-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ГБНГ.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» Поточний ремонт внутрішньоквартальної дороги м-н 2, буд 16А, м. Лозова Харківської області
Закупівля здійснюється згідно технічного опису предмета закупівлі за кошти місцевого бюджету
Завершена
314 375.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 4 715.63 UAH
мін. крок: 1.5% або 4 715.63 UAH
Період оскарження:
04.06.2020 08:15 - 15.06.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Незаконне відхилення пропозиції Учасника ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"
Номер:
5c24bbb51c3947c382044e83d83dcc03
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-04-000061-c.a1
Назва:
Незаконне відхилення пропозиції Учасника ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"
Скарга:
Учасник ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», ознайомившись зі змістом Протоколу № 11-04/2020 Замовника, не погоджується із ним так як Замовник незаконно відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» з підстав, не передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Таким рішенням Замовник порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій у сфері публічних закупівель, принцип добросовісної конкуренції серед учасників та принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них, що призвело до незаконного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» та порушення прав та інтересів Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
Замовник незаконно відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» з огляду на наступне.
Зі місту Протоколу № 11-04/2020 вбачається, що підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» Замовником зазначено – невідповідність кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону.
Замовником крім цього зазначено, що Протоколом від 24 червня 2020 року № 10-03/2020 ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» було надіслано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону. ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» не виконав вимогу Замовника та не підтвердив наявність працівників (робітників-будівельників), які будуть залучені до виконання робіт з поточного ремонту.
По-перше, Учасник ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником в Тендерній документації відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»!
Відповідно до умов Тендерної документації вбачається, що Замовник не вимагав від учасників надання документів на підтвердження наявності працівників на посаді робітників-будівельників.
Частиною 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник встановив, що на підтвердження кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасники мають надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою.
Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» надано в складі тендерної пропозиції файл «Довідка про працівників.pdf», в якому зазначено всіх працівників Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, та виконано вимоги Тендерної документації в цій частині.
Учасник ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» має достатню кількість працівників для виконання робіт за предметом закупівлі, відомості про яких відображені в файлі «Довідка про працівників.pdf».
Замовник не ставив в умовах Тендерної документації вимогу про наявність в учасників працівників на посаді робітників-будівельників, а тому, Учасник ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» не зобов’язаний був надавати відповідні документи на підтвердження їх наявності в складі тендерної пропозиції.
Замовник не має права вимагати від учасників подання в складі тендерної пропозиції документів, які не вимагаються умовами Тендерної документації!
Таким чином Замовник не довів що Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником в Тендерній документації відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та незаконно відхилив пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», а відповідність Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, підтверджується документами тендерної пропозиції (файл «Довідка про працівників.pdf»).
По-друге, Протоколом від 24 червня 2020 року № 10-03/2020 Замовником було надіслано Учаснику ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, яке не відповідає вимогам частини 16 статті 29 Закону.
В повідомленні про усунення невідповідностей Замовник зазначив, що ним виявлено невідповідності інформації в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією:
1) перелік виявлених невідповідностей:
- відсутній повний перелік працівників, які будуть задіяні для виконання послуг з поточного ремонту;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
- п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Зокрема, на вимогу Замовника Учасник процедури закупівлі надає Довідку за відповідною формою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені до виконання робіт.
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
- довідка в довільній формі про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт з повним переліком таких працівників;
Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» на вимогу Замовника надано повний перелік працівників відповідно до файлу «Довідка про працівників.pdf» та файлу «Пояснення №2.pdf».
В вимозі про усунення невідповідностей Замовник не зазначав про те, що ним вимагається надання документального підтвердження про наявність в учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» працівників на посаді робітників-будівельників, а зазначено лише, що учасник ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ має надати довідку в довільній формі про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт з повним переліком таких працівників.
Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» надано на вимогу Замовника довідку в довільній формі про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт з повним переліком таких працівників (файл «Пояснення №2.pdf»), та виконано вимоги Замовника в цій частині.
З вищенаведеного вбачається, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Лозівка № 5.pdf 07.07.2020 10:51
- рішення від 09.07.2020 № 13336 + лист Замовнику .pdf 09.07.2020 19:57
- інформація про перенесення розгляду скарги № 10424.pdf 17.07.2020 21:11
- інформація про перенесення розгляду скарги № 10568.pdf 21.07.2020 14:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.07.2020 № 14183.pdf 23.07.2020 21:52
- рішення від 22.07.2020 № 14183 .pdf 28.07.2020 11:14
- 14.07.2020 на скаргу 2-16А відповідь АМКУ.docx 14.07.2020 15:05
- КП Еко-Сан.rar 14.07.2020 15:06
- Пояснення Замовника м-н- 2 буд. 16А м.Лозова.pdf 14.07.2020 15:06
- Пояснення Скаржника.pdf 14.07.2020 15:06
- Протокол 24 години 2-16А.pdf 14.07.2020 15:06
- Протокол відхилення 2-16А.pdf 14.07.2020 15:06
- Протокол Еко-Сан м-н 2-16А.pdf 14.07.2020 15:06
- ТД м-н- 2 буд. 16А м.Лозова.pdf 14.07.2020 15:06
- Протокол скасування рішень 2-16а.pdf 10.08.2020 13:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.07.2020 10:54
Дата розгляду скарги:
17.07.2020 14:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.07.2020 19:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.07.2020 11:15
Дата виконання рішення Замовником:
10.08.2020 13:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-ІХ) та на виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 14183-р/пк-пз від 22.07.2020 року, уповноважена особа управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області ВИРІШИЛА Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ОПТДОРБУДСТРОЙ та рішення про визначення комунального підприємства «Еко-Сан» Лозівської міської ради Харківської області переможцем процедури закупівлі: ГБНГ.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт" Поточний ремонт внутрішньоквартальної дороги м-н 2, буд 16а, м. Лозова Харківської області (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-06-04-000061-c.