• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Перша черга «Капітальний ремонт будівлі гімназії імені Васильченка Ічнянської міської ради із запровадженням комплексних заходів з теплореновації за адресою: вул. Б.Хмельницького,6, м. Ічня Чернігівської області з виділенням черговості будівництва: I-ша черга капітальний ремонт будівлі та даху; ІІ-га черга капітальний ремонт фасаду» Перерахунок в поточні ціни. (джерело фінансування місцевий бюджет Ічнянської міської ради).

Завершена

3 564 637.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 05.06.2020 12:53 - 16.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: f4cb0d6f15164f798167d65effd156bc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-05-002657-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
25.06.2020 р. о 12.27 Замовником розміщено Протокол №17 від 25 червня 2020 р., що на електронній площадці в документах долучених Замовником значиться «повыдомлення про рышення» /назва викладена з використаннм російського алфавіту, в той час коли п. 7 Розділу І (Загальні положення) тендерної документації Замовник вимагає документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні складатися українською мовою/. Стосовно підстав дискваліфікації ПВКП «Будсервіс» зазначаємо наступне: Програмним комплексом АВК-5 який використовується для виготовлення розрахунків за статтями витрат, Учасником проведено розрахунки на виконання робіт викладеним Замовником в ДОДАТКУ 4. Зокрема таблиця 2 відомості ресурсів до локального кошторису №2-1-1 передбачає для виконання робіт один автомобіль бортовий, вантажопідйомністю 5 т. Відповідно вимоги Замовника викладеної в ДОДАТКУ 2, Учасник надав довідку від 11.06.2020 р. вих. №24 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, в якій зазначив автомобіль бортовий ГАЗ-53А, що орендується в ТОВ «ДЕКС-2005» згідно договору оренди від 26 грудня 2016 року та додатково вказав автомобіль бортовий ЗІЛ 130. Також зазначаємо про те, що при прийнятті рішення щодо дискваліфікації ПВКП «Будсервіс» уповноважена особа Сизоненко Сергій Олександрович порушив частину 16 статті 29 /Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій/ Закону України «Про публічні закупівлі» тим самим лишивши можливості Учасника скористатися частиною 9 статті 26 /Порядок подання тендерних пропозицій/, Закону. Керуючись вище викладеним та Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо уповноважену особу Сизоненко С. О. скасувати рішення від 25.06.2020 р. протокол № 17 та визнати ПВКП «Будсервіс» переможцем закупівлі оскільки наша пропозиція являється найбільше економічно вигідною. У разі не приведення закупівлі у відповідність із Законом України «Про публічні закупівлі» ми будем змушені звернутися до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України. З повагою директор ПВКП «Будсервіс» А. М. Чеботар
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1) Замовник в лиці уповноваженої особи Сизоненка С.О. приносить Вам Учаснику Приватне виробничо-комерційне підприємство «Будсервіс» Свої щирі вибачення з приводу незручностей, що були спричинені механічною «опечаткою» при маніпуляціях в додаванні копій документів «Повідомлення про рішення» в електронну систему. Також Замовник доводить до Вашого відома, що помилка даного роду ніяк не могла вплинути на перебіг процедури закупівлі відповідно до чинного законодавства про публічні закупівлі, так як міститься вона не в офіційних документах Замовника, а безпосередньо в технічному описі документу на сертифікованому майданчику. 2) Рішення Замовника протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Відділу освіти Ічнянської міської ради Чернігівської області №17 від 25.06.2020 р. було прийняте у відповідності до чинного Закону України «Про публічні закупівлі». На підтвердження чого у вказаному рішення була прописана чітка аргументація дискваліфікації Учасника на підставі норм Закону України «Про публічні закупівлі». 3) Стосовно ж не надання Учаснику Приватне виробничо-комерційне підприємство «Будсервіс» можливості виправлення не відповідностей допущених в тендерній пропозиції Учасника згідно частини дев’ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» до даної процедури закупівлі, Замовник роз’яснює, що дана опція мала б місце у разі допущення помилок у безпосередньо доданій Учасником документації тендерної пропозиції учасника по даній процедурі закупівлі, тобто виправлення помилок у копіях документів які він заявив в період подачі тендерних пропозицій згідно з Законом України «Про публічні закупівлі». По даному випадку Замовник розуміє, що учасником було повністю проігноровано вимоги умов оголошення «Тендерна документація» до даної процедури закупівлі в тому аспекті, що учасник взагалі не надав копій документів які чітко вимагалися в умовах оголошення «Тендерна документація». Також учасником була в повній мірі проігнорована можливість документального чи письмового пояснення відсутності потрібних підтверджуючих документів в складі тендерної пропозиції учасника яка була надана Замовником в умовах оголошення «Тендерна документація», що в результаті призвело до невідповідності Учасника Приватне виробничо-комерційне підприємство «Будсервіс» кваліфікаційним вимогам та невідповідності тендерної пропозиції Учасника Умовам оголошення «Тендерна документація» до вказаної процедури закупівлі. Виходячи із викладеного Замовник був зобов’язаний застосувати до учасника міри передбачені статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено