• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з діагностики, технічного обслуговування, ремонту автомобільної та тракторної техніки

Завершена

900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Період оскарження: 05.06.2020 21:41 - 16.06.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення замовника

Номер: d3ad13b453464e67b34d2047065f815b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-05-005398-c.a2
Назва: Скарга на рішення замовника
Скарга:
щодо неправомірного відхилення пропозиції та визначення переможця
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 17.07.2020 16:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.07.2020 20:15
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 28.07.2020 10:38
Автор: ТОВ "ЕТАЛОНТЕХСЕРВІС", Дмитрий Владимирович +380577647364 etzap@ukr.net
Вимога
Залишено без розгляду

Не закона кваліфікаційна вимога!

Номер: 0375a033d44d4aca8f6b9f45d0e301b7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-05-005398-c.c1
Назва: Не закона кваліфікаційна вимога!
Вимога:
Доброго дня! Наша компанія має намір прийняти участь у закупівлі №UA-2020-06-05-005398-c на здійснення послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання. Проаналізувавши критерії, які встановлені замовником в додатку №1 до тендерної документації в пункті 2 зазначено: на підтвердження надання якості послуг, учасникам необхідно надати у складі тендерної пропозиції сертифікат якості (належним чином завірену копію) або сертифікат відповідності (належним чином завірену копію) на послуги з ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів, виданий на ім’я учасника, та чинний на дату розкриття тендерних пропозицій. Перелік послуг, наведений у сертифікаті якості чи сертифікаті відповідності на послуги з ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів повинен частково відповідати переліку, визначеному у Таблиці 2 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника. Раніше отримання даного сертифікат було обов'язковим та було передбачено Наказом Держстандарту України від 28 серпня 1997 року N520 (z0475-97) "Про затвердження Правил обов'язкової сертифікації послуг з ремонту та технічного обслуговування дорожніх транспортних засобів та їх складових". Але відповідно до Наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №300 від 17.10.2005 "Про визнання наказу Держстандарту України від 28.08.97 N 520 "Про затвердження Правил обов'язкової сертифікації послуг з ремонту та технічного обслуговування дорожніх транспортних засобів та їх складових" таким, що втратив чинність", що скасовую юридичну силу нормативно-правового акту, який передбачав обов'язкову сертифікацію на послуги з ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів. Наразі отримання даного документу непотрібно та вимога замовника, цього документу є не законим. Тому, беручи до уваги вищевикладене, а також статтю 19 Конституцію України - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (підзаконними нормативно-правовими актами) вимагаю: Внести зміни до тендерної документації, а саме в додаток №1 до тендерної документації в п.2, що передбачав надання сертифікату якості (належним чином завірену копію) або сертифікату відповідності (належним чином завірену копію) на послуги з ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів, прибрати вимогу до учасників, яка на сьогодні є незаконною.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відомості, що зазначаються тендерній документації наведені у ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з ч. 5 ст. 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними послуги за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Оскільки предметом закупівлі є послуги, що включають в себе дуже великий перелік видів робіт, які повинні проводитися у відповідності до великої кількості нормативно-правових актів, зокрема: наказів Мінінфраструктури від 28 листопада 2014 № 615 «Про затвердження Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів», від 15 лютого 2012 року № 106 «Про затвердження Технологічних вимог до засобів перевірки технічного стану, обслуговування і ремонту колісного транспортного засобу», від 26 листопада 2012 року № 710 «Про затвердження Вимог до перевірки конструкції та технічного стану колісного транспортного засобу, методи такої перевірки», постанови КМУ від 3 липня 2013 р. № 643 «Про затвердження Технічного регламенту з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів», наказу Мінтранспорту від 30.03.1998 року № 102 «Про затвердження Положення про технічне обслуговування і ремонту дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту» та ін.), Замовник вважає необхідним для підтвердження якості послуг, що закуповуються, включити до тендерної документації вимогу щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції сертифікату якості або сертифікату відповідності на послуги з ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів, виданий на ім’я учасника, та чинний на дату розкриття тендерних пропозицій. Замовник вважає наявність чинного сертифікату ознакою підтвердження сумлінності Учасника, та таким, що дає Замовнику додаткову впевненість у високому рівні якості послуг, які будуть надаватися Учасником. За своєю сутністю Сертифікат є індикатором якості та гарантує відповідність послуг державним стандартам України, оскільки видається органом з оцінки відповідності (підприємством, установою, організацією чи їх структурним підрозділом), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, та на відміну від Замовника у своєму штаті має кваліфікованих працівників, які можуть встановити чи дійсно послуги, що надаються Учасником відповідають діючим в Україні нормативно-правовим актам. При цьому отримати такий сертифікат на добровільній основі можуть без виключення усі суб’єкти підприємницької діяльності. Таким чином, КП «Благоустрій» м. Харкова» не встановлює дискримінаційних вимог до Учасників, а лише реалізує своє право на отримання послуг високої якості, що повинні відповідати нормам чинного законодавства України. Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що вимога про надання сертифікату не являється кваліфікаційним критерієм, вичерпний перелік яких наведено у ст. 16 Закону. Кваліфікаційні критерії, установлені Замовником для участі у даній закупівлі, перелічені у Додатку 6 до тендерної документації. На підставі вищезазначеного вважаємо, що Замовником встановлено вимоги, які необхідні для надання повноцінного та якісного спектру послуг з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів, які не обмежують конкуренцію, не є дискримінаційними, не порушують вимог Закону та забезпечують принципи, встановлені чинним законодавством України.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.06.2020 23:04