• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дороги по вул. Миру с. Лисятичі Стрийського районуЛьвівської області (ДК 021:2015: 45453000–7 Капітальний ремонт і реставрація)

Місцезнаходження Замовника: 82421, Україна , Львівська обл., Стрийський р-н, с. Лисятичі, пл. 40-річчя Перемоги. Категорія замовника Лисятицька сільська рада – відповідно до п.1 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р. Мова, якою повинні готуватися пропозиції – українська.

Торги відмінено

443 881.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 219.41 UAH
Період оскарження: 03.06.2020 12:25 - 10.06.2020 09:00
Вимога
Без відповіді

Вимога щодо порушення Замовником норм Закону України «Про публічні закупівлі».

Номер: 5da6b3b3a03b45ea9065b7fd763da6ac
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-03-000943-a.b2
Назва: Вимога щодо порушення Замовником норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога:
Шановний Замовнику! ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий» звертається до Вас у зв’язку із порушеннями, що виникли під час проведення Вами спрощеної закупівлі. Відповідно до статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: - відкриті торги; - торги з обмеженою участю; - конкурентний діалог. Таким чином, законом передбачено лише три процедури закупівлі. Спрощена закупівля – не є процедурою у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». На противагу Закону, Оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі містить терміни «процедура закупівлі». Так, наприклад, відповідно до пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» зазначено: Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1. відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2. скановану копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Відповідно до пункту 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Зазначення виразу «процедура закупівлі» в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі є грубим порушенням, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи зазначене, єдиним варіантом є відміна закупівлі на підставі пункту 2 частини 17 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Повідомляємо, що у разі, якщо вами не буде відмінено закупівлю ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України із повідомленням про наявне порушення Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо відхилення пропозиції ТзОВ "Агрошляхбудсервіс-Стрий"

Номер: 3dece41a16934566b75596aeb039d6b6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-03-000943-a.a1
Назва: Вимога щодо відхилення пропозиції ТзОВ "Агрошляхбудсервіс-Стрий"
Вимога:
Шановний Замовнику! ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрій», детально ознайомилось із протоколом №3 Уповноваженої особи Лисятицької сільської ради Стрийського району Львівської області від 22 червня 2020 року, яким було відхилено нашу пропозицію (далі – Протокол). ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрій» вважає аргументи щодо відхилення нашої пропозиції, зазначені в протоколі, незаконними та повністю надуманими. Враховуючи зазначене ми звертаємось до Замовника в порядку частини 20 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Вважаємо незаконним відхилення нашої пропозиції з наступних підстав: 1. Щодо адресування документів пропозиції Голові тендерного комітету: Повідомляємо, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю робіт: Капітальний ремонт дороги по вул. Миру с. Лисятичі Стрийського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000–7 Капітальний ремонт і реставрація) не містить окремих вимог щодо адресування документів пропозиції саме Уповноваженій особі Замовника. Окрім того, Закон не містить обов’язку щодо адресування документів пропозиції конкретній особі. Як наслідок, якщо ані Оголошення, ані Закон не містять умови стосовно адресування документів пропозиції певній особі, то відсутня і сама підстава для відхилення пропозиції Учасника. В Протоколі зазначено, що пропозиція не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні. Однак, ще раз звертаємо увагу, що умова щодо адресування документів взагалі відсутня в Оголошенні. Враховуючи зазначене, вважаємо, що Замовником було неправомірно відхилено пропозицію ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрій». 2. Щодо інформації, наданій в Довідці на вимогу підпункту 7.2. пункту 7 частини 1 розділу Інструкція з підготовки пропозиції. Підпунктом 7.2. пункту 7 частини 1 розділу Інструкція з підготовки пропозиції вимагалося надати інформаційну довідку учасника в довільній формі, яка містить відомості про службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі або представника учасника (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень) та посади щодо кожної особи, зазначеної у довідці), яку уповноважено учасником на підписання документів пропозиції за предметом процедури закупівлі. ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрій» на виконання вищезазначеної вимоги Оголошення надало у складі пропозиції Довідку №10/17 від 10 червня 2020 року. Однак, єдиним зауваженням Замовника стало те, що нами було зазначено фразу «право на підписання документів тендерної пропозиції». Звертаємо увагу, що підпунктом 7.2. пункту 7 частини 1 розділу Інструкція з підготовки пропозиції вимагається надати довідку саме у довільній формі. Нами була надана довідка саме у довільній формі, яка містить всю інформацію, що вимагалась Оголошенням. Окрім того, повноваження Директора на підписання документів пропозиції підтверджені наданим Статутом у складі пропозиції. Вважаємо, що зазначення виразу «тендерна пропозиція», замість «пропозиція» є формальною помилкою, пов’язаною з оформленням пропозиції, що жодним чином не впливає на її зміст та не призводить до відхилення Учасника. 3.Щодо невідповідності інформації, зазначеній в довідці про наявність досвіду інформації, зазначеній в довідці КБ-3 по договору №1 від 12.10.2018 року. По-перше, звертаємо увагу, що пунктом 3 Додатку 1 Оголошення встановлена вимога щодо підтвердження Учасниками досвіду виконання аналогічного договору. Тобто, Замовник вимагає підтвердити наявність досвіду виконання хоча б одного аналогічного договору. При цьому, у складі пропозиції нами було підтверджено наявність досвіду двох договорів. Враховуючи те, що у Замовника не було претензій до Договору №19.35 від 24.06.2019 року, предметом якого є «Капітальний ремонт вул. С. Петлюри (від вул. Морозенка до вул. Яворницького) в м. Стрию Львівської області», то нами було повністю виконано вимогу Додатку 1 щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору. По-друге, нами дійсно було допущено помилку у Довідці №10/5 від 10 червня 2020 року, однак, вважаємо таку помилку опискою, яка, в свою чергу, є формальною помилкою, яка не впливає на зміст пропозиції. Так, у складі пропозиції на підтвердження виконання договору №1 від 12.10.2018 року нами було надано довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 на загальну суму 1 283 036,40 грн. При цьому, у Довідці №10/5 від 10 червня 2020 року нами була зазначена сума виконання договору у розмірі 128 036, 40 грн. Так, нами була пропущена цифра «3» та, як наслідок, допущена описка при складанні документа. В свою чергу, описка є формальною помилкою, яка не призводить до відхилення пропозиції. Враховуючи зазначене, вважаємо, що Замовником було неправомірно відхилено пропозицію ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрій». Просимо Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрій», оформлене протоколом №3 Уповноваженої особи Лисятицької сільської ради Стрийського району Львівської області від 22 червня 2020 року, яким було відхилено нашу пропозицію. Додатково зазначаємо, що у разі не скасування вами незаконного рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрій» ми будемо змушені звертатися за захистом наших прав до суду та до органу, що здійснює над вами контроль. Окрім того, незаконне відхилення пропозиції дає підстави вважати про наявність корупційної складової при прийнятті таких рішень, саме тому ми будемо змушені звернутись також до органів прокуратури України, до Державної аудиторської служби України та до Національного антикорупційного бюро України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Документи подані Учасником на Закупівлю сформовані у невідповідності до норм Закону, а саме, виходячи із змісту статті 11 Закону відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, відповідно, пропозиція Учасника повинна бути адресована уповноваженій особі, проте усі документи подані Учасником адресовані голові тендерного комітету, що суперечить нормам Закону. Відповідно до Розділу Інструкція з підготовки пропозиції пропозиція подається учасником після закінчення строку періоду уточнення інформації, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів, що підтверджують відповідність вимогам, визначеними замовником, які повинні містити, зокрема: інформаційна довідка учасника в довільній формі, яка містить відомості про службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі або представника учасника (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень) та посади щодо кожної особи, зазначеної у довідці), яку уповноважено учасником на підписання документів пропозиції за предметом процедури закупівлі. Учасником в складі пропозиції подано документ вих. № 10/17 від 10 червня 2020 р. (файл Довідка про повноваження посадової особи на підписання 7.2.pdf), у якому міститься інформація про особу, яку уповноважено учасником на підписання документів тендерної пропозиції, що не відповідає умовам оголошення спрощеної закупівлі та Закону. Відповідно до пункту 3.1 Додатку 1 до оголошення Учасник в складі пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання ним аналогічного договору наступними інформацією та документами: довідкою за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 4. Учасником в складі пропозиції подано документ вих. № 10/5 від 10 червня 2020 р. (файл Довідка про наявність досвіду дод № 1 таблиця 4.pdf), у якому зазначена інформація не відповідає підтверджуючим документам, а саме (файлу Договір Стинава.rar) Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3). Також зазначаємо, що відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі) інформація про оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю оприлюднюється Замовником - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій. Також згідно пункту 9 частини третьої статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, Замовником обов’язково зазначається кінцевий строк подання пропозицій. Звертаємо Вашу увагу, що у відповідності до розміщеної інформації в електронній системі стосовно закупівлі: Капітальний ремонт дороги по вул. Миру с. Лисятичі Стрийського районуЛьвівської області (ДК 021:2015: 45453000–7 Капітальний ремонт і реставрація) кінцевий строк подання пропозиції – 12 червня 2020 року о 09:00. Про те Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Агрошляхбудсервіс-Стрий"" усі документи пропозиції були завантаженні в ЦБД Prozorro: 15.06.2020 о 15:23, що суперечить нормам чинного законодавства.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.06.2020 14:23