• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Встановлення системи пожежної сигналізації, системи передачі тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні НУ "Одеська морська академія" за адресою: м.Одеса, вул. Маловського, 10, приміщення екіпажу №5 (інв. №101320003) І черга будівництв

Торги не відбулися

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 09.06.2020 16:38 - 15.06.2020 10:00
Вимога
Відхилено

Виявлені порушення законодавства у сфері закупівель. Просимо внести зміни в Оголошення.

Номер: 0a2d1049d6224e0296b199178d7c950c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-09-006660-b.c3
Назва: Виявлені порушення законодавства у сфері закупівель. Просимо внести зміни в Оголошення.
Вимога:
Доброго дня! Шановний замовник! Просимо терміново внести коригування (зміни) в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, бо воно не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами). Більш детальний опис виявлених порушень та вимог міститься у прикріпленому файлі "ВИМОГА ОНМА Маловского,10" формату PDF-документ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до статті 7 пункту 13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, який визначає Кабінет Міністрів України, підлягає ліцензуванню за переліком, визначеним Кабінетом Міністрів України відповідно до Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Відповідно до неї та згідно з пунктом 2 її загальних положень, роботи протипожежного призначення — монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем протидимного захисту, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) таких систем, спостерігання за системами протипожежного захисту, технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники), вогнезахист [вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення]. Цієї ж думки дотримуються фахівці-консультанти спеціалізованих видань «Радник у сфері публічних закупівель» (від 29 серпня 2019 року, https://radnuk.com.ua/zhurnaly/montazh-ta-ustanovka-pozhezhnoi-syhnalizatsii-roboty-chy-posluhy-v-rozuminni-zakonu-ukrainy-pro-publichni-zakupivli/) та «Держакупівлі» (№ 3, березень 2020 року, https://edz.mcfr.ua/796055). Постановою Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406 віднесено до переліку будівельних робіт «улаштування автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення, систем протипожежного захисту та їх складових, систем внутрішнього та зовнішнього протипожежного водопроводу, систем блискавкозахисту будівель та споруд, автоматичних установок контролю за вибухонебезпечними концентраціями газу в повітрі» (п.14). Відповідно до ДБН А.2.2-3-2014 визначено, капітальний ремонт - це сукупність робіт на об’єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи, при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання, у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також благоустрій території (п. 3.7). У відповідності до цього проведення монтажу СПЗ в приміщенні НУ «Одеська морська академія» заплановано та фінансується як капітальний ремонт. Визначення предмету закупівлі здійснено відповідно до розділу ІІІ Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016, № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», капітальний ремонт та інші будівельні роботи відносяться до робіт і визначаються не за класифікаторами, а за об'єктом будівництва згідно з ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва". Також при визначенні предмета закупівлі для робіт необхідно зазначати код класифікатора 021:2015 (за показником 2-5 цифри), визначення якого є прерогативою Замовника. На пп. 2.2, 3, 4 Роботи, що включені до предмету закупівлі – встановлення системи пожежної сигналізації, системи передачі тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні НУ «Одеська морська академія», тісно пов’язані між собою, представляють єдиний комплекс робіт, охоплюються єдиною проектною документацією, яка пройшла експертизу, тому виділення окремих систем та ділення предмету закупівлі на окремі лоти є неможливим. Формулювання назв систем у назві предмета закупівлі - пожежної сигналізації, системи передачі тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей відповідають експертному висновку до проектно-кошторисній документації. Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі відображені замовником в тому обсязі, який дає можливість потенційному учаснику зрозуміти обсяг робіт, які підлягають виконанню. Передбачаючи, що в потенційних Учасників може виникнути необхідність отримання більш детальної інформації щодо технічного стану об’єкту та визначення об’єму робіт, нами надано можливість уточнити необхідну інформацію в телефонному режимі або з’явитись особисто для огляду об’єкту. На п. 5, 6, 8 Пунктом 3 частини 3 ст. 14 Закону передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до ст. 10 Закону, обов’язково зазначаються, зокрема, інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Цій вимозі відповідає п. 3 оголошення «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі», в якому міститься посилання на Додаток 2. Вимоги до предмету закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель (ч. 4 ст. 14 Закону) Звертаємо Вашу увагу, що Закон не містить вимог щодо переліку, форми та конкретного найменування додатків до оголошення, тому підстав змінювати назву Додатку 2 немає. Всі передбачені ч. 3 ст. 14 Закону відомості знайшли своє відображення в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. На п. 7. Відповідно до абзацу другого ч. 4 ст. 14 Закону у вимогах до предмету закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасника. Отже, зазначення у вимогах до предмету закупівлі «аналогів та/або еквіваленту» є правом, а не обов’язком замовника. Перелік обладнання визначено нами відповідно до наявної проектної документації, яка пройшла експертизу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Виявлені порушення законодавства у сфері закупівель. Просимо внести зміни в Оголошення.

Номер: 26e0b7ce49dd490eb3eaa8bc0c74235a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-09-006660-b.c2
Назва: Виявлені порушення законодавства у сфері закупівель. Просимо внести зміни в Оголошення.
Вимога:
Доброго дня! Шановний замовник! Просимо терміново внести коригування (зміни) у Тендерну документацію бо вона не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами). Більш детальний опис виявлених порушень та вимог міститься у прикріпленому файлі "ВИМОГА ОНМА Маловского,10" формату PDF-документ.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: механічна помилка
Дата скасування: 14.06.2020 23:15
Вимога
Залишено без розгляду

На дискримінаційні умови

Номер: 9c86793dae6e4c7b94fdfd5191310557
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-09-006660-b.a1
Назва: На дискримінаційні умови
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовник! В тендерній документації Вами встановлено вимоги, що порушують принципи здійснення закупівель, а саме: 1. Учасники повинні бути зареєстровані в м. Одеса або повинні мати там філію або представництво. Для нас як для учасника данна вимога є дискримінаційною, Просимо прибрати данну вимогу так як вона свідчить про антиконкурентні узгоджені дії Замовника з конкретним учасником. 2Ви вимагаєто від учасників наявність 2 -ох електромонтерів. Ця вимога суперечить ліцензійним умовам з надання послуг протипожежного призначення. ( постанова КМУ № 852) в якій вказано що повинно бути 2 виконавці - 1 електромонтер + 1 налагоджувальник. Просиио прибрати з тендерної документації дискримінаційні умови та привести її у дповідність. .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до умов договору про закупівлю, «Підрядник» гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійний строк якості закінчених робіт становить 1(один) рік з дня прийняття «Замовником» робіт від «Підрядника» (пп. 14.1, 14.2 Договору). Підрядник зобов’язаний своєчасно усувати недоліки робіт, допущені з його вини (п. 13.4 Договору). Відповідно до п. 4 розділу 6 Правил з пожежного спостерігання, затвердженого Наказом МВС України від 30.03.2015 № 349 (зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29 липня 2015 р. за № 920/27365) в редакції 25.04.2017, обслуговуюча організація забезпечує прибуття ремонтного персоналу до об’єкта спостерігання та усуває несправності СПЗ. Час прибуття ремонтної групи з моменту виклику не повинен перевищувати: 12 годин – для міст Київ, Севастополь, Сімферополь та обласних центрів; 24 години – для інших населених пунктів. Відповідно до Правил пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки 15.08.2016 за № 974, керівники закладів та установ зобов’язані вживати заходів щодо попередження пожежної небезпеки і усунення недоліків, що можуть її спричинити. Враховуючи, що об’єкт, на якому виконуватимуться роботи, є місцем цілодобового перебування осіб, задіяних в навчально-виховному процесі, а отже виявлення недоліків та дефектів в роботі змонтованого устаткування та необхідність виклику ремонтних бригад «Підрядника» для їх обслуговування може виникнути, зокрема, у неробочий час, для забезпечення можливості своєчасного (не більше ніж 12 годин з моменту виклику) прибуття «Підрядника» на об’єкт, нами, як Замовником, в умовах спрощеної закупівлі зазначено вимогу, яка має підтвердити фізичну присутність «Підрядника» у м. Одесі. Крім цього, висуваючи вимогу щодо підтвердження фізичної присутності «Підрядника» у м. Одесі, ми, як замовник не можемо не враховувати, що на території України тривають обмежувальні заходи, пов’язані з дією карантину, зокрема, не відновлено сполучення між всім регіонами України, станом на 11 червня п.р. на брифінгу міністра охорони здоров’я Максима Степанова оприлюднено інформацію про погіршення епідеміологічної ситуації в країні, а отже розвиток ситуації зі сполученням на період дії договору про закупівлю та період гарантійного строку є непередбачуваним, що може не тільки уповільнити, а взагалі перешкодити прибуттю «Підрядників» в разі їх фізичного знаходження в інших регіонах України. Ця вимога жодним чином не обмежує конкуренцію, а припущення автора щодо упередженості та узгодженості дій з конкретним постачальником є необґрунтованим, оскільки на території м. Одеси діє достатня кількість суб’єктів господарювання, які мають можливість підтвердити свою відповідність умовам цієї спрощеної закупівлі та прийняти в ній участь на конкурсній основі. Щодо другого питання, повідомляємо, що відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до пункту 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення встановлено вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Таким чином, ліцензійними умовами встановлено мінімальну кількість працівників, необхідну для отримання ліцензії. Жодним нормативним актом не передбачено, що кількість працівників, зазначена у Ліцензійних умовах є вичерпною та до надання послуг (виконання робот) не можна залучати більшу кількість виконавців робіт. Вимога про підтвердження наявності в учасника двох електромонтерів сформульована відповідно до технічних(якісних) характеристик предмету закупівлі та враховує значний обсяг робіт на об’єкті (не менше 5000 людино/годин), обмежені строки виконання робіт відповідно до календарного графіку (5 місяців), вимоги техніки безпеки при їх виконанні, які повинні відповідати класу наслідків (відповідальності) об’єкту будівництва, який відноситься до класу наслідків СС2 середні наслідки (П.4.5 ДСТУ-Н Б В.1.2. -16:2013, табл.1 Тому менша кількість персоналу не дозволяє виконати роботи всебічно, якісно та у встановлені терміни. А враховуючи вимоги техніки безпеки не припустимо виконувати роботи менше ніж двома електромонтерами. Крім цього зазначаємо, що посилання Вами виключно на Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення є некоректним, враховуючи обсяг робіт, який передбачає виконання і будівельних робіт, які не охоплюються цими Ліцензійними умова
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.06.2020 12:34