• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютерне обладнання(Портативний комп'ютер (ноутбук), Багатофункціональний пристрій(принтер, сканер, копір), Телевізор Smart TV для учнів Нової Української школи)

Завершена

137 307.78 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 373.08 UAH
Період оскарження: 09.06.2020 09:04 - 22.06.2020 00:00
Вимога
Відхилено

1

Номер: 134c2c57b44f4e60bb127636b4bcf33e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-09-000103-c.a1
Назва: 1
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель. Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Щодо Вашого питання, можемо пояснити наступне: По перше, щодо наведення Вами прикладів розгляду скарг Постійно діючою адміністративною колегіїю Антимонопольного комітету України. Наведені приклади жодним чином не відносяться до даної закупівлі. В наведених прикладах, безпосередньо в Тендерній документації, чітко вказані Торгівельні марки виробників продукції, що є грубим порушенням вимог законодавства України. Наприклад, виробник оригінальних картриджів Xerox лише один, тому і вимагати лист авторизації від єдиного виробника неможливо, оскільки від його авторизаційнного листа (спроможність поставити продукцію у встановлені строки, кількості та якості) залежить участь потенційних учасників у торгах. В нашій тендерній документації не міститься жодних дискримінаційних вимог, оскільки виробників продукції зі схожими технічними характеристиками безліч, наприклад (HP, Asus, Lenovo, Acer, Dell, Vinga, Epson, Canon, Samsung, Lexmark та інші). Ніде в технічній документації немає посилання на конкретну Торгівельну марку та/або виробника. Більше того, при підготовці тендерної документації, юридичним відділом враховувалась практика розгляду скарг АМКУ, та саме з їх розляду можливо впевнитись, що вимога надати авторизаційний лист не є дискримінаційною, оскільки технічна характеристика надає можливість запропонувати будь-яку альтернативну продукцію. Одним з дієвих способів впевнитись, що Учасник зможе виконати умови тендерної документації та здійснити поставку продукції у встановлені строки, відповідної якості та з гарантійними зобов’язаннями є саме лист авторизації від виробників. Дана вимога, обумовлена тим, що на українському ринку комп’ютерної техніки є безліч підробок, техніка яка потрапила на територію України без належним чином оформлених документів, без сертифікатів якості та висновків ДСЕЕ, без україномовної клавіатури та з відсутністю будь-яких гарантійних зобов’язань. Пропонуйте будь-яку Торгівельну марку та/або Виробника, але за допомогою авторизаційного листа підтвердіть те, що Ви поставите саме ліцензійну продукцію з наявністю гарантійних зобов’язань та зі всіма відповідними сертифікатами.
Статус вимоги: Відхилено