-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт даху Шумовецької ЗОШ І-ІІ ступенів Розсошанської сільської ради по вул. Гагаріна,37а с. Шумівці Хмельницького району Хмельницької області
Категорія змовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.
Торги не відбулися
1 125 770.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 628.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 628.85 UAH
Період оскарження:
04.06.2020 14:09 - 11.06.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога, щодо конкретизації підстав відхилення (в порядку пункту 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
cf7f3a9aa42d4dbcaecff6d5fee45184
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-04-004715-b.b2
Назва:
Вимога, щодо конкретизації підстав відхилення (в порядку пункту 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАСИЛІВРЕМБУД" приймає участь у спрощеній процедурі закупівлі, ID UA-2020-06-04-004715-b на закупівлю робіт, за предметом закупівлі «Капітальний ремонт даху Шумовецької ЗОШ І-ІІ ступенів Розсошанської сільської ради по вул. Гагаріна,37а с. Шумівці Хмельницького району Хмельницької області» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт»).
Протокольним рішення (протокол) № 18 уповноваженої особи Замовника від 26 червня 2020 року Нашу пропозицію було відхилено (безпідставно), а саме:
«1. Згідно вимог примітки до Технічного завдання на закупівлю робіт «код ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Капітальний ремонт даху Шумовецької ЗОШ І-ІІ ступенів Розсошанської сільської ради по вул. Гагаріна,37а с. Шумівці Хмельницького району Хмельницької області)» Додатку 2 до Оголошення УСІ МАТЕРІАЛИ ТА ОБЛАДНАННЯ ПОВИННІ БУТИ НОВИМИ ТА ТАКИМИ, ШО НЕ БУЛИ У ВИКОРИСТАННІ ПРО ЩО НАДАЄТЬСЯ ПОГОДЖЕННЯ У ПРОПОЗИЦІЇ. Відповідно до вимог пункту 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі».
Відповідно до пункту 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову аргументацію, щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Саме тому, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАСИЛІВРЕМБУД" вимагає від Замовника (в особі уповноваженої особи Чобан Людмила Петрівна) надати офіційну відповідь на такі питання:
1. Відповідно до пункту 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» надайте чітку відповідь, яким саме ВИМОГАМ ВИЗНАЧЕНИМ В ОГОЛОШЕННІ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ Наша пропозиція не відповідає? І аргументуйте чому з посиланням на норму оголошення та чинне законодавство України у сфері публічних закупівель.
2. Відповідно до пункту 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» надайте чітку відповідь, яким саме ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Наша пропозиція не відповідає? І аргументуйте чому з посиланням на норму оголошення та чинне законодавство України у сфері публічних закупівель.
3. Відповідно до пункту 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» дайте чітку відповідь, що мається на увазі – «усі матеріали повинні бути новими та такими, шо не були у використанні»? Яким чином це впливає на якість виконання робіт.
4. Відповідно до пункту 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» дайте чітку відповідь, що мається на увазі – «усе обладнання повинні бути новими та такими, шо не були у використанні»? Яким чином це впливає на якість виконання робіт.
5. Відповідно до пункту 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» дайте чітку відповідь - чим зумовлена необхідність використовувати тільки нового обладнання (машини, механізмі, прилади і т.д.)?
6. Відповідно до протокольного рішення (протокол) № 18 уповноваженої особи Замовника від 26 червня 2020 року поясніть чому в усіх процедурах закупівлі робіт дозволяється використовувати б/у автомашини, крани, механізми приладдя, адже вони багаторазового використання, а у Вашій закупівлі ні,? Дайте чітку відповідь та посилання на норми чинного законодавства України, яким це питання регулюється.
7. Відповідно до Словник української мови: в 11 томах. — Том 7, 1976. — Стор. 675. «Примітки – це 1) стисла, лаконічна довідка до того чи іншого слова у тексті, яке може бути незрозуміле читачеві, або, на думку редактора, потребує пояснення. Примітки здебільшого пояснюють слова іноземного походження, діалектизми чи архаїзми. Іноді примітки роблять до авторських скорочень, абревіатур чи образних (переносних) висловів, або 2) Додаток до якого-небудь твору, що містить пояснення до нього або відомості про його автора. Яким чином уповноважена особа Замовника - Чобан Людмила Петрівна, класифікувала не виконання учасниками інформації зазначено у примітці до додатку 2 (технічне завдання), як невідповідності пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, адже там нічого такого не зазначено?!
8. Що саме мається на увазі вислів "ПРО ЩО НАДАЄТЬСЯ ПОГОДЖЕННЯ У ПРОПОЗИЦІЇ", який саме документ повинен був надати учасник, щоб на думку Замовника відповідати вказаній інформації?! Аргументуйте необхідність.
ВИМАГАЮ:
1. Розглянути цю вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки.
Директор В. ПОЛЯТЕВИЧ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.07.2020 15:25
Вирішення:
Доброго дня, Уповноважена особа Розсошанської сільської ради уважно вивчила Вашу вимогу щодо оскарження рішення про відхилення Вашої пропозиції та повідомляє наступне.
До участі у процедурі «Спрощена закупівля» на закупівлю «код ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Капітальний ремонт даху Шумовецької ЗОШ І-ІІ ступенів Розсошанської сільської ради по вул. Гагаріна,37а с. Шумівці Хмельницького району Хмельницької області)» було подано 6 (шість) пропозицій, а саме:
• Товариство з обмеженою відповідальністю "Баскурт" (41627082);
• ТОВ "Поділля Флай-Буд" (38661998);
• ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД" (37972009);
• ТОВ "АРКА ЕМ" (42017231);
• ТОВ Будівельна компанія ДАО (43213760);
• ПП "АЛГОРИТМ-В" (41966902).
Згідно частини 10 статті 14 Закону розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону.
Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією являється пропозиція ПП "АЛГОРИТМ-В" (41966902).
Згідно частини 11 статті 14 Закону Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
Протокольним рішення Уповноваженої особи № 14 від 23.06.2020 року було відхилено ПП "АЛГОРИТМ-В" (41966902) на підставі пункту 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі).
Відповідно до абзацу 3 частини 12 статті 14 Закону у разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої статті 14 Закону замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Протокольним рішення Уповноваженої особи № 16 від 26.06.2020 року було відхилено ТОВ Будівельна компанія ДАО (43213760) на підставі пункту 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі).
Відповідно до абзацу 3 частини 12 статті 14 Закону у разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої статті 14 Закону замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Протокольним рішення Уповноваженої особи № 17 від 26.06.2020 року було відхилено ТОВ "АРКА ЕМ" (42017231) на підставі пункту 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі).
Відповідно до абзацу 3 частини 12 статті 14 Закону у разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої статті 14 Закону замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Протокольним рішення Уповноваженої особи № 18 від 26.06.2020 року було відхилено ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД" (37972009) на підставі пункту 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі).
Протокольним рішення Уповноваженої особи № 19 від 26.06.2020 року було відхилено ТОВ "Поділля Флай-Буд" (38661998) на підставі пункту 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі).
Відповідно до абзацу 3 частини 12 статті 14 Закону у разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої статті 14 Закону замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Протокольним рішення Уповноваженої особи № 20 від 26.06.2020 року було відхилено Товариство з обмеженою відповідальністю "Баскурт" (41627082) на підставі пункту 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі).
І. Щодо Ваших зауважень, що Розсошанською сільською радою було відхилено 4 пропозиції протягом декількох хвилин, відзначаємо, що згідно абзацу 2 частини 11 статті 14 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
Відповідно до частини 14 статті 14 Закону інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
Законодавцем не встановленого мінімального строку розгляду пропозиції та мінімального строку оприлюднення інформації про відхилення, тому Замовник не обмежений в праві спочатку перевірити всі наявні пропозиції на відповідність вимогам Оголошення та вподальшому оприлюднити вказані протоколи по черзі по закінченню пятиденного строку, чи відразу всі протоколи одним днем.
ІІ. Щодо відхилення ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД" (37972009).
Під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції Учасника було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а саме:
І. Згідно вимог примітки до Технічного завдання на закупівлю робіт «код ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Капітальний ремонт даху Шумовецької ЗОШ І-ІІ ступенів Розсошанської сільської ради по вул. Гагаріна,37а с. Шумівці Хмельницького району Хмельницької області)» Додатку 2 до Оголошення Усі матеріали та обладнання повинні бути новими та такими, що не були у використанні про що надається погодження у пропозиції.
В складі Вашої пропозиції надано гарантійний лист № 58 від 16.06.2020 року (файл «58 Гарантійний лист, щодо ДСТУ, ГОСТ»), згідно якого вказано, що використаний матеріал буде новим, серійного заводського виконання, буде мати відповідне маркування, без ушкоджень та дефектів, без впливу вологи.
Разом з тим у вказаному гарантійному листі та в інших документах пропозиції відсутня інформація про те, що обладнання під час виконання договору буде новими та такими, що не було у використанні, що в свою чергу не відповідає Технічному завданню до Оголошення щодо закупівлі «код ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Капітальний ремонт даху Шумовецької ЗОШ І-ІІ ступенів Розсошанської сільської ради по вул. Гагаріна,37а с. Шумівці Хмельницького району Хмельницької області)».
Відповідно до вимог пункту 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Таким чином Ваша пропозиція підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону оскільки Ваша пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Щодо Ваших доводів, що Вами надано на виконання примітки до Технічного завдання на закупівлю робіт «код ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Капітальний ремонт даху Шумовецької ЗОШ І-ІІ ступенів Розсошанської сільської ради по вул. Гагаріна,37а с. Шумівці Хмельницького району Хмельницької області)» Додатку 2 до Оголошення Усі матеріали та обладнання повинні бути новими та такими, що не були у використанні всі необхідні погодження та документи зазначаємо, що у всіх вказаних Вами документах відсутня інформація про те, що обладнання під час виконання договору буде новими та такими, що не було у використанні, тому Ваша пропозиція не відповідає вимогам оголошення в цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Безпідставна дискваліфікація ТОВ КРАСИЛІВРЕМБУД
Номер:
1cd5d5beae954d4e888fda4da8fdafac
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-04-004715-b.b1
Назва:
Безпідставна дискваліфікація ТОВ КРАСИЛІВРЕМБУД
Вимога:
Детально ознайомившись з вимогами Замовника та наданою ТОВ КРАСИЛІВРЕМБУД тендерною пропозицією, а також з протокольним рішення (протокол) № 18 уповноваженої особи Замовника від 26 червня 2020 року було встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам тендерної пропозиції.
Наявність даних документів свідчить про повне виконання ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД" (код ЄДРОУ 37972009) примітки додатку 2.
Відповідно до частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника за спрощеною процедурою закупівлі є:
1. пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2. учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3. учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4. якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через не укладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Дії Замовника, щодо безпідставного відхилення пропозиції учасника ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД" (код ЄДРОУ 37972009) прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення, щодо дискваліфікації учасника ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД" (код ЄДРОУ 37972009) та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
(більш детально викладено у вкладеному файлі)
Пов'язані документи:
Учасник
- 1 Безпідставна дискваліфікація ТОВ КРАСИЛІВРЕМБУД (вимога).PDF 01.07.2020 14:31
Дата подачі:
01.07.2020 14:31
Вирішення:
Доброго дня, Уповноважена особа Розсошанської сільської ради уважно вивчила Вашу вимогу щодо оскарження рішення про відхилення Вашої пропозиції та повідомляє наступне.
До участі у процедурі «Спрощена закупівля» на закупівлю «код ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Капітальний ремонт даху Шумовецької ЗОШ І-ІІ ступенів Розсошанської сільської ради по вул. Гагаріна,37а с. Шумівці Хмельницького району Хмельницької області)» було подано 6 (шість) пропозицій, а саме:
• Товариство з обмеженою відповідальністю "Баскурт" (41627082);
• ТОВ "Поділля Флай-Буд" (38661998);
• ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД" (37972009);
• ТОВ "АРКА ЕМ" (42017231);
• ТОВ Будівельна компанія ДАО (43213760);
• ПП "АЛГОРИТМ-В" (41966902).
Згідно частини 10 статті 14 Закону розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону.
Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами електроного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією являється пропозиція ПП "АЛГОРИТМ-В" (41966902).
Згідно частини 11 статті 14 Закону Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
Протокольним рішення Уповноваженої особи № 14 від 23.06.2020 року було відхилено ПП "АЛГОРИТМ-В" (41966902) на підставі пункту 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі).
Відповідно до абзацу 3 частини 12 статті 14 Закону у разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої статті 14 Закону замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Протокольним рішення Уповноваженої особи № 16 від 26.06.2020 року було відхилено ТОВ Будівельна компанія ДАО (43213760) на підставі пункту 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі).
Відповідно до абзацу 3 частини 12 статті 14 Закону у разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої статті 14 Закону замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Протокольним рішення Уповноваженої особи № 17 від 26.06.2020 року було відхилено ТОВ "АРКА ЕМ" (42017231) на підставі пункту 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі).
Відповідно до абзацу 3 частини 12 статті 14 Закону у разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої статті 14 Закону замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Протокольним рішення Уповноваженої особи № 18 від 26.06.2020 року було відхилено ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД" (37972009) на підставі пункту 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі).
Протокольним рішення Уповноваженої особи № 19 від 26.06.2020 року було відхилено ТОВ "Поділля Флай-Буд" (38661998) на підставі пункту 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі).
Відповідно до абзацу 3 частини 12 статті 14 Закону у разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої статті 14 Закону замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Протокольним рішення Уповноваженої особи № 20 від 26.06.2020 року було відхилено Товариство з обмеженою відповідальністю "Баскурт" (41627082) на підставі пункту 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі).
І. Щодо Ваших зауважень, що Розсошанською сільською радою було відхилено 4 пропозиції протягом декількох хвилин, відзначаємо, що згідно абзацу 2 частини 11 статті 14 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
Відповідно до частини 14 статті 14 Закону інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
Законодавцем не встановленого мінімального строку розгляду пропозиції та мінімального строку оприлюднення інформації про відхилення, тому Замовник не обмежений в праві спочатку перевірити всі наявні пропозиції на відповідність вимогам Оголошення та в подальшому оприлюднити вказані протоколи по черзі по закінченню пятиденного строку, чи відразу всі протоколи одним днем.
ІІ. Щодо відхилення ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД" (37972009).
Під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції Учасника було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а саме:
І. Згідно вимог примітки до Технічного завдання на закупівлю робіт «код ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Капітальний ремонт даху Шумовецької ЗОШ І-ІІ ступенів Розсошанської сільської ради по вул. Гагаріна,37а с. Шумівці Хмельницького району Хмельницької області)» Додатку 2 до Оголошення Усі матеріали та обладнання повинні бути новими та такими, що не були у використанні про що надається погодження у пропозиції.
В складі Вашої пропозиції надано гарантійний лист № 58 від 16.06.2020 року (файл «58 Гарантійний лист, щодо ДСТУ, ГОСТ»), згідно якого вказано, що використаний матеріал буде новим, серійного заводського виконання, буде мати відповідне маркування, без ушкоджень та дефектів, без впливу вологи.
Разом з тим у вказаному гарантійному листі та в інших документах пропозиції відсутня інформація про те, що обладнання під час виконання договору буде новими та такими, що не було у використанні, що в свою чергу не відповідає Технічному завданню доОголошення щодо закупівлі «код ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Капітальний ремонт даху Шумовецької ЗОШ І-ІІ ступенів Розсошанської сільської ради по вул. Гагаріна,37а с. Шумівці Хмельницького району Хмельницької області)».
Відповідно до вимог пункту 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Таким чином Ваша пропозиція підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону оскільки Ваша пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Щодо Ваших доводів, що Вами надано на виконання примітки до Технічного завдання на закупівлю робіт «код ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Капітальний ремонт даху Шумовецької ЗОШ І-ІІ ступенів Розсошанської сільської ради по вул. Гагаріна,37а с. Шумівці Хмельницького району Хмельницької області)» Додатку 2 до Оголошення Усі матеріали та обладнання повинні бути новими та такими, що не були у використанні всі необхідні погодження та документи зазначаємо, що у всіх вказаних Вами документах відсутня інформація про те, що обладнання під час виконання договору буде новими та такими, що не було у використанні, тому Ваша пропозиція не відповідає вимогам оголошення в цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено