• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Тендерна пропозиція повинна готуватися українською мовою. Забезпечення тендерних пропозицій не вимагається

Завершена

175 760.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 878.80 UAH
Період оскарження: 03.06.2020 16:06 - 15.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо неправомірного відхилення пропозиції

Номер: 5852a58707ce4847a5182d10ce38ef97
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-03-004113-c.b1
Назва: Щодо неправомірного відхилення пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику! ТОВ “Явір-2000” , як учасник тендеру, пропозиція якого відхилена (Протокол від 26.06.2020 № 38) не може погодитися з цим рішенням з наступних підстав: 1) За підтвердженням інформації Замовник звернувся до ГУНП України у Львівській області, яке не може бути компетентним органом з питання по суті звернення Замовника, оскільки Учасник тендеру, як і інші суб’єкти охоронної діяльності, крім підрозділів поліції охорони, не є підзвітним та підконтрольним ГУНП, а також в оперативному плані йому не підпорядковується. Жодні звіти, в тому числі щодо мобільних груп нами в ГУНП не надавалися, фактів звернень або перевірок з боку ГУНП діяльності, сил та засобів ТОВ “Явір-2000” у Львівській області до і після звернення Замовника не було. Крім цього, слід зазначити, що єдиним контролюючим органом з виду економічної діяльності (надання охоронних послуг) є згідно Закону “Про охоронну діяльність” та Постанови КМУ від 18.11.2015 р. № 960 “Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності” є Управління ліцензування МВС України. 2) ГУНП у Львівській області та другий Учасник тендеру- Управління поліції охорони у Львівській області являється у розумінні Закону України “Про публічні закупівлі” пов’язаними особами, так як згідно Положення “Про Управління поліції охорони у Львівській області” (ст. 4, 5,6,7 р.І , ст. 3, 4 р. V та деякі інші положення) підпорядковуються та підконтрольні одному керівному органу - Національній поліції України, тобто зазначені юридичні особи перебувають під спільним контролем та являються пов’язаними особами (ч. 20 ст. 1 Закону “Про публічні закупівлі”). Враховуючи викладене, вважаємо, що підстава для відхилення нашої тендерної пропозиції, яка базується на інформації ГУНП, є в апріорі некоректною, оскільки ця інформація направлена фактично на підтримку інтересів пов’язаного з ГУНП Управління поліції охорони у Львівській області (другого Учасника тендеру), та на наш погляд є незаконною. Крім цього, на підтвердження того, що можливості ТОВ “Явір-2000” цілком достатні для виконання вимог Замовника по предмету закупівлі, додатково інформуємо, що ТОВ “Явір-2000” забезпечує в даний час технічну охорону понад 1700 об’єктів у Львівській області, у тому числі 629 об’єктів (відділення, банкомати, термінали) АТ КБ “Приватбанк”, у тому числі у всіх населених пунктах, де знаходяться об’єкти Замовника, згідно договорів від 27.12.2017 р. № ЛВ6320-Т, від 04.01.2018 р. № ЛВ6321-Т, від 09.01.2018 р. №ЛВ6322-Т. Враховуючи викладене, звертаємося з проханням переглянути рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції та прийняти правомірне рішення. Залишаємо за собою право захищати свої законні інтереси відповідно до порядку оскарження незаконних рішень, передбаченого Законом України “Про публічні закупівлі”.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу, Тендерний комітет Львівського обласного центру зайнятості повідомляє, Львівськім обласним центром зайнятості було вибірково проведено ряд візуальних перевірок та опитувань, щодо наявності мобільних груп швидкого реагування за адресами дислокації, вказаними Учасником ТОВ «Явір-2000» у «Довідці про наявність мобільних груп швидкого реагування(ГШР)» та не виявлено жодних ознак наявності таких груп. Згідно з ч.15 ст. 29 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Згідно з «Положенням про Міністерство внутрішніх справ України», затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 401 від 13.08.2014 р. Національна поліція України є органом Міністерства внутрішніх справ. Головне управління Національної поліції у Львівській області є територіальним органом Національної поліції та згідно із законодавством України реалізовує повноваження Національної поліції та території Львівської області. Відповідно до п.35 ч.6 Положення про Головне управління Національної поліції у Львівській області, затвердженого наказом Національної поліції України від 06.11.2015 р. № 30, Головне управління у межах інформаційно-аналітичної діяльності формує бази (банки) даних, що входять до єдиної інформаційної системи МВС, користується базами (банками) даних МВС, здійснює інформаційно-пошукову та інформаційно-аналітичну роботу. Оскільки Головне управління національної поліції України у Львівській області є структурним органом Міністерства внутрішніх справ України (як органу ліцензування) та володіє інформацією про наявність мобільних груп швидкого реагування у юридичних осіб та ФОП, які займаються охоронною діяльністю по Львівській області. Одночасно нагадуємо, що тендерною документацією передбачалось подання в складі тендерної пропозиції документів для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (відповідно Додатку № 1 до ТД), в тому числі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Однак зазначені Вами у Вимозі договори від 27.12.2017 р. № ЛВ6320-Т, від 04.01.2018 р. № ЛВ6321-Т, від 09.01.2018 р. №ЛВ6322-Т не були долучені до тендерної пропозиції, що не дало змоги тендерному комітету з ними ознайомитися і переконатись у наявності такої кількості об'єктів охорони. Відповідно до вищевказаного у Тендерного комітету Львівського обласного центру зайнятості не має підстав для перегляду свого рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Явір-2000
Статус вимоги: Не задоволено