-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Послуги з виготовлення та встановлення огорожі за адресою м. Київ, вул. Гарматна, 10)
Торги не відбулися
499 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 495.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 495.00 UAH
Період оскарження:
05.06.2020 13:52 - 18.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
ОСКАРЖЕННЯ Протоколу № 109 засідання тендерного комітету від 06 липня 2020 року щодо визначення переможцем процедури закупівлі згідно з предметом закупівлі: 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Послуги з виготовлення та становлення огорожі за адресою м. Київ, вул. Гарматна, 10) ТОВ « Триглав БЛ»
Номер:
ae4f01519877471da15d4f7e4648d344
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-05-003216-c.b4
Назва:
ОСКАРЖЕННЯ Протоколу № 109 засідання тендерного комітету від 06 липня 2020 року щодо визначення переможцем процедури закупівлі згідно з предметом закупівлі: 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Послуги з виготовлення та становлення огорожі за адресою м. Київ, вул. Гарматна, 10) ТОВ « Триглав БЛ»
Вимога:
Тендерний комітет
Державний навчальний заклад «Київський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою»
ОСКАРЖЕННЯ
Протоколу № 109 засідання тендерного комітету від 06 липня 2020 року щодо визначення переможцем процедури закупівлі згідно з предметом закупівлі: 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Послуги з виготовлення та становлення огорожі за адресою м. Київ, вул. Гарматна, 10) ТОВ « Триглав БЛ»
Товариство з обмеженою відповідальністю «БК БУДЦЕНТР» оскаржує Протоколу № 109 засідання тендерного комітету від 06 липня 2020 року щодо визначення переможцем процедури закупівлі згідно з предметом закупівлі: 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Послуги з виготовлення та становлення огорожі за адресою м. Київ, вул. Гарматна, 10) ТОВ « Триглав БЛ» з наступних причин:
1) Згідно: додатку № 5 до тендерної документації , а саме в частині : З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно:
- Здійснити виїзд до місця проведення робіт за закупівлею для обстеження об’єкту.
- Надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про підтвердження виїзду Учасника до місяця проведення робіт за закупівлею для обстеження об’єкту, за підписом Представника Замовника.
Огляд об’єктів Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковим. Пропозиції Учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються.
ТОВ « ТРИГЛАВ БЛ» надало акт обстеження об’єкту для проведення будівельних робіт підписаний представником учасника та замовника, що датований 02 червня 2020 р. тоді як закупівля оголошена 05.03.2020 року.
2) В наданому переліку щодо аналогічного договору підряду № 11/07 від 11 липня 2019 р. м. Вінниця, між ТОВ « ТРИГЛАВ БЛ» в особі підрядника то ФОП Пушкаш Л.І. яка виступала в ролі Замовника, а саме у видатковій накладній № 11 від 11 липня 2019 року у реквізитах постачальника ТОВ « ТРИГЛАВ БЛ» у реквізитах П/р стоїть рахунок IBAN, тоді як українська банківська система розпочала введення IBAN в Україні лише з 05 серпня 2019 року, і лише з 01 листопада воно стало обов’язкове до виконання.
3) Також по цьому договору ФОП Пушкаш Л.І. надає контактний номер телефону, який також зустрічається у ФОП Головицька Г.О., що мешкає за тією ж адресою, що і ФОП Пушкаш Л.І. тільки в різних квартирах. ФОП Головицька Г.О. вказує як контактну електронну адресу : lari.triglav@gmail.com
4) В наданому договорі про надання послуг з вивезення будівельного сміття без номеру від 01.06.2020 р . м. Вінниця, як виконавець вказана ФОП Грабар Л.О. яка здійснює свою діяльність в м. Вінниця, тоді як об’єкт предмету Закупівлі знаходиться в м. Київ.
5) В продовженні додатку 5 до тендерної документації в технічному завданні п.8 та 9 містить різне написання слова грунту, а п.24 в кінці речення містить крапку. Ті самі помилки містить кошторисна документація ТОВ « ТРИГЛАВ БЛ» .
Викладені вище факти можуть свідчити о дії Замовника та Учасника, як пов’язаних осіб з метою здійснення контроля над процедурою закупівлі, такими, які спрямовані на дискримінацію пропозиції учасників, та які вчинені в зв’язку з грубим порушенням Замовником принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції . В результаті участі в електронних торгах підприємства, Замовником здійснюється необ'єктивна та упереджена оцінка пропозицій учасників, що є порушенням статті 3 Закону. Зазначаємо, що незастосування Замовником однакових критеріїв та методики при проведенні розгляду та оцінки пропозицій учасників, є дискримінацією учасників, що є порушенням статей 3 та 5 Закону та є неправомірними діями з боку Замовника.
Дії Замовника порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та підпадають під дію ст.44 цього Закону – відповідальність за порушення вимог цього Закону, що в свою чергу може призвести до відповідальності усіх членів тендерного комітету персонально згідно з законами України.
Вимагаємо скасувати Протоколу № 109 засідання тендерного комітету від 06 липня 2020 року щодо визначення переможцем процедури закупівлі згідно з предметом закупівлі: 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Послуги з виготовлення та становлення огорожі за адресою м. Київ, вул. Гарматна, 10) ТОВ « Триглав БЛ» та провести перекваліфікацію.
У разі ігнорування нашої СКАРГИ будемо вимушені звернутися до контролюючих органів задля відновлення справедливості.
Директор ТОВ «БК БУДЦЕНТР» Грек С.Ф.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.07.2020 17:06
Вирішення:
Протоколом тендерного комітету № 111 від 09.07.2020 скасоване рішення щодо визначення переможцем ТОВ ТРИГЛАВ БЛ.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Відхилено
Скарга на дії Замовника
Номер:
566f164111944bb8a202c69c13b87e1e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-05-003216-c.c3
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкрити торги) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-05-003216-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «БК Будцентр» (надалі ТОВ «БК Будцентр») виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Назва предмету закупівлі- 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Послуги з виготовлення та становлення огорожі за адресою м. Київ, вул. Гарматна, 10), що зазначено у оголошенні та тендерної документації.
Свої тендерні пропозиції поряд з пропозицією ТОВ «БК Будцентр» розмістили ТОВ "ТРИГЛАВ БЛ" (код ЕДРПОУ 40700056).
За результатами аукціону, ціна вартості пропозиції ТОВ «БК Будцентр» була найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду пропозиції, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК Будцентр» щодо закупівлі 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Послуги з виготовлення та становлення огорожі за адресою м. Київ, вул. Гарматна, 10), протокол №106 засідання тендерного комітету від 30 червня 2020 року м. Київ, та оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня затвердження цього рішення відповідну інформацію згідно зі статтею 10 Закону.
Вважаємо, що Замовником при прийняті рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК Будцентр» процедури відкритих торгів порушив норми чинного законодавства, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними.
Наше твердження ґрунтується на наступному:
Причинами для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК Будцентр», відповідно до протоколу , зазначено наступне:
1. Згідно ч.3 ст.12 ЗУ « Про публічні закупівлі»- Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь якому випадку повинна містити накладених електронний підпис( або кваліфікаційний електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується відповідно до поданих документів, що вимагаються цієї документації. Учасником ТОВ «БК Будцентр» не було накладено підпис на тендерну пропозицію.
2. Згідно тендерної документації «Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника».
2.1.Учасником надано «Акт огляду об’єкта» без дати.
2.2. В довідці «Щодо досвіду виконання аналогічного договору» не вірно зазначено вартість договору (до договору були внесені зміни).
3. Згідно тендерної документації «Учасник має завантажити заповнений та погоджений Проект договору (Додаток 7)».
3.1.Учасником не заповнені пункти «Загальна вартість робіт» та «Строк виконання робіт».
4. Згідно Додатку 5 тендерної документації вимагалося надати гарантійний лист на фірмовому бланку про те, що роботи викладені в дефектному акті будуть виконанні в повному обсязі, в разі зменшення суми закупівлі, об’єми робіт будуть незмінні.
Учасником не надано відповідний гарантійний лист.
Пояснення
ТОВ « БК Будцентр» відповідно до ст.26 ( порядок подання тендерних пропозицій ) ЗУ « Про публічні закупівлі» подало свою пропозицію виконавши всі умови цієї статті. Електронна система закупівель автоматично сформувала та надіслала повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу.Тобто ТОВ « БК Будцентр» дотрималось норм чинног законодавства та не порушило умов тендерної документації.
Щодо порушення з боку Замовника:
Відповідно до ч.9 ст.26 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Також згідно умов тендерної документації зазначено: Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
----------------------------
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
-----------------------------
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції.
---------------------------
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Жодного повідомлення від Замовника з з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель не було.
Таким чином Замовник: Державний навчальний заклад «Київський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою» порушив умови тендерної документації щодо умов проведення публічних закупівель по процедурі закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ» по предмету закупівлі 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Послуги з виготовлення та встановлення огорожі за адресою м. Київ, вул. Гарматна, 10) та Закону України про публічні Закупівлі в ч.9 ст. 26 та ч.1 ст.5.
Виходячи з вище викладеного та керуючись положенням ст.18 Закону України « Про публічні закупівлі» та Конституцією України
ПРОСИМО
1. Прийняти до розгляду скаргу ТОВ « БК Будцентр»
2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі з боку Замовника в процедурі закупівлі по предмету закупівлі 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Послуги з виготовлення та встановлення огорожі за адресою м. Київ, вул. Гарматна, 10, Ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-05-003216-c.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ « БК Будцентр» викладене у протоколі №106 засідання тендерного комітету від 30 червня 2020 року м. Київ.
Додатки:
1 Докази оплати за подання скарги до АМКУ з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
2. Документи в електронній формі що підтверджують порушення процедури Закупівлі та неправомірність рішення Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження на дії замовника 03.07.2020 15:34
- Оскарження на дії замовника 03.07.2020 15:34
- Оскарження на дії замовника 03.07.2020 15:34
- Оскарження на дії замовника 03.07.2020 15:34
- Оскарження на дії замовника 03.07.2020 15:34
- рішення від 13.07.2020 № 13463 +лист Замовнику.pdf 13.07.2020 15:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.07.2020 №14062 .pdf 22.07.2020 19:38
- рішення від 21.07.2020 №14062 .pdf 24.07.2020 22:56
- Лист пояснення щодо скарги.pdf 15.07.2020 11:57
- Лист пояснення.doc 15.07.2020 11:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.07.2020 13:41
Дата розгляду скарги:
21.07.2020 14:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.07.2020 15:32
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
24.07.2020 22:56
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення Замовника
Номер:
3bc0a5d1c1da4ab5927657199e057bdc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-05-003216-c.c2
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Вимога:
ОСКАРЖЕННЯ ПРОТОКОЛУ № 106 ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ВІД 30.06.2020 РОКУ
ТОВ «БК БУДЦЕНТР» приймало участь в процедурі відкритих торгів згідно з предметом закупівлі «45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Послуги з виготовлення та встановлення огорожі за адресою м. Київ, вул. Гарматна, 10)». Оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-06-30-001947-a.
Відповідно до Протоколу зазначено: Тендерний комітет опрацював тендерну пропозицію ТОВ БК Будцентр та в процесі прийняття рішення на відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації виявив, що:
1. Згідно ч. 3 Ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються цієї документації.
Учасником ТОВ БК Буд центр не було накладено підпис на тендерну пропозицію.
2. Згідно тендерної документації «Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника».
2.1.Учасником надано «Акт огляду об’єкта» без дати.
2.2. В довідці «Щодо досвіду виконання аналогічного договору» не вірно зазначено вартість договору (до договору були внесені зміни).
3. Згідно тендерної документації «Учасник має завантажити заповнений та погоджений Проект договору (Додаток 7)».
3.1.Учасником не заповнені пункти «Загальна вартість робіт» та «Строк виконання робіт».
4. Згідно Додатку 5 тендерної документації вимагалося надати гарантійний лист на фірмовому бланку про те, що роботи викладені в дефектному акті будуть виконанні в повному обсязі, в разі зменшення суми закупівлі, об’єми робіт будуть незмінні.
Учасником не надано відповідний гарантійний лист.
На підставі вищевикладеного голова тендерного комітету запропонував винести на голосування питання щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ БК Будцентр щодо закупівлі «45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Послуги з виготовлення та встановлення огорожі за адресою м. Київ, вул. Гарматна, 10)».
ТОВ «БК БУДЦЕНТР» не розуміє яким чином було відхилено нашу пропозицію, адже відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та умовами документацією торгів було зазначено: Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції.
4 Виправлення невідповідностей в інформації та/або документах
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
----------------------------
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
-----------------------------
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції.
---------------------------
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Такої вимоги адресованої нам сформовано не було, чим Замовник порушив ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимоги документації торгів.
Вимагаємо від Замовника приступити до перекваліфікації пропозиції ТОВ «БК БУДЦЕНТР» та скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції. У разі ігнорування нашого звернення будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України задля відновлення справедливості.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на відхилення 01.07.2020 08:37
- Скарга на відхилення 01.07.2020 08:37
Дата подачі:
01.07.2020 08:37
Вирішення:
Так, згідно нової редакції Закону України “Про публічні закупівлі”, яка вступить в дію 19 квітня 2020 року, є можливість Постачальникам виправити помилки на кваліфікації, прекваліфікації.
Але це стосується лише деяких документів:
- що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
- на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
В довідці «Щодо досвіду виконання аналогічного договору» згідно Ст. 16 не вірно зазначено вартість договору (до договору були внесені зміни).
Так, Замовник мав можливість розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Але, це не єдине порушення. Виправлення якого, не вплинуло б на рішення замовника.
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.
Але ж учасником не було накладено електронний підпис на тендерну пропозицію.
Згідно з частиною першою статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" (абзац третій частини третьої статті 12 Закону).
Згідно з статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»: Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Також, Згідно Додатку 5 тендерної документації вимагалося надати гарантійний лист на фірмовому бланку про те, що роботи викладені в дефектному акті будуть виконанні в повному обсязі, в разі зменшення суми закупівлі, об’єми робіт будуть незмінні.
Учасником не надано відповідний гарантійний лист.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
ОСКАРЖЕННЯ Протоколу засідання тендерного комітету № 70-20 від 26.06.2020 р.м. Монастирище Товариство з обмеженою відповідальністю «БК БУДЦЕНТР» оскаржує протокол засідання тендерного комітету № 70-20 від 26.06.2020 р. м. Монастирище про визначення переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі: Капітальний ремонт даху будівлі опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів « Монастирищенський «Ліцей «Ерудит» Монастирищенської районної ради Черкаської області» (код національного класіфікатора України ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ) та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з наступних причин:
Номер:
bad5280df4e84372a974928e91d00fec
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-05-003216-c.b1
Назва:
ОСКАРЖЕННЯ Протоколу засідання тендерного комітету № 70-20 від 26.06.2020 р.м. Монастирище Товариство з обмеженою відповідальністю «БК БУДЦЕНТР» оскаржує протокол засідання тендерного комітету № 70-20 від 26.06.2020 р. м. Монастирище про визначення переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі: Капітальний ремонт даху будівлі опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів « Монастирищенський «Ліцей «Ерудит» Монастирищенської районної ради Черкаської області» (код національного класіфікатора України ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ) та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з наступних причин:
Вимога:
Тендерний комітет
Комунального закладу « Монастирищенський
районний сервісний центр по
обслуговуванню закладів
Комунальної форми власності»
ОСКАРЖЕННЯ
Протоколу засідання тендерного комітету № 70-20 від 26.06.2020 р.м. Монастирище
Товариство з обмеженою відповідальністю «БК БУДЦЕНТР» оскаржує протокол засідання тендерного комітету № 70-20 від 26.06.2020 р. м. Монастирище про визначення переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі: Капітальний ремонт даху будівлі опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів « Монастирищенський «Ліцей «Ерудит» Монастирищенської районної ради Черкаської області» (код національного класіфікатора України ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ) та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з наступних причин:
1) Згідно додатку 1 до тендерної документації та Довідки на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону: Довідка
«Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази» учасником ТОВ «Голубе полум’я» , код ЄДРПОУ 30065748, була надана довідка вих№3 від 16.06.2020 р., згідно якої підприємство показує автомобіль Opel Movano,вантажопасажирський, дрн 6442ВВ,орендований,договір оренди техніки №1т від 10.02.202 р., власник ФОП Плужник М.А., та автокран МАЗ 5334 10-20Т-С, дрн СА9166АІ,орендований, договір оренди техніки №1т від 10.02.202 р., власник ФОП Плужник М.А. Згідно тендерної документації:.. Для підтвердження наявності зазначеної в таблиці довідки «Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази» техніки, що знаходиться у користуванні, учасник повинен надати скановані копії відповідного договору (-ів) (оренда, суборенда, лізинг) з наданням копій технічних паспортів, які підтверджують права власності на неї та лист-підтвердження власника щодо не заперечення використання його техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі до повного виконання обов’язків за предметом закупівлі. Надана ТОВ «Голубе полум’я» копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на автомобіль Opel Movano не відповідає інформації зазначеної в довідці так, як у довідці дрн СА6442ВВ а у копії свідоцтва про реєстрацію СА7319СМ.
2) Згідно копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу автомобіль Opel Movano є у власності Плужника М.А., а довідка ТОВ «Голубе полум’я» вих№3 від 16.06.2020 р посилається на власника ФОП Плужник М.А. Правові відносини, що виникають з приводу передачі автомобіля в платне та строкове користування регулюються загальними положеннями глави 58 «найм (оренда)» та спеціальними положеннями , визначеними параграфом 5 глави 58 ЦКУ та враховують особливості, викладені в параграфі 5 глави 30 розділу VI ГКУ.
3) Згідно копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу автокран МАЗ 5334 10-20Т-С є у власності Плужника М.А., а довідка ТОВ «Голубе полум’я» вих №3 від 16.06.2020 р посилається на власника ФОП Плужник М.А. Правові відносини, що виникають з приводу передачі автомобіля в платне та строкове користування регулюються загальними положеннями глави 58 «найм (оренда)» та спеціальними положеннями , визначеними параграфом 5 глави 58 ЦКУ та враховують особливості, викладені в параграфі 5 глави 30 розділу VI ГКУ.
4) Копія надана ТОВ «Голубе полум’я» договору№ 1т оренди техніки від 10 лютого 2020р. в п4 термін оренди містить нікчемну інформацію, так як термін оренди за цим договором спливає 10 лютого 2021 р. Цей договір не відповідає умовам тендерної документації, як такий що не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази» та в частині строк що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації на такий строк. Порушення Довідки на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону: … У випадку подання учасником копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази». Також вони мають бути укладені на строк що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації на такий строк.
5) Довідка вих№3 від 16.06.2020 р надана ТОВ «Голубе полум’я» включає в себе перелік обладнання для участі у процедурі закупівлі але права власності на це обладнання не надано. Порушення Довідки на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону:… Для підтвердження наявності зазначеної в таблиці довідки «Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази» власної техніки, учаснику необхідно надати копії технічних паспортів, які підтверджують права власності на неї.
6) Довідка вих№3 від 16.06.2020 р надана ТОВ «Голубе полум’я» включає в себе перелік обладнання для участі у процедурі закупівлі, який не відповідає наданій ТОВ «Голубе полум’я» підсумковій відомості ресурсів обладнанню в розділі ІІ.Будівельні машини та механізми та ІІІ. Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих затрат . Порушення Довідки на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону:… До довідки включаються тільки те обладнання та матеріально-технічна база (машин, механізмів тощо), що буде використовуватися при виконанні робіт.
ВІДСУТНІСТЬ у ТОВ «Голубе полум’я» ЗНАЧНОЇ КІЛЬКОСТІ ДОКУМЕНТІВ ТА ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ОФОРМЛЕНІ ТА ПОДАНІ НА МАЙДАНЧИК не відповідає вимогам тендерної документації!
Вважаємо такі помилки, як в учасника-переможця, недопустимі, тож пропозиція ТОВ «Голубе полум’я» не може бути переможною, судячи з вищевикладеним також з документами, які не відповідають кваліфікації.
У зв*язку з вищевикладеним вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «Голубе полум’я»
Вимагаємо скасувати Протоколу засідання тендерного комітету № 70-20 від 26.06.2020 р.м. Монастирище та провести перекваліфікацію.
Вважаємо, що такі дії Замовника неправомірні, такими, які спрямовані на дискримінацію пропозиції учасників, та які вчинені в зв’язку з грубим порушенням Замовником принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції . В результаті участі в електронних торгах підприємства, Замовником здійснюється необ'єктивна та упереджена оцінка пропозицій учасників, що є порушенням статті 3 Закону. Зазначаємо, що незастосування Замовником однакових критеріїв та методики при проведенні розгляду та оцінки пропозицій учасників, є дискримінацією учасників, що є порушенням статей 3 та 5 Закону та є неправомірними діями з боку Замовника та підпадають під дію ст.44 цього Закону – відповідальність за порушення вимог цього Закону, що в свою чергу може призвести до відповідальності усіх членів тендерного комітету персонально згідно з законами України.
У разі ігнорування нашої СКАРГИ будемо вимушені звернутися до контролюючих органів задля відновлення справедливості.
Директор ТОВ «БК БУДЦЕНТР» Грек С.Ф.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.06.2020 16:33
Опис причини скасування:
Не той заказчик
Дата скасування:
30.06.2020 16:33