• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Поточний ремонт туалетних приміщень для закладів загальної середньої освіти Криворізького району

Завершена

1 120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 351.20 UAH
Період оскарження: 04.06.2020 13:34 - 16.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Грубе порушення ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" та інше (ЛОТ 2)

Номер: e50d826733604e82a305aa230606defe
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-04-004222-b.a2
Назва: Грубе порушення ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" та інше (ЛОТ 2)
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно ч. 8 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон), учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. При цьому, в ч. 16 ст. 29 Закону також зазначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону (документи передбачені ДОДАТКАМИ 2,3 тендерної документації замовника); 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. В той же час, надані Учасником ТОВ «ПРОФ РЕМОНТ-КР» документи для виправлення невідповідностей по ЛОТу 2 (Поточний ремонт туалетних приміщень для Лозуватської філії № 2 ОКНЗ Лозуватська ЗОШ), зокрема: • лист, згідно я яким Учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі пропозиції є достовірною; • копія ліцензії з додатками або довідка в довільній формі про неліцезування певних видів діяльності; • інформація про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, підготовлена у відповідності з вимогами п. 6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 4 до ТД (таблиці відповідності запропонованих учасником послуг вимогам, викладеним у Додатку 4 (відповідний Лот) тендерної документації, яка повинна містити вимоги замовника та інформацію учасника про відповідність встановленій вимозі, параметру). • копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду на особу/осіб уповноважених на підписання договору про закупівлю. не відносяться до документів, передбачених ч. 16 ст. 29 Закону та відповідно подані після спливу кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а тому не можуть бути прийняті до уваги Замовником при розгляді тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ПРОФ РЕМОНТ-КР». Це є грубим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» в діючій редакції. Для більш детального розуміння вимоги підкріплюємо відповідне посилання на офіційний інтернет-ресурс (PROZORRO ІНФОБОКС): https://infobox.prozorro.org/articles/24-godini-na-vipravlennya-pomilok-v-prozorro Учасником ТОВ «ПРОФ РЕМОНТ-КР» також не надана довідка передбачена ч. 3 ст. 17 Закону (довідка у довільній формі про відсутність в Учасника невиконаних договірних зобов’язань перед Управлянням освіти, культури, молоді та спорту Криворізької РДА та іншими замовниками у попередніх періодах). Крім того, учасником ТОВ «ПРОФ РЕМОНТ-КР» не підтверджені кваліфікаційні критерії, встановлені Замовником у Додатку 2 до ТД, зокрема, стосовно наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору разом з копіями договорів та копіями актів наданих послуг/копіями інших документів, Учасником не надані оригінали листів відгуків. З врахуванням всього вищевикладеного, на підставі п. 1 та п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні Закупівлі» вимагаємо відхилити тендерні пропозиції Учасника ТОВ «ПРОФ РЕМОНТ-КР» по ЛОТу 2, як такі, що не відповідають кваліфікаційним критеріям установленим ст. 16 Закону (визначеним Замовником у тендерній документації) та не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника та скасувати відповідні рішення замовника (протокол № 489 від 25.06.2020). В разі незадоволення вимоги, також просимо надати ґрунтовне пояснення причин.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, стосовно Вашої скарги повідомляємо наступне. Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ПРОФ РЕМОНТ-КР", за результатами аукціону була визнана як максимально економічніша. Однак при здійсненні кваліфікації, Замовником було встановлено декілька невідповідностей. Враховуючи те, що зазначені невідповідності в тендерній пропозиції мають не значний характер, Замовником керуючись ч.9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» було сповіщено ТОВ "ПРОФ РЕМОНТ-КР", про невідповідності в тендерній пропозиції. Таким чином, ТОВ "ПРОФ РЕМОНТ-КР", в наданий йому термін усунув зазначені невідповідності. Тому, керуючись принципами добросовісної конкуренції серед учасників та максимальної економії бюджетних коштів, було підтверджено тендерну пропозицію ТОВ "ПРОФ РЕМОНТ-КР" – переможною, оскільки після усунення невідповідностей, підстав для відхилися тендерної пропозиції останнього відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Грубе порушення ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" та інше

Номер: f3fe5a3ac739460894493e6d07fc4f34
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-04-004222-b.a1
Назва: Грубе порушення ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" та інше
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно ч. 8 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон), учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. При цьому, в ч. 16 ст. 29 Закону також зазначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону (документи передбачені ДОДАТКАМИ 2,3 тендерної документації Замовника); 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. В той же час, надані Учасником ТОВ «ПРОФ РЕМОНТ-КР» документи для виправлення невідповідностей по ЛОТу 1 (Поточний ремонт туалетних приміщень для ОКНЗ Лозуватська ЗОШ) зокрема: • лист, згідно я яким Учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі пропозиції є достовірною; • копія ліцензії з додатками або довідка в довільній формі про неліцезування певних видів діяльності; • інформація про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, підготовлена у відповідності з вимогами п. 6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 4 до ТД (таблиці відповідності запропонованих учасником послуг вимогам, викладеним у Додатку 4 (відповідний Лот) тендерної документації, яка повинна містити вимоги замовника та інформацію учасника про відповідність встановленій вимозі, параметру). • копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду на особу/осіб уповноважених на підписання договору про закупівлю. не відносяться до документів, передбачених ч. 16 ст. 29 Закону та відповідно подані після спливу кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а тому не можуть бути прийняті до уваги Замовником при розгляді тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ПРОФ РЕМОНТ-КР». Це є грубим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» в діючій редакції. Оприлюднене Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей також не містить інформації, передбаченої абз. 3 ч. 16 ст. 29 Закону. Для більш детального розуміння вимоги підкріплюємо відповідне посилання на офіційний інтернет-ресурс (PROZORRO ІНФОБОКС): https://infobox.prozorro.org/articles/24-godini-na-vipravlennya-pomilok-v-prozorro Учасником ТОВ «ПРОФ РЕМОНТ-КР» також не надана довідка передбачена ч. 3 ст. 17 Закону (довідка у довільній формі про відсутність в Учасника невиконаних договірних зобов’язань перед Управлянням освіти, культури, молоді та спорту Криворізької РДА та іншими замовниками у попередніх періодах). Крім того, учасником ТОВ «ПРОФ РЕМОНТ-КР» не підтверджені кваліфікаційні критерії, встановлені Замовником у Додатку 2 до ТД, зокрема, стосовно наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору разом з копіями договорів та копіями актів наданих послуг/копіями інших документів, Учасником не надані оригінали листів відгуків. З врахуванням всього вищевикладеного, на підставі п. 1 та п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні Закупівлі» вимагаємо відхилити тендерні пропозиції Учасника ТОВ «ПРОФ РЕМОНТ-КР» по Лоту 1, як таке, що не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим ст. 16 Закону (визначеним Замовником у тендерній документації) та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника та скасувати відповідне рішення замовника (протокол № 490 від 25.06.2020 року). В разі незадоволення даної вимоги, також просимо надати ґрунтовне пояснення причин.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, стосовно Вашої скарги повідомляємо наступне. Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ПРОФ РЕМОНТ-КР", за результатами аукціону була визнана як максимально економічніша. Однак при здійсненні кваліфікації, Замовником було встановлено декілька невідповідностей. Враховуючи те, що зазначені невідповідності в тендерній пропозиції мають не значний характер, Замовником керуючись ч.9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» було сповіщено ТОВ "ПРОФ РЕМОНТ-КР", про невідповідності в тендерній пропозиції. Таким чином, ТОВ "ПРОФ РЕМОНТ-КР", в наданий йому термін усунув зазначені невідповідності. Тому, керуючись принципами добросовісної конкуренції серед учасників та максимальної економії бюджетних коштів, було підтверджено тендерну пропозицію ТОВ "ПРОФ РЕМОНТ-КР" – переможною, оскільки після усунення невідповідностей, підстав для відхилися тендерної пропозиції останнього відсутні.
Статус вимоги: Відхилено