• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютерне обладнання (багатофункціональний пристрій лазерний).

Торги не відбулися

695 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 957.00 UAH
Період оскарження: 09.06.2020 12:25 - 21.06.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Про дискримінаційні вимоги

Номер: b9e4b5fc514c43718d1529daea906bd6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-09-002820-b.c2
Назва: Про дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! В технічних вимогах, в Додатку1 тендерної документації вказані технічні параметри обладнання по сукупності всіх показників, проходить тільки одна модель: Xerox WC3025NI, що не дає можливість запропонувати еквівалент та обмежує конкуренцію. Жодна модель, по сукупності параметрів не відповідає вказаним Вами вимогам, крім Xerox WC3025NI. Вимагаємо внести зміни : прибрати енергоспоживання в режимі очікування, прибрати вимогу «Картриджі повинні заправлятися та здійснювати друк після заправки без заміни чи перепрошивання чіпа в картриджі чи принтері» - ця вимога не є технічною характеристикою БФП і ніде не описана, в зв’язку з чим, це неможливо ні підтвердити ні спростувати; прибрати вимогу «Максимальний обсяг робіт, сторінок в місяць - 15 000 або більше» або розширити діапазон як мінімум від 10,000 або більше – як Ви написали, що друк на цьому обладнанні не планується, одже ця вимога не є важливим параметром. Прибрати вимогу «Швидкість друку - не менше ніж 21 сторінок за хвилину формату Letter». або вказати, які моделі на Вашу думку, крім Xerox WC3025NI можуть на 100% відповідати вказаним вимогам. Якщо наші вимоги будуть не виконані, ми змушені будемо подавати скаргу до АМКУ. Додатки: 1) Порівняльта наблиця технічних харектеристик товару різних моделей.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня . Відповідно до ст.5 Закону України “Про публічні закупівлі” № 922 від 25.05.2015 (в редакції Закону 114-IX, ) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Швидкість друку - не менше ніж 21 сторінок за хвилину формату Letter не можна важати дискримінаційно вимогою, оскільки, всі апарати які мають швидкість друку - не менше ніж 21 сторінок за хвилину формату A4 будуть відповідати даній вимозі, щодо пониження максимального обсягу сторінок в місяць важаємо недоцільним так як чим більше кільсть закладена виробником тим краще апарат буде справлятися з критичними навантаженнями які можуть досягати до 15000 строрінок при пікових навантаженнях працівників, вимога щодо живлення в режимі очікавання так як і вимога «Картриджі повинні заправлятися та здійснювати друк після заправки без заміни чи перепрошивання чіпа в картриджі чи принтері» заявлені з метою економії бюджетних коштів, а саме середня заправка картриджа у Львові та області становить 90 грн. а придбання найдешевшого заміника низької якості починається від 200 грн., оригінального від 1000 грн. якщо принтера які будуть нам запропоновані будуть вимагати постійної заміни катриджа (або чіпа) і не буде можливості просто заправити катріджі це приведе до значних і необгрунтованих видатків бюджетних коштів в декілька разів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

1

Номер: 296b49e7f1bc4da592755e16a655a762
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-09-002820-b.a1
Назва: 1
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня . Відповідно до ст.5 Закону України “Про публічні закупівлі” № 922 від 25.05.2015 (в редакції Закону 114-IX, від 19.09.2019) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації “Інформація про необхіднітехнічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі “ код закупівлі за ДК 021:2015 30230000-0 “Комп’ютерне обладнання” (багатофункціональний пристрій лазерний) Учасник зобов’язаний надати документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro. Вважаэмо, що дана вимога не э дискримынацыйною, а лише такою, що убезпечить замовника від закупівлі неякісного, неоригінального товару. Даний лист підтверджує можливість учасника виконати всі умови договору в частині строків поставки, обсягів поставки, а також те, що продукція (товар) буде відповідати нормам і стандартам чинним на території України та технічно-якісним вимогам предмету закупівлі. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції яка була у використанні, чи продукції на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону 922 тендерна документацыя може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відтак, Замовник має право встановлювати і інші вимоги до тендерної документації, які він вважає за потрібне. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції подають всі зацікавлені особи. Замовник забезпечує рівні умови участі для всіх, хто може запропонувати товар відповідно до вимог та технічних характеристик замовника. Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області - державна установа, і користуємося державними коштами. Товар придбаний через електронну систему закупівель повинен відповідати вимогам встановленим замовником. Доводимо до вашого відома, що отримання авторизованого листа про партнерські відносини не є чимось надзвичайним, і не є проблемою. Для того і існує ринок та конкуренція. Повідомляємо, що з даного питання є практика постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено