-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПО ЗАМІНІ ВІКОН ГОЛОВНОГО КОРПУСУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ №2 М. КИЇВ, ВУЛ. КРАКІВСЬКА,13 (код ЄЗС ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)
Ціна з ПДВ. Кошти місцевого бюджету спеціального фонду "інші надходження". Місцезнаходження - 02094, Україна, м. Київ, вул. Краківська, 13; Вид закупівлі – передбачений абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Категорія замовника - передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою (згідно оголошення)
Завершена
726 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 631.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 631.50 UAH
Період оскарження:
09.06.2020 14:50 - 15.06.2020 09:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
79296505bcdd4ffea462a33c1cd26208
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-09-002573-c.b3
Назва:
Вимога
Вимога:
1. Усунути порушення у процесі проведення закупівлі.
2. Скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 02.07.2020р. про визначення переможця по закупівлі UA-2020-06-09-002573-c – ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ».
3. Розглянути дану вимогу, прийняти і оприлюднити рішення щодо неї.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Замовнику (оскарження визнання переможця) 06.07.2020 09:10
- Відповідь да скаргу вікна.docx 08.07.2020 16:56
Дата подачі:
06.07.2020 09:10
Вирішення:
Відповідно п. 28 ч.1 ст.1 Розділу І Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону.» Організація проведення спрощеної закупівлі регламентується ст. 14 Закону.
Відповідно Абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону «Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.»
Враховуючи вищевказане, надаємо відповідь на вимогу.
Щодо «По-перше»:
Абз. 5 ч. 7 ст. 14 Закону «Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.» Замовник за власною ініціативою вніс зміни у спрощену процедуру закупівлі шляхом оприлюднення документів у вигляді нової редакції відповідно до Закону.
Отже, викладені аргументи «по-перше» у вимозі Заявника є безпідставними.
Щодо «По друге»:
У «ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» вимагалось «У вартість робіт врахувати демонтаж, реставрацію з фарбуванням в білий колір та зворотній монтаж захисних металевих решіток в кількості 20 штук.». Учасником, визначеним переможцем, в пропозиції надано лист-роз’яснення від 19.06.2020 №19/06-3 про врахування даних вимог Замовника під час виконання договору в порядку, визначеним законодавством та нормативними актами.
Отже, викладені аргументи «по-друге» у вимозі Заявника є безпідставними.
Щодо «Доводимо до відома …..»
«Наступне запитання одного із учасників до Замовника з того ж приводу:
15.06.2020р., 08:32
Дефектний акт.
Загальне запитання щодо оголошення.
«У вартість робіт врахувати демонтаж, реставрацію з фарбуванням в білий колір та зворотній монтаж захисних металевих решіток в кількості 20 штук. Чому даний вид робіт не прописаний в дефектному акті? Якщо Учасник внесе зміни до дефектного акту, то це буде порушенням?»
Відповідь Замовника: НЕ НАДАНО ВІДПОВІДІ.»
Уточнення пропозицій завершилось 15.06.2020, 09-00 год. Запитання надійшло 15.06.2020р., 08:32. Згідно регламенту ДП «ПРОЗОРРО» технічно неможливо було надати відповідь Учаснику, чим порушено права Замовника, що передбачено Законом. В зв’язку з чим 15.06.2020 року Замовник звернувся листом №796 до ДП «ПРОЗОРРО» з проханням надати відповідь та вжити заходів щодо можливості Замовнику вчасно надавати інформацію відповідно абз. 3 п.7 ст. 14 Закону. На даний час відповідь очікується.
Щодо «Враховуючи все вищезазначене повідомляємо»:
ТОВ «ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «АТЛАНТ-ПЛЮС» при складанні вимоги керувався ст. 31 Закону, що стосується процедури «Відкриті торги». Замовник наголошує, що закупівля проводиться відповідно ст. 14 Закону «Спрощені закупівлі».
Таким чином, Замовник вважає, що при проведенні спрощеної закупівлі повністю дотримався вимог Закону, порушень не допустив та аргументовано відхилив пропозицію ТОВ «ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «АТЛАНТ-ПЛЮС». У зв’язку з викладеним підстава для скасування протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 02.07.2020 року відсутня.
Крім того, Замовник при участі у закупівлях просить керуватись вимогами Закону, уважно вивчати документацію та вимоги до предмета закупівлі, опубліковані Замовником, добросовісно користуватись своїми правами та не вчиняти дій, які створюють тиск на Уповноважену особу, в тому числі шляхом залякувань та погроз при прийнятті рішень.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
дискримінаційні умови закупівлі
Номер:
72d2ca43b7d1434cbc59f66bb615570f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-09-002573-c.c2
Назва:
дискримінаційні умови закупівлі
Вимога:
Підпунктом 9 п. 16 Оголошення встановлено вимогу щодо наявності працівників в кількості не менше 20 працівників. Крім того, учасник має надати: Копії документів, що підтверджують атестацію працівників (для директора, головного інженера, виконроба, електромонтажника та монтажників (не менше 3-х монтажників) з питань охорони праці та техніки безпеки, а саме:
- Протокол (витяг з протоколу) про перевірку знань Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, Правил експлуатації електрозахисних засобів, Правил експлуатації електроустановок споживачів, Правил улаштування електроустановок;
- Протокол (витяг з протоколу) та діючи посвідчення про перевірку знань з питань пожежної безпеки
Зазначені вимоги є необгрунтованими. Вимоги до предмету закупівлі дозволяють виконати роботи за меншої кількості працівників. А для виконання частини робіт, передбачених дефектним актом, наявність вказаних вище протоколів не є обов'язковою. До того ж, зазначені протоколи є внутрішніми документами органу, що здійснював навчання та перевірку знань.
Вважаємо, що такі вимоги штучно і безпідставно звужують коло учасників закупівлі, оскільки учасники, які ним не відповідають, позбавлені права взяти участь у торгах. Отже, можливо, вимоги закупівлі складені для перемоги конкретного, заздалегідь визначеного суб'єкта господарювання. Вимагаємо виключити умови Оголошення, зазначені вище.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.06.2020 10:28
Вирішення:
Умовами додатку 2 до оголошення передбачено демонтаж та монтаж захисних металевих решіток, що передбачають роботи з електроустаткуванням. Також передбачено встановлення вікон у приміщеннях, де наявне обладнання, що працює під тиском. Наявність встановлених вимог пп.9 п. 16 "Інші вимоги" є законним та підтверджує постійне дотримання Учасником необхідних вимог протягом строку дії виданого дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Внести зміни до дефектного акту.
Номер:
276f6cf1923d46e88ce441a74b154e50
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-09-002573-c.b1
Назва:
Внести зміни до дефектного акту.
Вимога:
Прохання внести зміни до дефектного акту. Вказати усі об'єми робіт. У вартість робіт врахувати демонтаж, реставрацію з фарбуванням в білий колір та зворотній монтаж захисних металевих решіток в кількості 20 штук. Вказати квадратуру.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.06.2020 08:37
Вирішення:
У «ВИМОГАХ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» визначено весь обсяг необхідних робіт. Також, вказано, що «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій скан-копії документів, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
- договірна ціна;
- зведений кошторис;
- дефектний акт;
- локальний кошторис;
- підсумкова відомість ресурсів;
- пояснювальна записка.»
В зв’язку з вищевказаним, Замовник не вважає необхідним вносити зміни до дефектного акту.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні