• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Індивідуальне обмундирування

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 05.06.2020 18:24 - 19.06.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо допущення до закупівлі інших виробників протигазів та фільтрувальних коробок

Номер: 7bb0e2db73634b79817cda4a66c104cb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-05-007317-b.c2
Назва: Вимога щодо допущення до закупівлі інших виробників протигазів та фільтрувальних коробок
Вимога:
Потрібно надати рівні можливості іншим потенційним учасникам
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику, доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Хочемо Вам в черговий раз наголосити, що існуючі вітчизняні, а також адаптовані міжнародні стандарти (ДСТУ, ЕN, Технічний регламент ЗІЗ та інші) визначають лише мінімальні вимоги до виробів і НІ В ЯКОМУ РАЗІ не обмежують максимальних показників характеристик продукції. Комунальним некомерційним підприємством "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр есктреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради" перед оголошенням процедури закупівлі був проведений аналіз ринку засобів індивідуального захисту і було виявлено, що існує ДОСТАТНЯ КІЛЬКІСТЬ різних як вітчизнянихтак і закордоннихтоваровиробників (ТОВ «НВП «Захист України» - Україна, «GumarnyZubri» - Чеська республіка, «AVEC» - Чеська республіка, «MIRA Safety» - СШАта ін.), а також їхніх офіційних представників на території України (ТОВ «АВІОР-ДНІПРО», ТОВ "ТАЛАН-ПРОМ",ТОВ «ЗЕМСЕРВІС І К»,НВПП «Спаринг-Віст Центр», ТОВ «НВП «ДОЗОР», ТОВ «Промспецтех», ТОВ «Екотест-Центр» та ін.), які пропонували протигази (УЗС БРИЗ 450, ГП-9, СМ-6, УЗС ИЗОД 450, СМ-6М з фільтром CBRN NBC-77 SOF) з даними технічними характеристиками (20-ти річним терміном зберігання) і неодноразово приймали участь у державних закупівлях (UA-2017-08-14-000046-a, UA-2017-10-26-002033-c, UA-2017-10-30-000066-a,UA-2017-11-02-002884-a,UA-2017-11-23-003308-a, UA-2017-11-30-001810-c, UA-2018-05-21-001049-a, UA-2018-07-12-000323-a, UA-2018-07-12-000797-c, UA-2018-07-12-001100-c, UA-2018-10-19-000683-a, UA-2019-03-25-001896-b, UA-2019-07-08-000009-a, UA-2019-10-22-003875-b,UA-2019-11-22-001647-c, UA-2020-04-17-007915-bта ін.). У разі, якщо термін зберігання продукції становитиме 10-12 років (або менше), це призведе до нескінченних процедур закупівель. Прийнявши до уваги, що протигази не будуть використовуватися у повсякденній діяльності, а закупляються з метою ефективного виконання вимог Постанови КМУ № 1200 від 19.08.2002 року, вибір саме такого типу протигазу з терміном зберігання не менше ніж 20 років є економічно обгрунтованим та КРИТИЧНО ВАЖЛИВИМ, оскільки обумовлений економією держаних коштів у майбутньому, шляхом придбання протигазів із максимальним терміном зберігання фільтрувального елементу, а також захисної маски, що дасть можливість максимально збільшити термін повторної закупівлі.Таким чином, за наявності різних товаровиробників та їх постачальників, які у визначеному законодавством порядку, забезпечують виконання затребуваних вимог, при цьому за характеристиками продукції засоби індивідуального захисту матимуть вищі показники, ніж у інших виробників аналогічної продукції, Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр есктреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради" МАЄ ПРАВО ОБИРАТИ продукцію виробника з кращими характеристиками у рамках проведення процедури закупівлі, при цьому не порушуючи Закон України «Про публічні закупівлі». Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» будь-який суб’єкт господарювання незалежно від форми власності та організаційно-правової форми має можливість брати участь у процедурі закупівлі на рівних правах з іншими Учасниками та має можливість запропонувати для закупівлі відповідний еквівалент Товару, який відповідає технічним вимогам.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вважаємо вимогу стосовно гарантійного терміну зберігання дискрімінаційною та такою, що опосередковано лобіює єдиного виробника

Номер: 1b9d0179235b4046a6dcd567e10da928
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-05-007317-b.b1
Назва: Вважаємо вимогу стосовно гарантійного терміну зберігання дискрімінаційною та такою, що опосередковано лобіює єдиного виробника
Вимога:
Єдиним виробником який надає досить сумнівний гарантійний термін зберігання на маски 20 років є чеська компанія” Gumarny Zubry “, а виробником фільтрувальних коробок-також чеська компанія «Avec ». Наполягаємо на факті лобіювання саме їх дистрибьютора в Україні та пов’язані з цими чешськими компаніями комерційні структури. Вимагаємо внесення змін до Технічних вимог предмета закупівлі стосовно дискримінаційної вимоги 20 річного терміну зберігання масок та фільтрів. Ніяких аналогів із такими характеристиками на ринку України не присутні. Вважаємо що дана закупівля буде розіграна між представниками єдиного виробника. Також залишаємо за собою право звернутись до всіх компетентних органів в Україні у разі ігнорування цієї проблеми. Надаємо копію аналогічного рішення АМКУ в якому вже було рішення зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні технічні вимоги.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до вимог пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2002 року № 1200 «Про затвердження Порядку забезпечення населення і працівників формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту засобами індивідуального захисту, приладами радіаційної та хімічної розвідки, дозиметричного і хімічного контролю» (далі – Постанова) у разі застосування ядерної зброї та інших видів зброї масового знищення проти України в умовах воєнного стану населення і працівники формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту забезпечується такими засобами радіаційного та хімічного захисту: засобами індивідуального захисту органів дихання від бойових отруйних речовин – для працюючого населення (крімпрацівників центральних органів виконавчої влади, інших державних органів) - підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності та підпорядкування (далі - суб'єкти господарювання) за рахунок власних коштів, для працівників об'єктовихформувань та спеціалізованих служб цивільного захисту - суб'єктами господарювання за рахунок власних коштів. Згідно з вимогами пункту 11 Постанови Річні норми накопичення засобів радіаційного та хімічного захисту визначаються в межах від 1/10 до 1/4 загальної потреби за кожною категорією залежно від терміну їх зберігання. Після закінчення нормативного терміну зберігання цих засобів здійснюється їх заміна. Таким чином, закупівля засобів індивідуального захисту має проводитись, за наявності необхідних фінансових ресурсів, у кількості однієї десятої частини від загальної потреби. Хочемо Вам також повідомити, що існуючі вітчизняні, а також адаптовані міжнародні стандарти (ДСТУ, ЕN, Технічний регламент ЗІЗ та інші) визначають лише мінімальні вимоги до виробів і ні в якому разі не обмежують максимальних показників характеристик продукції. Комунальним некомерційним підприємством "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр есктреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради" перед оголошенням процедури закупівлі був проведений аналіз ринку засобів індивідуального захисту і виявлено, що існує достатня кількість різних як закордонних так і вітчизняних товаровиробників, а також їхніх офіційних представників на території України («GumarnyZubri» - Чеська республіка, «MIRA Safety» - США, ТОВ «НВП «Захист України» - Україна, ТОВ "АВІОР-ДНІПРО"- Україна, ТОВ «НВП «ДОЗОР», ТОВ «Промспецтех» - Україна та ін.), які пропонували протигази з даними технічними характеристиками (20-ти річним терміном зберігання) і неодноразово приймали участь у державних закупівлях. У разі, якщо термін зберігання продукції становитиме 10-12 років (або менше), це призведе до нескінченних процедур закупівель.Прийнявши до уваги, що протигази не будуть використовуватися у повсякденній діяльності, а закупляються з метою ефективного виконання вимог Постанови КМУ № 1200 від 19.08.2002 року, вибір саме такого типу протигазу з терміном зберігання не менше ніж 20 років є економічно обгрунтованим та КРИТИЧНО ВАЖЛИВИМ, оскільки обумовлений економією держаних коштів у майбутньому, шляхом придбання протигазів із максимальним терміном зберігання фільтрувального елементу, а також захисної маски, що дасть можливість максимально збільшити термін повторної закупівлі.Таким чином, за наявності різних товаровиробників та їх постачальників , які у визначеному законодавством порядку, забезпечують виконання затребуваних вимог, при цьому за характеристиками продукції засоби індивідуального захисту матимуть вищі показники, ніж у інших виробників аналогічної продукції, Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр есктреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради" має право обирати продукцію виробника з кращими характеристиками у рамках проведення процедури закупівлі, при цьому не порушуючи Закон України «Про публічні закупівлі». Крім того, враховуючи технічні властивості даного типу протигазів (у тому числі з терміном зберігання 20 років), ДСНС України вважає за можливе їх використання у цивільних цілях, а саме для забезпечення населення і працівників формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту у разі виникнення надзвичайних ситуацій на радіаційно та хімічно небезпечних об’єктах або застосування ядерної та інших видів зброї масового знищення проти України. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» будь-який суб’єкт господарювання незалежно від форми власності та організаційно-правової форми має можливість брати участь у процедурі закупівлі на рівних правах з іншими Учасниками та має можливість запропонувати для закупівлі відповідний еквівалент Товару, який відповідає технічним вимогам.
Статус вимоги: Відхилено