-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-92, Бензин А-95
Бензин А-92, Бензин А-95
Завершена
3 039 975.42
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 199.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 199.88 UAH
Період оскарження:
04.06.2020 14:54 - 05.07.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
8a7abdfb619446fc80577827a22a3f40
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-04-003497-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються по принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Частиною 4 цієї ж статті визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Проте, підпункт 5.1 пункту Додатку №2 до Тендерної документації («Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) та іншим вимогам замовника відповідно до статей 16, 17 Закону»), містить наступну вимогу: «Копії паливних карток та талонів, за якими здійснюватиметься відпуск палива. Паливний талон та паливна картка повинні бути уніфікованого зразка та містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива.»
Вважаємо, що виділена вимога Тендерної документації є дискримінаційною, оскільки, у випадку якщо реалізація учасником пального на підставі паливних карток чи талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережу АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що паливний талон та паливна картка повинні містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива, фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерські АЗС.
Наявність у тендерній документації вищевказаної вимоги ставить учасників даної закупівлі у нерівні умови, обмежуючи коло учасників закупівлі лише тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через власні/орендовані АЗС та унеможливлюючи перемогу тих учасників, які реалізовують паливо через партнерські АЗС.
Відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Враховуючи вищевикладене, керуючись п.4 ч.1, ч.4 ст.5, ч.4 ст.22 та ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаю видалити з підпункту 5.1 пункту 5 Додатку №2 до Тендерної документації, дискримінаційну умову, відповідно до якої «паливний талон та паливна картка повинні бути уніфікованого зразка та містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива», або змінити це речення таким чином, щоб учасники, які здійснюють реалізацію палива через партнерські АЗС, мали можливість приймати участь у закупівлі на рівних з учасниками умовах, які здійснюють реалізацію палива через власні/орендовані АЗС.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.06.2020 17:57
Вирішення:
Технічні складнощі в адмініструванні та обліку талонів та карток різних брендів не дають змоги замовнику відмовитись від умови уніфікованого талону та паливної картки. Разом з тим, замовник повідомляє, умова тендерної документації щодо уніфікованого бренду талону картки та запропонованої учасником АЗС серед АЗС партерів може бути виконана шляхом розміщення логотипу назви бренду на стелі власної або залученої АЗС постачальника.
Статус вимоги:
Відхилено