• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Щоденне прибирання пасажирського терміналу, літера Ш-2

Торги відмінено

5 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 000.00 UAH
Період оскарження: 05.06.2020 11:00 - 02.07.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення порушення

Номер: 720ed0c46b9c49c9899fb4061a1896f6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-05-001372-c.b4
Назва: Вимога про усунення порушення
Вимога:
Тендерною документацією передбачено «Після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції…» (стор. 10-11), що не відповідає ч. 12 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо внести відповідні зміни.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: За результати звернень внесено зміни до документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Невідповідність вимог в тендерній документації, нормам права

Номер: 34e56b1940db47c59dfe6bd64055d7b8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-05-001372-c.c3
Назва: Невідповідність вимог в тендерній документації, нормам права
Вимога:
Ви вимагаєте заповнення таблиці з цінами за метр квадратний, то доповніть її відповідним змістом.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: До тендерної документації будут внесені зміни , а саме: до наведеної таблиці в технічному завданні та проекті договору. Таблиця додається.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до ТД

Номер: eb8258376ec64c139176268afd553584
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-05-001372-c.b2
Назва: Внесення змін до ТД
Вимога:
Шановний Замовник, дякуюэмо за надану відповідь, проте вона є абсолютно не інформативною для здійснення Учасниками розрахунків виходячи з наступного: дійсно в додатках наявний план приміщення літ Ш2 з зазначенням обсягів площ для прибирання, проте в даному додатку вказуються лише загальна площа приміщення що вимірюється по "підлозі". Ми ж задавали питання не про площі приміщень, а про площі навісних декоративних композитних панелей; - металевого навісного декоративного елементу; - декоративного підвісного скла; - сендвіч панелей; - фасадного вітражу, що потребують надання послуг прибирання. А тому просимо надати корректну відповідь на посталене питання і зазначити скільки саме квадратів по кожній группі прибирання. Завчасно дякуємо. Також просимо надати відповідь на попереднє питання щодо порядку формування акту приймання- передачі послуг яким чином будуть формуватись Акти наданих послуг: сума буде кожного місяця різна і залежати від обємів наданих послуг згідно тарифів наданих у Додатку 5 або згідно сумми підписаного договору пропорційно поділеної щомісячно?
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! Обсяги приміщень повторно надаємо у формі таблиці. Акт наданих послуг формується Виконавцем на основі фактично наданих послуг (м кв. загальної площі) в межах суми підписаного договору
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до тендерної документації

Номер: fd4141ecd8c3469f8c49bc73e886b7ac
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-05-001372-c.c1
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Доброго дня, Шановний замовник! Згідно вашого технічного завдання ви просите розцінку за 1 м кв. по кожному виду прибирання, але кількість квадратних метрів по окремим видам прибирання не вказуєте. Просимо уточники квадратуру по кожному виду прибирання тому як самостійно з наданих вами креслень вирахувати площу не є можливим в тому числі Миття дверей та дверних коробів з двох сторін та Миття фасаду: - Миття навісних декоративних композитних панелей; - Миття металевого навісного декоративного елементу; - Миття декоративного підвісного скла; - Миття сендвіч панелей; - Миття фасадного вітражу. Також виникає питання яким чином будуть формуватись Акти наданих послуг: сума буде кожного місяця різна і залежати від обємів наданих послуг? Також ви вимагаєте надати кошторисні розрахунки але форму не додаєте. Процедура відкритих торгів не передбачає розкриття вартісних показників до закінчення етапу прекваліфікації але ви написали вимогу надання цих пропозицій, тому звертаємо вашу увагу на те що кошторис і розрахунки Технічного завдання не можуть відкриватися на етапі прекваліфікації та не можуть впливати на її резуьтати. Просимо вас внести зміни до тендерної документації та викласти Технічне завдання с переліком квадратури по кожній группі прибирання.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: в додатках до ТД надано план приміщення під позначкою літ Ш2, із зазначенням обсягів площ для прибирання, в тому числі загальної площі, Ціна тендерної пропозиції розраховується учасником відповідно до чинного законодавства України та умов Тендерної документації .Ціна тендерної пропозиції розраховується учасником на підставі вартісних та інших характеристик предмета закупівлі, умов договору про закупівлю, усіх витрат пов’язаних із (надання) предмета закупівлі, прибутку, податків і зборів (обов’язкових платежів), інших умов Тендерної документації та норм чинного законодавства.
Статус вимоги: Задоволено