-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Тролейбуси нові
Торги не відбулися
24 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 240 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 240 000.00 UAH
Період оскарження:
09.06.2020 16:28 - 09.08.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
оскарження дискримінаційних вимог
Номер:
818a30b33ce74e3eb9b410d750789455
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-09-006522-b.a5
Назва:
оскарження дискримінаційних вимог
Скарга:
Вимоги, встановлені Замовником в технічній специфікації (Додаток № 4 «Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі», який є складовою тендерної документації, надалі – «Додаток № 4»), носять дискримінаційний характер, звужують коло потенційних учасників процедури закупівлі, послаблюють конкуренцію, чим грубо порушують чинне законодавство України, а також права і охоронювані законом інтереси потенційних учасників і постачальників предмету закупівлі взагалі і Скаржника зокрема. Суть скарги: зобов'язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги шляхом викладення певних пунктів технічної специфікації (Додаток № 4) в новій, запропонованій Скаржником, редакції. Деталі у файлі з текстом "Скарга..." та додатках до неї.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМК України.pdf 03.07.2020 16:50
- Копія Cтатут ТДЛ-2019.pdf 03.07.2020 16:50
- Cерт ДНІПРО-Т203 19.06.pdf 03.07.2020 16:50
- Витяг ТДЛ 080520.pdf 03.07.2020 16:50
- ДЦСМ - ЛИТАН.JPG 03.07.2020 16:50
- Повноваження 2020 (протокол-58).pdf 03.07.2020 16:50
- Лист ДП ВО ПМЗ до АМК.jpg 03.07.2020 16:50
- Опис повноваження-2019.pdf 03.07.2020 16:50
- Опис статут-2019.pdf 03.07.2020 16:50
- платежка.pdf 03.07.2020 17:26
- рішення від 07.07.2020 № 13212.pdf 07.07.2020 19:02
- інформація про перенесення розгляду скарги № 10289.pdf 17.07.2020 12:37
- інформація про перенесення розгляду скарги № 10684.pdf 21.07.2020 15:49
- інформація про перенесення розгляду скарги № 10906.pdf 23.07.2020 10:17
- інформація про перенесення розгляду скарги № 11281.pdf 28.07.2020 22:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.07.2020 № 14723.pdf 31.07.2020 14:39
- рішення від 30.07.2020 № 14723.pdf 04.08.2020 21:23
- рішення від 30.07.2020 № 14723.pdf 04.08.2020 21:23
- сертифікат відповідності №UA 1.038.0106912-15.pdf 10.07.2020 15:05
- технічні характеристики на тролейбус ДНІПРО-Т203.pdf 10.07.2020 15:05
- сертифікат відповідності №UA 1.О199.Sp.00157-19.pdf 10.07.2020 15:05
- витяг з сертифікату типу КТЗ №UA46A(b)M034804.pdf 10.07.2020 15:05
- Пояснення.pdf 10.07.2020 15:05
- Пояснення по скарзі Літан.doc 10.07.2020 16:19
- доповнення до пояснення.pdf 15.07.2020 14:41
- Протокол 55.pdf 05.08.2020 16:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.07.2020 17:18
Дата розгляду скарги:
16.07.2020 14:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.07.2020 19:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.08.2020 21:23
Дата виконання рішення Замовником:
05.08.2020 16:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно рішення АМКУ №14723-р/пк-пз від 30.04.2020року внесені відповідні зміни до тендерної документації та опубліковані на майданчику.
Скарга
Скасована
Скарга на встановлення Замовником дискримінаційних вимог в тендерній документації
Номер:
e46b2b5193504ba79d29bd834b4930a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-09-006522-b.a4
Назва:
Скарга на встановлення Замовником дискримінаційних вимог в тендерній документації
Скарга:
Вимоги, встановлені Замовником в технічній специфікації (Додаток № 4 «Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі», який є складовою тендерної документації, надалі – «Додаток № 4»), носять дискримінаційний характер, звужують коло потенційних учасників процедури закупівлі, послаблюють конкуренцію, чим грубо порушують чинне законодавство України, а також права і охоронювані законом інтереси потенційних учасників і постачальників предмету закупівлі взагалі і Скаржника зокрема. Суть скарги: зобов'язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги шляхом викладення певних пунктів технічної специфікації (Додаток № 4) в новій, запропонованій Скаржником, редакції. Деталі у файлі з текстом "Скарга..." та додатках до неї.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМК України.pdf 03.07.2020 16:34
- Лист ДП ВО ПМЗ до АМК.jpg 03.07.2020 16:34
- Cерт ДНІПРО-Т203 19.06.pdf 03.07.2020 16:34
- Витяг ТДЛ 080520.pdf 03.07.2020 16:35
- ДЦСМ - ЛИТАН.JPG 03.07.2020 16:35
- Копія Cтатут ТДЛ-2019.pdf 03.07.2020 16:35
- Повноваження 2020 (протокол-58).pdf 03.07.2020 16:35
- Опис повноваження-2019.pdf 03.07.2020 16:35
- Опис статут-2019.pdf 03.07.2020 16:35
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
03.07.2020 17:03
Вимога
Відхилено
вимога про усунення дискримінації та розширення кола потенційних учасників шляхом внесення змін до технічних харакеристик предмету закупівлі
Номер:
e662ac7a068443afbf866d29b54c3bfa
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-09-006522-b.c3
Назва:
вимога про усунення дискримінації та розширення кола потенційних учасників шляхом внесення змін до технічних харакеристик предмету закупівлі
Вимога:
Вимога
Керуючись ст. ст. 5, 24 ЗУ „Про публічні закупівлі” (далі – Закон) вимагаємо внести зміни до Тендерної документації на закупівлю товару: Тролейбуси нові Рейковий рухомий склад (Міський пасажирський тролейбус) код ДК 021:2015 – 34620000-9 (ID: UA-2020-06-09-006522-b), а саме:
Технічну вимогу, встановлену в п. 45 Додатку № 4 «Вентиляція салону - за рахунок здвижних кватирок та вентиляторів на даху в кількості 4 штуки» викласти в наступній редакції: «Вентиляція салону - За рахунок зсувних кватирок, дахових люків та вентиляторів на даху».
Обґрунтування вимоги: тролейбуси пасажирські, які дозволено експлуатувати в Україні, повинні відповідати ДСТУ 4905:2008 та Правилам ЄЕК ООН 107. Виробники тролейбусів при розробці тролейбусів, з метою виконання вимог нормативних документів щодо вентиляції пасажирського салону використовують (крім кондиціонеру салону) три напрямки технічного рішення цієї задачі: зсувні кватирки, дахові люки та дахові вентиляторі, кількість яких не обов’язково повинна бути 4 (чотири) штуки. Враховуючи вказані обставини, вважаємо встановлену Замовником технічну вимогу щодо забезпечення вентиляції салону за рахунок вентиляторів в кількості 4 штуки, - дискримінаційною, такою, що максимально звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, знижує конкуренцію та, як наслідок, неминуче призведе до росту ціни тролейбусів, що закуповуються за рахунок коштів міського бюджету.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.06.2020 10:39
Вирішення:
Тендерна документація не передбачає кондиціонування для пасажирського салону, тому наша вимога мінімум 4 дахових вентилятори спрямована на ефективну вентиляцію салону, що необхідно в літні місяці коли температура сягає вище 30 гадусів цельсія.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
про внесення змін до тендерної документації для усунення дискримінації і розширення кола потенційних учасників процедури закупівлі
Номер:
ef449f15d96a474eb5337f9372063304
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-09-006522-b.c2
Назва:
про внесення змін до тендерної документації для усунення дискримінації і розширення кола потенційних учасників процедури закупівлі
Вимога:
Вимога
Керуючись ст. ст. 5, 23 ЗУ „Про публічні закупівлі” (далі – Закон) вимагаємо внести зміни до Тендерної документації на закупівлю товару: Тролейбуси нові Рейковий рухомий склад (Міський пасажирський тролейбус) код ДК 021:2015 – 34620000-9 (ID: UA-2020-06-09-006522-b), а саме:
Пункт 18 Додатку № 4 «Гідростанція рульового управління - З приводом від асинхронного двигуна. При втраті живлення від контактної мережі забезпечує роботу гідропідсилювача керма протягом 10с.» змінити на «Гідростанція рульового управління - З приводом від електродвигуна. При втраті живлення від контактної мережі забезпечує роботу гідропідсилювача керма протягом 10с.»
Обґрунтування вимоги: тролейбуси пасажирські, які дозволено експлуатувати в Україні, повинні відповідати ДСТУ 4905:2008 та Правилам ЄЕК ООН 107-03. Зазначені стандарти і правила не обмежують виробників тролейбусів у виборі типу електродвигуна (асинхронний або постійного струму), оскільки це не має суттєвого впливу на загальні якісні та експлуатаційні характеристики тролейбусу, його безпечність, економічність, екологічність тощо. Важливо, що двигун постійного струму живиться від бортової мережі тролейбуса та не вимагає додаткового джерела живлення, а для роботи асинхронного електродвигуна необхідно додаткове джерело живлення – інвертор 600/380 В, що призводить до подорожчання тролейбуса. При цьому звичайно технічна задача роботи гідропідсилювача у продовж 10 секунд при втраті живлення від контактної мережі виконується в обох варіантах електродвигуна.
Отже, встановлення Замовником вимоги про конкретний тип гідростанції електродвигуна є дискримінаційною вимогою, оскільки максимально звужує кола потенційних учасників процедури закупівлі, що призведе до зниження конкуренції та, як наслідок, до росту ціни тролейбусів і зайвих витрат коштів міського бюджету.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.06.2020 16:04
Вирішення:
Шановний потенційний учаснику повідомляємо Вам, що ми вважаємо за недоцільне внесення змін до тендерної документації згідно Вашої вимоги та задоволення її.
Гідростанція рульового управління – з приводом від асинхронного двигуна є більш надійною в експлуатації, має збільшений інтервал обслуговування на відміну від електродвигуна постійного струму та не потребує додаткових навантажень на 24 V систему живлення власних потреб.
До переваг двигуна асинхронного типу відноситься простота обслуговування та відсутність рухомих контактів . на них відсутні щітки та контактні кільця, живлення подається лише на нерухому трьох фазну обмотку статора, що робить зазначений двигун більш зручним у використанні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
вимога про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації
Номер:
b7ebb80ce954446cbfcfef97234d3b66
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-09-006522-b.c1
Назва:
вимога про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації
Вимога:
Згідно Додатку № 2 Тендерної документації:
"Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, а саме:
1. Оригінал або нотаріально завірену копію документу (витягу, довідки) з реєстру про відсутність судимості, виданих відповідним підрозділом Міністерства внутрішніх справ України фізичній особі, яка є учасником, для підтвердження інформації, що її не було засуджено за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої знято або погашено в установленому законом порядку (для фізичних осіб-підприємців).
2. Оригінал або нотаріально завірену копію документу (витягу, довідки) з реєстру про відсутність судимості, виданих відповідним підрозділом Міністерства внутрішніх справ України керівнику підприємства, для підтвердження інформації, що його не було засуджено за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якого знято або погашено в установленому законом порядку (для юридичних осіб).
3. Оригінал або нотаріально завірену копію довідки виданої органом Державної фіскальної служби про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику:
1. У паперовому вигляді інструкцію з експлуатації та обслуговування транспортного засобу, вузлів та агрегатів тролейбусу."
Встановлена вимога (в частині строку надання документів переможцем процедури) суперечить ч. 6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) згідно якої Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Керуючись ч. 1 ст. 24 Закону, вимагаємо усунути допущене порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом внести відповідних змін до Додатка № 2 тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.06.2020 16:14
Вирішення:
Дякуємо за Вашу увагу, виправлення внесені і найближчим часом будуть опубліковані на майданчику разом зі змінами до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено