-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код за ДК 021:2015:45212000-6 - Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів ("Будівництво комплексного спортивного майданчика з штучним покриттям" за адресою: с. Музиківка Білозерського району, Херсонської області вул. 40 років Перемоги, 12)
Завершена
1 206 761.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 067.61 UAH
мін. крок: 1% або 12 067.61 UAH
Період оскарження:
03.06.2020 16:16 - 14.06.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на дії Замовника
Номер:
ab464f1d36b843ccaadf389afb26910a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-03-002036-a.b4
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
№ 12/08/20
Від 12.08.20. До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита
Василя Липківського,45,м. Київ 03035
Скаржник : Товариство з обмеженою
відповідальністю «Грасс юг»
Код ЄДРПОУ 42152346
Адреса: 73027, м. Херсон, вул.
Арктична,7,кв.91
Електронна пошта:z23455432s@gmail.com
Телефон: (0552) 43-64-08
050 960 0 760
Замовник: Музиківська сільська рада
КОД ЄДРПОУ 26347865
Адреса: 75023, Херсонська область,
Білозерський район, с. Музиківка, вул. 40 років
Перемоги,35.
Електронна пошта: muz-rada@meta.ua
Інформація про закупівлю:
ID:58756bb9563d4de784ba879e51da176a
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-06-03-002036-a
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника 12.08.2020.
Плата за подання скарги 7240,00 грн.
Без ПДВ
Скарга
на дії Замовника
Музиківською сільською радою ( далі-Замовник) було розпочато процедуру закупівлі ( відкриті торги) ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-03-002036-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «Грасс юг» ( надалі- Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД надало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було «Будівництво комплексного спортивного майданчика з штучним покриттям" за адресою: с. Музиківка Білозерського району, Херсонської області вул. 40 років Перемоги, 12», що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозиції Скаржника Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Скаржника ( Протокол № 44 від 12 серпня 2020 року засідання тендерного комітету Музиківської сільської ради про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю код ДК:021:2015-45212000-6 Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення ресторанів «Будівництво комплексного спортивного майданчика з штучним покриттям" за адресою: с. Музиківка Білозерського району, Херсонської області вул. 40 років Перемоги, 12».)
Підставою для відхилення пропозиції зазначене наступне:
1. ТОВ «Грасс юг» не надало гарантійного листа щодо погодження організацій субпідрядників співвиконавців з Замовником у разі їх залучення.
2. ТОВ «Грасс юг» надало довідку про наявність механізмів, транспортних засобів, проте не вказало в ній котки дорожні самохідні маса 8 т і не надало документи, підтверджуючі право власності на нього.
3. В розділі 4 технічного завдання Додатку 6 до тендерної документації Замовник визначив використання наступних стійок та панелей:
• Стійка С -3 80х40х2 L=2 м - 36 шт
• Панелі огородження 2,5 х 4 м L=4 50 шт.
ТОВ «Грасс юг» в договірній ціні використало:
• Стійка СТ -3 80х40х2 L=2,5 м 36 шт
• Панелі огорожі 2,5х2м L=2м 50 шт
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми закону України «Про публічні закупівлі».
Стосовно підстав відхилення пропозиції Скаржника повідомляємо наступне:
1. ТОВ «Грасс юг» надало Довідку про те, що не планує залучення субпідрядників до виконання робіт. Вона є у складі тендерної пропозиції.
2. ТОВ «Грасс юг» не вказало в Довідці про наявність механізмів, транспортних засобів котки дорожні самохідні маса 8 т. Вважаємо цю помилку несуттєвою, тому що всі інші машини і механізми, вказані у довідці. Готові надати документи на право власності котків дорожніх самохідних маса 8 т і виправлену довідку про наявність машин та механізмів, тому що процедура відкритих торгів дозволяє виправляти незначні помилки.
3. У розділі 4 технічного завдання Додатку 6 Замовником допущені суттєві технічні помилки. Замовник пропонує використовувати стійки СТ -3 80х80х2 висотою 2 м, а панелі огорожі - висотою 4 м. Технічно неможливо закріпити панель огорожі висотою 4 м на стійку висотою 2 м. Ознайомившись з технічним завданням у Додатку 6, де планується використання стійок СТ -1 80х80х2 висотою 5 м та СТ -2 80х40х2 висотою 5 м, а зверху них сітка захисна уловлююча в комплекті з кріпленнями, талрепами та фурнітурою, Скаржник дійшов до висновку, що на стійках висотою 2 м ( 0,5 м глибина бетонування стійки) неможливе закріплення панелі огорожі висотою 4 м. Тому Скаржником було запропоновано застосування стійок СТ-3 висотою 2,5 м (0,5 м глибина бетонування ) і панелей огорожі висотою 2 м. Це дає технічну можливість закріпити панелі огорожі L=2 м на стійках СТ -3 80х40х2 L= 2,5 м , а зверху них улаштувати огородження з сітки захисної уловлюючої, використовуючі стійки СТ -1 80х80х2 L=5м та СТ -2 80х40х2 L=5 м. У разі, якщо Замовних наполягає на розмірах стійки СТ-3 і панелей огородження, вказаних у Додатку 6, вважаємо, що технічне завдання написане так, що його технічно неможливо здійснити. У цьому разі просимо визнати такий тендер недійсним як неможливий до виконання і відмінити його результати.
Вважаємо, що Замовник неуважно, необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника. Помилки , на які вказує Замовник, є або неіснуючими ( нібіто відсутність довідки про залучення субпідрядників), або несуттєві ( відсутність у довідці 1лише одного механізма), або наслідком помилки у технічному завданні Замовника.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника.
Наявність порушених прав базується на тому факті, що Скаржник є учасником відповідної процедури закупівлі та реально претендує на визнання його пропозиції як найбільш економічно вигідної та на укладання договору з Замовником.
Виходячи з вищенаведеного та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Грасс юг», зазначене у протоколі № 44 від 12 серпня 2020 року засідання тендерного комітету Музиківської сільської ради про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю код ДК:021:2015-45212000-6 Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення ресторанів «Будівництво комплексного спортивного майданчика з штучним покриттям" за адресою: с. Музиківка Білозерського району, Херсонської області вул. 40 років Перемоги, 12».)
Директор ТОВ «Грасс юг» Журавльова Т.В.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 17.08.2020№15624+лист замовнику.pdf 17.08.2020 18:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.08.2020№16127.pdf 27.08.2020 16:03
- рішення від 26.08.2020№16127.pdf 31.08.2020 21:23
- Пояснення по суті скарги.pdf 20.08.2020 16:12
- Пояснення до скарги.docx 20.08.2020 16:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.08.2020 13:18
Дата розгляду скарги:
26.08.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.08.2020 18:32
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
31.08.2020 21:23
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на рішення тендерного комітету від 01.07.2020
Номер:
a2c885c0a0bf468eb8872cfab6aa64aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-03-002036-a.c3
Назва:
СКАРГА на рішення тендерного комітету від 01.07.2020
Скарга:
Не правомірне відхилення тендерної пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- Зображення.jpg 09.07.2020 10:52
- Скарга.pdf 09.07.2020 10:52
- рішення від 13.07.2020 № 13475.pdf 13.07.2020 15:55
- інформація про перенесення розгляду скарги 10800.pdf 22.07.2020 19:07
- інформація про перенесення розгляду скарги № 11009.pdf 27.07.2020 11:00
- інформація про перенесення розгляду скарги 11426.pdf 30.07.2020 13:10
- інформація про перенесення розгляду скарги 11426.pdf 30.07.2020 13:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.08.2020 № 15104.pdf 07.08.2020 17:12
- Рішення від 06.08.2020 № 15104.pdf 11.08.2020 19:00
- Пояснення до скарги.docx 15.07.2020 14:11
- Пояснення по суті скарги.pdf 15.07.2020 14:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.07.2020 11:38
Дата розгляду скарги:
21.07.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.07.2020 15:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.08.2020 19:00
Дата виконання рішення Замовником:
12.08.2020 13:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скаргу задоволено. Згідно рішення АМКУ буде повторно розглянуто тендерну пропозицію ТОВ "КАНОН СТРОЙ СІТІ"
Скарга
Скасована
Скарга
Номер:
6449d0906f714452a1a7d50701445944
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-03-002036-a.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
Не правомірне відхилення
Пов'язані документи:
Учасник
- Документ Microsoft Office Word (2).docx 06.07.2020 14:16
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
09.07.2020 10:43
Вимога
Є відповідь
Дискваліфікація
Номер:
4e94eb202ed24cf0aa382a8efa7b5ab2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-03-002036-a.b1
Назва:
Дискваліфікація
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНОН СТРОЙ СІТІ" є учасником процедури відкритих торгів по закупівлі робіт «Будівництво комплексного спортивного майданчика з штучним покриттям», що проводить Музиківська сільська рада (далі – Замовник) через електронну систему закупівель за №UA-2020-06-03-002036-a.
Замовником оприлюднено технічне завдання та вимоги до учасників, щодо надання необхідних Замовнику документів у файлі «Тендерна документація». Вищезазначений документ затверджений рішенням тендерного комітету Замовника від «02» червня 2020 року №33.
Згідно цього документу Замовник зобов’язується провести цю закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
А отже всі права, обов’язки та зобов’язання до учасників та до Замовника регламентуються цією тендерною документацією та вимогами Закону.
Відповідно до рішення тендерного комітету від 01.07.2020 пропозиція ТОВ «Канон строй сіті» була відхилена з наступних причин.
1) Учасником не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів
2) Учасником не надано копії актів здачі-прийняття обладнання
3) Учасником не надано гарантійний лист щодо продовження строку дії договору оренди
А отже всі підстави відхилення стосуються кваліфікаційних критеріїв до учасника.
Відповідно до умов, що визначив Замовник в тендерній документації, а саме у п.3.3 Розідлу V, у разі вставлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Таким чином звертаємось до Замовника з проханням пояснити причини недотримання ним самим правил, встановленим ним же в тендерній документації. Т.я. ці невідповідності легко пояснити та виправити при бажанні зі сторони Замовника , а отже зберегти не менше 100 тис грн бюджетних коштів у зв’язку з тим, що це є різницею нашою пропозицією та інших учасників, що забажали прийняти участь у закупівлі.
ЩОДО ПРИЧИН ВІДХИЛЕННЯ НАШОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ПОЯСНЮЄМО СЛІДУЮЧЕ:
На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору нами надано копію договору №158/4 від 14.03.2019, що укладений між ТОВ «Канон строй сіті» та ТОВ «Планета Спорту Плюс» на виконання субпідрядних робіт з улаштування штучного покриття футбольних полів та улаштування території стадіону поліуретановим резиновим покриттям на території ЗОШ №32 м.Одеса.
Також до цього договору надано копія договірної ціни та довідка по формі КБ-3, що містить інформацію що роботи виконані вчасно та в повному обсязі. При цьому ТОВ «Планета Спорту Плюс» надає свій лист-відгук, яким підтверджує виконані ТОВ «Канон строй сіті» роботи, які також потребує Замовник для виконання робіт з «Будівництво комплексного спортивного майданчика з штучним покриттям».
У зв’язку з тим, що роботи були виконані в 2019 році, проте інформацію до тендеру по цьому питанню готувались з боку ТОВ «Планета Спорту Плюс» особою, яка самостійно помилково внесла дату 2020 рік, що фактично є опискою та підпадає до випадків допущення учасником формальних помилок, які не відмінять самого факту виконання робіт.
Крім того, відповідно до ваших же вимог учасники повинні надати листи відгуки з обов’язковим зазначенням назви, адреси, контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані дані, а отже ви самостійно мали змогу зателефонувати до ТОВ «Планета Спорту Плюс» та перевірити інформацію про належне виконання цього договору.
З приводу ненадання копії актів прийому-передачі техніки, які дійсно не надавало ТОВ «Канон строй сіті» пояснюємо, що в тендерній документації не була встановлена така вимога.
Згідно до вимог Додатку №2 учасники повинні у разі оренди техніки надати копії договорів оренди, які є чинним на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2020 року (або надано гарантійний лист про подовження строку дії такого договору оренди до кінця виконання робіт учасником).
У складі пропозиції ТОВ «Канон строй сіті» містяться копії договорів між власниками техніки та учасником, щодо юридичного права користуватись технікою або обладнанням, при цьому згідно до п.5.2 договору оренди обладнання №2020/5 від 01.01.2020 факт передачі обладнання фіксується належним документом, а саме актом сдачі-прийняття.
У зв’язку з тим, що на даний час ТОВ «Канон строй сіті» не виконує робіт з використанням обладнання, що є предметом оренди акти сдачі-прийняття відсутні.
Таким чином твердження Замовника, що договір оренди обладнання №2020/5 від 01.01.2020 наданий не в повному обсязі є помилковим.
З приводу твердження Замовника, що строк дії договору оренди за №06.05-2019 від 06.05.2019 закінчився, пояснюємо, що у п.3.2 цього договору сторони домовились, що після завершення строку договору Орендар має переважне право поновлення його на новий термін. В цьому випадку, якщо жодна із Сторін в термін 30 діб до завершення цього Договору оренди обладнання письмово не сповістить про свій намір розірвати, цей Договір оренди обладнання продовжується на строк 1 календарний рік.
Отже у зв’язку з тим, що договір за №06.05-2019 від 06.05.2019 був автоматично пролонгований на строк до 06.02.2021 року та є чинним на дату подання пропозиції учасником ТОВ «Канон строй сіті» не надано гарантійного листа про подовження строку дії такого договору.
Виходячи з вищевикладеного з метою захисту своїх прав на неупереджений та прозорий розгляд документів, що надано нами для участі в вищезазначеній закупівлі просимо повторно переглянути нашу пропозицію та у разі згоди з нашими поясненнями скасувати своє рішення про відхилення нашої пропозиції.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 06.07.2020 17:07
Дата подачі:
02.07.2020 08:37
Вирішення:
Відповідно до п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що ПОДАНІ учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.»
Така ж позиція законодавця викладена і в пп. 5 п. 1 ч. 1 ст. 31 «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що ПОДАНІ ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
На підставі вищевказаних положень Закону України «Про публічні закупівлі» можливість усунення невідповідностей (виправлення помилок) існує лише щодо інформації/документів, що вже ПОДАНІ учасником.
Відповідно до протоколу № 34 від 01.07.2020 р. про відхилення вашої тендерної пропозиції у зв’язку з тим, що Вами НЕ НАДАНІ в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують необхідні кваліфікаційні критерії, Вашу тендерну пропозицію було відхилено.
Так, Вами на вимогу Додатку 2 (п. 3 розділу І) тендерної документації щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази було надано:
1. Договір оренди обладнання № 2020/5 від 01.01.2020 р., відповідно до п. 5.2., 5.3. якого передача майна в оренду здійснюється відповідними фахівцями сторін за акту здачі-приймання. Об’єкт, що орендується вважається переданим в оренду з моменту підписання акту здачі–приймання.
Дана вимога стосується підтвердження наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази.
Такого Акту здачі–приймання Вами не надано в складі тендерної пропозиції. Крім того, в своїй вимозі Ви зазначили, що Ви не виконуєте робіт з використанням вказаного обладнання, у зв’язку з чим у Вас відсутній акт здачі–приймання та саме обладнання.
2. Договір оренди № 06.05-2019 від 06.05.2019 р., відповідно до п. 3.1. якого строк оренди складає 1 календарний рік, тобто строк дії даного договору закінчився 06.05.2020 року.
Так, відповідно до положень тендерної документації учасник надає копії договорів оренди, які є чинними на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2020 року (або надано гарантійний лист про подовження строку дії такого договору оренди до кінця виконання робіт учасником).
Учасником не надавався гарантійний лист щодо строку дії договору оренди або будь-який інший лист щодо пояснення пролонгації договору.
Стосовно Ваших доводів вказаних у вимозі щодо автоматичної пролонгації цього договору оренди, зазначаємо, що Замовник вказав дану вимогу стосовно гарантійного листа, для того щоб виключити таку ситуацію.
3. Інформація щодо довідки про виконаних будівельних робіт складена до договору підряду № 158/4 від 14.03.2019 по формі КБ-3 термін якого закінчився у 2019 не відповідає договору. Згідно довідки роботи виконані у 2020 році, що ставить під сумнів інформацію про фактичне виконання робіт.
Виходячи з вищевказаного, оскільки Вами не були подані документи на підтвердження кваліфікаційних критеріїв у замовника не було підстав надати вам повідомлення про усунення недоліків.
Крім того, у своїй вимозі Ви просите повторно переглянути Вашу пропозицію та у разі згоди з поясненнями скасувати наше рішення про відхилення Вашої пропозиції. На данній стадії Замовник не має технічної можливості змінити своє рішення та повторно переглянути Вашу тендерну пропозицію.
Статус вимоги:
Не задоволено