• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Електрична енергія

Електрична енергія

Завершена

205 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 3.01 UAH
Період оскарження: 04.06.2020 14:42 - 26.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Рішення Замовника

Номер: ecf02b121704479784659560215e5b89
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-04-003361-c.b3
Назва: Рішення Замовника
Вимога:
Щодо процедури закупівлі «відкриті торги»: Відповідно до п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі за текстом – Закон), тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. В Роз’ясненні Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.10.2016 №3302-06/34323-06 «Щодо оцінки та розгляду тендерних пропозицій учасників процедур закупівель» зазначається наступне: відповідно до ст. 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. При цьому подання учасниками документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у паперовій формі Законом не передбачено. У свою чергу, ст. 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Водночас, виходячи зі змісту ст. 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, документи, які завантажені після кінцевого строку подання не вважаються частиною тендерної пропозиції, тому їх завантаження не може вплинути на рішення Замовника щодо оцінки пропозиції та вибору переможця торгів. Відповідно до ч. 3 абз. 2 ст. 17 Закону, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Учасник, якого визнали переможцем, повинен надати документи передбачені даним пунктом згідно умов тендерної документації. Згідно з ч. 1 ат 2 ст. 38 Закону, за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Таким чином, у разі визначення переможцем процедури закупівель учасника, який подав частину документів після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а замовник визнав ці документи як частину тендерної пропозиції, то кожен член тендерного комітету, якщо такий голосував «за», або уповноважена особа, яка прийняла таке рішення буде нести персональну відповідальність відповідно до ст. 164-14 кодексу України про адміністративні правопорушення, де передбачена санкція у вигляді накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний скаржник, Ваші вимоги викладені у вимозі №3 містять посилання на статті Закону України «Про публічні закупівлі», який діяв до 19.04.2020 року. Згідно нової редакції Закону Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (дата оголошення - 07.07.2020 в 12:20 год) повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6,8,12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Тобто, Переможець має право на протязі 10 днів завантажити в електронну систему документи, визначені для Переможця, згідно Закону. Посилання на ч. 1 абз. 2 ст. 38 Закону не має взагалі відношення до порушення вимог в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальності членів тендерного комітету або уповноваженої особи персонально.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Рішення Замовника ,неправомірні дії учасника який за результатами аукціону визнаний переможцем

Номер: a7e568bf306a447ab91ccc604cbee3d1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-04-003361-c.c2
Назва: Рішення Замовника ,неправомірні дії учасника який за результатами аукціону визнаний переможцем
Вимога:
08.07.2020 року Була створена Вимога про усунення поршуень. Замовник зловживаючи новою редакцією Закону України "Про публічні закупівлі" про виправлення помилок відносно ст.16. повідомив переможця за результатими акціону ,або переможець проігнорував процедуру Закону і підвантажив документи на свій розсуд. Замовник мав розмістити Повідомлення про усунення порушень ,яке має містити таку інформацію: 1.перелік виявлених невідповідностей; 2 посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;3 .перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Постачальник мав : 1.Завантажити в електронну систему закупівель уточнені або нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Шановні, Ви ігноруєте усі порядки ведення Відкритих Торгів та Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Волиньелектрозбут» Замовником не було виявлено невідповідностей в інформації та/або документах, що подані цим учасником, тому потреба розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах ТОВ «Волиньелектрозбут» була відсутня.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Рішення Замовника

Номер: d1cfb2f14c9a4cfbb44b4f80069dc800
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-04-003361-c.a1
Назва: Рішення Замовника
Вимога:
Прошу переглянути рішення ! Учасник визнаний переможцем не відповідає вимогам тендерної документації. п.5. 5.1.Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їч відповідність кваліфікаційним критеріям ,а саме : 1.наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, маьеріально-технічної бази та технологій. 2.Наявність у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно п.8 8.1.Учасник у складі тендерної пропозиції подає інформацію про субпідрядника його залучення та (не залучення) Зазначені вище пункти не виконані, і це тільки на перший погляд! Шановний замовнику, зверніть увагу на пропозиції учасників та вимоги вашої тендерної документації. Згідно Закону України "Про публічні закупвлі" ТОВ "ВОЛИНЬЕЛЕКТРОЗБУТ", не виконав вимоги тендерної документації і не може бути признаним переможцем.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Так як Замовник в тендерній документації (п.5 Розділу ІІІ) не визначив конкретну форму та зміст надання інформації про документальне підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам, то такі відомості надаються у довільній формі. У зв’язку з цим надання однієї узагальненої довідки щодо відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим ст.16 закону України «Про публічні закупівлі», не є порушенням вимог тендерної документації. 2. Щодо ненадання учасником ТОВ ВЕЗ інформації про субпідрядника/співвиконавця повідомляємо, що дана вимога стосується виключно випадків закупівлі робіт чи послуг, що конкретно визначено п.8.1. Розділу ІІІ Тендерної документації. Так як предметом закупівлі ДК 021:2015: код 0931000-5 «Електрична енергія» (Електрична енергія) є саме товар, тому немає необхідності в наданні довідки про субпідрядників, а тому це не є порушенням вимог тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено