяців після підписання договору (до надання допусків до особливих робіт) будівельні роботи на об’єкті «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» не будуть виконуватись, що для Замовника є неприпустимим. Тому, з метою своєчасного початку та завершенню в повному обсязі робіт з «ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 Будівельні роботи по об’єкту «Будівництво "під ключ" інженерно-транспортних мереж сховища для проміжного зберігання високоактивних відходів (ВАВ), які повертаються з РФ після переробки відпрацьованого ядерного палива українських АЕС у зоні відчуження Іванківського району Київської області. Залізнична колія» [За кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000- 8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь] наявність допуску до виконання особливих робіт (послуг) у працівників учасника, оформленого відповідно до постанови КМУ від 25.12.1997 року № 1471, є правомірною і необхідною вимогою в тендерній документації, яка не обмежує права потенційних учасників та не є дискримінаційною
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.07.2020 18:02