-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Халат медичний захисний
Товар повинен відповідати наказу Міністерства охорони здоров’я України від 30 квітня 2020 року № 994 «Про внесення змін до додатку 6 до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)», постанові Кабінету Міністрів України від 02 жовтня 2013 року № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів».
Завершена
60 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 600.00 UAH
Період оскарження:
04.06.2020 12:58 - 10.06.2020 15:00
Вимога
Вирішена
Неправомірне відхилення пропозиції ФОП Муравйова В.С, Аргументація надана у вкладенні
Номер:
90548a927cd642dc8190ff07cdccdb4e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-04-002349-c.c1
Назва:
Неправомірне відхилення пропозиції ФОП Муравйова В.С, Аргументація надана у вкладенні
Вимога:
ФОП Муравйов не погоджується з протокольним рішенням замовника №55 від 18.06.2020 про відхилення пропозиції учасника – ФОП Муравйов у закупівлі UA-2020-06-04-002349-с.
У вкаденому листі знаходиться аргументація нашої позиції.
Просимо замовника переглянути ваше рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції учасника Муравйова В.С. у закупівлі UA-2020-06-04-002349-с, або надати аргументовану відповідь на наш запит..
Пов'язані документи:
Учасник
- претензія.docx 18.06.2020 13:38
Дата подачі:
18.06.2020 13:38
Вирішення:
Доброго дня, шановний учасник!
Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2» Деснянського району м. Києва розглянуто Ваше звернення та повідомляємо.
1. Крім описаних Вами обґрунтувань щодо наявності/відсутності у складі поданих документів копій паспорту та коду, Замовником виявлено також низку документів, які ДЛЯ УЧАСТІ в закупівлі у визначений замовником та електронною системою строки (до 12 червня 2020 15:00) – надані не були, що фактично свідчить про їх відсутність у встановлені строки та порядку. Система чітко визначає дату завантаження документів, які, як передбачено протоколом №55 від 18.06.2020. При цьому жодних «допоміжних запитів» чи інших питань, що начебто здійснювалися замовником – система не містить і містити не може. Так само, законодавство не передбачає можливість подачі «допоміжних запитів» від замовника, крім тих документів, що прямо передбачені.
2. Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України надано відповідь на аналогічне запитання, що міститься за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=3b12c60f-60c0-46df-966a-a52a0e731a15&lang=uk-UA. Зважаючи на надані роз’яснення змушені констатувати, що Вами на етапі ознайомлення з умовами зауваження до умов закупівлі, викладені в оголошенні UA-2020-06-04-002349-c, - не надавалися, отже прийняті до виконання для забезпечення участі. В такому разі замовник підтверджує, що Ви дійсно берете участь у закупівлі «…як фоп…», але подавати повинні ті документи, що вимагаються на закупівлю умовами документації, що залишаються чинними. В іншому випадку замовник має право відхилити пропозицію, що не відповідає вимогам.
3. Вами правильно викладено положення щодо можливості здійснення господарської (підприємницької) діяльності фізичними особами (шляхом реєстрації статусу фізична-особа підприємець). Однак, бути «фізичною особою» після реєстрації нею «фізичною особою-підприємцем» не означає припинення дії документів, що посвідчують її особу. Після державної реєстрації документами, які підтверджують статус фізичної особи, як підприємця, є дані Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, в той час підтвердження (встановлення) особи – і після державної реєстрації здійснюється за даними паспорту, який і вимагається під час закупівлі.
4. Вами прямо зазначено, «Вважаємо, що помилки при наданні тендерної документації можна вважати формальними, які не можуть змінювати хід тендера. Надані вимоги не носять дискримінаційний характер, оскільки єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з урахуванням ПДВ (без ПДВ, у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України).». Таким чином, Вами прямо зазначено, що помилки в тендерній документації якщо і є, то вони формальні; вимоги тендерної документації не носять дискримінаційний характер, отже будь-які порушення з боку замовника відсутні.
Враховуючи зазначене, відсутність обґрунтування, які саме норми чинного законодавства порушені Замовником під час здійснення закупівлі, неможливість встановити характер звернення (звернення за роз’ясненнями, звернення про усунення порушення, вимога надати додаткову аргументацію, скарга тощо), змушені повідомити про відсутність законного та технічного механізму перегляду рішень стосовно відхилення тендерної пропозиції учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні