• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

«Паливо рідинне та газ; оливи мастильні», згідно ДК 016:2010 - 19.20.2

Бензин А-92, А-95, Дизельне паливо.

Торги не відбулися

2 276 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 276.40 UAH
Період оскарження: 29.11.2016 11:39 - 11.12.2016 00:00
Вимога
Є відповідь

Безпідставне відхилення пропозиції

Номер: d60553ee1ce44fe18f2047c54aa23053
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-29-000382-c.b1
Назва: Безпідставне відхилення пропозиції
Вимога:
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій № 1 від 21. 12. 2016 року тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Блек Сі Петрол» за результатами електронного аукціону визнано найбільш економічно вигідною. Однак, тим самим протоколом тендерна пропозиція була відхилена у зв’язку із відсутністю підтвердження наявності обладнання та матеріально технічної бази. Із зазначеним протоколом ТОВ «Блек Сі Петрол» не згодне та вважає що пропозиція ТОВ «Блек Сі Петрол» відповідає умовам тендерної документації Замовника з наступних причин: ТОВ «Блек Сі Петрол» надало всі необхідні документи, що підтверджують наявність у Учасника у володінні або користуванні АЗС згідно Додатку № 2 тендерної документації. Крім того, в п. 1.1 таблиці додатка № 2 вказано не вичерпний перелік правового підґрунтя володіння або користування майном. Договір Комісії передбачений діючим цивільним та господарським законодавством України. Між ТОВ «Блек Сі Петрол» та ТОВ «Катран» було укладено договір комісії від 01.01.2016 за умовами якого Комітент (ТОВ «Катран» ) зобов’язаний передавати товари за договорами Комісіонера (ТОВ «Блек Сі Петрол») на АЗС Комітента та в першу чергу. Відповідно до ст. 1016 ЦК України Комітент зобов'язаний забезпечити комісіонера усім необхідним для виконання обов'язку перед третьою особою. Наявність та право користування відповідними АЗС затверджено договорами оренди АЗС між ТОВ «Катран» та власниками. Так само, ТОВ «Катран» ( Комітент) надає гарантійний лист про наявність обладнання та матеріально технічної бази в повному обсязі до повного виконання зобов’язань згідно тендерної пропозиції. Безпідставне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції порушує ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно вищевикладеного та керуючись чинним законодавством України просимо розглянути скаргу та надані до неї документи та прийняти нове рішення.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Умови доданого до тендерної документації договору комісії № 1 від 01.01.2016, укладеного між ТОВ «Блек Сі Петрол» та ТОВ «Катран» не встановлює для учасника торгів «Паливо рідинне та газ; оливи мастильні», згідно ДК 016:2010 - 19.20.2 ТОВ «Блек Сі Петрол» прав володіння або користування АЗС, тобто не підтверджує наявність у учасника необхідної матеріально-технічної бази та обладнання, що було вимогою тендерної документації. АЗС ТОВ «Катран» визначена в договорі комісії лише як місце передання/поставки товарів між ТОВ «Блек Сі Петрол» та ТОВ «Катран».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Безпідставне відхилення пропозиції

Номер: 743a018ed4214d1caef57dd646d4396d
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-29-000382-c.c2
Назва: Безпідставне відхилення пропозиції
Вимога:
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій № 1 від 21. 12. 2016 року тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Блек Сі Петрол» за результатами електронного аукціону визнано найбільш економічно вигідною. Однак, тим самим протоколом тендерна пропозиція була відхилена у зв’язку із відсутністю підтвердження наявності обладнання та матеріально технічної бази. Із зазначеним протоколом ТОВ «Блек Сі Петрол» не згодне та вважає що пропозиція ТОВ «Блек Сі Петрол» відповідає умовам тендерної документації Замовника з наступних причин: ТОВ «Блек Сі Петрол» надало всі необхідні документи, що підтверджують наявність у Учасника у володінні або користуванні АЗС згідно Додатку № 2 тендерної документації. Крім того, в п. 1.1 таблиці додатка № 2 вказано не вичерпний перелік правового підґрунтя володіння або користування майном. Договір Комісії передбачений діючим цивільним та господарським законодавством України. Між ТОВ «Блек Сі Петрол» та ТОВ «Катран» було укладено договір комісії від 01.01.2016 за умовами якого Комітент (ТОВ «Катран» ) зобов’язаний передавати товари за договорами Комісіонера (ТОВ «Блек Сі Петрол») на АЗС Комітента та в першу чергу. Відповідно до ст. 1016 ЦК України Комітент зобов'язаний забезпечити комісіонера усім необхідним для виконання обов'язку перед третьою особою. Наявність та право користування відповідними АЗС затверджено договорами оренди АЗС між ТОВ «Катран» та власниками. Так само, ТОВ «Катран» ( Комітент) надає гарантійний лист про наявність обладнання та матеріально технічної бази в повному обсязі до повного виконання зобов’язань згідно тендерної пропозиції. Безпідставне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції порушує ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно вищевикладеного та керуючись чинним законодавством України просимо розглянути скаргу та надані до неї документи та прийняти нове рішення.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Умови доданого до тендерної документації договору комісії № 1 від 01.01.2016, укладеного між ТОВ «Блек Сі Петрол» та ТОВ «Катран» не встановлює для учасника торгів «Паливо рідинне та газ; оливи мастильні», згідно ДК 016:2010 - 19.20.2 ТОВ «Блек Сі Петрол» прав володіння або користування АЗС, тобто не підтверджує наявність у учасника необхідної матеріально-технічної бази та обладнання, що було вимогою тендерної документації. АЗС ТОВ «Катран» визначена в договорі комісії лише як місце передання/поставки товарів між ТОВ «Блек Сі Петрол» та ТОВ «Катран».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Порушення Закону "Про публічні закупівлі"

Номер: 02990ddc66a14e62bd2faf74d006eb59
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-29-000382-c.c3
Назва: Порушення Закону "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Замовником порушено Закон України "Про публічні закупівлі" та обрано наймеш економічно вигідну тендерну пропозицію. Також згідно тендерної документації та ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі" а саме: Якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, процедура закупівлі відміняється. Тому наполягаємо дотримуватись Закону та прийняти відповідне рішення, тобто визнати торги такими що не відбулись.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Отже, оскільки у процедурі торгів «Паливо рідинне та газ; оливи мастильні», згідно ДК 016:2010 - 19.20.2 до оцінки та розгляду були допущені дві тендерні пропозиції (ТОВ «Блек Сі Петрол» та ПП «ОККО Бізнес Контракт»), відсутні законні підстави для визнання замовником торгів такими, що не відбулися.
Статус вимоги: Задоволено