-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт харчоблоку Новошляхівського закладу дошкільної освіти "Веселка" Кіптівської сільської ради Чернігівської області за адресою:с.Новий Шлях, вул.30 років Перемоги,5
Завершена
342 271.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 422.71 UAH
мін. крок: 1% або 3 422.71 UAH
Період оскарження:
04.06.2020 11:40 - 11.06.2020 11:35
Вимога
Залишено без розгляду
Скарги, що стосуються прийнятих рішень замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників
Номер:
3e13dcca46924b8d8ae1cd70a99ffe49
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-04-002761-b.b2
Назва:
Скарги, що стосуються прийнятих рішень замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників
Вимога:
Уповноваженою особою Кіптівської сільської ради (далі – Замовник) 04.06.2020 року на веб-порталі Уповноваженого органу було розміщено спрощену/допорогову закупівлю ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт харчоблоку Новошляхівського закладу дошкільної освіти «Веселка» Кіптівської сільської ради Чернігівської області за адресою: с. Новий Шлях, вул. 30 років Перемоги, 5) за номером UA-2020-06-04-002761-b.
Замовником 22 червня 2020 року за результатами розгляду пропозицій, було прийнято рішення про визнання переможцем ТОВ «ФІРМА «ЮНІКОМ» (протокол від 22.06.2020 року).
Відповідно до вимог Учасника, оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних, нами було встановлено, надання в пропозиції ТОВ «ФІРМА «ЮНІКОМ» неповного пакету документів, а саме:
1) в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації відсутня інформація про їх знання та досвід, що є порушенням технічних вимог (завдання), що міститься в додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель;
2) в поданій документації відсутні документи, що підтверджують наявну матеріально-технічну базу та обладнання, а саме в додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель міститься вимога Учасника, що при знаходженні майна учасника в оренді необхідно подати відповідні завірені копії договорів та актів, на що ТОВ «ФІРМА «ЮНІКОМ» надала лише копії договорів, без актів до них. Також просимо зазначити, що більшість поданих договорів оренди скановані в стані, що непридатний до читання, а також на одному з них відсутня дата його укладання.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо:
1) відмінити рішення Уповноваженої особи Кіптівської сільської ради (протокол від 22.06.2020 року) про визнання переможцем спрощеної процедури закупівлі ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт харчоблоку Новошляхівського закладу дошкільної освіти «Веселка» Кіптівської сільської ради Чернігівської області за адресою: с. Новий Шлях, вул. 30 років Перемоги, 5) за номером UA-2020-06-04-002761-b - ТОВ «ФІРМА «ЮНІКОМ»;
2) відхилити пропозицію ТОВ «ФІРМА «ЮНІКОМ», як таку, що подана з порушення вимог Учасника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО про відхилення вимоги.pdf 23.06.2020 10:54
Дата подачі:
22.06.2020 18:02
Вирішення:
Вимога подана після закінчення періоду уточнення інформації,
пропозиція учасника не розглядалась.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.06.2020 10:59
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
58c2f237fe5649d487b1315cbf916d2a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-04-002761-b.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Враховуючи перелік робіт, що будуть виконуватись згідно додатку №5 Дефектний акт до тендерної документації вважаємо неправомірною вимогу встановлену в п.3 додатку №1 Технічні вимоги (завдання) щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, в частині надання Довідка з інформацією щодо виконання учасниками аналогічного договору з капітального ремонту освітніх закладів за ДК 021:2015:45460000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Оскільки, Замовником встановлено у тендерній документації кваліфікаційну вимогу щодо наявності документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, прив’язавши такі аналогічні договори до конкретного коду ДК 021:2015:45000000-7.
Замовник, встановивши вимогу про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, тобто - лише роботи згідно ДК 021:2015:45460000-6 Інші завершальні будівельні роботи, суттєво обмежив конкуренцію та коло потенційних учасників закупівлі, заклавши небезпечний дискримінаційний та можливий корупційний механізм, оскільки зазначену вище вимогу зможуть виконати лише ті учасники, які мають досвід виконання робіт за аналогічними договорами за ДК 021:2015:45460000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
При цьому, інші потенційні учасники закупівлі, які мають досвід виконання робіт за договорами, предметом яких є виконання робіт щодо будівництва, реконструкції, капітального ремонту щодо будь – яких інших об’єктів (не за конкретним ДК 021:2015:45460000-6 Інші завершальні будівельні роботи) фактично не можуть взяти участь у даній закупівлі, що штучно звужує та значно обмежує коло потенційних учасників закупівлі.
Враховуючи, що відповідно до ДК 021:2015 визначено конкретний код CPV при виконанні робіт з капітального ремонту 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація. Додатково проаналізувавши закупівлі в системі Prozorro, можемо зазначити, що Замовники оголошують подібні закупівлі на роботи з капітального ремонту за показниками 1-8 цифр основного словника. Тобто дані види робіт можна виконувати за будь яким показником основного словника 45000000-7 Будівельні роботи.
Враховуючи, що вимога встановлена Замовником у тендерній документації є дискримінаційною, не узгоджуються з основними принципами публічних закупівель та протирічать положенням Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо видалити її.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.06.2020 12:20
Вирішення:
Вимогу задоволено, внеснено зміни до оголошення.
Статус вимоги:
Задоволено