-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
послуги з технічного огляду обладнання, що працює під тиском ДП "Комбінат "Салют", розташованого за адресою: м.Дніпро, вул.Запасна, 7
Торги відмінено
80 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 800.00 UAH
Період оскарження:
09.06.2020 17:24 - 15.06.2020 08:00
Вимога
Відхилено
Вимога до Додатку 1 та Додатку 2 Тендерної документації
Номер:
97590a81189b44368b1016ae8373f932
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-09-007083-b.c2
Назва:
Вимога до Додатку 1 та Додатку 2 Тендерної документації
Вимога:
У відповідності до постанови КМУ № 207 від 03.03.2020 "Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на проведення робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки", п. 21 встановлено, що "Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7, здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці". Просимо скасувати вимогу п. 2 Додатку 2 "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження", щодо надання учасником копію дозволу уповноваженого органу Держнаглядохоронпраці України на виконання робіт, як таку що не відповідає вимогам чинного законодавства України, пропонуємо «надати учаснику дозвіл або декларацію відповідності матеріально-технічної бази», що відповідає новій редакції постанови.
Вимогу викладену в Додатку 2 "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження" що дублюється в Додатку 1, щодо наявності працівників-експертів ЕТЦ, змінити оскільки дане формулювання не є коректним і носить дискримінаційний характер для інших учасників. Пропонуємо замінити на «працівників – експертів атестованих в установленому порядку».
Також в технічному завданні просимо вказати об’єм посудин, та надати роз’яснення який вид обстеження мається на увазі під періодичним технічним опосвідченням (експертне обстеження, позачерговий чи повний технічний огляд), по кожній одиниці обладнання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.06.2020 10:40
Вирішення:
Пояснюємо, що Замовник є об’єктом підвищеної небезпеки, який використовує для виробництва холоду аміак в системі в кількості більш ніж 20 тон. Згідно з додатком 2 до «Порядку видачі дозволів на проведення робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію(застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. N 207) пункт 4 «Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах» роботи з технічного огляду проводяться у вибухопожежонебезпечних зонах та підпадають під вимоги пункту 7 «Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки видається територіальним органом Держпраці за місцем державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця». На відповідність працівників-експертів Учасник може надавати довідку про працівників на свій розсуд. Всі пропозиції будуть розглянути з дотриманням принципів здійснення закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі». Об’єм посудин можна визначити у загальних джерелах згідно з маркою, моделлю та роком випуску ресиверів, перелік яких вказано у Додатку 1 до оголошення. Вид послуг вказано у п.5 та п.6 Додатку 1 до оголошення. За всіма питаннями з технічного завдання звертатися до відповідальної особи закупівлі – Демидова Сергія Валентиновича тел. 0974346697
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
зміни в проект договору
Номер:
397dfe84c92c4e2ead7138032f64a7cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-09-007083-b.b1
Назва:
зміни в проект договору
Вимога:
Доброго дня. Шановний Замовнику, просимо внести зміни в проект договору закупівлі послуги з технічного огляду обладнання, що працює під тиском, а саме п.2.3. доповнити формулювання: «Розрахунок у розмірі 100% проводиться Замовником після підписання Акту наданих послуг впродовж 10 банківських днів та здійснюється в безготівковому порядку, в гривнях, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточних рахунок Виконавця». П.3.4. доповнити формулювання "Початок надання послуг: не пізніше 2 робочих днів з моменту підписання Договору та надання доступу до обладнання та необхідної документації». Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.06.2020 13:41
Вирішення:
Доброго дня.
Згідно ч.3 ст. 180 ГКУ «Істотні умови господарського договору» - при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Також згідно ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) Переможця процедури закупівлі.
Пояснюємо, дані уточнення до проекту Договору не є істотними умовами, а Додаток 4 до оголошення є ПРОЕКТОМ договору без умов, узгоджених з Переможцем. Так як у даній закупівлі вказано - Зазначений проект договору не є вичерпним і остаточним і може бути скоригований в залежності від специфіці предмету договору, то при укладанні договору із Переможцем на підставі ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначені уточнення до договору можуть бути внесені при безпосередньому укладанні договору з Переможцем закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.06.2020 16:01