-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція дитячого садка (добудова двох груп) на вул. Центральній, 20 в с.Боратин Луцького району Волинської області (ДК 021:2015 45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Реконструкція дитячого садка (добудова двох груп) на вул. Центральній, 20 в с.Боратин Луцького району Волинської області (ДК 021:2015 45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів). Категорія замовника: Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об'єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Більш детально дивитися ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ.
Завершена
6 937 604.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 34 700.00 UAH
Період оскарження:
03.06.2020 19:52 - 26.06.2020 00:00
Вимога
Без відповіді
ВИМОГА в порядку ч.4 ст.33 та ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
e9b5dd17db7d4de498ffc3a8e9ff2ad6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-03-005178-c.b2
Назва:
ВИМОГА в порядку ч.4 ст.33 та ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
ТОВ «СМ-РЕМБУД» подало пропозицію на закупівлю робіт «Реконструкція дитячого садка (добудова двох груп) на вул. Центральній, 20 в с. Боратин Луцького району Волинської області» (дк 021:2015 - 45214000-0 будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)».
Замовником 07.07.2020, в порушення статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - не викладено протокол розгляду тендерних пропозицій, а відразу викладено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України», ЄДРПОУ 13347739, що знаходиться за адресою: вул. Кафедральна, 12, м. Луцьк, Волинська обл., 43016.
ТОВ «СМ-РЕМБУД» вважає рішення замовника неправомірним, оскільки:
- в порушення пункту 5.3.7 Тендерної документації в Тендерній пропозиції учасника відсутній документ відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» в частині отримання письмової згоди та дозволу усіх фізичних осіб на обробку персональних даних;
- кваліфікований електронний підпис не читається на таких документах: 12_Довідка працівники, 5_Гарантійний лист супутні послуги, 17_Лист про 120 днів;
При перевірці електронного підпису система видає таке вікно, що свідчить про неправильне його накладення.
- в порушення підпункту а пункту 3.1.19 Тендерної документації в Тендерній пропозиції кожен електронний документ має бути оформлений відповідно до вимог з оформлювання документів і правила організації діловодства та містити усі обов’язкові реквізити, що встановлені для аналогічного документа з паперовим носієм інформації відповідно до вимог з оформлювання документів (з урахуванням особливостей, визначених умовами Тендерної документації) у підприємства «ПІК» документи не відскановані з оригіналів паперових носіїв інформації де міститься підпис та мокра печатка, а в електронний документ вставлена вирізана печатка та підпис;
- при перевірці кваліфікованого електронного підпису на документі 19_Лист ціна серійний номер сертифіката який зазначений при перевірці і той який нанесений на всі без виключення документи, ПП «ПІК» відрізняється, що свідчить про те що документи не дійсні;
Вимагаємо:
1) Замовнику викласти протокол розгляду тендерних пропозицій;
2) скасувати повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» згідно предмету закупівлі «Реконструкція дитячого садка (добудова двох груп) на вул. Центральній, 20 в с. Боратин Луцького району Волинської області» (дк 021:2015 - 45214000-0 будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)» та намір укласти договір про закупівлю з переможцем.
2) відхилити тендерну пропозицію Підприємства «ПІК» на підставі п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленими статтею 22 цього Закону.
У разі залишення рішення по переможцю без змін, ТОВ «СМ-РЕМБУД» буде підготовлена скарга до Антимонопольного комітету України, з метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав і законних інтересів, як учасника даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.07.2020 20:07
Вимога
Без відповіді
Вимога на рішення замовника щодо визначення переможця закупівлі відповідно до ч.4 ст. 33 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
e475b8577fee45738f2a0de037d6f4d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-03-005178-c.c1
Назва:
Вимога на рішення замовника щодо визначення переможця закупівлі відповідно до ч.4 ст. 33 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Ознайомившись з пропозицією Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» (далі – Учасник) UA-2020-06-03-005178-c «Реконструкція дитячого садка (добудова двох груп) на вул. Центральній, 20 в с.Боратин Луцького району Волинської області (ДК 021:2015 45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)» вважаємо, що вказана пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та вимогам Закону Україну «Про публічні закупівлі».
Умовами тендерної документації, а саме пп.(g.) п.5.3.3. розділу 5.3. Інша інформація, передбачено «надання копії розпорядчих рішень (наказів, розпоряджень) про призначення на посаду (прийняття на роботу) працівників та/або копії письмових трудових договорів (контрактів) з працівниками, які передбачені у пункті 3.5.6 Розділу 3 та зазначені учасником в інформаційних довідках». На виконання зазначених вимог, Учасником було завантажено цивільно-правові договори. Вважаємо завантажені документи не відповідають чинному законодавству і ставлять під сумнів законність укладених правочинів з наступних підстав:
- цивільно-правові договори укладені на термін більше 90 календарних днів, що суперечить законодавству;
- в довідці про наявність працівників визначено посади для працівників, які оформлені за договорами ЦПХ, але зміст договору ЦПХ не передбачає оформлення працівника на підприємстві на посаді;
- договори ЦПХ складені на об’єкт «Реконструкція дитячого садка (добудова двох груп) на вул. Центральній, 20 в с.Боратин Луцького району Волинської області», хоча у підприємства ще немає підписаного договору підряду на виконання цих робіт.
Умовами тендерної документації, а саме пп.(е.) п.5.3.3. розділу 5.3. Інша інформація, передбачено «надання копії документів, які підтверджують набуття учасником 32 речових прав на кожну одиницю обладнання, яке зазначене ним в інформаційній довідці згідно з підпунктом (a) пункту 3.5.3 Розділу 3, а саме: копії накладних, актів приймання-передачі, товарних чеків, актів введення в експлуатацію обладнання та/або свідоцтв (інших документів відповідно до законодавства про державну реєстрацію обладнання (якщо відповідно до законодавства речове право на відповідне обладнання підлягає державній реєстрації)». Учасник не виконав зазначену вимогу, адже відсутні підтверджуючі документи на усе обладнання яке зазначене в довідці «10_обладнання.rar».
Умовами тендерної документації, а саме для підтвердження «Кваліфікаційних критеріїв до учасників» (п. 3.5.1. розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції,) передбачалось «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю»
Учасником, в тендерній пропозиції, подано баланс підприємства та звіт про фінансові результати за 2019 рік.
Відповідно до розділу II Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» затвердженого Наказом міністерства фінансів України №73 від 07.02.2013 р., фінансова звітність складається з: балансу (звіт про фінансовий стан) (далі – баланс), звіту про фінансові результати (звіту по сукупний дохід) (далі – звіт про фінансові результати), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності.
Учасник не надав звіту про рух грошових коштів, а від так не виконав вимоги тендерної документації, «У разі неможливості відповідно до законодавства України або законодавства країни-реєстрації учасника-нерезидента отримати та/або подати (зазначити) будь-який документ та/або інформацію (дані), що вимагається умовами тендерної документації, учасник, в тому числі учасник-нерезидент, повинен надати у складі тендерної пропозиції (або замість документа, який не може бути поданий) лист-пояснення у довільній формі із зазначенням правових підстав для ненадання (неможливості надання) окремих документів, інформації (даних) з посиланням на відповідну норму законодавства України або законодавства країни реєстрації учасника-нерезидента».
Учасником, в тендерній пропозиції, подано «інформацію про прийняття учасником зобов’язань за переліком, що передбачений пунктом 4.1.1 Додатку 2, а також додаткових зобов’язань – якщо учасник має намір прийняти на себе додаткові зобов’язання».
Тендерна пропозиція, Учасника не містить документа тендерної пропозиції - копію (копії) письмової згоди на обробку персональних даних щодо фізичних осіб (окрім директора), які перебувають у трудових відносинах з учасником та персональні дані яких зазначені учасником у документах, що подаються у складі тендерної пропозиції («Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (додаткова інформація)», «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та інших документах пропозиції які містять персональні дані фізичних осіб), що суперечить пункту 5.3.8 Тендерної документації.
Ураховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону України “Про публічні закупівлі”, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
У разі невжиття Вами відповідних заходів, ми змушені буде повідомити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про виявлені нами порушення.
Також залишаємо за собою право оскарження процедур UA-2020-04-13-000901-c до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.rar 16.07.2020 17:02
Дата подачі:
16.07.2020 17:02