• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дидактичні матеріали для початкових класів

Категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини ст.2) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2, Місцезнаходження: вул.Р. Шухевича,12, м. Миколаїв, Миколаївський район, Львівська область;мова,якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова

Завершена

434 959.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 174.00 UAH
Період оскарження: 04.06.2020 13:55 - 15.06.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на неправомірне рішення

Номер: c57fddee53a14f74bda6b4a662e80af9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-04-002842-c.c2
Назва: Скарга на неправомірне рішення
Скарга:
Вих. № 911 від 10.07. 2020 р. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольний комітет України вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: приватне підприємство «УКРДИДАКТИК» Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 42366394 Місцезнаходження: ВУЛИЦЯ КРАСНОДАРСЬКА, будинок 179-Б, квартира 112 м. Харків, Харківська обл., Україна, 61176 тел. +380634516957; +380577584791; факс: +380506500210 Адреса електронної пошти: INTELEKT.PRAVO@GMAIL.COM Замовник: відділ освіти Миколаївської районної державної адміністрації Львівської області Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 02144619 Місцезнаходження: вулиця Р.Шухевича, будинок 12, місто Миколаїв, Миколаївський район, Львівська обл., Україна, 81600 тел. 067-7000-667, 096-60-94-857, (03241)51-846 Адреса електронної пошти: mykosvita@ukr.net Веб-сайт: http://mykosvita.at.ua Номер у Prozorro: UA-2020-06-04-002842-c ID у Prozorro: 58739157cc2b43da9f2144a5c8e358f3 CКАРГА НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ відділу освіти Миколаївської районної державної адміністрації Львівської області Відділ освіти Миколаївської районної державної адміністрації Львівської області (далі – Замовник) проводить відкриті торги № у Prozorro: UA-2020-06-04-002842-c. Предмет закупівлі: «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 80520000-5 - Навчальні засоби (дидактичний матеріал для початкових класів). Рішенням тендерного комітету Замовника (протокол № 25 від 04.06.2020 р.) затверджено Тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів на закупівлю товару «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 80520000-5 - Навчальні засоби (дидактичний матеріал для початкових класів) (далі – Тендерна документація). «22» червня 2020 р. проведено електронний аукціон. У аукціоні прийняли участь три учасники: 1. Приватне підприємство «УКРДИДАКТИК» (далі – Учасник-1/ Скаржник) – сума пропозиції 412 350,00 грн. з ПДВ. 2. Приватне підприємство "РІККО ПРОФ" (далі – Учасник-2) - сума пропозиції 432 150,00 грн. з ПДВ. 3. ФОП Маляр Андрій Стефанович (далі – Учасник-3) - сума пропозиції 434 959,00 грн. з ПДВ. За результатами аукціону електронна система закупівель визначила найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію Учасника-1. «30» червня 2020 р. Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протокол розгляду тендерних пропозицій № 38 від 30.06.2020 р. (далі – Протокол відхилення). Згідно даного Протоколу відхилення Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника-1 (Скаржника). «07» липня 2020 р. Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Повідомлення про намір укласти договір. Згідно данного Повідомлення про намір укласти договір Замовник прийняв рішення про визначення переможцем Учасника-2. Учасник-1 (Скаржник) за результатами ознайомлення з тендерною пропозицією Учасника-2 та Повідомленням про намір укласти договір прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про визнання переможцем торгів Учасника-2 є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним. В Додатку 4 до Тендерної документації «Технічна специфікація» на сторінках 33-36 міститься таблиця з переліком товарів, які необхідно поставити Замовнику. Всього в даній таблиці нараховується 18 (вісімнадцять) найменувань товару. В підпункті 2.3. пункту 2 «Технічної специфікації» Додатку 4 до Тендерної документації на сторінці 36 (під таблицею) міститься вимога наступного змісту: «2. Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом надання під час проведення процедури (повинні бути завантажені в електронну систему на момент проведення аукціону) закупівлі сканованих копій наступних документів завірених мокрою печаткою учасника:… …2.3. Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на навчальне обладнання із додатками з зазначеним переліком обладнання.». На виконання вищезазначеної вимоги Учасником-2 надано в складі тендерної пропозиції скан-копію Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (далі – Висновок ДСЕЕ) на сторінках 1-6 файлу «ISO,СЕС,сертифікати». В Додатку до вищевказаного Висновку ДСЕЕ наведено перелік найменувань навчального приладдя, на яке такий Висновок ДСЕЕ видано. Виходячи з аналізу переліку найменувань навчального приладдя, зазначеного в додатку до Висновку ДСЕЕ та переліку найменувань навчального приладдя, зазначеного в таблиці Додатку 4 до Тендерної документації, Скаржник прийшов до висновку, що Учасником-2 не надано в складі тендерної пропозиції Висновки ДСЕЕ щодо 6 (шести) найменувань товару (навчального приладдя), зазначеного в таблиці Додатку 4 до Тендерної документації. Зокрема, Учасником-2 не підтверджено висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи відповідність технічним та якісним вимогам Замовника наступного товару (навчального приладдя), запропонованого Учасником-2: 1. Набір для вивчення розряду числа – пункт 6 таблиці Додатку 4 до Тендерної документації. 2. Набір для вивчення часток і дробів – пункт 11 таблиці Додатку 4 до Тендерної документації. 3. Муляжі овочів (10 штук) – пункт 16 таблиці Додатку 4 до Тендерної документації. 4. Модель будови рослин – пункт 16 таблиці Додатку 4 до Тендерної документації. 5. Компас шкільний – пункт 17 таблиці Додатку 4 до Тендерної документації. 6. Набір ляльок та ширма для лялькового театру – пункт 18 таблиці Додатку 4 до Тендерної документації. Виходячи з вищенаведеного, Учасник-2, на порушення вимог підпункту 2.3. пункту 2 «Технічної специфікації» Додатку 4 до Тендерної документації не підтвердив відповідність 6 (шести) найменувань товару (навчального приладдя), запропонованого Учасником-2 до поставки, технічним та якісним вимогам Замовника. Прошу звернути увагу колегії на той факт, що з навчальним приладдям, яке має намір закупити Замовник, будуть безпосередньо контактувати діти. А отже, ненадання Учасником-2 Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на 6 (шість) найменувань товару не тільки порушує умови Тендерної документації, але й може мати наслідком постачання Учасником-2 неякісного товару, який може зашкодити життю і здоров’ю дітей. У зв’язку з вищезазначеним, пропозиція Учасника-2 підлягає відхиленню на підставі пунктів 1 та 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Сканована копія Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12944-р/пк-пз від 02.07.2020 р., яким підтверджується практика розгляду аналогічних справ, додається до даної Скарги. Враховуючи вищенаведені пояснення, тендерна пропозиція Учасника-2 не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а отже тендерна пропозиція Учасника-2 підлягає відхиленню на підставі пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону. У зв’язку з вищевикладеним, прийняте Замовником рішення про визнання переможцем торгів Учасника-2 є неправомірним та таким, що порушує норми чинного законодавства України. Неправомірне рішення Замовника про визнання переможцем торгів Учасника-2 порушило право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них. У разі відхилення згідно з Законом тендерної пропозиції Учасника-2 та наступної за нею тендерної пропозиції Учасника-3 (яка також не відповідає вимогам Замовника), тендер буде автоматично відмінено електронною системою закупівель згідно п. 3 ч. 2 ст. 32 Закону. Це надасть Скаржнику можливість прийняти участь у тендері, оголошеному Замовником повторно. А отже у Скаржника існує охоронюваний законом прямий інтерес, який порушено неправомірним рішенням Замовника. Рішення Замовника про визнання переможцем торгів Учасника-2 суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 18, 22, 23, 31, 32 Закону України «Про публічні закупівлі»,- ПРОШУ: 1. Прийняти до розгляду дану скаргу. 2. Зобов’язати відділ освіти Миколаївської районної державної адміністрації Львівської області скасувати рішення про визнання переможцем торгів приватного підприємства "РІККО ПРОФ" у процедурі закупівлі – «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 80520000-5 - Навчальні засоби (дидактичний матеріал для початкових класів) № у Prozorro: UA-2020-06-04-002842-c. Додаток: 1. Сканована копія Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12944-р/пк-пз від 02.07.2020 р. Директор І.А. Порохняч
Дата розгляду скарги: 23.07.2020 12:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.07.2020 11:24
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 28.07.2020 21:25
Автор: ПП "УКРДИДАКТИК", Порохняч Ігор Анатолійович +380967596643 intelekt.pravo@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування рішення Замовника !

Номер: 53b6fae8ec1f4652a61c33e3741a36ce
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-04-002842-c.a1
Назва: Вимога щодо скасування рішення Замовника !
Вимога:
Протоколом розгляду тендерних пропозицій Замовника торгів № 38 від 30.06.2020 р. була відхилена тендерна пропозиція Переможця аукціону ПП «УКРДИДАКТИК». У вказаному протоколі Замовник цинічно та голослівно, без будь-якого обґрунтування зазначає, що «пропозиция Учасника ПП «Укрдидактик» не відповідає вимогам ст.16 Закону, вимогам встановленим ст. 17 та умовам тендерної документації. Таке голослівне ствердження є цинічною брехнею, тому що ПП «УКРДИДАКТИК» надало всі необхідні документи відповідно до вимог саме ст. 16 та 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (необхідні довідки про матеріально-технічну базу та інші). Окрім того, звертаємо Вашу увагу, що ст. 17 Закону передбачає підстави для відмови саме в участі процедури закупівлі, а ПП «УКРДИДАКТИК» надало всю інформацію, що передбачена ст. 17 Закону та було допущено до процедури закупівлі. Таким чином, інформація яку Замовник торгів зазначає у вказаному Протоколі від 30.06.2020 р. щодо невідповідності нас вимогам ст. 16, 17 Закону є фактично вигаданою Замовником та при таких обставинах складає склад кримінального злочину у вигляді зловживання владою або службовим становищем. Також, у вказаному Протоколі Замовника зазначено, що ПП «УКРДИДАКТИК» не надало у складі своєї тендерної пропозиції «Копію чинного на дату розкриття пропозицій сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів». На підставі цього, Замовник стверджує, що тендерна пропозиція ПП «УКРДИДАКТИК» підлягає відхиленню. Заявляємо, що таке ствердження Замовника не відповідає законодавству України та є фактично злочинним. Відповідно до вимог п.11. ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі», - «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)». Сертифікати ISO не є документами, що передбачені законодавством та не повинні подаватися у складі тендерної пропозиції. Окрім того, вимога Замовника щодо надання Учасниками у складі тендерної пропозиції Сертифікатів ISO на товар є АБСОЛЮТНО ДИСКРЕМІНАЦІЙНОЮ. Замовником торгів грубо порушені вимоги ст.26 Закону в частині вимагання від Учасників документів, що не передбачені законодавством України. Жодний Закон або нормативно-правовий Акт не передбачає обов’язкову наявність у юридичної особи Сертифікату ISO або надання такого Сертифікату у складі будь-якої тендерної пропозиції ! Відповідно до законодавства України, єдиним обов’язковим документом який підтверджує якість і безпечність товару є Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Як визначив Законодавець, стандарт ISO стосується лише системи УПРАВЛІННЯ якістю, але жодним чином не має відношення до якості, безпечності або екологічності самого товару. Саме тому, Сертифікація ISO згідно законодавства України не є обов’язковою, а є виключно добровільною і не може вимагатися Замовником торгів у якості обов’язкового документа у складі тендерної пропозиції Учасника торгів так як це чітко забороняє Закон. Таким чином, грубо порушуючи Закон та злочинно діючи виключно на користь третіх осіб, Замовник торгів не законно, навмисно та голослівно відхилив тендерну пропозицію ПП «УКРДИДАКТИК» не маючи на це жодних правових підстав. У разі, якщо Замовник торгів самостійно не скасує своє рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «УКРДИДАКТИК», ми будемо звертатися з відповідними скаргами до АМК та ДАСУ, вимагаючи не тільки скасувати вказане рішення Замовника торгів а ще й притягнути посадових осіб Замовника до належної відповідальності по ст. 164-14 КУпАП, а також до правоохоронних органів з відповідною заявою. На підставі вказаного, прошу Замовника вказаних торгів (тендерний комітет) скасувати своє рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «УКРДИДАКТИК» та оголосити Переможця аукціону ПП «УКРДИДАКТИК» Переможцем цих торгів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Тендерний комітет відділу освіти Миколаївської РДА Львівської області розглянув вашу вимогу та повідомляє наступе. Відповідно до п. «а» Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (або зведеної довідки, тощо) довільної форми, складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі» Учасником ПП «Укрдидактик» довідку довільної форми щодо відсутності підстав для відмови в учасиі у процедурі закупівлі відповідно з ч.2 ст. 17 не надано, що є порушенням та згідно ЗУ « Про публічні закупівлі» відхиляється замовником . Відповідно до п.2.1 Додатку 4 «Технічна специфікцаія» Учасник у складі пропозиції повинен надати : Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом надання під час проведення процедури (повинні бути завантажені в електронну систему на момент проведення аукціону) закупівлі сканованих копій наступних документів завірених мокрою печаткою учасника: 2.1. Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник, модель та фото товару для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника; у разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється). Аналізуючи порівняльну таблицю ПП «Укрдидактик» виявлено не відповідність технінчим та якісним вимогам Замовника , а саме: п.1 «Набори (комплекти сюжетних та предметних малюнків для розвитку мовлення) – замовником зазначено в описі , що набір містить 9 кубиків, а учасником ПП «Укрдидактик» в описі товару на фото зазначено 6 кубів, а також якщо перейти на сайт виробника який вказаний ПП «Укрдидактик» (https://ukrdidactic.com.ua/product/nabir-syuzhetnyh-ta-predmetnyh-malyunkiv-literaturne-ta-movne-loto-kubyky-dlya-tvorchyh-rozpovidej/) зазначено, що комплект складається з 6 кубиків; п.10 «Терези демонстраційні з набором важків» в описі замовника вказано , що терези мають бути пластиковими з ємкостями та більшою кількістю важків ( 14 пластикових гирьок і 11 металевих) на фото не вказано необхідну кількість важків, а також якщо перейти на сайт виробника який вказаний ПП «Укрдидактик» (https://ukrdidactic.com.ua/product/terezy-z-naborom-vazhkiv/) зазначено, що «Терези демонстраційні, виготовлені з деревини, використовуються на уроках математики в молодших класах в якості дидактичного матеріалу для викладання тем “більше-меньше”, “тяжче – легше”, тощо.» пункт 14. « Колекції гірських порід, корисних копалин» вимагалось 2 колекції, на фото зазначено лише одну колекцію. пункт.2 « Набір словників з української мови (відповідно до нового правопису) орфографічний, тлумачний, синонімів та антонімів» надано лише фото одного словника пункт 4. «Настільні розвивальні ігри для вивчення іноземної мови відповідно до тем навчальної програми (англійська мова) вимагалося фото 3-х ігор, а є фото лише однієї. Виходячи з цього , можна зазначити що ПП «Укрдидактик» не підтвердив інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовник.Крім того, інформація щодо п.1 Набори (комплекти сюжетних та предметних малюнків для розвитку мовлення)» та п.10 Терези демонстраційні з набором важків» в описі замовника вказано , що терези мають бути пластиковими з ємкостями та більшою кількістю важків ( 14 пластикових гирьок і 11 металевих) ПП «Укрдидактик» зазначено недоствірну інформцію та мали бажання вести Замовника в оману. Щодо сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 Відповідно до п.2.6. Додатку 4 до тендерної документації учасник надає копію чинного на дату розкриття пропозицій сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво засобів навчання та обладнання. Додатково повідомляємо, що вимога щодо п.2.6 Додатку 4 до тендерної документації не є кваліфікаційним коритерієм, її встановлення регламентовано нормою п. 3 ч. 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Можливість отримання сертифікатів відповідності ISO 9001:2015 і ISO 14001:2015 передбачена законодавством для юридичних та фізичних осіб – підприємців, тому ці документи мають подаватися ними у складі тендерної пропозиції. Повідомляємо, що скасована на території України обов’язкова сертифікація, та наразі вона є добровільною. Будь-який суб’єкт господарювання за власною ініціативою може пройти сертифікацію, це не заборонено та є можливим. Триває проходження сертифікації на встановлення відповідності вимогам ISO 9001:2015 і ISO 14001:2015 юридичною особи або фізичною особою - підприємцемвід 2 тижнів. Отже, це не є дискримінаційною вимогою, адже будь-який суб’єкт господарювання у разі його відповідності міжнародним стандартам,імплементованим в норми чинного законодавства України ,може отримати сертифікат відповідності вимогам ISO 9001:2015 і ISO 14001:2015і цим самим довестийого відповідність системі управління якістю та системі екологічного управлінняна виробництво засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів. Сертифікати відповідності вимогам ISO 9001:2015 і ISO 14001:2015 передбачені чинним законодавством, і будь який учасник, продукція якого відповідає стандартам, має можливість надати сертифікати відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 і ДСТУ ISO 14001:2015, виконавши вимоги тендерної документації. Зазначена позиція підтверджується численною та незмінною практикою Постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, для прикладу, у Рішенні №6492-р/пк-пз від 03.07.2018 по Скарзі UA-2018-05-17-000313-b.b2. Окрім цього, дана вимога щодо надання таких документів встановлені, оскільки Замовник повинен бути впевнений, що виробник подбав про безпеку товару. В даному випадку кінцевим споживачем придбаного товару будуть учні та вчителі, а відтак якість та безпека придбаного обладнання повинна бути безумовною.. Споживач має право на якісні та безпечні товари, а відтак має право вимагати та ставити умову про надання підтвердження поставленим вимогам. Такі вимоги не є дискримінаційними, мають на меті захист від недобросовісних учасників та закупівлю якомога якісного обладнання. Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не може розцінюватися як дискримінація та обмеження конкуренції., кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні таких документів. Замовником встановлені єдині для всіх та рівні умови участі у процедурі закупівлі. Також, звертаємо увагу , що учасник ПП «Укрдидактик» мав можливість скористатися свої правом керуючись ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» . Проте, протягом подачі пропозицій до Замовника не було зареєстровано жодних звернень та вимог через електронну систему щодо усунення. Разом з цим, тендерний комітет Відділу освіти Миколаївської районної державної адміністрації Львівської області повідомляє Вас, що під час проведення зазначеної вище процедури закупівлі ми керувалися та керуємося виключно порядком регламентованим нормами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та під час прийняття рішень, у тому числі під час прийняття рішення про відхилення поданої Вами тендерної пропозиції керувалися виключно нормами Закону, практикою Антимонопольного комітету України під час розгляду скарг, листами роз’ясненнями Уповноваженого органу тощо.
Статус вимоги: Не задоволено