• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

послуги з проведення оцінки вартості активів

Завершена

990 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 900.00 UAH
Період оскарження: 05.06.2020 15:44 - 12.06.2020 11:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога скасування та/або зміни кваліфікаційних вимог

Номер: c41f9b0f28544a38ba86c03f87986c0e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-05-006253-b.b1
Назва: Вимога скасування та/або зміни кваліфікаційних вимог
Вимога:
Серед документів для підтвердження відповідності учасника вимогам замовника міститься необхідність надання Копій договорів (не менше двох договорів), що підтверджують надання послуг з проведення оцінки майна (активів) у 2016-2020 роках для цілей стимулюючого регулювання тарифів у сфері передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами у відповідності до вимог «Методики оцінки активів суб’єктів природних монополій, суб’єктів господарювання на суміжних ринках у сфері комбінованого виробництва електричної та теплової енергії» (зі змінами) загальною кількістю не менше 10 тисяч позицій, за результатами яких на звіти було отримано позитивні рецензії від Фонду державного майна України. Стаття 16 Закону про публічні закупівлі. «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» передбачає: «3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Фонд державного майна України своїм листом від 25.08.2016р за №10-36-16236 (додається) надав роз’яснення, що оцінка у відповідності до вимог «Методики оцінки активів суб’єктів природних монополій…» не потребує спеціального досвіду порівняно з оцінкою для цілей фінансової звітності подібних активів. Тому аналогічним договором також вважається договір на проведення оцінки подібних активів для фінансової звітності. Пропонуємо переглянути даний кваліфікаційний критерій. Наступний кваліфікаційний критерій згідно п. 5 вимога надати Відгук по договорам - також не є конкурентним, оскільки відгук по договорам не має визначення та не фігурує ані в цивільному, ані господарському законодавстві. Він не має юридичної сили при розгляді судових справ, та не може підтверджувати факт виконання договору, що вимагається. У той час, як документ, що саме й підтверджує факт надання послуг (пп 3. п.2. Ст 16 Закону) – Акт прийому-передачі наданих послуг, Замовником не вимагається. Пропонуємо переглянути даний кваліфікаційний критерій.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до п.28 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі - Закон), спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Відповідно до ч.2 ст.3 Закону, замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом, зокрема статтею 14 «Спрощені закупівлі». Статтею 16 Закону «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» визначено перелік критеріїв до учасників процедур закупівель. Разом з тим, відповідно до ч.1 ст.13 Закону, процедурами закупівель є відкриті торги, торги з обмеженою участю та конкурентний діалог. Спрощена закупівля не є процедурою закупівлі в розумінні Закону, тому вимоги до учасників спрощеної закупівлі замовник визначає виходячи з особливостей предмету закупівлі. Відповідно до п.1.2. Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики від 26.07.2013 р. №1029 «Про застосування стимулюючого регулювання у сфері передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами», однією з умов для переходу ліцензіатів на стимулююче регулювання є проведення оцінки активів відповідно до Методики оцінки активів суб’єктів природних монополій, суб’єктів господарювання на суміжних ринках у сфері комбінованого виробництва електричної та теплової енергії, затвердженої наказом Фонду Державного майна України від 12 березня 2013 року № 293, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 29 березня 2013 року № 522/23054, та наявність позитивної рецензії звіту про незалежну оцінку активів, прорецензованого рецензентами, які працюють в органі державної влади, який здійснює регулювання оціночної діяльності. Замовник проводить закупівлю послуг з проведення оцінки вартості активів для переходу на стимулююче регулювання. Позитивні відгуки попередніх замовників послуг засвідчують якісне надання послуг відповідно до мети закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.06.2020 10:52