• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька, 94, м. Трускавець, Львівської області»

Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого та обласного бюджетів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 даного Розділу тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 даного Розділу тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 12 080.00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). До файлу гарантії надаються: - Банківська ліцензія; - Докази повноважень посадової особи Банку. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші) Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Більш детально щодо надання забезпечення тендерних пропозицій - у тендерній документації.

Торги відмінено

2 416 161.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 080.81 UAH
Період оскарження: 05.06.2020 14:55 - 30.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування неправомірного рішення

Номер: 568b2de80d5e4ad18d67f32dac7d206f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-05-003939-c.a2
Назва: Вимога про скасування неправомірного рішення
Вимога:
Протоколом розгляду тендерних пропозицій №11 від 25.08.2020р. Замовником було визнано переможцем торгів ТОВ "Західатомбудсервіс". В протоколі зазначено, що пропозиція учасника відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону, вимогам, встановленим ст. 17 Закону та умовам тендерної документації. Ми категорично не погоджуємося із зазначеним рішенням з огляду на наступне: Відповідно до Додатку №4 до ТД Учасники у складі пропозиції повинні надати документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (згідно Додатку4), зокрема: -зведений кошторисний розрахунок; -локальні кошториси / локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); -відомість ресурсів; - Підтвердження, що гарантійний термін на виконані роботи буде становити не менше 10 років; - календарний графік виконання робіт (календарний графік складається відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2). - розрахунок договірної ціни та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ). До складу цієї ціни учасник включає прямі, загально-виробничі та інші втрати (відрядження, перевезення працівників, тощо), прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття додаткових витрат (у випадку наявності таких), кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів тощо. - учасник також гарантує якість запропонованих матеріалів, шляхом подання підтверджуючих документів, а саме: надати на підтвердження якості матеріалів, таких як: мінеральні плити, екструдовані пінополістирольні плити, клеї для приклеювання мінеральних плит, декоративну штукатурку та елементи водостічної системи сертифікати відповідності / або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи / або протоколи випробувань. В цьому ж додатку №4 Замовником надано перелік видів та обсягів робіт, які повинні бути включені до кошторисного розрахунку. При аналізі поданих учасником ТОВ "Західатомбудсервіс"кошторисних розрахунків встановлено їх не відповідність Додатку №4 ТД, а саме: 1. Розбіжність по позиції №4 виду та обсягу робіт по Утепленні фасаду, цоколю, опорядження сходів Додатку №4 ТД та позиції №4 Локального кошторису №2-1-1, поданого учасником у складі пропозиції - В додатку №4 ТД вказано Дюбель для мінвати з металевим забивним стержнем 180мм в кількості 9099шт., в той час як в кошторисі учасника вказано 8088 шт, що не відповідає вимогам Додатку №4 ТД. 2. Розбіжність по позиції №15 виду та обсягу робіт по Утепленні фасаду, цоколю, опорядження сходів Додатку №4 ТД та позиції №15 Локального кошторису №2-1-2, поданого учасником у складі пропозиції - В додатку №4 ТД вказано Дюбель для мінвати з металевим забивним стержнем 180мм в кількості 630шт., в той час як в кошторисі учасника вказано 560 шт, що не відповідає вимогам Додатку №4 ТД. 3. Розбіжність по позиції №24 виду та обсягу робіт по Утепленні фасаду, цоколю, опорядження сходів Додатку №4 ТД та позиції №24 Локального кошторису №2-1-2, поданого учасником у складі пропозиції - В додатку №4 ТД вказано Дюбель для пінопласту з металевим забивним стержнем 80мм в кількості 855шт., в той час як в кошторисі учасника вказано 760 шт, що не відповідає Додатку №4 ТД. Отже тендерна пропозиція учасника не відповідає Додатку №4 ТД, технічним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (згідно Додатку4) і повинна бути відхилена на підставі абз.1 п.2 ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Тому вимагаємо невідкладно відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "Західатомбудсервіс" у зв'язку з її невідповідністю технічним вимогам ТД. У випадку незадоволення наших законних вимог ми будемо змушені звернутися до АМКУ, правоохоронних органів, органів Держаудитслужби України для перевірки законності дій Замовника у даній закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. Ваші вимоги враховано та прийнято рішення про відміну процедури закупівлі з метою усунення виявленого порушення
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги у кваліфікаційних критеріях

Номер: 2618f1b2e56748b8a0e4594a338782f2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-05-003939-c.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги у кваліфікаційних критеріях
Вимога:
Шановний замовнику! Тендерною документацією щодо проведення відкритих торгів на закупівлю робіт «Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька, 94, м. Трускавець, Львівської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) відповідно до статті 16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» ЗУ «Про публічні закупівлі», яка визначає, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема: 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Вашою документацією передбачений кваліфікаційний критерій – «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) передбачає подання документу, що підтверджує виконання поданого учасником договору в обсязі, що становить не менше 70% від загальної вартості договору (Довідка КБ-3)» Досвід виконання аналогічних договорів не вимірюється тільки грошовим еквівалентом, оскільки гроші — це договірна ціна, про яку домовились між собою дві сторони контракту. На ціну до також впливає індекс інфляції, курс іноземної валюти, наявність сезонного дефіциту, тимчасові проблеми з розмитненням, зміна системи оподаткування й іще багато чого, що не має жодного стосунку до вагомості досвіду. Вимога до Учасника надання досвіду виконання аналогічного договору з встановленням вартісних обмежень є дискримінаційною, та такою, що обмежує коло Учасників (згідно п.4, п.1 ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»), а встановлені Замовником вимоги щодо наявності досвіду виконання одного договору, сума якого становить більше 1,5 мільйона гривень, унеможливлюють участь для багатьох учасників, які мають досвід та можливість виконати будівництво гарантовано, вчасно та якісно. Вважаємо необхідним Замовнику внести зміни до Тендерної документації та привести її у відповідність чинному законодавству України, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. Розглянувши вашу вимогу щодо кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», вважаємо за необхідне повідомити наступне. Частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому Закон не містить перелік документів, які саме замовник зобов’язаний вимагати, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію. Тобто, замовник самостійно встановлює вимоги щодо наявності підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та перелік документів, якими учасник закупівлі повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, виходячи із специфіки предмета закупівлі. Замовник використовує даний кваліфікаційний критерій з метою визначення та підтвердження фактів: - виконання учасником робіт, аналогічних предмету закупівлі; - виконання учасником взятих на себе зобов'язань. Радимо вам уважно ознайомитися із формулюванням даної вимоги у нашій тендерній документації. Замовник НЕ ВСТАНОВЛЮВАВ вартісних обмежень по аналогічних договорах. Замовником НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ підтвердження, що аналогічний договір має бути на суму більше 1,5 мільйона гривень. Дана вимога тендерної документації встановлює, що надані учасниками аналогічні договори мають бути виконані не менше ніж на 70 %. Адже відсотковий еквівалент суми виконаного договору безпосередньо підтверджує і пропорційний обсяг виконаних підрядником робіт по взятих на себе зобов’язаннях. Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що ваша вимога є безпідставна та не обґрунтована, спрямована на створення умов, за який участь у закупівлі зможуть взяти не професійні, не кваліфіковані, без будь-якого досвіду учасники. Тому, не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.07.2020 00:04