-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виконання функцій служби замовника та здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з виконання функцій служби замовника та здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з реконструкції тротуарної частини вул. Ярослава Мудрого в м. Біла Церква Київської області (код CPV:71247000-1)
Закупівля до кінця 2021 року
Завершена
255 461.72
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 300.00 UAH
Період оскарження:
04.06.2020 17:36 - 11.06.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Про відсутність відповіді на вимогу ФОП Сазонов О. І.
Номер:
a4efd2dff95b4e9788f540056b2ec60f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-04-005292-c.c4
Назва:
Про відсутність відповіді на вимогу ФОП Сазонов О. І.
Вимога:
Шановна уповноважена особа. Наполегливо прошу дати відповідь - а це означає. що дати відповідь на конкретні пункти вимоги.
Ви грубо порушуєте законодавство. Ще раз наголошую, що усі документи, що начебто не були надані учасником (пропосані в протоколі відхілення) є на сайті прозоро.
Вимагаю надати детальну відповідь на цю та попередню вимогу від ФОП Сазонов О. І.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.06.2020 11:20
Вирішення:
вимога ФОП Сазонов О.І. відхилена
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
22.06.2020 15:12
Підтвердження вирішення:
Шановний ФОП Сазонов О.І. повторно повідомляємо, що уповноваженою особою всебічно та повно розглянуто Вашу пропозицію, подану для участі у процедурі спрощеної закупівлі та встановлено наявність усіх документів, які вимагалися замовником. Разом із тим, оформлення деяких документів виконано не у відповідності до вимог замовника, що дає підстави для висновку, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівл. Детально про причини невідповідності пропозиції та підстави її відхилення Вам роз'яснено у відповіді на вимогу від 19.06.2020 року.
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
про незаконне визначення переможця
Номер:
aeefae8de1414863b683aae038b1d32d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-04-005292-c.a3
Назва:
про незаконне визначення переможця
Вимога:
Замовник неправомірно визначив переможця з огляду на наступне.
Відповідно до довідки про наявність в Учасника працівника відповідної кваліфікації, наданого комунальним підприємством Білоцерківської міської ради "Муніципальна варта" від 15.06.2020 №167 зазначено, що Бішкін Ігор Олексійович є інженером технічного нагляду згідно кваліфікаційного сертифікату серія АТ №005568 з датою видачі 08.04.2016, яке є недійсним з 31.01.2019.
Так, відповідно до сайту Міністрства розвитку громад та територій України на якому міститься повідомлення Мінрегіону про внесення до реєстру осіб відомостей про інженера технічного нагляду за 2012-2020 станом на 31.05.2020 зазначено у спмску інженерів технічного нагляду під номером 5175, що Біушкін Ігор Олексійович, інженер технічного нагляду кваліфікаційний сертифікат АТ 005568 з терміном його дії до 31.01.2019, а відтак є недійсним.
З огляду на це, можна стверджувати, що довідка про договір №480/2019 від 08.05.2019, якою підтверджується аналогічний договір виконання робіт, є такою, що не містить достовірних даних.
Так, договір №480/2019 від 08.05.2019 є таким, що виконувся інженером технічного нагляду Біушкіном І.О. за кваліфікаційним сертифікатом АТ 005568, який є недійсним з 31.01.2019. До того, як договір був укладений 08.05.2019.
Відповідно можна стверджувати, що даний договір не може слугувати підтвердженням виконання аналогічної роботи.
Виходячи з вище викладеного, вважаю, що Замовник неправомірно визначив переможця, оскільки останній не відповідає переліку документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника умовам спрощеної закупівлі.
Не є можливим виконувати договір на здійснення технічного нагляду Біушкіним І.О., який має недійсний кваліфікаційний сертифікат АТ 005568 з 31.01.2019.
Прошу скасувати рішення про визначення переможця та розглянути пропозицію ФОП Солод Григорія Аполінаровича
Пов'язані документи:
Учасник
- довідка про працівника 19.06.2020 18:38
- довідка про договір 19.06.2020 18:38
- скриншот сайту 19.06.2020 18:38
- сайт 19.06.2020 18:38
- скриншот списку 19.06.2020 18:38
- список інженера технічного нагляду 19.06.2020 18:38
- скриншот списку інженерів технічного нагляду Біушкін 22.06.2020 21:54
- ВИМОГА-СКАРГА.pdf 22.06.2020 21:54
Дата подачі:
19.06.2020 18:39
Вирішення:
Вимога від ФОП Солод Григорій Аполінарович відхилена
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
22.06.2020 17:08
Підтвердження вирішення:
На Вашу Вимогу UA-2020-06-04-005292-c.a3 від 19.04.2020 року щодо скасування рішення про визначення переможця спрощеної закупівлі та розгляду наступної, найбільш економічно вигідної пропозиції, ФОП Солода Григорія Аполінаровича повідомляємо.
18 червня 2020 року уповноваженою особою ДЖКГ БМР було розглянуто пропозицію КП БМР «Муніципальна варта». Під час розгляду пропозиції на офіційному сайті Міністерства розвитку громад та територій України було перевірено достовірність інформації про наявність кваліфікаційного сертифіката інженера з технічного нагляду Біушкіна І.О., якого учасник зазначив у довідці № 167 від 15.06.2020 року. Так уповноваженою особою було виявлено, що термін дії кваліфікаційного сертифікату серії АТ №005568 виданого 08.04.2016 року дійсно закінчив свою дію 31 січня 2019 року. Натомість того ж дня 31.01.2019 року Біушкіну І.О. видано новий, безстроковий кваліфікаційний сертифікат інженера з технічного нагляду І категорії (спеціалізація - технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд) серії АТ № 007483. Крім того офіційний сайт міністерста містить інформацію про те, що Біушкіну І.О. 27.07.2016 року видано ще один безстроковий кваліфікаційний сертифікат інженера з технічного нагляду ІІ категорії (спеціалізація - технічний нагляд будівництвом автомобільних доріг) серії АТ № 005915.
Вищенаведене підтверджує наявність у складі працівників учасника закупівлі кваліфікованого інженера з технічного нагляду, що повністю відповідає вимогам замовника. Разом із тим пункт 4.2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить опис формальних помилок, допущення яких не призводить до вiдхилення пропозицiй учасників.
Враховуючи наявність дійсних кваліфікаційних сертифікатів (АТ № 007483 від 31.01.2019 та АТ № 005915 від 27.07.2016) факт розміщення в довідці № 167 від 15.06.2020 року інформації про кваліфікаційний сертифікат інженера з технічного нагляду АТ № 005568 08.04.2016 року уповноваженою особою віднесено до формальних помилок, та правомірно визначено переможця спрощеної закупівлі.
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
ФОП Ткачук В.В. порушив грубо вимоги документації (далі ТД) спрощених торгів, що вимагає відхилення його пропозиції
Номер:
29518aec80be4d5abbd300da0243c6cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-04-005292-c.c2
Назва:
ФОП Ткачук В.В. порушив грубо вимоги документації (далі ТД) спрощених торгів, що вимагає відхилення його пропозиції
Вимога:
ФОП Ткачук В.В. порушив грубо вимоги документації (далі ТД) спрощених торгів:
1. Згідно п. 1 Додатку №2. ТД потрібно подати «Довідку (на фірмовому бланку (за наявності) за підписом керівника Учасника та скріплена печаткою (у разі використання), адресована замовнику), що містить інформацію про Учасника процедури закупівлі
Учасник не надав відповідну довідку. Надано інший документ (що не містить номера та дати), що не містить усю потрібну інформацію, зокрема не надано: юридичну адресу; фактичну адреса; обрану систему оподаткування; відомості про реєстрацію Учасника як платника податку на додану вартість, відомості про керівника
2. Учасник не підтвердив Повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника спрощеної процедури закупівлі та правомочність на укладення договору про закупівлю підтверджується наступними документами, бо не надано копію паспорту,що не містить усі сторінки.
3. Учасник не надав Засвідчену Учасником копію виданого (-них) відповідним державним органом кваліфікаційного (-них) сертифікат (-тів) відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури зазначених у довідці про наявність працівників.
Надано копію сертифікату та Свідоцтва про підвищення кваліфікації без завірення, що є грубим порушенням.
4. Учасник не надав довідку та договори про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* договору (договорів). Згідно ТД: «Аналогічним буде вважатися договір предметом якого є здійснення функцій служби замовника та технічного нагляду за реконструкцією об’єктів благоустрою( в т.ч. реконструкція площ та вулиць населених пунктів).
Учасник не надав документи на досвід по здійсненню функцій замовника. Наданий досвід по технічному нагляду не виконую вимогу ТД. В довідці про досвід в п. 2 не вказані усі реквізити договору. В п. 1 вказано досвід на капітальний ремонт, що не відповідає вимогам ТД.
5. Учасник не надав ніякої інформації про ознайомлення та згоду з Технічними вимогами (Перелік робіт на об’єкті, які підлягають технічному нагляду, наведений в технічному завданні (Додаток 1).
6. Розрахунок вартості робіт із виконання функцій служби замовника та здійснення технічного нагляду по об’єкту Учасником виконано з грубими помилками. Вказано та взято в розрахунок плановий обсяг будівництва по главі 1-9 в сумі 9056,255 тис, хоча він є 8870,199 тис. Відповідно розрахунок відсотка витрат на технічний нагляд не відповідає дійсності. Це говорить про нерозуміння кошторисної документації Учасником або про грубу помилку.
7. Учасник не надав погодження з проектом договору та його істотними умовами. Замовник не може визначити, чи згоден учасник з цим проектом договору.
8. Учасник не завірив належним чином численні копії документів. Чинне ДСТУ вимагає завірення через підпис, посаду підписанта, печатку та дату завірення.
9. Учасник не надав копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість. Та не вказав, чи він є платником ПДВ чи ні.
ФОП Ткачук В.В. порушив грубо вимоги ТД, що вимагає відхилення його пропозиції. Вимагаю відхилити пропозицію ФОП Ткачук В.В.
Пов'язані документи:
Учасник
- dov1.pdf 19.06.2020 03:10
- dov2.pdf 19.06.2020 03:10
- pasp10.11.pdf 19.06.2020 03:10
- rekvizutu.pdf 19.06.2020 03:10
- rozrah.pdf 19.06.2020 03:10
- akt1.pdf 19.06.2020 03:10
- akt337.pdf 19.06.2020 03:10
Дата подачі:
19.06.2020 03:10
Вирішення:
Відповідь на вимогу щодо відхилення пропозиції ФОП Ткачук
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
19.06.2020 12:27
Підтвердження вирішення:
Фізичній особі- підприємцю
Сазонову Олександру Івановичу
36000, Полтавська область, м. Полтава, вул. Головка, будинок 4, квартира 110
Тел.+38(050)305-72-76
Керуючись приписами абзацу 2 частини 14 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради надає відповідь на Вашу вимогу UA-2020-06-04-005292-c.c2 від 19.06.2020 року щодо відхилення пропозиції ФОП Ткачука Василя Васильовича поданої для участі в спрощеній закупівлі робіт з виконання функцій служби замовника та здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з виконання функцій служби замовника та здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з реконструкції тротуарної частини вул. Ярослава Мудрого в м. Біла Церква Київської області (код CPV:71247000-1) повідомляє наступне:
Згідно протоколу щодо прийняття рішень уповноваженою особою № 9 від 18 червня 2020 року пропозиція ФОП Ткачука Василя Васильовича, подана для участі в спрощеній закупівлі робіт з виконання функцій служби замовника та здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з виконання функцій служби замовника та здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з реконструкції тротуарної частини вул. Ярослава Мудрого в м. Біла Церква Київської області (код CPV:71247000-1) відхилена з підстав, визначених пунктом 1 частини 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» .
Протокол, щодо прийняття рішень уповноваженою особою № 9 від 18 червня 2020 року оприлюднений в електронній системі закупівель 18 червня 2019 року згідно абзацу 1 частини 14 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вимога
Вирішена
Про незаконне ввідхилення пропозиції ФОП Сазонов О. І.
Номер:
88441ab512a64214998d0b3f40f3181f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-04-005292-c.c1
Назва:
Про незаконне ввідхилення пропозиції ФОП Сазонов О. І.
Вимога:
Уповноваженою особою розміщено протокол №10 від 18.06.20 року, яким зазначено 5 пунктів по відхіленню:
1. Не надано учасником довідку про учасника
2. не надано лист-згоду про обробку песональних данних
3. не надано довідку про наявність працівників
4. не надано довідку про наявність досвіду
5.не надано розрахунок витрат на технічний нагляд
По даному протоколу хочу зазначити, що в складі пропозиції розміщено документ Лист №1. Даний документ містить скан 24 документів на 38 сторінках.
В тому числі:
1. довідку про учасника - лист №3
2. листи-згоди про обробку песональних данних - лист №19,20,21
3. довідку про наявність працівників - лист №15
4. довідку про наявність досвіду - лист №12
5. розрахунок витрат на технічний нагляд - лист №2
Усі ці документи складені згідно вимог оголошення на офіційних бланках учасника та підписані належним чином. Можу припустити, що при розгляді пропозиції, уповноважена особа не в повній мірі вивчила усі надані документи.
В зв"язку з вище зананченим вимагаю в установлені законодавством терміни відмінити рішення уповноваженої особи про відхілення пропозиції ФОП Сазонов О. І. та визнати мене переможцем закупівлі.
В разі неврахування вимог даної вимоги я буду діяти в рамках чинного законодавства та звертатися до Держаудиту та захищати свої права в судовому порядку.
Пов'язані документи:
Учасник
- лист №1.pdf 18.06.2020 19:11
- Протокол 10.PDF 18.06.2020 19:11
Дата подачі:
18.06.2020 19:11
Вирішення:
Відповідь на вимогу щодо відхилення пропозиції
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
19.06.2020 12:25
Підтвердження вирішення:
Фізичній особі- підприємцю
Сазонову Олександру Івановичу
36000, Полтавська область, м. Полтава, вул. Головка, будинок 4, квартира 110
Тел.+38(050)305-72-76
Керуючись приписами абзацу 2 частини 14 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради надає відповідь на Вашу вимогу UA-2020-06-04-005292-c.c1 від 18.06.2020 року щодо підстав відхилення пропозиції ФОП Сазонова Олександра Івановича поданої для участі в спрощеній закупівлі робіт з виконання функцій служби замовника та здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з виконання функцій служби замовника та здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з реконструкції тротуарної частини вул. Ярослава Мудрого в м. Біла Церква Київської області (код CPV:71247000-1).
Частиною 3 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено перелік обов’язкових відомостей, які мають оприлюднюватися замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Разом із тим зазначена стаття дозволяє замовнику зазначати в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі іншу інформацію. При цьому вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Ознайомившись із текстом Вашої вимоги від 18.06.2020 року в електронній системі закупівель уповноваженою особою встановлено, що у складі пропозиції ФОП Сазонова Олександра Івановича, поданої для участі в спрощеній закупівлі робіт з виконання функцій замовника та здійснення технічного нагляду за реконструкцією тротуарної частини вул. Ярослава Мудрого в м. Біла Церква Київської області (код CPV : 71247000-1) дійсно розміщений файл з назвою Лист № 1. У зазначеному файлі присутні такі довідки ФОП Сазонова Олександра Івановича, як:
- Довідка, адресована замовнику, що містить інформацію про Учасника процедури закупівлі (Вих. № 3 від 10.06.2020 року), визначена пунктом 1 додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
- Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (Вих. № 19 від 10.06.2020 року, Вих. № 20 від 10.06.2020 року; Вих. № 21 від 10.06.2020 року), визначена пунктом 4 додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
- Довідка про основний інженерно-технічний персонал, який має необхідні знання та досвід (Вих. № 15 від 10.06.2020 року), визначена пунктом 5 додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
- Довідка про досвід виконання аналогічних договорів (Вих. № 12 від 10.06.2020 року), визначена пунктом 7 додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
- Розрахунок вартості виконання функцій служби замовника та здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з виконання функцій служби замовника та здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з реконструкції тротуарної частини вул. Ярослава Мудрого в м. Біла Церква Київської області (код CPV:71247000-1) (Вих. № 2 від 10.06.2020 року), визначений пунктом 10 додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Разом з тим підчас розгляду документів, поданих ФОП Сазоновим О.І. у складі пропозиції, встановлено, що оформлення певних документів не відповідає вимогам додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
• У відповідності до пункту 1 додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовником встановлено вимогу надати у складі пропозиції довідку, що містить інформацію про учасника процедури закупівлі, оформлену належним чином. Відповідно до вимог замовника в довідці має міститись наступна інформація:
- повна назва Учасника;
- ідентифікаційний код юридичної особи (код ЄДРПОУ);
- юридична адреса;
- фактична адреса;
- телефон, електронна адреса;
- обрана система оподаткування;
- відомості про реєстрацію Учасника як платника податку на додану вартість/єдиного податку; основні види діяльності згідно КВЕД;
- відомості про керівника;
- найменування фінансової установи (банку) в якій Учасником відкрито рахунок;
- номер банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором,
- МФО.
Згідно Податкового Кодексу України, в Україні існує дві системи оподаткування загальна та спрощена. З огляду на це учасник мав відобразити в інформації про учасника одну із систем оподаткування, передбачену законодавством України (загальну чи спрощену). Оскільки така інформація не зазначена учасником в довідці «Довідка, адресована замовнику, що містить інформацію про Учасника процедури закупівлі» Вих. № 3 від 10.06.2020 року, уповноваженою особою зроблено висновок про те, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що є підставою для відхилення пропозиції учасника згідно положень пункту 1 частини 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
• У відповідності до пункту 5 додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовником встановлено вимогу надати у складі пропозиції довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації згідно наведеної форми. При цьому, згідно вимог замовника, довідка має бути оформлена на фірмовому бланку (за наявності), підписана керівником учасника, скріплена печаткою учасника (у разі наявності) та адресована замовнику. Всупереч вимогам замовника «Довідка про основний інженерно-технічний персонал, який має необхідні знання та досвід» Вих. № 15 від 10.06.2020 року не містить інформації про те, кому вона адресована.
За таких обставин уповноваженою особою під час розгляду документів пропозиції спрощеної закупівлі зроблено висновок, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що є підставою для відхилення пропозиції учасника згідно положень пункту 1 частини 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У відповідності до пункту 7 додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовником встановлено вимогу надати у складі пропозиції довідку про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів) . При цьому, згідно вимог замовника, довідка має бути оформлена на фірмовому бланку (за наявності), підписана керівником учасника, скріплена печаткою учасника (у разі наявності) та адресована замовнику. Всупереч вимогам замовника «Довідка про досвід виконання аналогічних договорів» Вих. № 12 від 10.06.2020 року не містить інформації про те, кому вона адресована.
За таких обставин уповноваженою особою під час розгляду документів пропозиції спрощеної закупівлі зроблено висновок, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що є підставою для відхилення пропозиції учасника згідно положень пункту 1 частини 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
З огляду на все зазначене вище уповноваженою особою з питань здійснення спрощених закупівель Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради всебічно та повно розглянуто пропозицію ФОП Сазонова Олександра Івановича подану для участі в спрощеній закупівлі робіт виконання функцій служби замовника та здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з виконання функцій служби замовника та здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з реконструкції тротуарної частини вул. Ярослава Мудрого в м. Біла Церква Київської області (код CPV:71247000-1). За результатами розгляду вказаної пропозиції (враховуючи відсутність можливості в спрощеній закупівлі усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником, як то передбачено Законом для процедури відкритих торгів), керуючись положеннями пункту 1 частини 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», уповноваженою особою прийнято цілком правомірне та обґрунтоване рішення про відхилення пропозиції ФОП Сазонова Олександра Івановича.
Задовільнена:
Ні