• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт котельні з заміною котлів в Новоукраїнському комунальному дошкільному навчальному закладі №1 "Ромашка" за адресою: Кіровоградська область, м. Новоукраїнка, вул. Покровська, 79/18

Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт ("Капітальний ремонт котельні з заміною котлів в Новоукраїнському комунальному дошкільному навчальному закладі №1 "Ромашка" за адресою: Кіровоградська область, м. Новоукраїнка, вул. Покровська, 79/18"). Категорія Замовника: відповідно до пункту 1 частини 4 статті 2 Закону: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті, а саме: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Місце: за об’єктом будівництва: Котельня Новоукраїнського комунального дошкільноого навчального закладу № 1 "Ромашка" за адресою: Кіровоградська область, м. Новоукраїнка, вул. Покровська, 79/18

Завершена

1 496 508.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
Період оскарження: 05.06.2020 16:06 - 19.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП «Компанія Будпромсервіс-Плюс»

Номер: b2cd40ee42f242d29c05a99aebae4e6c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-05-006550-b.b1
Назва: Вимога щодо скасування рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП «Компанія Будпромсервіс-Плюс»
Вимога:
Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 24.06.2020 р. №5 тендерним комітетом ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Компанія Будпромсервіс-Плюс» як такої що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації». Наше підприємство вважає незаконним рішення Замовника і надає пояснення щодо підстав згідно яких було відхиллено тендерну пропозицію. 2. Пунктом 1.1 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів в форматі pdf. Тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі, повинна містити: 12) Інформаиією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) згідно Додатку №3 тендерної документації». Додаток 3 тендерної документації є встановленого зразка та затверджений Замовником, однак всупереч умовам тендерної документації учасником не надано документу, що засвідчив би беззаперечну згоду на виконання вказаного додатку №3 згідно форми, затвердженої Замовником. Пояснення: Тендерна документація не містить жодного документа з назвою Технічна специфікація. В тендерній документації не зазначено, що Додаток №3 встановленого зразка і що відступати від нього заборонено. В тендерній пропозиції ПП «Компанія Будпромсервіс-Плюс» надано Інформаиію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у файлі Договірна ціна.pdf, який містить Локальні кошториси та Відомості ресурсів відповідно до Додатка №3, а також надано Форму «Тенедерна пропозиція» в п. 6 якої підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації, в тому числі Додатку №3, який є невід’ємною частиною тендерної документації. 2. Пунктом 4.2. частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «Оригінал або копію фінансового балансу за останній звітний період; оригінал або копія звіту про фінансові результати за останній звітний період; оригінал або копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період». При цьому примітками до частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «Якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин (у передбачених законодавством випадках). а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення». В складі тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ БУДПРОМСЕРВІС-ПЛЮС" міститься файл з ім’ям «Фінансова звітність», в якому надано копії фінансової звітності малого підприємства у складі копії фінансового балансу за останній звітний період; оригінал або копії звіту про фінансові результати за останній звітний період, станом на 31 грудня 2019 року. Разом з тим, всупереч вимогам за тендерною документацією учасником не надано копії звіту про рух грошових коштів за останній звітний період або письмового пояснення стосовно законності причин неподання такого документу учасником торгів. Пояснення: Даний пункт тендерної документації є вимогою пункту 4 частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» тому Замовник мав розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 3. Пунктом 1.1 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критер ії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів в форматі pdf. Тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі, повинна містити: 14) Копію відповідної ліцензії на провадження господарської діяльності у будівництві» В складі тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ БУДПРОМСЕРВІС-ПЛЮС" міститься файл з ім’ям «Ліцензія», в якому надано копію Ліцензії з переліком робіт на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ БУДПРОМСЕРВІС-ПЛЮС". Строк дії ліцензії: З 09 серпня 2016 року по 09 серпня 2019 року. Тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КОМПАНІЯ БУДПРОМСЕРВІС-ПЛЮС" у складі тендерної документації не надано жодних письмових доказів та пояснень стосовно продовження строку дії діючої ліцензії або отримання нової ліцензії. Фактично зі змісту поданого документу в складі тендерної пропозиції встановлено, що ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ БУДПРОМСЕРВІС-ПЛЮС" не має чинної ліцензії на виконання робіт, що складають предмет закупівлі. Пояснення: 14.04.2017 набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 №238 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою усунуто розбіжність між Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Порядком ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396. Отже всі чинні на той момент ліцензії стають безстроковими. Інформація щодо чинності ліцензій виданих ДАБІ України знаходиться у вільному доступі. Відповідно до тендерної документації Замовник не вимагає документального підтвердження такої інформації. Враховуючи усе вище викладене вважаємо дії Замовника незаконними і вимагаємо від Замовника скасувати Протокол від 24 червня 2020 р. №6 про прийняття рішення про визначення переможця та формування повідомлення про намір укласти Договір із ТОВ "БУД-КОНТРОЛЬ", скасувати Протокол 24.06.2020 р. №5 про прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ БУДПРОМСЕРВІС-ПЛЮС" та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ БУДПРОМСЕРВІС-ПЛЮС". У разі відмови Замовника залишаємо за собою право звернутися до органу оскарження.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Щодо зауважень, які надумано Скаржником є нібито несуттєвими підставами для відхилення тендерної пропозиції: 1. Так, Скаржник вважає далі цитата: «Пояснення: Тендерна документація не містить жодного документа з назвою Технічна специфікація. В тендерній документації не зазначено, що Додаток №3 встановленого зразка і що відступати від нього заборонено. В тендерній пропозиції ПП «Компанія Будпромсервіс-Плюс» надано Інформаиію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у файлі Договірна ціна.pdf, який містить Локальні кошториси та Відомості ресурсів відповідно до Додатка №3, а також надано Форму «Тенедерна пропозиція» в п. 6 якої підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації, в тому числі Додатку №3, який є невід’ємною частиною тендерної документації.». Не можемо погодитись із таким тлумаченням вимоги за тендерною документацією з наступних причин: Тендерна документація, що затверджується Замовником є документом, який зобов’язує учасника процедури закупівлі надати підтвердження на умовах, які нею встановлені про відповідність учасника. Зокрема учасник повинен надати підтвердження технічному завданню з перерахуванням усіх вимог, які були встановлені Замовником. Оскільки такі технічні вимоги до предмету закупівлі були передбачені саме у додатку 3 тендерної документації, учасник торгів зобов’язаний був надати підтвердження в складі тендерної пропозиції саме вказаним умовам за додатку 3 тендерної документації. Як зафіксовано у протоколі розгляду та відхилення тендерної пропозиції ПП "КОМПАНІЯ БУДПРОМСЕРВІС-ПЛЮС" у складі тендерної пропозиції учасника відсутній документ, що засвідчив би беззаперечну згоду на виконання вказаного додатку №3 згідно форми, затвердженої Замовником. Надання інших, схожих за змістом документів, що можуть містити частину інформації, вказану у додатку 3 тендерної документації не є належним виконанням вимоги за тендерною документацією. Принагідно варто зазначити, що запитуваний документ, який відсутній у складі тендерної пропозиції ПП "КОМПАНІЯ БУДПРОМСЕРВІС-ПЛЮС", наданий у складі тендерної пропозиції учасника, якого визначено переможцем - ТОВ "БУД-КОНТРОЛЬ", код ЄДРПОУ 36098428. Тобто учасник-переможець більш ретельно вивчив вимоги за тендерною документацією і встановив для себе обов’язок підготувати такий документ, поряд з цим, Скаржник вказану вимогу проігнорував, чим спричинив для себе наслідки у вигляді відхилення своєї тендерної пропозиції. 2. Іншою підставою для відхилення Скаржника стала відсутність у складі тендерної пропозиції будь-яких письмових пояснень, щодо неподання оригіналу або копії звіту про рух грошових коштів за останній звітний період, що вимагався. Скаржник стверджує наступне: «Даний пункт тендерної документації є вимогою пункту 4 частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» тому Замовник мав розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.» Не можемо погодитись з таким тлумаченням умов за тендерною документацією та Закону, оскільки надання листа-пояснення, щодо подання або неподання окремих документів у складі тендерної пропозиції не відноситься до кваліфікаційного критерію за статтею 16 Закону. Відтак, у вказаному випадку Замовник не має права формувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Замовник здійснює розгляд в межах поданих документів учасником процедури закупівлі. 3. Аналогічна ситуація і щодо подання копії відповідної ліцензії на провадження господарської діяльності у будівництві. Учасник, подаючи документ, що містить інформацію про втрату його чинності повинен надати будь-які письмові пояснення про обставини, що дозволяють йому виконувати вказаний об’єм робіт в законодавчому полі. Зокрема учасник торгів міг би забезпечити формування листа в довільній формі з посиланням на інформацію у відкритих реєстрах про пролонгування дії ліценції. Варто зазначити, що Замовник торгів має можливість отримати від суб’єктів господарювання (учасників закупівлі), що визначені переможцями закупівлі вищезазначені документи згідно листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» від 16.01.2020 № 3304-04/2361-06, у зв’язку із перехідним періодом у діяльності окремих органів влади, уповноважених на ведення, зберігання та надання інформації стосовно правового статусу суб’єктів господарювання. Однак за вказаним листом МЕРТУ Реєстр ліцензій виданих ДАБІ України вказаною позицією Уповноваженого органу не було за замовчуванням віднесено до відкритих реєстрів, що в свою чергу зобов’язувало учасника надати підтвердження відповідності вимозі за тендерною документацією належним чином з формуванням відповідних пояснень. Ігнорування вказаних дій учасником торгів тягне за собою наслідки описані у протоколі розгляду тендерних пропозицій №5 від 24.06.2020 року. Відтак, аргументи та висновки наведені ПП "КОМПАНІЯ БУДПРОМСЕРВІС-ПЛЮС" є такими, що не базуються на вимогах тендерної документації, а носять виключно суб’єктивний оціночний характер учасника. Повідомляємо, що замовник не має права визначати переможцем учасника, керуючись суб’єктивними домислами і припущеннями, які прямо не передбачені умовами закупівлі та суперечать вимогам за тендерною документацією. Таким чином, підстав для задоволення Вашої вимоги в правовому полі не встановлено. Тендерний комітет забезпечив проведення процедури закупівлі з урахуванням вимог Закону та умов встановлених у тендерній документації.
Статус вимоги: Не задоволено