-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015: 90730000-3 - «відстеження, моніторинг забруднень і відновлення» (Послуги з розробки проекту нормативів гранично-допустимого скидання (ГДС) забруднюючих речовин у водні об’єкти та отримання дозволу на спеціальне водокористування ДП «ХМТП»)
Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі викладено в документації на проведення аукціону.
Завершена
160 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 600.00 UAH
Період оскарження:
09.06.2020 11:34 - 15.06.2020 13:00
Вимога
Залишено без розгляду
Незаконні вимоги у документації по закупівлі
Номер:
0bb90b809bdd484191a4224cac646f1d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-09-002075-b.b2
Назва:
Незаконні вимоги у документації по закупівлі
Вимога:
Дякую Вам за виважене рішення. Але фразу «Погодження графіку хімічного контролю забруднюючих речовин, які скидаються до водного об’єкту з відповідними дозвільними органами» мабуть помилково не видалено одночасно і з додатку 4 (проект договору про надання послуг). Вимагаю видалення фрази «Погодження графіку хімічного контролю забруднюючих речовин, які скидаються до водного об’єкту з відповідними дозвільними органами» з додатку 4.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.06.2020 12:00
Вирішення:
Шановний учасник! Так, у проекті договору не видалена вищевказана інформація, але наразі внести зміни до документації на проведення спрощеної закупівлі технічно не має можливості. На етапі укладання договору проект договору буде відкориговано відповідно до внесених змін до документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.06.2020 15:05
Вимога
Вирішена
Незаконні вимоги у документації по закупівлі
Номер:
6b56b770e1c54694ac0e0fafbadcb74e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-09-002075-b.b1
Назва:
Незаконні вимоги у документації по закупівлі
Вимога:
Пунктами 9 і 10 Додатка 2 (Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника) до «Документації на проведення спрощеної закупівлі», вимагається щоб учасник надав наступне: «Документ про якість (документальне підтвердження наявності ЕОМ і проблемно-орієнтованих прикладних програм (ПОП), які забезпечують розрахунок ГДС згідно з Наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища №116 від 15.12.94 «Про затвердження Інструкції про порядок розробки та затвердження гранично допустимих скидів (ГДС) речовин у водні об’єкти із зворотними водами», встановлений діючим законодавством на запропоновану товар, послугу і роботи» та «Підтвердив наявність власної лабораторії або Договорів з лабораторіями про здійснення лабораторних досліджень стічних (зливових) вод за переліком забруднюючих речовин, що визначаються для розробки ГДС. Інформація може бути надана в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі наявності)».
Слід зазначити, що з метою приведення нормативно-правового акта Мінприроди у відповідність до вимог Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», наказом №45 від 07.02.2012 р. Міністерства екології та природних ресурсів України були внесені зміни до «Інструкції про порядок розробки та затвердження гранично допустимих скидів (ГДС) речовин у водні об'єкти із зворотними водами», а саме: «у пункті 2.24: у абзаці третьому слова та цифри «, що отримали дозвіл Мінприроди України на засаді їх атестації (додаток № 3)» виключити та абзац четвертий виключити» та «Додаток № 3 виключити». Наказ №45 наведено офіційному сайті Міністерства енергетики та захисту довкілля України, його можна завантажити за посиланням: https://mineco.gov.ua/files/uploads/Nakaz04507022012.doc. Вимоги щодо наявності програми та лабораторії містилися саме у Додатку 3. Відсутність необхідності дозволу на розробку ГДС також слідує із Закону України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності».
Вимогу щоб учасник тендеру мав програму ще можна зрозуміти, хоча вона і незаконна. Також слід зазначити, що історія розвитку інженерних розрахунків має безліч прикладів того, що навіть найскладніші розрахунки можна виконати за допомогою арифмометра і логарифмічною лінійки. Але вимога стосовно лабораторій не тільки незаконна, але і позбавлена логіки. Адже договір з любою лабораторією можна заключити виходячи з нагальних потреб надання послуг по розробці ГДС, а можна і зовсім не заключати, обмежившись рахунком і актом виконаних робіт. Пунктом 3.2.2 «Інструкції про порядок розробки та затвердження гранично допустимих скидів (ГДС)…» прямо передбачено наступне: «Склад і властивості скидуваних зворотних вод приймаються за даними їх систематичного контролю водокористувачами і контролюючими органами протягом попереднього року», тобто необхідне використовувати дані за 2019 рік. Пунктом 7 «Порядку розроблення нормативів гранично допустимого скидання забруднюючих речовин у водні об’єкти» (затверджено постановою Кабміну України №1100 від 11 вересня 1996 р.) передбачено, що «Вміст забруднюючих речовин у зворотних водах, скидання яких нормується, визначається регулярно (не менш як один раз на квартал) водокористувачами за допомогою інструментально-лабораторних вимірювань». При цьому у «Документації на проведення спрощеної закупівлі» наведено що строки надання послуг повинні складати всього «червень-серпень 2020 року».
Закон України «Про публічні закупівлі» містить, у тому числі, наступні вимоги: стаття 5-«недискримінація учасників та рівне ставлення до них», стаття 22-«Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
На підставі вищевикладеного вимагаю видалити пункти 9 і 10 з Додатку 2 (Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника) до «Документації на проведення спрощеної закупівлі». Вимагаю також подовжити строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 01.02.2021 р.
Пунктом 5 Додатка 3 (Технічні вимоги до закупівлі) до «Документації на проведення спрощеної закупівлі», передбачено що в ході надання послуг потрібно «Погодження графіку хімічного контролю забруднюючих речовин, які скидаються до водного об’єкту з відповідними дозвільними органами». Законодавством України не передбачено такого погодження. Вимагаю, чи надати інформацію якими нормативно правовими актами України регулюється це погодження і з якою організацією треба погодити графік, чи видалити пункт 5 з Додатка 3 та з додатка 4 (проект договору про надання послуг).
Пов'язані документи:
Замовник
- Документація спрощені закупівлі зміни.doc 15.06.2020 10:46
Дата подачі:
15.06.2020 08:49
Вирішення:
Шановний учасник!Вивчивши вашу вимогу замовник повідомляє, що пункти 9 та 10 Додатку № 2 та п. 5 Додатку № 3 до Документації на проведення спрощеної закупівлі виключені. Натомість вимогу щодо продовження строку надання послуг до 01.02.2021 р. відхилено.
Статус вимоги:
Задоволено