• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дезінфекційні засоби

11 найменувань

Торги не відбулися

1 273 314.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 12 000.00 UAH
Період оскарження: 05.06.2020 12:45 - 17.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

неправомірне визнання переможця

Номер: fc182695c3b54d7ba786ff9ac80f7fe2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-05-003499-b.c1
Назва: неправомірне визнання переможця
Вимога:
ВИМОГА про усунення порушень 06.05.2020 р. Замовником - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю Товарів за кодом ДК 021:2015 24450000-3 – агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби). Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-05-003499-b. Згідно тендерної документації кваліфікаційними вимогами встановлено ціна та наявність досвіду виконання аналогічного договору. Учасником - ФОП Картвелішвілі Ірина Леонідівна ІПН 3094809769, була подана, а Замовником прийнята тендерна пропозиція. 24.06.2020р. Замовником складено Протокол розкриття тендерних пропозицій №335/В, стосовно учасника - ФОП Картвелішвілі Ірина Леонідівна ІПН 3094809769, яким встановлено: - тендерна пропозиція учасника ФОП Картвелішвілі Ірина Леонідівна (ІПН 3094809769) відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно ст. 16, підстави зазначені у ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутні. - Що в пропозиції учасника виявлено невідповідність умовам тендерної документації, а саме: 1) у додатку №1 до тендерної пропозиції зазначено, що форма «Тендерна пропозиція» подається у вигляді наведеному нижче. Учасник не зазначив повну інформацію щодо п. 6, також видалено п.8 «Загальна вартість тендерної пропозиції з ПДВ, грн.». Також відсутній останній абзац Додатку 1, а саме: Прізвище, імя, по батькові посадової учасника, яку призначено ним відповідальною за проведення процедури закупівлі, контактні телефони. З даним твердження Замовника не погоджуємося виходячи з наступного: 1. Виходячи з вимог закону, що основним визначальним принципом є найнижча ціна, а вона у учасника є нижчою ніж у Переможця, та враховуючи положення тендерної документації та вимоги ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: «Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Замовник передбачає опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. До формальних (несуттєвих) помилок належать:1) орфографічні помилки та механічні описки в словах чи словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі тендерної пропозиції;2)Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або наявність технічних помилок – втрата окремої букви, зайва буква або букви поміняні місцями – у випадках, якщо це не стосується характеристик предмету закупівлі 3) зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам тендерної документації; Наприклад: на вимогу надати довідку в довільній форма, Учасником надано документ, що носить назву лист-пояснення зазначення неповного переліку інформації в певному документі, всупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції Учасника; Наприклад: у відомостях про Учасника не зазначено розрахункового рахунка, відкритого в банківській установі, проте вся інформація зазначена на фірмовому бланку документів Учасника». Отже, по п. 6 Додатку №1 та іншим зауваженням «Форма власності та юридичний статус підприємства (організації), дата утворення, місце реєстрації, спеціалізація», Учасник є фізичною особою-підприємцем дану інформацію Замовник може отримати з наданих учасником документів, як то: - витяг про платника єдиного податку – вказані КВЕД, тощо (копія може бути надана повторно). - виписка з ЄДРПОУ (копія може бути надана повторно). - Довідка про правомочність на підписання документів та укладення договору про закупівлю (копія надається повторно) № 18/09-ч від 18.06.2020р. (копія може бути надана повторно). Таким чином вказані у протоколі недоліки є формальними, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. 2. Відповідно до п.п. 11, п.6, розділу ІІІ тендерної документації Учасник надає гарантійний лист від виробника, щодо можливості поставки товару в зазначеній кількості та відповідної якості в терміни визначені вимогами. Учасник надав гарантійний лист від виробника, але не на весь перелік продукції, який вимагав Замовник. З даним твердження Замовника не погоджуємося виходячи з наступного. Учасником було надано гарантійні листи від виробників в сукупності яких надано гарантії щодо усього переліку продукції: Гарантійний лист від 17.06.2020р. №17/06-01; Гарантійний лист від 18.06.2020р. №225 (надаються повторно). Частиною 16 ст. 29 «Про публічні закупівлі» встановлено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Частиною 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Замовник, порушуючи вимоги ч. 16 ст.29 та ч.9 ст.26 закону, порушуючи права учасника та нехтуючи головним принципом це недискримінація учасників та рівне ставлення до них (ст.5 Закону), порушуючи критерії оцінювання - найнижча ціна, прийняв незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Картвелішвілі Ірина Леонідівна ІПН 3094809769. Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст.5, ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо повернути учасника ФОП Картвелішвілі Ірина Леонідівна ІПН 3094809769 на кваліфікацію, зробити Замовнику повідомлення в системі Прозоро про усунення формальних помилок та визнати учасника ФОП Картвелішвілі Ірина Леонідівна ІПН 3094809769 переможцем. В іншому випадку ми звернемося зі скаргою до АМКУ та з відповідними заявами до МОЗ, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу, пояснюємо наступне: По-перше: учасник не має права відступати від форми (зразка) цінової пропозиції (Додаток 1 до Тендерної документації); По-друге: не зазначення саме вартості пропозиції, шляхом незаповнення п. 8 форми цінової пропозиції, не може бути визнане "формальною помилкою" оскільки, основним критерієм є ціна, про що Ви неодноразово зазначили у даній вимозі. Також нагадуємо, що перед поданням тендерних пропозицій у учасника є нагода поставити запитання у "період уточнень". В цьому випадку у період з 5 черв. 12:45 – 11 черв. 10:00. Учасник дане право (можливість) не використовував. По-третє: дійсно у ч. 16, ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі " зазначено про обов'язок замовника надати 24 години на виправлення помилок учаснику, АЛЕ у п.п. 1 та 2 ч.16 цієї статті, надано вичерпний перелік помилок, які має учасник має можливість виправити. Помилки, які зазначені у протоколі розгляду учасника, не підпадають під дію ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги: Відхилено