• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

“Капітальний ремонт (заміна) ліфта КНП «Міська лікарня №2»РМР за адресою: вул.О.Олеся, 13, м. Рівне”

Завершена

1 360 406.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 604.10 UAH
Період оскарження: 03.06.2020 16:10 - 10.06.2020 15:48
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця та наміру укладення договору про закупівлю.

Номер: c940cb30f2304608add5a49db31ebc1c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-03-004160-c.a10
Назва: Оскарження рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця та наміру укладення договору про закупівлю.
Вимога:
Рішення уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №2» Рівненської міської ради є протиправним, та таким, що не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі", не відповідає оголошенню про проведення спрощеної закупівлі і пропозиція учасника ТОВ "ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ" підлягає дискваліфікації. Рішення уповноваженої особи, оформлене протоколом № 170 від 25 червня 2020 року, де визначено переможцем спрощеної закупівлі № UA-2020-06-03-004160-c згідно з предметом закупівлі за ДК 021:2015 - 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи “Капітальний ремонт (заміна) ліфта за адресою: вул. О.Олеся, 13, м. Рівне” учасника торгів - ТОВ "ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ" та рішення про намір укладення договір про закупівлю з ТОВ "ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ" підлягає скасуванню.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу Уповноважена особа повідомляє наступне: 1. Замовником Вимагалось надати дозвіл (дозволи) на виконання робіт підвищеної небезпеки для виконання виду робіт, що є предметом закупівлі, а саме Капітальний ремонт (заміна) ліфта. Учасником надано копію дозволу виконувати монтаж/демонтаж ліфтів (пасажирських, вантажних та лікарняних) (дозвіл № 2842.14.32), отже Учасник виконав вимогу щодо надання дозволу. 2. У складі пропозиції Учасника міститься лист за вих.№ 265 від 16.06.2020 про можливість поставки із збереженням строків згідно Договору та технічного завдання Замовника закупівлі. 3. У Розділі ІІІ підсумкових відомостей ресурсів передбачено використання машин і механізмів для перевезення сміття, а у довідці №267 від 16.06.2020 року вказано наявність автотранспортних засобів та надано підтвердження їх наявності. Разом з тим, у довідці вказано наявність інструментів (зокрема ключі, воротки та ін.) та обладнання, зокрема акумуляторні дрилі-шурупокрути. Оскільки Оголошення про закупівлю не містило конкретного вичерпного списку обладнання та матеріально-технічної бази, яка повинна бути у Учасника, вважається, що Учасник надав інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а отже, виконав вимогу Замовника у цій частині. 4. Замовником згідно документації вимагалось надання довідки про наявність працівників та штатний розпис. Учасником надано довідку №268 від 16.06.2020 року, в якій вказано наявність необхідних працівників та наданий штатний розпис, згідно якого у Учасника наявна велика кількість працівників. Звернувшись за роз’ясненням до Учасника з приводу наявності зазначених у довідці №268 «електромеханіків з ліфтів», Учасник пояснив наступне: ТОВ «ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ» спеціалізується безпосередньо на виробництві устаткування та конструкцій, установленні, електромонтажних роботах та ін., що передбачено Статутом товариства. Для виконання вищезазначених робіт завод зобов’заний мати у штаті працівників відповідної кваліфікації, в даному випадку беручи до уваги – електромеханіків з ліфтів. При складанні довідки №268 Учасник зазначив працівників Ткач О.В. та Ісаченко С.В., що працюють на посадах «механік» у виробничому відділі (згідно штатного розпису), маючи кваліфікацію «електромеханіка з ліфтів». 5. Щодо пунктів 5-8 вимоги повідомляємо наступне: на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів Учасником надано довідку №273 від 16.06.2020 року, копії цих договорів та відгуки від замовників про позитивний досвід виконання вказаних у довідці договорів. Ця інформація є достатньою для підтвердження кваліфікації Учасника та відповідності пропозиції Учасника вказаному критерію. Ненадання учасником окремих копій не впливають суттєво ні на відповідність вказаному критерію, ні на зміст пропозиції. Більше того, Замовником вимагалось надати договори із додатками, що і виконав Учасник, проте вимоги надати всі додатки не містилось в оголошенні. 9. Згідно вимог Замовника надано технічне завдання, яке містить основні параметри, а саме технічні вимоги до обладнання і процесу виконання робіт, що є предметом закупівлі, місце виконання робіт, термін виконання робіт до 30.11.2020 року. Зі слів Учасника: при розгляді вимог документації Замовника щодо даного предмету закупівлі, Учасником було взяти до уваги Технічне завдання в першій редакції, що на момент завершення подання пропозицій було дійсне (не закреслене та не видалене з переліку документації). Технічне завдання, яке було опубліковано пізніше, є завдання з уточненням та доповненням, яких не порушує Учасник у своїй пропозиції. Більш того, Учасник зазначає, що має можливість та погоджується виконати вимоги Замовника та проекту договору на умовах, зазначених у пропозиції та документації. 10. Згідно вимог учасник повинен був надати документи, що підтверджують відповідність компонентів безпеки обладнання та конструкцій, відповідність протипожежної безпеки обладнання та конструкцій. Надано: - Сертифікат відповідності DCS.0000236-18 на протипожежні двері - Протокол №48-18 випробувань на вогнестійкість дверей (люків) - Протокол №49-18 випробувань на вогнестійкість дверей протипожежних шахти ліфта - Дозвіл №406.12.32 на застосування машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, а саме ліфтів - Сертифікат на систему менеджменту згідно з ISO 9001:2015 про те, що ТОВ «Завод Євроформат» застосовує систему менеджменту згідно із зазначеним стандартом для виробництва, монтажу, налагоджування, модернізацію, обслуговування обладнання для будівництва та житлово-комунального господарства. - Лист, про те, сертифікат на систему менеджменту поширюється на ремонти, монтаж та пусконалагоджувальні роботи ліфтів. - Сертифікат перевірки типу на буфер гідравлічний типу ННТ 1,6 - Додаток до сертифікату - Сертифікат перевірки типу на буфер типу 300510 - Додаток до сертифікату - Сертифікат експертизи типу на буфер ліфта, що працює за принципом розсіювання енергії, модель HPL40*175 - Додаток до сертифікату - Сертифікат перевірки типу на обмежувач швидкості типу LBD-200 - Додаток до сертифікату - Сертифікат експертизи типу на уловлювач типу ASG-xxxUD/ASG-xxx - Дані про ідентифікацію уловлювача поступової дії - Сертифікат перевірки типу на уловлювач типу ECHM (ECHM 150, ECHM250, ECHM300) - Додаток до сертифікату - Дозвіл №3570.16.32 на застосування ліфтів електричних типу EFR, країна виробник – Україна. Учасник надав документи, які вимагались в оголошенні, отже підстав для відхилення його пропозиції у цій частині ми не мали. Вичерпного списку документів за даним пунктом в оголошенні не містилось. 11. Оголошення, в тому числі Додаток 2 не містили вимоги надати від Учасників документального підтвердження можливості проведення первинного технічного огляду, електровимірювальних робіт та кінцевої (остаточної) перевірки ліфта у складі пропозиції. Також не містилось вимоги надати підтверджуючі документи щодо призначення органом або монтажником. 12. Основна норма розділу «МОНТАЖНІ РОБОТИ» п. 4 передбачає роботи з монтажу ліфта пасажирського. п. 5 та п. 6 це додаткові пункти до п. 4., які враховуються для уточнення характеристики ліфта (висоти шахта та кількості зупинок). Отже п. 5 та 6 доповнює роботу з монтажу Ліфта Пасажирського. Також згідно предмету закупівлі та Технічних, якісних та кількісних вимоги до ліфта (наведених в Табл.1) призначення ліфта – пасажирський. 13. Стосовно зауважень щодо невідповідності пропозиції Учасника технічному завданню (пункти 13-17 вимоги) повідомляємо, що не вважаємо ці невідповідності суттєвими, так як Учасник запропонував за менші розцінки зробити більший об‘єм робіт. Дані неточності не призведуть до перевитрат зі сторони Замовника, більше того, розрахунок за виконану роботу проводитиметься Замовником згідно фактичних об‘ємів виконаних Учасником робіт, загальна сума яких не перевищуватиме суму Договору. 18. Учасником надано підсумкову відомість ресурсів. Слід врахувати той факт, що кошторисна документація до предмету закупівлі складається із декількох локальних кошторисів. Згідно вимог, Учасники повинні були завантажити локальні кошториси та відомість ресурсів до локального кошторису. Учасником завантажений один документ, який узагальнив інформацію всіх відомостей ресурсів до всіх локальних кошторисів. Отже, Учасник завантажив документ, який містить дані, визначені на об‘єми робіт, передбачених кошторисом щодо трудомісткості та середнього розряду робіт, нормативної потреби в матеріально-технічних ресурсах у фізичних одиницях виміру, а також вартість одиниці виміру трудових і матеріально-технічних ресурсів, прийняту в кошторисі. Ці ж дані містяться у відомостях ресурсів до локальних кошторисів (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013). Згідно вищезазначеного можна вважати, що надання підсумкової відомості ресурсів не впливає суттєво на зміст пропозиції, на ціну пропозиції і на відповідність Учасника критеріям визначеним Замовником. Враховуючи те, що Учасник надав документ, який узагальнив дані всіх відомостей ресурсів до всіх локальних кошторисів, та той факт, що він протягом встановленого Замовником терміну надав оновлені кошториси у відповідності до ціни встановленої системою за результатами аукціону, Учасник виконав вимогу Замовника, і підстав для відхилення його пропозиції немає.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.07.2020 15:06
Вимога
Залишено без розгляду

Сформулювати конкретну посаду

Номер: da979a9cec2a4057939c139df5d3f1eb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-03-004160-c.c9
Назва: Сформулювати конкретну посаду
Вимога:
Шановний організатор, вкотре просимо конкретну відповідь на чітко сформульоване запитання яку ви не даєте, а саме: Сформулюйте, будь ласка КОРЕТНУ ПОСАДУ учасника тендеру, хто повинен підготувати довідку про те що, службова (посадова) особа учасника/фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважена особа інформує, що при складанні документації в пункті, що стосується перевірки інформації щодо службової (посадової) особи учасника/фізичної особи, яка є учасником, керувалася тим, що службова (посадова) особа учасника/фізичну особу, яка є учасником - це особа, яка наділена певним обсягом повноважень і в їх межах має право вчиняти дії, що породжують, змінюють або припиняють конкретні правовідносини.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.07.2020 13:41
Вимога
Вирішена

Не конкретне формулювання "Посадової особи"

Номер: ec01c88e65a344abbb41b58d1a22dccd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-03-004160-c.c8
Назва: Не конкретне формулювання "Посадової особи"
Вимога:
Шановний організатор, ви вказали у тендерних вимогах "Учасник в складі пропозиції надає довідку про те що, службова (посадова) особа учасника/фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми" Просимо надати відповідь кого саме ви маєте на увазі під "службова (посадова) особа учасника" Хто повинен підготувати довідку? Сформулюйте, будь ласка конкретно посаду учасника тендеру, тому що в вашому формулюванні не зрозуміло хто повинен підготувати таку довідку. "Посадова особа" - це не конкретна посада, згідно із законодавством - будь-хто із працівників є посадовою особою тому і незрозуміло кого ви маєте на увазі??
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважена особа інформує, що при складанні документації в пункті, що стосується перевірки інформації щодо службової (посадової) особи учасника/фізичної особи, яка є учасником, керувався тим, що службова (посадова) особа учасника/фізичну особу, яка є учасником - це особа, яка наділена певним обсягом повноважень і в їх межах має право вчиняти дії, що породжують, змінюють або припиняють конкретні правовідносини.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 10.06.2020 14:09
Підтвердження вирішення: Надано роз'яснення
Вимога
Вирішена

Повторна вимога

Номер: 374473cbfba44431bac04339ac22f6fb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-03-004160-c.c7
Назва: Повторна вимога
Вимога:
Ігнорування Замовником вимог та уточнень Учасників закупівлі, повторна вимога до Замовника Так і немає конкретної відповіді Замовника, не вказано чи потрібно підтверджувати відповідність ліфта документально, тому вимагаємо внести зміни в оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вказати: 1. Учасники закупівлі повинні надати сертифікати та декларації відповідності ліфта та компонентів безпеки вимогам Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, Постанова Кабінету Міністрів України №438 від 21.06.2017,ДСТУ EN 81-20:2015. 2. Учасники закупівлі повинні надати декларацію відповідності ліфта Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, постанова КМУ від 16.12.2015 № 1077, ДСТУ EN 12016:2014, ДСТУ EN 12015:2016. 3. Учасники закупівлі повинні надати сертифікати вогнестійкості дверей шахти пропонованого ліфта. Також, вкотре звертаємо увагу Замовника закупівлі, що ліфт - це об'єкт підвищеної небезпеки, його відповідність повинна бути підтверджена документально, оскільки невідповідність ліфта становить загрозу життю та здоров'ю користувачів. Просимо Замовника врахувати вищевказане, не ігнорувати вимоги, запитання і обговорення учасників та не наражати на небезпеку майбутніх користувачів ліфтом. і Обов'язково вжити заходів щодо недопущення до участі в закупівлі учасників з неякісними та невідповідними ліфтами, ліфти яких не відповідають вимогам безпеки згідно Законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноваженою особою попередньо було внесено зміни до Додатку 2" Технічне завдання" де було зазначено, - "Виконані роботи та застосовані при цьому матеріали, обладнання та конструкції повинні відповідати усім чинним на момент виконання таких робіт санітарним, протипожежним та іншим нормам, правилам та технічним регламентам для такого роду об’єктів. Учасник повинен надати відповідні підтверджуючі документи – декларації, сертифікати, що підтверджують відповідність компонентів безпеки обладнання та конструкцій, відповідність компонентів протипожежної безпеки обладнання та конструкцій." Уповноважена особа вважає, що встановлення конкретних вимог до об'єкта може спричинити обмеження та дискримінацію серед учасників, та порушити принципи закупівлі визначенні Законом та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 10.06.2020 15:39
Підтвердження вирішення: Зміни внесено
Вимога
Вирішена

Невідповідність вимог "Додатку 2 Технічне завдання та технічні характеристики до предмета закупівлі" - законодавству України

Номер: e0026f5e7f214192ba93910885ba6b34
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-03-004160-c.b6
Назва: Невідповідність вимог "Додатку 2 Технічне завдання та технічні характеристики до предмета закупівлі" - законодавству України
Вимога:
В Додатку 2 Технічне завдання та технічні характеристики до предмета закупівлі, пункті 9 вказано: "9. Обладнання призначене для заміни ліфтів повинно бути укомплектованим та відповідати вимогам технічного регламенту ліфтів, ДСТУ 7309:2013, ДСТУ-ЕN-81-1, ДСТУ-ЕN-81-2, ГСТУ 36.1-001-97, НПАОП 0.00-1.02-08, ПУЄ." Однак, ДСТУ 7309:2013, ДСТУ-ЕN-81-1, ДСТУ-ЕN-81-2, ГСТУ 36.1-001-97 - недійсні на момент оголошення закупівлі, також не вказано якому Технічному регламенту повинен відповідати ліфт. Просимо Замовника внести зміни в оголошення закупівлі та вказати конкретно яким діючим нормативним документам повинен відповідати ліфт та ліфтове обладнання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважена особа при формуванні документації керувалась проектно-кошторисною документацією (надалі - ПКД), яка була розроблена на даний вид робіт щодо вказаного об'єкта у 2019 році. На момент розроблення ПКД певні нормативно-правові акти були чинні, тому для того щоб запобігти невідповідності та уникнути обмежень між учасниками, в Додатку 2" Технічне завдання" було додатково зазначено, - "Виконані роботи та застосовані при цьому матеріали, обладнання та конструкції повинні відповідати усім чинним на момент виконання таких робіт санітарним, протипожежним та іншим нормам, правилам та технічним регламентам для такого роду об’єктів. Учасник повинен надати відповідні підтверджуючі документи – декларації, сертифікати, що підтверджують відповідність компонентів безпеки обладнання та конструкцій, відповідність компонентів протипожежної безпеки обладнання та конструкцій." Уповноважена особа вважає, що встановлення конкретних вимог до об'єкта може спричинити обмеження та дискримінацію серед учасників, та порушити принципи закупівлі визначенні Законом та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель. Щодо перерахованих вами законодавчих актів, що втратили чинність - в документтації буде внесено зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 10.06.2020 14:34
Підтвердження вирішення: Внесено зміни до документації
Вимога
Залишено без розгляду

Деталізація технічних характеристик

Номер: 13adaa0feb0e49d4994c7ab97dcb174b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-03-004160-c.c5
Назва: Деталізація технічних характеристик
Вимога:
Конкретизація технічних та якісних параметрів ліфта, відповідності ліфта З метою конкретизації параметрів предмету закупівлі, просимо замовника Закупівлі внести наступні зміни в технічні характеристики предмету закупівлі, додавши наступну інформацію: 1.Рік виготовлення ліфта - неважливо. 2.Стан ліфта (новий, б/у, складського зберігання) - неважливо 3.Наявність частотного регулювання приводу дверей кабіни - неважливо. 4.Оздоблення стін, стелі кабіни ліфта (фарбований метал, нержавіюча сталь, пластифікований метал, ламінат) - неважливо. 5.Оздоблення підлоги ліфта (Лінолеум, ПВХ покриття, рифлений метал, штучний камінь) - неважливо. 6.Оздоблення дверей шахти (фарбований метал, нержавіюча сталь, пластифікований метал) - неважливо. 7. Відповідність ліфта вимогам ДБН В.2.2-40:18 "Інклюзивність будівель і споруд" - неважливо. 8. Відповідність ліфта та компонентів безпеки вимогам Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, Постанова Кабінету Міністрів України №438 від 21.06.2017 - неважливо. 9. Відповідність ліфта та компонентів безпеки вимогам ДСТУ EN 81-20:2015 - неважливо. 10. Відповідність ліфта та компонентів безпеки вимогам ДСТУ EN 81-50:2015 - неважливо. 11. Відповідність ліфта Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, постанова КМУ від 16.12.2015 № 1077 та ДСТУ EN 12016:2014, ДСТУ EN 12015:2016 - неважливо. 12.Наявність системи "Евакуатор" (автоматичний доїзд кабіни ліфта в разі зникнення напруги, неякісної напруги живлення ліфта, відсутність фаз (фази) - неважливо. 13.Система управління ліфта - неважливо (по можливості Simplex (?).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Звертаємо увагу Учасників на те, що всі вимоги щодо якості встановленого обладнання/матеріалів/конструкцій визначено змістом документації на відповідність законодавства України, зокрема щодо умов технічних регламентів є безумовною. Додатково Замовником було внесено зміни до пункту 6 Додатку 2 "Технічне завдання" щодо надання декларацій та сертифікатів відповідності компонентів безпеки матеріалів/обладнання/конструкцій. Уповноважена особа вважає, що встановлення конкретних вимог до об'єкта закупівлі може спричинити обмеження та дискримінацію серед учасників, та порушити принципи закупівлі визначенні Законом та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.06.2020 14:46
Дата виконання рішення Замовником: 10.06.2020 14:43
Підтвердження вирішення: Надано роз'яснення
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги щодо обмеження у часі Листів відгуків

Номер: 6b165fab5a7b4e1d84aca0cbb27fa614
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-03-004160-c.b4
Назва: Дискримінаційні вимоги щодо обмеження у часі Листів відгуків
Вимога:
Шановний організатор, в п. 10 Додатку 1. Кваліфікаційних вимог до тендерної документації, одна із ваших вимоги до листа відгуку наступна - «Лист відгук повинен бути виданий у 2018-2020 році, сканований в PDF- форматі з оригіналу і завантажений в складі документації» Згідно із п 2, ст. 16 чинної редакції Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Вищезазначеним Законом, не передбачено критерієм оцінюванням Учасника – листом відгуку ( листам відгуками) В свою чергу, Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення пропозиції регулюються статтею 17 чинної редакції Закону України «Про публічні закупівлі», в якій також не зазначенні підстави для відмови або дискваліфікації учасника у випадку, якщо учасник не має листа відгуку ( листів відгуків) або лист відгуку ( листи відгуків) датуються раніше ніж 2018 року Таким чином вищевказана вимога організатора, а саме «Лист відгук повинен бути виданий у 2018-2020 році, сканований в PDF- форматі з оригіналу і завантажений в складі документації» є такою, що обмежує та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі визначенні Законом та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель оскільки істотно зменшує коло учасників які не мають листа відгуку ( листів відгуків) або мають їх датовані раніше 2018 року. Враховуючи вищезазначене, вимога щодо «Лист відгук повинен бути виданий у 2018-2020 році» повинна бути виключена з документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброгоо дня! За рішенням Уповноваженої особи в Додаток №1 "Кваліфікаційні вимоги" було внесено зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 10.06.2020 13:30
Підтвердження вирішення: За рішенням Уповноваженої особи в Додаток №1 "Кваліфікаційні вимоги" було внесено зміни.
Вимога
Вирішена

Невідповідність кваліфікаційних вимог законодавству України

Номер: df76845c6f9f4e8c9d4cce08b9caf826
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-03-004160-c.c3
Назва: Невідповідність кваліфікаційних вимог законодавству України
Вимога:
Згідно Додатку 1 "Кваліфікаційні вимоги" п.4.1 вказано надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме на "роботи, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту з перекриття або настилу;". Однак згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" у переліку видів робіт підвищеної небезпеки, на які видається Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відсутні "роботи, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту з перекриття або настилу;". Тому просимо Замовника закупівлі внести зміни в Додаток 1 "Кваліфікаційні вимоги" до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброгоо дня! За рішенням Уповноваженої особи в Додаток №1 "Кваліфікаційні вимоги" було внесено зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 09.06.2020 16:40
Підтвердження вирішення: За рішенням Уповноваженої особи в Додаток №1 "Кваліфікаційні вимоги" було внесено зміни.
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: bcd6caa8cd294dedb0dd4c55c23706cc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-03-004160-c.b2
Назва: Вимога
Вимога:
1.Повідомляємо, що відповідно до пункту 3 статті 14 ЗУ "Про публічні закупівлі"(далі-Закон) , в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково (!) зазначаються: пункт 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; Враховуючи те, що вартість ліфтів які відповідають Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів суттєво відрізняється від вартості ліфтів які не відповідають Технічному регламенту, повторно просимо Замовника закупівлівнести зміни в документацію та вказати: 1.Учасник закупівлі повинен надати сертифікати та декларації відповідності пропонованого ліфта та компонентів безпеки вимогам Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, Постанова Кабінету Міністрів України №438 від 21.06.2017 та ДСТУ EN 81-20:2015. 2.Учасник закупівлі повинен надати сертифікати відповідності протипожежних дверей шахти. Також, звертаємо увагу Замовника закупівлі, що ліфт - це об'єкт підвищеної небезпеки, його відповідність повинна бути підтверджена документально, оскільки невідповідність ліфта становить загрозу життю та здоров'ю користувачів. Просимо Замовника врахувати вищевказане та не наражати на небезпеку майбутніх користувачів ліфтом, а саме вжити заходів щодо недопущення до участі в закупівлі учасників з ліфтами, ліфти яких не відповідають вимогам безпеки згідно Законодавства України. Рішення Замовника не вносити зміни в документацію ми розглянемо як порушення пункту 3 та пункту 5 Статті 14 Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником найближчим часом буде внесено/доповнено зміни до технічного завдання документації щодо вимог безпеки.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 05.06.2020 14:05
Підтвердження вирішення: Замовником найближчим часом буде внесено/доповнено зміни до технічного завдання документації щодо вимог безпеки.
Вимога
Залишено без розгляду

Вимагаємо Замовника закупівлі внести зміни в тендерну документацію

Номер: 51604d4335b843b8ad70c4b0d840deb6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-03-004160-c.a1
Назва: Вимагаємо Замовника закупівлі внести зміни в тендерну документацію
Вимога:
Вимагаємо Замовника закупівлі внести зміни в тендерну документацію, додавши наступні пункти: 1.Учасник закупівлі повинен надати сертифікати та декларації відповідності пропонованого ліфта та компонентів безпеки вимогам Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів, Постанова Кабінету Міністрів України №438 від 21.06.2017 та ДСТУ EN 81-20:2015. 2.Учасник закупівлі повинен надати сертифікати відповідності протипожежних дверей шахти.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вимогу №51604d4335b843b8ad70c4b0d840deb6,під ідентифікатором запиту UA-2020-06-03-004160-c.a1 КНП "Міська лікарня №2"РМР,відповідно до протоколу Уповноваженої особи №151/2020 повідомляє наступне: Відповідно до абзацу 2 підпункту 13 пункту 3 статті 14 ЗУ "Про публічні закупівлі"(далі-Закон) та абзацу 1 пункту 4 статті 14 Закону -замовник самостійно може зазначати іншу інформацію, шляхом встановлення вимог до предмету закупівлі. Всі необхідні вимоги та технічні завдання були оприлюднені замовником шляхом завантаження окремих файлів до оголошення. Відповідно до вищезазначеного, замовник не вбачає потреби вносити додаткові зміни в документацію, оскільки дана процедура проводиться з вимогами ст. 14 Закону - "Спрощені закупівлі", а не у вигляді відкритих торгів.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.06.2020 15:16