-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Управлінські послуги – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 79420000-4 (Послуги з організаційно-консультаційної підтримки та супроводження первинних документів в програмному комплексі «Комплексна інформаційно-аналітична система управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві» (КІАС УФГД) на умовах аутсорсингу)
Завершена
420 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 200.00 UAH
Період оскарження:
04.06.2020 10:54 - 15.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо усунення порушення
Номер:
b186e3112bf746db91ccfbd61a9fe0db
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-04-001119-c.a1
Назва:
Вимога щодо усунення порушення
Вимога:
Вих. № 492 від 02.07.2020р.
Спеціалізованому комунальному
підприємству "Київтелесервіс" (Замовник):
Номер оголошення про проведення закупівлі:
UA-2020-06-04-001119-c
Учасник (Кандидат):
Приватне акціонерне товариство
«Аудиторська фірма «Аналітик»
ЄДРПОУ 14274505
Юридична адреса: 01042, м. Київ,
вул. Чигоріна 57А
Фактична адреса: 01001, м. Київ,
вул. Хрещатик 44
ВИМОГА
про усунення порушення у процесі проведенні закупівлі
та скасування рішення про відхилення пропозиції Кандидата
(протокол №84 від 30 червня 2020р.)
Стосовно Вашого рішення про відхилення пропозиції нашої фірми у закупівлі UA-2020-06-04-001119-c Управлінські послуги – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 79420000-4 (Послуги з організаційно-консультаційної підтримки та супроводження первинних документів в програмному комплексі «Комплексна інформаційно-аналітична система управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві» (КІАС УФГД) на умовах аутсорсингу)
повідомляємо наступне.
1. Вами зазначено про те, що «всупереч вимогам пункту 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» таблиці «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації учасником подано технічне завдання від 17.03.2017, 15.05.2017 та від 04.09.2017 до договору б/н від 14.03.2017, з яких лише в двох, а саме від 15.05.2017 та 04.09.2017 зазначений код ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 79420000-4 Управлінські послуги, які не оформлені як додатки до цього договору, а відповідно не є її складовими частинами, факт виконання договору, аналогічного за предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 79420000-4 Управлінські послуги не підтверджено».
Проте, вищезазначений висновок є необгрунтованим.
Пункт 2 додатку 1 Тендерної документації стосується вимог до наявності працівників. У пункті 3 додатку 1 Тендерної документації зазначено, що «Під аналогічним договором розуміється договір подібний за предметом закупівлі згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від «23» грудня 2015 року № 1749».
При цьому, у тендерній документації Замовника ніде не зазначено, що у самому тексті договору або його додатках повинен був зазначатися код ДК 021:2015 цього договору.
Документи, які були надані нами у складі тендерної пропозиції та на додаткову вимогу Замовника (технічні завдання від 17.03.2017, 15.05.2017 та від 04.09.2017 до договору б/н від 14.03.2017 ), якраз і свідчили про те, що зміст договору від 14.03.2017, який складають взаємні права і обов’язки, відповідає коду ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 79420000-4 Управлінські послуги.
2. Вами зазначено про те, що «всупереч вимогам абзацу 5 пункту 2 «Інша інформація» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації: «За підроблення документів, печаток, штампів та бланків чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.» – надані довідки у довільній формі № 468 від 18.06.2020 р., № 470 від 18.06.2020 р., № 471 від 19.06.2020 р., № 472 від 19.06.2020 р., № 473 від 19.06.2020 р., № 480 від 25.06.2020 р. та № 481 від 25.06.2020 р. мають накладені фото підпису уповноваженої особи Голови правління Головача В. В. та печатки підприємства».
Проте, наведені Вами обставини не відповідають дійсності і взагалі нічим не обґрунтовані. Будь-які зауваження до зовнішнього вигляду документів відсутні, проте зроблено висновок про начебто підробку документів ПрАТ «АФ «Аналітик», які видані самим же ПрАТ «АФ «Аналітик». Жодних запитів про надання оригіналів документів Вами не здійснено. Також повідомляємо, що до повноважень тендерних комітетів не відноситься встановлення фактів кримінальних правопорушень. Ці повноваження належать виключно судам України.
Ваш висновок є тим більше необґрунтованим через те, що на всі документи, що надані у складі тендерної пропозиції, було накладено електронний цифровий підпис.
На підставі зазначеного, вимагаємо:
1. Провести повторну оцінку пропозиції кандидата (учасника) – Приватного акціонерного товариства «Аудиторська фірма «Аналітик» та скасувати рішення про відхилення кандидата (протокол №84 від 30 червня 2020р.).
2. Спростувати недостовірну інформацію про начебто підробку власних довідок нашого підприємства.
Голова правління Головач В.В.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.07.2020 14:39
Вирішення:
Згідно частини третьої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Ваша «Вимога про усунення порушення у процесі проведенні закупівлі та скасування рішення про відхилення пропозиції Кандидата (протокол №84 від 30 червня 2020р.)» не відповідає положенням частини третьої статті 31 та частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Враховуючи викладене Вашу вимогу щодо усунення порушення не задоволено.
Статус вимоги:
Відхилено