-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт внутрішніх туалетів навчального закладу – Городищенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Городищенської районної ради Черкаської області (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі додається (Оголошенняпро проведення спрощеної закупівлі). Обсяг надання послуг – згідно технічної специфікації до документації (додаток 1).
Завершена
110 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 100.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 100.00 UAH
Період оскарження:
06.06.2020 14:55 - 12.06.2020 10:00
Вимога
Вирішена
Скарга
Номер:
203ce5196a9542918e74c7a0c704988d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-06-000070-c.c3
Назва:
Скарга
Вимога:
Учасник-Переможець КП "Комунальник" Городищенської міської ради у складі своєї пропозиції надав розрахунок ціни пропозиції у розмірі 110000,00 грн., а заявлена вартість при участі в тендері була 105000,00 грн.
Також, Учасник порушив умови п. 2.1. додатку 1 тендерної документації та не надав Договірну ціну, а лише зведений кошторисний розрахунок, який , в свою чергу, не відповідає заявленій вартості на електронному майданчику.
Вимагаю дискваліфікувати даного учасника як такого, що не відповідає умовам тендерної документації та почати розгляд наступних Учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оцінка.pdf 26.06.2020 14:28
Дата подачі:
25.06.2020 09:56
Вирішення:
Вітаємо! Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення тендерний комітет Замовника надає наступну інформацію:
Відповідно до абзацу 4 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Пунктом 2.2. Додатоку 1 (Технічна специфікація) до оголошення про проведення спрощеної закупівлі затвердженого рішенням уповноваженої особи від 05.06.2020 року учасники повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме розрахунок договірної ціни (згідно вартості пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, а саме локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, та щодо всього обсягу надання послуг, передбаченого згідно цього Додатку). Відповідно наданий учасником розрахунок договірної ціни повністю підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом, крім того звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої тендерної пропозиції, а так само не стосується інформації щодо зазначення переваг пропозиції учасника, якого визнано переможцем торгів.
Додатково повідомляємо, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Так, відповідно частини 20 статті 14 Закону з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога до ЗАМОВНИКА ЗАКУПІВЛІ.НЕ ЦІЛЬОВЕ ВИКОРИСТАННЯ КОШТІВ
Номер:
55302d7f667c41cc9bd5bd20f684d257
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-06-000070-c.a2
Назва:
Вимога до ЗАМОВНИКА ЗАКУПІВЛІ.НЕ ЦІЛЬОВЕ ВИКОРИСТАННЯ КОШТІВ
Вимога:
Вимагаємо від Замовника закупівлі,скасувати закупівлю Поточний ремонт внутрішніх туалетів навчального закладу - Городищенської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Городищенської районної ради Черкаської області . Згідно додатку 1 (технічна специфікація) найменування робіт і витрат подані в технічній специфікації ,згідно Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального гозподарства№150 від10.08.2004року з змінами та доповненнями №330 від 26.11.2014року - не відповідають видам робіт -Поточний ремонт,а відносяться до капітального ремонту.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.06.2020 22:44
Вирішення:
Вітаємо! Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення тендерний комітет Замовника надає наступну інформацію:
Відповідно до абзацу 4 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Відповідно до листа від 15.07.2009 № 9/9-1056 МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ «Щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального чи поточного ремонту» Поточний ремонт - це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання. Якщо будівля в цілому не підлягає капітальному ремонту, комплекс робіт поточного ремонту може враховувати окремі роботи, які класифікуються як такі, що відносяться до капітального ремонту (крім робіт, які передбачають заміну та модернізацію конструктивних елементів будівлі). За роз'ясненнями, наданими листом Мінжитлокомунгоспу від 11.03.09 р. N 8/7-2425, Примірний перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, розроблений на виконання положень Закону України "Про житлово-комунальні послуги" ( 1875-15 ) ( затверджений наказом Держжитлокомунгоспу від 10.08.04 р. N 150, із змінами, внесеними наказом від 12.11.04 р. N 198), може бути застосований для визначення робіт поточного чи капітального ремонту лікарень, учбових закладів, адміністративних будинків за відповідним рішенням головного розпорядника коштів. Відповідно до законодавчих та нормативно-правових актів з питань будівництва питання розроблення проектів будівництва та їх затвердження, здійснення фінансування та розрахунків за обсяги виконаних робіт відносяться до повноважень замовника (розпорядника коштів).
Отже, Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства №150 від 10.08.2004 року з змінами та доповненнями №330 від 26.11.2014року затверджений «Примірний перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, розроблений на виконання положень Закону України "Про житлово-комунальні послуги"» звертаємо вашу увагу що даний перелік є примірним та віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального чи поточного ремонту відносяться до повноважень замовника (розпорядника коштів).
Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом, крім того звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої тендерної пропозиції, а так само не стосується інформації щодо зазначення переваг пропозиції учасника, якого визнано переможцем торгів.
Додатково повідомляємо, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Так, відповідно частини 20 статті 14 Закону з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку. Дякуємо за звернення!»
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.06.2020 13:12
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога до Замовника закупівлі .
Номер:
6eded1b2606b402092c4aedb241c6825
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-06-000070-c.a1
Назва:
Вимога до Замовника закупівлі .
Вимога:
Вимагаємо скасувати протокольне рішення. Яке не має номера протоколу , та не вірно вказаний учасник переможець а саме .ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІЛЯНСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.06.2020 22:26
Вирішення:
Вітаємо! Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення тендерний комітет Замовника надає наступну інформацію:
Відповідно до абзацу 4 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Відповідно до ч.10 ст. 11 Закону Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно ст. 33 Закону приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури спрощеної закупівлі.
Протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Отже, згідно вимог закону Рішення уповноваженої особи не повинно містити номер, та взагалі законом не передбачено форми та вимог до такого документа. А також Законом взагалі не передбачено що замовник повинен вантажити такий документ в електронну систему закупівель. А тому допущена Законом технічна помилка не є порушеням вимоги закону та ніяким чином не впливає на прийняте Замовником рішення, до того ж у протоколі також зазначено вірну назву учасника.
Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом, крім того звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої тендерної пропозиції, а так само не стосується інформації щодо зазначення переваг пропозиції учасника, якого визнано переможцем торгів.
Додатково повідомляємо, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Так, відповідно частини 20 статті 14 Закону з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.06.2020 13:17