• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. (послуги по завантаженню, перевезенню та утилізації медичних відходів небіологічного походження).

Завершена

75 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 375.00 UAH
Період оскарження: 05.06.2020 12:24 - 12.06.2020 12:28
Вимога
Вирішена

встановлення Замовником дискримінаційних умов щодо ліцензування, що суперечать Наказу МОЗ 325 від 08.06.2015

Номер: c4cb4a91297746d8b896fbbe29bbef2b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-05-002368-c.c5
Назва: встановлення Замовником дискримінаційних умов щодо ліцензування, що суперечать Наказу МОЗ 325 від 08.06.2015
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4" Код ЄДРПОУ 01998408. Адреса 54017, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 1. 2.Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-06-05-002368-c. Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги по завантаженню, перевезенню та утилізації медичних відходів небіологічного походження). 3.Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 року № 114-IX. 4.Обгрунтування вимоги: Замовник, Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4" (код ЄДРПОУ 01998408) (надалі – Замовник) оголосив про проведення в електронній системі Прозорро закупівлі UA-2020-06-05-002368-c за формою проведення Спрощена/Допорогова закупівля. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон). У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Ознайомившись з тендерною документацією, ми виявили в ній вимоги, що суперечать чинному законодавству. В документі «Технічні вимоги до надання послуг» визначений перелік відходів, які після дезінфекції підлягають подальшому завантаженню, перевезенню та утилізації: медичний перев`язувальний матеріал, інші медичні матеріали, забруднені біологічними рідинами (ватні кульки, вата, пелюшки, серветки, медичні рукавички, халати, бахіли, одноразові маски, шприци, системи, моновети тощо); використаний одноразовий медичний інструмент (гострі предмети: голки, скальпелі та їх леза, ампули, піпетки, ланцети, набори для діагностичних аналізів, тощо). Замовник зазначив, що для підтвердження відповідності вимогам закупівлі, Учасник повинен надати: 1. Ліцензію на поводження з небезпечними відходами, видану Уповноваженим органом (збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення) або копію наказу про видачу ліцензії. Ваша вимога перерахована через кому, що суперечить Державним санітарно – епідемічним правилам і нормам щодо поводження з медичними відходами, затвердженими Наказом Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325. Небезпечні медичні відходи категорії В підлягають термічному знешкодженню в пічах-інсинераторах або інших установках термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою.(ТОБТО ЗНЕШКОДЖЕННЯ, А НЕ УТИЛІЗАЦІЯ) Задля дотримання основних принципів закупівель та розширення можливого кола Учасників, достатньою вимогою щодо видів діяльності за ліцензією є вимога наявності: - Ліцензії на поводження з небезпечними відходами, виданої Уповноваженим органом, (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення); Дане питання щодо видів діяльності за ліцензією на поводження з небезпечними медичними відходами детально розглядалось за скаргою ТОВ «Укрекосервіс» на умови закупівлі UA-2020-01-10-002015-c (замовник - Перинатальний центр м. Києва), де Скаржник посилався на порушення чинного законодавства щодо поводження з відходами, а саме на пункт е) Ст.32 Закону України «Про відходи». Колегією АМКУ було відмовлено в задоволенні скарги ТОВ «Укрекосервіс» та встановлено, що вимога наявності Ліцензії на поводження з небезпечними відходами, виданої Уповноваженим органом, (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення) відповідає нормам діючого законодавства щодо поводження з небезпечними відходами, що підтверджується рішенням АМКУ від 07.02.2020 р. № 2407 При цьому, така вимога забезпечує можливість участі в закупівлі широкого кола Учасників та не є дискримінаційною. Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно ч. 5 ст.14 Закону: «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник нічого не втратить, прописавши вимогу щодо наявності ліцензії в наступній редакції, забезпечивши при цьому дотримання принципу максимальної економії та ефективності та рівних умов, недискримінації Учасників щодо участі в закупівлі. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни в документі «Технічні вимоги до надання послуг» щодо наявності ліцензій і викласти в наступній редакції: • наявність Ліцензії на поводження з небезпечними відходами, виданої Уповноваженим органом (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення) або наказу про видачу ліцензії.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дякуємо. Будуть внесені зміни до технічних вимог
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Замовник встановив аномально низьку очікувану вартість закупівлі, яка не відповідає ринковій вартості надання послуг з вивезення, утилізації і знищення медичних відходів небіологічного походження.

Номер: dbb0573e34124dcabd7307a0a78afa66
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-05-002368-c.c4
Назва: Замовник встановив аномально низьку очікувану вартість закупівлі, яка не відповідає ринковій вартості надання послуг з вивезення, утилізації і знищення медичних відходів небіологічного походження.
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4" Код ЄДРПОУ 01998408. Адреса 54017, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 1. 2.Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-06-05-002368-c. Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги по завантаженню, перевезенню та утилізації медичних відходів небіологічного походження). 3.Підстави подання вимоги: Замовник встановив аномально низьку очікувану вартість закупівлі, яка не відповідає ринковій вартості надання послуг з вивезення, утилізації і знищення медичних відходів небіологічного походження. 4.Обгрунтування вимоги: Замовник, Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4" (код ЄДРПОУ 01998408) (надалі – Замовник) оголосив про проведення в електронній системі Прозорро закупівлі UA-2020-06-05-002368-c за формою проведення Спрощена закупівля. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон). У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. В технічних вимогах до надання послуг зазначений перелік відходів, які після дезінфекції підлягають подальшому завантаженню, перевезенню та утилізації: медичний перев`язувальний матеріал, інші медичні матеріали, забруднені біологічними рідинами (ватні кульки, вата, пелюшки, серветки, медичні рукавички, халати, бахіли, одноразові маски, шприци, системи, моновети тощо); використаний одноразовий медичний інструмент (гострі предмети: голки, скальпелі та їх леза, ампули, піпетки, ланцети, набори для діагностичних аналізів, тощо).Загальна кількість відходів становить 7500 кг. Очікувана вартість предмета закупівлі становить 75 000,00 грн. з ПДВ, відповідно, очікувана вартість послуг з вивезення, утилізації і знищення зазначених відходів складає 10 грн. за кг. Дана ціна є аномально низькою та не відповідає ринкової вартості надання послуг з вивезення та знешкодження небезпечних відходів категорії В, що утворились в процесі медичної діяльності. Заявлена очікувана вартість предмета закупівлі 75 000,00 грн. з ПДВ за 7500 кг за послуги по завантаженню, перевезенню та утилізації медтчних відходів небіологічного походження не відповідає навіть собівартості надання послуг з вивезення епідемічно небезпечних відходів категорії В, що утворились в процесі медичної діяльності, до місць переробки, утилізації і знищення з місць тимчасового зберігання відходів у цілому, не кажучи про їх знешкодження. Вимагаємо провести моніторинг цін та привести очікувану вартість закупівлі у відповідність до ринкових показників цін на зазначені послуги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо. Будуть внесені зміни до технічних вимог
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога про внесення відповідних змін у Тендерну документацію

Номер: 4d5ef11304c540289dae1ed65c647c26
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-05-002368-c.c3
Назва: Вимога про внесення відповідних змін у Тендерну документацію
Вимога:
КНП ММР «Міська лікарня № 4» 05.06.2020 року о 12:24 годині повторно подало оголошення про проведення аукціону за предметом закупівлі: ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. (послуги по завантаженню, перевезенню та утилізації медичних відходів небіологічного походження), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-05-002368-c, збільшивши при цьому об’єм (вагу) медичних відходів з 900 кг до 7500кг. Відходи, наведені Замовником у Технічних вимогах до надання послуг на предмет закупівлі: за кодом ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги по завантаженню, перевезенню та утилізації медичних відходів небіологічного походження), відповідно до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 року № 325, відносяться до категорії В – епідемічні небезпечні медичні відходи. Враховуючи значну кількість запланованого накопичення відходів у розрахунку на місяць згідно Тендерної пропозиції, Замовнику необхідно привести у відповідність з нормативними документами Тендерну документацію (Технічні вимоги та Договір про надання послуг) щодо графіку уточнення вивезення відходів для забезпечення дотримання санітарно-епідеміологічних норм та правил тимчасового зберігання небезпечних відходів категорії В.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дякуємо. Будуть внесені зміни до технічних вимог
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 року № 114-IX.

Номер: da457c7b5c434c60ba09e4fa655e2ab2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-05-002368-c.b2
Назва: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 року № 114-IX.
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4" Код ЄДРПОУ 01998408. Адреса 54017, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 1. 2.Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-06-05-002368-c. Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги по завантаженню, перевезенню та утилізації медичних відходів небіологічного походження). 3.Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 року № 114-IX. 4.Обгрунтування вимоги: Замовник, Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4" (код ЄДРПОУ 01998408) (надалі – Замовник) оголосив про проведення в електронній системі Прозорро закупівлі UA-2020-06-05-002368-c за формою проведення Спрощена/Допорогова закупівля. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон). У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Ознайомившись з тендерною документацією, ми виявили в ній вимоги, що суперечать чинному законодавству. В документі «Технічні вимоги до надання послуг» визначений перелік відходів, які після дезінфекції підлягають подальшому завантаженню, перевезенню та утилізації: медичний перев`язувальний матеріал, інші медичні матеріали, забруднені біологічними рідинами (ватні кульки, вата, пелюшки, серветки, медичні рукавички, халати, бахіли, одноразові маски, шприци, системи, моновети тощо); використаний одноразовий медичний інструмент (гострі предмети: голки, скальпелі та їх леза, ампули, піпетки, ланцети, набори для діагностичних аналізів, тощо). Замовник зазначив, що для підтвердження відповідності вимогам закупівлі, Учасник повинен надати: 1. Ліцензію на поводження з небезпечними відходами, видану Уповноваженим органом (збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення) або копію наказу про видачу ліцензії. Зауважуємо, що Державними санітарно – епідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами, затвердженими Наказом Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325, Розділом V встановлено вимоги до відходів категорії В, якими передбачено, що небезпечні медичні відходи категорії В повинні саме знешкоджуватися, а саме пунктами зазначеного Наказу передбачено: «17. Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись децентралізованим способом (інсинератори або інші установки термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою). Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись централізованим способом. «18. Патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню). 20. Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання. Розділом ІІІ Наказу МОЗ №325 визначені «Загальні вимоги до організації системи поводження з відходами»: 1. Система поводження з відходами складається з таких етапів: збирання та сортування відходів; маркування відходів; знезараження (дезінфекція) відходів; транспортування і перенесення відходів у корпусні/міжкорпусні (накопичувальні) контейнери в межах закладу, де вони утворюються; утилізація відходів (тих, що можуть підлягати утилізації); захоронення відходів (лише для відходів категорії А). Детальна інформація зазначена у файлі.
Вирішення: Шановний учаснику ! Уточніть будь-ласка свої вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.06.2020 16:10
Вимога
Залишено без розгляду

амовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 року № 114-IX.

Номер: de597950bc1c44fba09ea908995a5be4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-05-002368-c.a1
Назва: амовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 року № 114-IX.
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4" Код ЄДРПОУ 01998408. Адреса 54017, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 1. 2.Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-06-05-002368-c. Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги по завантаженню, перевезенню та утилізації медичних відходів небіологічного походження). 3.Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 року № 114-IX. 4.Обгрунтування вимоги: Замовник, Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4" (код ЄДРПОУ 01998408) (надалі – Замовник) оголосив про проведення в електронній системі Прозорро закупівлі UA-2020-06-05-002368-c за формою проведення Спрощена/Допорогова закупівля. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон). У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Ознайомившись з тендерною документацією, ми виявили в ній вимоги, що суперечать чинному законодавству. В документі «Технічні вимоги до надання послуг» визначений перелік відходів, які після дезінфекції підлягають подальшому завантаженню, перевезенню та утилізації: медичний перев`язувальний матеріал, інші медичні матеріали, забруднені біологічними рідинами (ватні кульки, вата, пелюшки, серветки, медичні рукавички, халати, бахіли, одноразові маски, шприци, системи, моновети тощо); використаний одноразовий медичний інструмент (гострі предмети: голки, скальпелі та їх леза, ампули, піпетки, ланцети, набори для діагностичних аналізів, тощо). Замовник зазначив, що для підтвердження відповідності вимогам закупівлі, Учасник повинен надати: 1. Ліцензію на поводження з небезпечними відходами, видану Уповноваженим органом (збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення) або копію наказу про видачу ліцензії. 2. Ліцензію на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, або копію ліцензії (витягу). Зауважуємо, що Державними санітарно – епідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами, затвердженими Наказом Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325, Розділом V встановлено вимоги до відходів категорії В, якими передбачено, що небезпечні медичні відходи категорії В повинні саме знешкоджуватися, а саме пунктами зазначеного Наказу передбачено: «17. Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись децентралізованим способом (інсинератори або інші установки термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою). Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись централізованим способом. «18. Патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню). 20. Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання. Розділом ІІІ Наказу МОЗ №325 визначені «Загальні вимоги до організації системи поводження з відходами»: 1. Система поводження з відходами складається з таких етапів: збирання та сортування відходів; маркування відходів; знезараження (дезінфекція) відходів; транспортування і перенесення відходів у корпусні/міжкорпусні (накопичувальні) контейнери в межах закладу, де вони утворюються; утилізація відходів (тих, що можуть підлягати утилізації); захоронення відходів (лише для відходів категорії А). До того зауважуємо, що пунктами 1 та 2 Розділу І Наказу від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» передбачено: 1. Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів. 2. Ці Правила поширюються на усі заклади незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, у тому числі фізичних осіб - підприємців, які в установленому порядку отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (крім підприємств з виробництва фармацевтичної продукції та медичних відходів, що утворюються у побуті). Відповідно, Замовник повинен дотримуватись Закону України «Про відходи», враховуючи Державні санітарно-протиепідемічні правила і норми щодо поводження з медичними відходами, які є для нього обов’язковим до виконання нормативним актом. Статтею 1 Закону «Про відходи» визначені основні терміни: оброблення (перероблення) відходів - здійснення будь-яких технологічних операцій, пов'язаних із зміною фізичних, хімічних чи біологічних властивостей відходів, з метою підготовки їх до екологічно безпечного зберігання, перевезення, утилізації чи видалення; перевезення відходів - транспортування відходів від місць їх утворення або зберігання до місць чи об'єктів оброблення, утилізації чи видалення; транскордонне перевезення відходів - транспортування відходів з території, або через територію України, на територію або через територію іншої держави; {Абзац десятий статті 1 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1825-VI від 21.01.2010} утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації; знешкодження відходів - зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення; Небезпечні медичні відходи категорії В не використовуються як вторинні матеріальні ресурси, а для можливого використання енергії, що виділяється при їх спалюванні, як енергетичних ресурсів, з аналізу документів ліцензіатів, що приймають участь в публічних закупівлях, у них немає такого обладнання, що здійснює утилізацію, використовуючи енергію спалювання, як енергетичні ресурси. Тобто, всі ліцензіати, що приймають участь в закупівлях, мають обладнання для спалювання небезпечних медичних відходів категорії В і цим здійснюють саме знешкодження, а не утилізацію. Отже, небезпечні медичні відходи категорії В підлягають термічному знешкодженню в пічах-інсинераторах або інших установках термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою. Задля дотримання основних принципів закупівель та розширення можливого кола Учасників, достатньою вимогою щодо видів діяльності за ліцензією є вимога наявності: - Ліцензії на поводження з небезпечними відходами, виданої Уповноваженим органом, (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення); - Ліцензії на перевезення небезпечних вантажів та відходів, виданої Уповноваженим органом. Дане питання щодо видів діяльності за ліцензією на поводження з небезпечними медичними відходами детально розглядалось за скаргою ТОВ «Укрекосервіс» на умови закупівлі UA-2020-01-10-002015-c (замовник - Перинатальний центр м. Києва), де Скаржник посилався на порушення чинного законодавства щодо поводження з відходами, а саме на пункт е) Ст.32 Закону України «Про відходи». Колегією АМКУ було відмовлено в задоволенні скарги ТОВ «Укрекосервіс» та встановлено, що вимога наявності Ліцензії на поводження з небезпечними відходами, виданої Уповноваженим органом, (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення) відповідає нормам діючого законодавства щодо поводження з небезпечними відходами, що підтверджується рішенням АМКУ від 07.02.2020 р. № 2407 (надано для ознайомлення). При цьому, така вимога забезпечує можливість участі в закупівлі широкого кола Учасників та не є дискримінаційною. Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно ч. 5 ст.14 Закону: «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник нічого не втратить, прописавши вимогу щодо наявності ліцензії в наступній редакції, забезпечивши при цьому дотримання принципу максимальної економії та ефективності та рівних умов, недискримінації Учасників щодо участі в закупівлі. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни в документі «Технічні вимоги до надання послуг» щодо наявності ліцензій і викласти в наступній редакції: • наявність Ліцензії на поводження з небезпечними відходами, виданої Уповноваженим органом (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення) або наказу про видачу ліцензії. • наявність Ліцензії Державної служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, надати копію ліцензії (витягу).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня ! Щановний учаснику, із Вашого тексту не випливає висновок, що Ліцензія на перевезення небезпечних вантажів повинна бути видана саме Державною службою України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБКЗПЕКА). Якщо не так, то поясніть детальніше. Так,як Ви самі зауважили: "Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників " ( ст5 Закону України "Про публічні закупівлі") та ніяким чином не можуть обмежувати їх права. Тому Замовником було визначено умову про надання ліцензії на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів без вказання установи, що видає таку ліцензію. Тобто Ліцензія може бути видана будь-якою організацією, що має право на видачу такої ліцензії, у т.ч. і Державна служба України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА). Отже, Ваша вимога є дискримінаційною умовою в порушення ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі", задоволення якої призведе до обмеженого кола учасників.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.06.2020 16:10