• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комплекти шкільних одномісних парт зі стільцями для перших класів НУШ

18 комплеків шкільних одномісних парт зі стільцями для перших класів НУШ (305 стільців та столів)

Торги не відбулися

418 460.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 097.00 UAH
Період оскарження: 04.06.2020 15:51 - 17.06.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо порушення законодавства повторно!

Номер: 28ca5321ad8c404f9aeff1a89257b950
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-04-006462-b.c6
Назва: Щодо порушення законодавства повторно!
Вимога:
Шановний замовнику! Ща раз звертаємо Вашу увагу, що Ви порушуєте вимоги чинного законодавства, а саме Вимоги Наказу МОН від 07 лютого 2020 року № 143 "Типовий перелік засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи"(https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0258-20) !!! Згідно з цим Наказом вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри»! У свою чергу Ви визначили вимоги до меблів, які не відповідають ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри»! Невідповідність полягає у тому, що стільниці стола учнівського знаходиться під кутом нахилу 7°, що прямо суперечить п.2.3.ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри» згідно з яким "крышка стола должна быть горизонтальной или иметь приспособления для установки её горизонтально и под углом от 7 до 16 градусов". Вимагаємо усунути порушення Наказу МОН №143 від 07.02.2020 року! Це Ваш галузевий наказ і заклади освіти та відділи освіти зобов'язані його дотримуватись!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний скаржник! Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо, що в тендерній документації визначено конкретні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема передбачено, що стільниця антисколіозна повинна бути з кутом нахилу 7 градусів. Пунктом 2.3 ГОСТу 11015-93. Столы ученические. Типы и функциональные размеры передбачено, що «крышка стола должна быть горизонтальной или иметь приспособления для установки ее горизонтально и под углом от 7 до 16°» (цитата з оригіналу). Отже, встановлений Замовником в Документації кут нахилу 7 градусів знаходиться в допустимих межах. Зазначаємо, що ГОСТ 11015-93 "Столы ученические. Типы и функциональные размеры" має лише рекомендаційний характер. Враховуючи вищевикладене, повідомляємо, що підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні, оскільки не вбачаємо порушення наказу МОН від 07 лютого 2020 року № 143 "Типовий перелік засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Порушення законодавства!

Номер: e67e9748e2db42a1baa4ffa303bc35eb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-04-006462-b.b5
Назва: Порушення законодавства!
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до Вашого технічного завдання, стільниця столу учнівського повинна складатися з двох частин. Одна частина стільниці розміром 135х700 мм постійно знаходиться в горизонтальному положенні для запобігання падінню канцелярського приладдя. Інша частина розміром 450х700мм, яка знаходиться зі сторони сидячого учня, знаходиться під кутом нахилу 7° до площини та повинна мати антисколіозний виріз.Звертаємо Вашу увагу, що згідно з Типовним переліком засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженим наказом МОН 07 лютого 2020 року № 143 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0258-20) Вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». Також відповідно до цього Типового переліку у стола (парти) учнівської обов'язково "стільниця нахилена, з можливістю набувати горизонтального положення." Також відповідно до п. 2.3. ГОСТ 11015-93 : «крышка стола должна быть горизонтальной или иметь приспособления для установки её горизонтально и под углом от 7 до 16 градусов. Таким чином, Ви не маєте права закупляти парти з нахиленою стільницею! Вона повинна бути або горизонтальна або з регулюванням кута нахилу! Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, інакше ми вимушені будемо звернутися до контролюючих органів, зокрема до ДАСУ та МОН зі скаргою на Ваші дії та розтрату бюджетних коштів!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний скаржник! Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне: По-перше. Відповідно до п. 22 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі", "предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку". Ст. 3 Закону висуває вимоги лише щодо вартості товарів (робіт, послуг). "Порядок визначення предмету закупівлі", Затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 р. № 454 та Зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578 та Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 (CPV 2008, IDT) обмежень, на які ви вказуєте – не містить. По-друге, Визначати відповідність/невідповідність ГОСТ-ДСТУ надано відповідним експертним установам органів Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Замовник не є експертною установою, здатною визначити таку відповідність (і ви, як ми розуміємо, теж). А тому тендерною документацією вимагається подання відповідних документів, які підтверджують відповідність чинним санітарно-гігієнічним нормам (п.2.2 Додатку 4). По-третє, Предмет закупівлі повинен відповідати вимогам Наказу МОН № 283 від 23.03.2018 року «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи». Зазначений Наказ вимагає відповідність показникам якості, безпеки, які встановлюються законодавством України, діючим в Україні державним нормам та стандартам: ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ЕN1729-2:2004. Виходячи з вище викладеного, Вашу вимогу відхиляємо.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Розміри стільців

Номер: 515683c56112439ba555795952d0ee14
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-04-006462-b.b4
Назва: Розміри стільців
Вимога:
Зверніть увагу, що згідо з пп.2.4. розділу 2 ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79) высота сиденья в стульях должна регулироваться на три номера: 3 — 5 и 5 — 7. В стульях номеров 1 — 3 эффективная глубина сиденья должна соответствовать нормам для стула номера 2 (это 290мм) Ширина сиденья, ширина спинки, и остальные размеры должны соответствовать значениям, указанным для стула номера 3 (ширина сиденья не менее 290мм, ширина спинки не менее 250). В стульях номеров 3 — 5 эффективная глубина сиденья должна соответствовать нормам для стула номера 4 (360мм (+- 20мм) Ширина сиденья, ширина спинки и остальные размеры должны соответствовать нормам для стула номера 5 (ширина сидения не менее 360мм, ширина спинки не менее 320мм) Проте, відповідно до Вашого технічного завдання габаритні розміри стільця: 380х448х736-816 мм, h=380-460 мм. Розмір спинки - 380х200 мм. Розмір сидіння - 380х350 мм. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та зазначити розміри стільців згідно з ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо, що Замовником в тендерній документації визначено конкретні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Предмет закупівлі повинен відповідати вимогам Наказу МОН № 283 від 23.03.2018 року «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи». Зазначений Наказ вимагає відповідність показникам якості, безпеки, які встановлюються законодавством України, діючим в Україні державним нормам та стандартам: ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ЕN1729-2:2004. Крім того, Визначати відповідність/невідповідність ГОСТ-ДСТУ надано відповідним експертним установам органів Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Замовник не є експертною установою, здатною визначити таку відповідність. А тому тендерною документацією вимагається подання відповідних документів, які підтверджують відповідність чинним санітарно-гігієнічним нормам (п.2.2 Додатку 4). Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога ростові групи стільці

Номер: ae3b32e449cd453987d275a382ad4fa6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-04-006462-b.b3
Назва: Вимога ростові групи стільці
Вимога:
Зверніть увагу, відповідно до п. 2.4. ГОСТ 11016-93 «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри» стільці повинні регулюватися на три номери: 3-5 або 5-7 ростові групи. Таким чином, вимога Вашого технічного завдання (додаток №2 ТД), щоб стільці учнівські регулювалися - на ростові групи групи №4-6 суперечить п. 2.4. ГОСТ 11016-93 «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри». Вимагаємо внести зміни до тенедерної документації в цій частині на привести її у відповдіність до зазначеного стандарту!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний скаржник! Вивчивши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Визначати відповідність/невідповідність ГОСТ-ДСТУ надано відповідним експертним установам органів Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Замовник не є експертною установою, здатною визначити таку відповідність. А тому тендерною документацією вимагається подання відповідних документів, які підтверджують відповідність чинним санітарно-гігієнічним нормам (п.2.2 Додатку 4). Виходячи з вище викладеного Вашу скаргу відхиляємо. В той же час повідомляємо, що зростова група 4-6 буде змінена в тендерній документації на "не менше трьох зростових груп" для уникнення майбутніх маніпуляцій.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога ростові групи столи учнівські

Номер: 88709dfcd623484f98bb4d21773ba94d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-04-006462-b.b2
Назва: Вимога ростові групи столи учнівські
Вимога:
Зверніть увагу, відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженого Наказом Міністерстваосвіти і науки України 07 лютого 2020 року № 143 вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». У свою чергу, відповідно до п.2.5. ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри» столи повинні регулюватися на п'ять номерів 3-7 ростові групи або на три номери: 3-5 або 5-7 ростові групи. Таким чином, вимога Вашого технічного завдання (додаток №2 ТД), щоб столи учнівські регулювалися на ростові групи групи №4-6 суперечить Типовому переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженому Наказом Міністерстваосвіти і науки України 07 лютого 2020 року № 143 та ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». Вимагаємо внести зміни до тнедерної документації в цій частині на привести її у відповдіність до зазначених нормативно-правових актів!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний скаржник! Вивчивши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Визначати відповідність/невідповідність ГОСТ-ДСТУ надано відповідним експертним установам органів Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Замовник не є експертною установою, здатною визначити таку відповідність. А тому тендерною документацією вимагається подання відповідних документів, які підтверджують відповідність чинним санітарно-гігієнічним нормам (п.2.2 Додатку 4). Для уникнення маніпуляцій технічними термінами та іншим критеріями, тендерний комітет внесе зміни в технічні вимоги в найближчий час. В додатку 2 ми додамо посилання на ДСТУ 22046:2004 та ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) та змінимо ростову групу парт та стільців. Виходячи з вищевикладеного Вашу вимогу задовольняємо.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо надання зразків товару

Номер: 62ff4e83f4b440eb810f73fddd032e92
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-04-006462-b.b1
Назва: Вимога щодо надання зразків товару
Вимога:
Згідно прикріпленого файлу
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Уважно розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне: Вимога, щодо якої Ви подали скаргу, була сформована тендерним комітетом лише з однією метою - переглянути якість предмету закупівлі до укладання договору на поставку продукції у разі, якщо у комітету виникнуть додаткові запитання до якості предмету закупівлі. Це означає, що при розгляді пропозиції учасника пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною наочне підтвердження не братиметься до уваги, а є додатковою можливістю перевірити якість предмету закупівлі. Також дана вимога передбачає можливість замовника звернутися до переможця, а не обов'язок. Крім того надання таких зразків можливо було б вимагати лише після оголошення наміру про укладання договору. На нашу думку, це ніяким чином не порушує умови чинного законодавства, не змушує подавати учасників додаткові документи до пропозицій після закінчення строку подання пропозицій та не може бути причиною відмови підписання договору. Ви надали приклади рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ, які вказують що в разі невідповідності зразкам товару умовам документації не можу бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Дані рішення не суперечать самій суті вимоги сформовані в тендерній документації цієї закупівлі. В той же час, для уникнення непорозумінь, різних трактувань та недобросовісних маніпуляцій зі сторони учасників дану вимогу Ми приберемо в найближчий час з документації. Виходячи з вищевикладеного, тендерний комітет прийняв рішення вимогу задовольнити. Дякуємо за розуміння!
Статус вимоги: Задоволено