-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з монтажу Системи пожежної сигналізації будівлі, що перебуває на балансі виконавчого комітету Нікопольської міської ради за адресою: пр-т Трубників, 87А в м. Нікополі Дніпропетровської області
Завершена
680 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 800.00 UAH
Період оскарження:
05.06.2020 16:28 - 19.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Зловживання своїм службовим становищем членами тендерного комітету
Номер:
b30a09500c45464aa01db2558631e2ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-05-006821-b.a3
Назва:
Зловживання своїм службовим становищем членами тендерного комітету
Вимога:
Керуючись статтею 40 Конституції України, ВИМАГАЄМО надати відповідь, чи чинився тиск на членів тендерного комітету, щодо безпідставної та упередженої дискваліфікації Учасника, який дав найнижчу цінову пропозицію, на користь іншого учасника. Відповідь вимагаємо надати на офіційному блаку установи, з обов'язковими підписами уповноважених осіб. Телефони державних органів, які регулюють питання зловживань при проведенні публічних закупівель та громадський організацій (анонімність гарантована): Східний офіс Державної удиторської служби (044) 485-17-76; Антимонопольний комітет України (044) 251-62-40, 62-66; ГУ Національної поліції в Дніпропетровській області 056 756 50 01 (02); Управління Служби безпеки України у Дніпропетровській області 056 744 8519; Прокуратура Дніпропетровської області 056 718 1433. ГО "ПЛАТФОРМА ГРОМАДСЬКИЙ КОНТРОЛЬ" 056 718 1433.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 06.pdf 08.07.2020 16:29
Дата подачі:
03.07.2020 07:20
Вирішення:
Встановлено, що жодне із вищезазначених звернень учасника по суті не містить вимоги про надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, що передбачено частиною 3 статті 31 Закону. В протоколі тендерного комітету від 02.07.2020 р. № 05 наявна повна інформація про чітко визначені підставі невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Пожежно-техногенний аудит» (код 39345421) вимогам тендерної документації.
Зауважено, що всі Вимоги містять посилання на норми статті 40 Конституції України та вимогу щодо надання відповідей на офіційному бланку установи, з обов’язковими підписами уповноважених осіб, у зв’язку з чим визначено наступне. Відповідно до статті 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк. Такі відносини регулюються Законами України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації». Правовідносини, що виникли між замовником та ТОВ «Пожежно-техногенний аудит» (код 39345421) регулюються нормами спеціального закону – Закону України «Про публічні закупівлі», яким встановлено, що відносини пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом (частина 4 статті 3 Закону). Отже, керуючись частиною 3 статті 31 Закону, відповідь на Вимогу 1, Вимогу 2, Вимогу 3 надається замовником у встановленому зазначеним Законом порядку через електронну систему закупівель.
Згідно частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Тендерна пропозиція ТОВ «Пожежно-техногенний аудит» (код 39345421) визначена найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, який відбувся 24.06.2020 р. Тендерна пропозиція учасника розглянута 02.07.2020 р. (протокол від 02.07.2020 р. № 05). Строки, встановлені частиною 10 статті 29 Закону, замовником не порушені.
Голова, секретар та всі члени тендерного комітету мають достатній рівень знань норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, в тому числі і щодо відповідальності у сфері публічних закупівель, та здійснюють свою діяльність відповідно до норм чинного законодавства та в межах наданих повноважень.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Безпідставна та упереджена дискваліфікація Учасника, який дав найнижчу цінову пропозицію, на користь іншого учасника
Номер:
39e9294639434cd8ab470e3e2350e4a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-05-006821-b.a2
Назва:
Безпідставна та упереджена дискваліфікація Учасника, який дав найнижчу цінову пропозицію, на користь іншого учасника
Вимога:
Керуючись статтею 40 Конституції України, ВИМАГАЄМО надати відповідь, чи усвідомлюють голова, секретар та всі члени тендерного комітету про адміністартивну та кримінальну відповідальність, щодо безпідставної та упередженої дискваліфікації Учасника, який дав найнижчу цінову пропозицію, на користь іншого учасника, що фактично підтверджує факт змови, зловживання своїм службовим становищем, та свідчить про наявність корупційної складової. Відповідь вимагаємо надати на офіційному блаку установи, з обов'язковими підписами уповноважених осіб.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 06.pdf 08.07.2020 16:28
Дата подачі:
03.07.2020 07:05
Вирішення:
Встановлено, що жодне із вищезазначених звернень учасника по суті не містить вимоги про надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, що передбачено частиною 3 статті 31 Закону. В протоколі тендерного комітету від 02.07.2020 р. № 05 наявна повна інформація про чітко визначені підставі невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Пожежно-техногенний аудит» (код 39345421) вимогам тендерної документації.
Зауважено, що всі Вимоги містять посилання на норми статті 40 Конституції України та вимогу щодо надання відповідей на офіційному бланку установи, з обов’язковими підписами уповноважених осіб, у зв’язку з чим визначено наступне. Відповідно до статті 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк. Такі відносини регулюються Законами України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації». Правовідносини, що виникли між замовником та ТОВ «Пожежно-техногенний аудит» (код 39345421) регулюються нормами спеціального закону – Закону України «Про публічні закупівлі», яким встановлено, що відносини пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом (частина 4 статті 3 Закону). Отже, керуючись частиною 3 статті 31 Закону, відповідь на Вимогу 1, Вимогу 2, Вимогу 3 надається замовником у встановленому зазначеним Законом порядку через електронну систему закупівель.
Згідно частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Тендерна пропозиція ТОВ «Пожежно-техногенний аудит» (код 39345421) визначена найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, який відбувся 24.06.2020 р. Тендерна пропозиція учасника розглянута 02.07.2020 р. (протокол від 02.07.2020 р. № 05). Строки, встановлені частиною 10 статті 29 Закону, замовником не порушені.
Голова, секретар та всі члени тендерного комітету мають достатній рівень знань норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, в тому числі і щодо відповідальності у сфері публічних закупівель, та здійснюють свою діяльність відповідно до норм чинного законодавства та в межах наданих повноважень.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Безпідставна та упереджена дискваліфікація Учасника, який дав найнижчу цінову пропозицію, на користь іншого учасника
Номер:
5770ef26104e4a19b23d62bded094c7d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-05-006821-b.a1
Назва:
Безпідставна та упереджена дискваліфікація Учасника, який дав найнижчу цінову пропозицію, на користь іншого учасника
Вимога:
Керуючись ст. 40 Конституції України ВИМАГАЄМО надати роз'яснення, чому період кваліфікації Учасника, який дав найнижчу цінову пропозицію, було затянуто до 9 днів? Відповідь вимагаємо надати на офіційному бланки установи, з обов'язковими підписами уповноважених осіб.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 06.pdf 08.07.2020 16:28
Дата подачі:
03.07.2020 06:58
Вирішення:
Встановлено, що жодне із вищезазначених звернень учасника по суті не містить вимоги про надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, що передбачено частиною 3 статті 31 Закону. В протоколі тендерного комітету від 02.07.2020 р. № 05 наявна повна інформація про чітко визначені підставі невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Пожежно-техногенний аудит» (код 39345421) вимогам тендерної документації.
Зауважено, що всі Вимоги містять посилання на норми статті 40 Конституції України та вимогу щодо надання відповідей на офіційному бланку установи, з обов’язковими підписами уповноважених осіб, у зв’язку з чим визначено наступне. Відповідно до статті 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк. Такі відносини регулюються Законами України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації». Правовідносини, що виникли між замовником та ТОВ «Пожежно-техногенний аудит» (код 39345421) регулюються нормами спеціального закону – Закону України «Про публічні закупівлі», яким встановлено, що відносини пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом (частина 4 статті 3 Закону). Отже, керуючись частиною 3 статті 31 Закону, відповідь на Вимогу 1, Вимогу 2, Вимогу 3 надається замовником у встановленому зазначеним Законом порядку через електронну систему закупівель.
Згідно частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Тендерна пропозиція ТОВ «Пожежно-техногенний аудит» (код 39345421) визначена найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, який відбувся 24.06.2020 р. Тендерна пропозиція учасника розглянута 02.07.2020 р. (протокол від 02.07.2020 р. № 05). Строки, встановлені частиною 10 статті 29 Закону, замовником не порушені.
Голова, секретар та всі члени тендерного комітету мають достатній рівень знань норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, в тому числі і щодо відповідальності у сфері публічних закупівель, та здійснюють свою діяльність відповідно до норм чинного законодавства та в межах наданих повноважень.
Статус вимоги:
Відхилено