• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Євроконтейнери для збору ТПВ, контейнери для роздільного збору ТПВ (сітка)

ємкість 1,1м.куб/1100л

Завершена

936 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 680.00 UAH
Період оскарження: 05.06.2020 12:06 - 17.06.2020 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на протиправне відхилення тендерної пропозиції учасника та дискримінаційний підхід Замовником при її розгляді

Номер: ae5d18319b324310947822e8e4db6105
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-05-002175-c.b2
Назва: СКАРГА на протиправне відхилення тендерної пропозиції учасника та дискримінаційний підхід Замовником при її розгляді
Скарга:
06 червня 2020 року через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ Виконавчим комітетом Світлодарської міської ради (далі – Замовник) було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2020-06-05-002175-c, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 - 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» Євроконтейнери для збору ТПВ, контейнери для роздільного збору ТПВ (сітка). Товариство з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" (далі –Скаржник), код ЄДРПОУ – 40374335 подало свою тендерну пропозицію згідно вимог тендерної документації Замовника та діючого законодавства, у встановлений Замовником термін. Замовником було оприлюднено на електронному майданчику протокол №10 від 30.06.2020 р. про розгляду пропозицій відкритих торгів, згідно якого тендерну пропозицію Скаржника було відхиллено. Під час прийому пропозицій у процедурі відкритих торгів за ідентифікатором UA-2020-06-05-002175-c, Скаржником було надано всі необхідні документи, що підтверджують відповідність учасника ТОВ "ВО "РЕЛАЙН" вимогам тендерної документації, ст. ст. 16‐17 Закону України «Про публічні закупівлі» та технічним вимогам закупівлі. Тому з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВО "РЕЛАЙН" категорично не погоджуємося, вважаємо його протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель з наступних підстав: 1. Замовник зазначає, що Учасником були надані фотографії зображення та креслення, які не мають підтвердження наявності додаткових ребер жорсткості, виконаних з швелеру виміром 20х40х20х400мм, що не відповідає умовам тендерної документації. З цим ствердження Замовника, ми погодитись не можемо! Замовником у тендерній документації в Додатку 2 п. 3.1. вимагалось наявність, у предметі закупівлі «Євроконтейнери для збору ТПВ», наступне: «з метою можлимості використання будь якоі завантажівальноі техніки передня стінка контейнера має бути посилена дотатковими ребрами жорсткості в кількості не менш ніж 3(трьох) штук, виконаних у вигляді швелеру виміром 20х40х20х400мм» та у Додатку 2 у розділі «Інші вимоги» вимагалось наступне: «Учасник повинен надати детальні фотозображення (належного рівня якості без вимоги до відображення кольору, які повно і чітко відображають: загальний вид зі всіх боків та детальні фото корпусу контейнера, механізмів кріплення коліс, вузла захвата та підйому контейнера, важелів кріплення кришки, пружинних елементів відкривання/закривання кришки), а також чертежи/схеми предмету закупівлі з метою визначення відповідності предмета закупівлі технічному завданню.» На виконання цієї вимоги Учасником ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» у складі тендерної пропозиції надані: • Довідка №817 від 19.06.2020р. про відповідність товару встановленим технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, де Учасник зазначає що погоджується та підтверджує відповідність предмета закупівлі ДК 021:2015 - 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» Євроконтейнери для збору ТПВ, контейнери для роздільного збору ТПВ (сітка) встановленим технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника до предмету закупівлі, які викладені в Додатку № 2 до тендерної документації; • Довідка №810 від 19.06.2020р. «Фотознімки товару», де містяться детальні фото запропонованого товару, де чітко видно наявність ребр жорсткості. • Довідка №811 від 19.06.2020р. «Креслення товару», де чітко під №17, зображені ребра жорсткості. Таким чином, Учасником виконані усі вимоги тендерної документації Замовника за цим пунктом. Тому у Замовника не має підстав вважати що тендерна пропозиція Учасника не відповідає тендерній документації. 2. Замовник зазначає, що «Учасником не надав документи, підтверджуючи якість цинкового покриття». На виконання цієї вимоги Учасником ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» у складі тендерної пропозиції надані: надано договір щодо цинкування у відповідності до EN ISO 1491 «Покриття, нанесені методом гарячого цинкування на вироби з чавуну і сталі. Технічні вимоги та методи випробування» та зразок сертифікату якості №230 від 16.06.2020р. з аутентичним перекладом у документі №818 від 19.06.2020р. виданий заводом який проводить оцинкування на оцинковану продукцію, якій свідчить, що якість цинкового покриття відповідає ISO 1491:2009. Зауважуємо, що саме відповідність цьому стандарту (ISO 1491:2009) зазначена в Тендерній документації Замовника, Додаток 2 «Матеріал контейнера». Таким чином, Учасником виконані усі вимоги тендерної документації Замовника щодо підтвердження якості цинкового покриття. Тому у Замовника не має підстав вважати, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає тендерній документації. 3. Замовник зазначає, що станом на 29.06.2020р. Учасник має податковий борг. Не можемо з цим ствердженням Замовника погодитись тому, що: По-перше на офіційному сайті «Державна фіскальна служба України» (http://sfs.gov.ua/businesspartne) назначено «Увага! Оновлення інформації на сайті щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом ( про наявність заборгованності ) відбувається ЩОДЕННО, крім вихідних та святкових днів, після проведення розрахунків зведених показників в центральній базі даних за результатами ПОПЕРЕДНЬОГО банківського дня.». Так як 29.06.2020р. є вихідним днем, дані за цей день не можуть бути актуальні. Тільки довідка з органів фіскальної служби є основним достовірним фактом підтвердження інформації про відсутність заборгованості по сплаті податків, зборів, платежів, оскільки, вона видається тільки за відсутності податкового боргу Заявника. По-друге, відповідно до Закону «Про державні закупівлі» згідно ч. 3 ст. 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої ТА ЧАСТИНОЮ ДРУГОЮ статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Тобто застосування цього пункту для відхилення пропозиції Учасника є незаконним, тому що застосовується лише для ПЕРЕМОЖЦЯ а не для УЧАСНИКА. По-трете, на підтвердження відсутності у Скаржника податкової заборгованості надаємо копію довідки про відсутність податкової заборгованості. Перевірити яку можна за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit Код ЄДРПОУ/РНОКПП:: 40374335 Номер: 29131 Дата: 02.07.2020р. У зв’язку з вищевикладеним, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», – ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про наявність порушення у рішенні Замовника ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СВІТЛОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВО "РЕЛАЙН" за оголошенням UA-2020-06-05-002175-c, оприлюднене на електронному майданчику у протоколі №10 від 30.06.2020 р. «про розгляд тендерних пропозицій». Додатки: 1. Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справленням яких покладено на контролюючі органи від 02.07.2020р. №29131. З повагою, Директор ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» Стадніченко О.В.
Дата розгляду скарги: 31.07.2020 16:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.07.2020 19:10
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 05.08.2020 21:27
Автор: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН", Олександр Стадніченко +380676190020, +380506500795 vo.reline@gmail.com https://www.reline.com.ua/
Вимога
Є відповідь

Вимога до Замовника

Номер: 60d92255a93041b9bf9c9c21e7ad7acd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-05-002175-c.a1
Назва: Вимога до Замовника
Вимога:
Відповідно до протоколу №10 засідання тендерного комітету від 30.06.2020р. про розгляд тендерних пропозицій на закупівлю товару ДК 021:2015 - 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» Євроконтейнери для збору ТПВ, контейнери для роздільного збору ТПВ (сітка), ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-05-002175-c, пропозиція ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» була відхилена. З даним рішенням тендерного комітету, ми як Учасник відкритих торгів, погодитись не можемо, тому що вважаємо його рішення протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель з наступних підстав: 1. Замовник зазначає, що Учасником були надані фотографії зображення та креслення, які не мають підтвердження наявності додаткових ребер жорсткості, виконаних з швелеру виміром 20х40х20х400мм, що не відповідає умовам тендерної документації. З цим ствердження Замовника, ми погодитись не можемо! Замовником у тендерній документації в Додатку 2 п. 3.1. вимагалось наявність, у предметі закупівлі «Євроконтейнери для збору ТПВ», наступне: «з метою можлимості використання будь якоі завантажівальноі техніки передня стінка контейнера має бути посилена дотатковими ребрами жорсткості в кількості не менш ніж 3(трьох) штук, виконаних у вигляді швелеру виміром 20х40х20х400мм» та у Додатку 2 у розділі «Інші вимоги» вимагалось наступне: «Учасник повинен надати детальні фотозображення (належного рівня якості без вимоги до відображення кольору, які повно і чітко відображають: загальний вид зі всіх боків та детальні фото корпусу контейнера, механізмів кріплення коліс, вузла захвата та підйому контейнера, важелів кріплення кришки, пружинних елементів відкривання/закривання кришки), а також чертежи/схеми предмету закупівлі з метою визначення відповідності предмета закупівлі технічному завданню.» На виконання цієї вимоги Учасником ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» у складі тендерної пропозиції надані: • Довідка №817 від 19.06.2020р. про відповідність товару встановленим технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, де Учасник зазначає що погоджується та підтверджує відповідність предмета закупівлі ДК 021:2015 - 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» Євроконтейнери для збору ТПВ, контейнери для роздільного збору ТПВ (сітка) встановленим технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника до предмету закупівлі, які викладені в Додатку № 2 до тендерної документації; • Довідка №810 від 19.06.2020р. Фотознімки товару, де містяться детальні фото запропонованого товару, де чітко видно наявність ребр жорсткості, які чомусь не бачить Замовник. • Довідка №811 від 19.06.2020р. Креслення товару, де чітко під №17, зображені ребра жорсткості, які чомусь Замовник не вбачає. Таким чином, Учасником виконані усі вимоги тендерної документації Замовника за цим пунктом. Тому у Замовника не має підстав вважати що тендерна пропозиція Учасника не відповідає тендерній документації. 2. Замовник зазначає, що Учасником ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» у складі пропозиції не надано сертифікату відповідності на цинкове покриття яке наноситься на предмет закупівлі та повинно відповідати ГОСТу 9.307-89. Учасником чітко зазначено у ЛИСТІ-ПОЯСНЕННІ № 812 від 19.06.2020 року, щодо цинкового покриття, чому не можливо виконати вимогу Замовника, а саме тому, що ГОСТ 9.307-89 не є чинний з 01.01.2019р. Таким чином, Замовник порушив вимогу Закону «Про публічні закупівлі» ст. 26, п.11, де зазначено, що «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником». Не можливо надати сертифікат відповідності на ГОСТ 9.307-89 дія якого закінчилась 01.01.2019р. Не можливо надати дані про акредитовану лабораторію, яка б видавала сертифікаті відповідності цинкового покриття до ГОСТу 9.307-89, тому що цей документ (ГОСТ 9.307-89) втратив чинність з 01.01.2019р. Натомість, для підтвердження того, що цинкове покриття предмету закупівлі є належної якості, Учасником у складі тендерної пропозиції, надано договір щодо цинкування у відповідності до EN ISO 1491 «Покриття, нанесені методом гарячого цинкування на вироби з чавуну і сталі. Технічні вимоги та методи випробування» та зразок сертифікату якості №230 від 16.06.2020р. з аутентичним перекладом у документі №818 від 19.06.2020р. виданий заводом який проводить оцинкування на оцинковану продукцію, якій свідчить, що якість цинкового покриття відповідає ISO 1491:2009. Зауважуємо, що саме відповідність цьому стандарту (ISO 1491:2009) зазначена в Додатку 2 «Матеріал контейнера». Крім того Замовником допущена помилка у протоколі №10 від 30.06.2020р. в зазначені в п. 2 ИСО 1461-89, тому що в тендерній документації Замовника зазначений інший стандарт – ISO 1461:2009. Таким чином, Учасником виконані усі вимоги тендерної документації Замовника щодо підтвердження якості цинкового покриття. Тому у Замовника не має підстав вважати, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає тендерній документації. 3. Замовник зазначає, що станом на 29.06.2020р. Учасник має податковий борг. Не можемо з цим ствердженням Замовника погодитись тому, що: По-перше на офіційному сайті «Державна фіскальна служба України» (http://sfs.gov.ua/businesspartne) назначено «Увага! Оновлення інформації на сайті щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом ( про наявність заборгованності ) відбувається ЩОДЕННО, крім вихідних та святкових днів, після проведення розрахунків зведених показників в центральній базі даних за результатами ПОПЕРЕДНЬОГО банківського дня.». Так як 29.06.2020р. є вихідним днем, дані за цей день не можуть бути актуальні. Тільки довідка з органів фіскальної служби є основним достовірним фактом підтвердження інформації про відсутність заборгованості по сплаті податків, зборів, платежів, оскільки, вона видається тільки за відсутності податкового боргу Заявника. По-друге, відповідно до Закону «Про державні закупівлі» згідно ч. 3 ст. 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої ТА ЧАСТИНОЮ ДРУГОЮ статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Тобто застосування цього привіду для відхилення пропозиція Учасника є незаконним, тому що застосовується лише для ПЕРЕМОЖЦЯ а не для УЧАСНИКА. По-трете, щоб довести Замовнику, що у Учасника не має податкової заборгованості надаємо копію довідки про відсутність податкової заборгованості. Перевірити яку можна за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit Код ЄДРПОУ/РНОКПП:: 40374335 Номер: 29131 Дата: 02.07.2020р. Таким чином на підставі вище наведеного вважаємо, що Замовник «Виконавчий комітет Світлодарської міської ради» безпідставно відхилив пропозицію Учасника ТОВ «ВО «РЕЛАЙН». Вимагаємо від Замовника пояснень, з приводу зауважень наведених Учасником ТОВ «ВО «РЕЛАЙН». Скасувати своє не законе рішення за протоколом №10 від 30 червня 2020р. з причин відповідності тендерної пропозиції Учасника вимогах Тендерної документації Замовника та визнати Учасника ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» переможцем цієї закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерний комітет Світлодарської міської ради розглянув вимогу Учасника щодо неправомірної дискваліфікації та вважає правомірним таке рішення, а саме: 1. У складі тендерної пропозиції Учасником були надані фотографічні зображення та креслення, які не мають підтвердження наявності додаткових ребер жорсткості, виконаних зі швелеру виміром 20х40х20х400мм, що не відповідає умовам тендерної документації. 2. Учасник надає в складі тендерної пропозиції інформацію, що ГОСТ 9.307-89, є не чинний з 01.01.2019 року та надає Технічний паспорт на Товар (євроконтейнер), в якому зазначена дата виробу – 2020 рік, а матеріал – холоднокатана сталь з гарячецинковим покриттям (ІSO 1461-2009. ГОСТ 9.307-89). Таким чином Учасник одночасно вказує , що ГОСТ 9.307-89 не дійсний, але сам посилається на якість цинкового покриття його товару тому ж ГОСТу 9.307-89. Сертифікат відповідності, сертифікат якості та сертифікат акредитації у відношенні цинкового покриття Учасник не надав. 3. Факт наявності заборгованості із сплати податків і зборів станом на 29.06.2020 був підтверджений на офіційному сайті Державної фіскальної служби України. Вказані .порушення стали підставою для відхилення тендерної пропозиції та свідчать про правомірність прийнятого рішення (детальний опис зауважень, які стали підствавою для відхилення пропозиції на підставі ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" надані у протоколі тендерного комітету від 09.07.2020 № 12.).. .
Статус вимоги: Не задоволено