-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт кабінетів та коридорів Гірської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Центральна, 3, с. Гора, Бориспільський район, Київська область
Завершена
745 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
05.06.2020 09:52 - 18.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
a4bc0795050947f5bb6111332984772d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-05-000273-a.c4
Назва:
Вимога
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕП-КЕПІТАЛ» приймало участь у закупівлі UA-2020-06-05-000273-a «Поточний ремонт кабінетів та коридорів Гірської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Центральна, 3, с. Гора, Бориспільський район, Київська область», що проводила Гірська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Бориспільської районної ради Київської області.
Згідно протоколу 4 засідання тендерного комітету Гірської загальноосвітньої школа І-ІІІ ступенів Бориспільської районної ради Київської області від 26.06.2020р. було прийнято рішення про визначення переможцем торгів ТОВ "ДАРВЕКС".
Однак, тендерна пропозиція ТОВ "ДАРВЕКС" не відповідає вимогам Замовника, що зазначені в тендерній документації, а саме: п.3 додатку 1 Кваліфікаційні критерії та перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям. Вимагалась «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Учасник ТОВ "ДАРВЕКС" на підтвердження цієї вимоги надав Договір на виконання ремонтно -будівельних робіт з капітального ремонту, що не відповідає предмету закупівлі поточний ремонт.
Отже, Учасником ТОВ "ДАРВЕКС" не було виконано кваліфікаційну вимогу Замовника щодо статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі » наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Вимагаємо скасувати рішення щодо визначення ТОВ "ДАРВЕКС" як переможця по закупівлі UA-2020-06-05-000273-a «Поточний ремонт кабінетів та коридорів Гірської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Центральна, 3, с. Гора, Бориспільський район, Київська область» та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 27.06.2020 11:59
- Пояснення 30.06.2020 21:09
Дата подачі:
27.06.2020 12:11
Вирішення:
На Вашу вимогу надаємо наступні пояснення:
Пунктом 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовник установив кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі. Перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до тендерної документації. Зокрема в п.3 Додатку 1 визначений критерій: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»
Відповідно до п. 22. ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон)
«22) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;»
Замовником, згідно з Законом та «Порядком визначення предмета закупівлі» затвердженим Наказом № 708 від 15.04.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі – Порядок), визначено предмет закупівлі з урахуванням Єдиного закупівельного словника (45450000-6 Інші будівельні завершальні роботи (поточний ремонт кабінетів та коридорів Гірської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Центральна, 3, с. Гора, Бориспільський район, Київська область) (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-05-000273-а).
Відповідно до наданого роз’яснення (консультації) на запит № 111/2017 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: «…частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону».
Крім того зазначаємо, що Закон встановлює право замовника вимагати аналогічні договори, а не ідентичні, і ця позиція закріплена практикою розгляду скарг колегії АМКУ. З метою реалізації принципу недискримінації коло визначення «аналогічних договорів» не слід «звужувати». Недискримінація учасників є одним з закріплених принципів проведення закупівель відповідно до ст. 5 Закону
Зважаючи на вищевказані норми Закону, підзаконних актів, практики АМКУ та роз’яснень уповноваженого органу, відповідно до вимог тендерної документації, учасник закупівлі ТОВ «ДАРВЕКС» надав у складі пропозиції на підтвердження відповідності за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» договір, предмет закупівлі якого відповідає предмету закупівлі відкритих торгів (згідно з Законом та Порядком), як і вимагалося у Тендерній документації. Також учасник надав у складі документації акти виконаних робіт які свідчать, що роботи, виконані учасником за поданим договором, відповідають складності та характеру робіт визначеним Замовником у технічному завданні тендерної документації.
Виходячи з викладеного, переможцем підтверджений кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, пропозиція учасника відповідає умовам тендерної документації Замовника та специфіці предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Скасована
Скарга на рішення Замовника
Номер:
c1afe80e4bd240ba9ec3ce24fecda5a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-05-000273-a.c3
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕП-КЕПІТАЛ» приймало участь у закупівлі UA-2020-06-05-000273-a «Поточний ремонт кабінетів та коридорів Гірської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Центральна, 3, с. Гора, Бориспільський район, Київська область», що проводила Гірська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Бориспільської районної ради Київської області.
Згідно протоколу 4 засідання тендерного комітету Гірської загальноосвітньої школа І-ІІІ ступенів Бориспільської районної ради Київської області від 26.06.2020р. було прийнято рішення про визначення переможцем торгів ТОВ "ДАРВЕКС".
Однак, тендерна пропозиція ТОВ "ДАРВЕКС" не відповідає вимогам Замовника, що зазначені в тендерній документації, а саме: п.3 додатку 1 Кваліфікаційні критерії та перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям. Вимагалась «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Учасник ТОВ "ДАРВЕКС" на підтвердження цієї вимоги надав Договір на виконання ремонтно -будівельних робіт з капітального ремонту, що не відповідає предмету закупівлі поточний ремонт.
Отже, Учасником ТОВ "ДАРВЕКС" не було виконано кваліфікаційну вимогу Замовника щодо статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі » наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Вимагаємо скасувати рішення щодо визначення ТОВ "ДАРВЕКС" як переможця по закупівлі UA-2020-06-05-000273-a «Поточний ремонт кабінетів та коридорів Гірської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Центральна, 3, с. Гора, Бориспільський район, Київська область» та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 27.06.2020 11:56
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
07.07.2020 00:03
Скарга
Скасована
Скарга на тендерну документацію
Номер:
26fcfb05c9e5490fb6a94674c1be0898
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-05-000273-a.a2
Назва:
Скарга на тендерну документацію
Скарга:
1. В п.п. 10.4 Додатку 3 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу, щодо «виконання робіт на об’єкті не повинно порушувати технологічні процеси, встановлений трудовий розпорядок та охоронний режим Замовника, роботи проводити у нічний час та вихідні дні».
Хочемо зазначити, що така вимога є незаконною та такою, що призведе до необґрунтованих додаткових затрат бюджетних коштів.
Так ст. 108 КЗпП передбачено, що робота у нічний час оплачується у підвищеному розмірі, встановлюваному генеральною, галузевою (регіональною) угодами та колективним договором, але не нижче 20% тарифної ставки (окладу) за кожну годину роботи у нічний час.
Окрім того, відповідно до статті 71 КЗпП робота у вихідні дні забороняється. Залучати окремих працівників до роботи в такі дні можна тільки за попередньою згодою виборного органу первинної профспілкової організації (профспілкового представника) організації і лише у виняткових випадках, а саме:
для відвернення або ліквідації наслідків стихійного лиха, епідемій, епізоотій, виробничих аварій і негайного усунення їх наслідків;
для відвернення нещасних випадків, які ставлять або можуть поставити під загрозу життя чи нормальні життєві умови людей, загибелі або псування майна;
для виконання невідкладних, наперед не передбачених робіт, від негайного виконання яких залежить у дальшому нормальна робота організації в цілому або його окремих підрозділів;
для виконання невідкладних вантажно-розвантажувальних робіт з метою запобігання або усунення простою рухомого складу чи скупчення вантажів у пунктах відправлення і призначення.
Разом з тим наголошуємо, що роботи, які плануються до виконання в Гірській ЗОШ – не підпадаються під передбачені законодавцем умови для роботи у вихідні дні.
Окрім того, згідно з частиною 1 статті 72 КЗпП робота у вихідний день може компенсуватися двома способами: подвійною оплатою, наданням іншого дня відпочинку.
А тому, додаткова оплата роботи працівників значно підвищить затрати Замовника.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо виключити умову Замовника щодо виконання робіт у нічний час та вихідні дні.
--------------------------------------------------------
2. В п.п. 12.2 Додатку 3 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу, щодо передачі документації Замовнику, серед переліку яких значиться «на вимогу Замовника - копії первинних платіжних документів, тощо».
Вважаємо, що така вимога є незаконною та такою, що порушує права Підрядника, оскільки платіжні документи є первинними бухгалтерськими документами.
Відповідно до норм статті 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 №996-XIV первинний документ це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення. Тобто, в цих документах значиться інформація щодо взаємовідносин із контрагентами Учасника та є конфіденційною інформацією, що містить комерційну таємницю і не підлягає розголошенню (окрім випадків передбачених законодавством України).
Враховуючи вище викладене, вимагаємо виключити умову Замовника щодо надання копій первинних платіжних документів Учасника (підрядника).
----------------------------------------------------------------------------
3. В п.п. 15.4 Додатку 3 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу, якою зобов’язує Підрядника «забезпечити зовнішній вигляд з ознакуванням назви компанії-підрядника працівників, що безпосередньо виконують ремонт в приміщенні адміністративної будівлі».
Вважаємо, що така вимога є незаконною, дискримінаційною та такою, що порушує права Підрядника, оскільки діючим законодавством України не встановлено обов’язку ознакування назви компанії-підрядника працівників, що безпосередньо виконують ремонт.
Законодавством України на Підрядника покладено обов’язок щодо реалізації конституційного права працівників на охорону їх життя і здоров'я у процесі трудової діяльності, на належні, безпечні і здорові умови праці, що регулює за участю відповідних органів державної влади відносини між роботодавцем і працівником з питань безпеки, гігієни праці та виробничого середовища і встановлює єдиний порядок організації охорони праці в Україні, які передбачені в Кодексі законів про працю України, Законах України «Про охорону праці», «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності» та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо виключити п.п. 15.4 Додатку 3 до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
18.06.2020 00:03
Скарга
Скасована
Робочий час
Номер:
b939178972d643058c70c918024ecf20
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-05-000273-a.a1
Назва:
Робочий час
Скарга:
В п.п. 10.4 Додатку 3 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу, щодо «виконання робіт на об’єкті не повинно порушувати технологічні процеси, встановлений трудовий розпорядок та охоронний режим Замовника, роботи проводити у нічний час та вихідні дні».
Хочемо зазначити, що така вимога є незаконною та такою, що призведе до необґрунтованих додаткових затрат бюджетних коштів.
Так ст. 108 КЗпП передбачено, що робота у нічний час оплачується у підвищеному розмірі, встановлюваному генеральною, галузевою (регіональною) угодами та колективним договором, але не нижче 20% тарифної ставки (окладу) за кожну годину роботи у нічний час.
Окрім того, відповідно до статті 71 КЗпП робота у вихідні дні забороняється. Залучати окремих працівників до роботи в такі дні можна тільки за попередньою згодою виборного органу первинної профспілкової організації (профспілкового представника) організації і лише у виняткових випадках, а саме:
для відвернення або ліквідації наслідків стихійного лиха, епідемій, епізоотій, виробничих аварій і негайного усунення їх наслідків;
для відвернення нещасних випадків, які ставлять або можуть поставити під загрозу життя чи нормальні життєві умови людей, загибелі або псування майна;
для виконання невідкладних, наперед не передбачених робіт, від негайного виконання яких залежить у дальшому нормальна робота організації в цілому або його окремих підрозділів;
для виконання невідкладних вантажно-розвантажувальних робіт з метою запобігання або усунення простою рухомого складу чи скупчення вантажів у пунктах відправлення і призначення.
Разом з тим наголошуємо, що роботи, які плануються до виконання в Гірській ЗОШ – не підпадаються під передбачені законодавцем умови для роботи у вихідні дні.
Окрім того, згідно з частиною 1 статті 72 КЗпП робота у вихідний день може компенсуватися двома способами: подвійною оплатою, наданням іншого дня відпочинку.
А тому, додаткова оплата роботи працівників значно підвищить затрати Замовника.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо виключити умову Замовника щодо виконання робіт у нічний час та вихідні дні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
16.06.2020 15:24