-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт 6 кабінетів будівлі поліклінічного відділення КНП "Карлівська ЦРЛ ім.Л.В.Радевича" по вул. Радевича, 2 в м.Карлівка Полтавської області
Завершена
486 815.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 868.15 UAH
мін. крок: 1% або 4 868.15 UAH
Період оскарження:
03.06.2020 10:39 - 10.06.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога скасування рішення Замовника за №19-06/20-1 від 19 червня 2020 року
Номер:
ebec0f41520d4669ba7220d74ea53993
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-03-001508-b.c2
Назва:
Вимога скасування рішення Замовника за №19-06/20-1 від 19 червня 2020 року
Вимога:
Шановний Замовнику, ми не погоджуємось з прийнятим рішенням про відхилення нашої пропозиції, вважаємо його таким, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» а також вимогам закупівлі UA-2020-06-03-001508-b з наступних підстав.
Відповідно до вимог п. 14 Оголошення Приватним підприємством «Центр-Буд-Україна» у складі пропозиції надано документ, що підтверджує повноваження керівника підприємства на підписання документів у складі пропозиції та Договору, зокрема надано рішення засновника – Єгоріхіна В.М., наказ на виконання функцій директора Єгоріхіна В.М. та копію виписки, з відомостями про керівника, яка є актуальною на дату подання пропозиції. Водночас повідомляємо, що керівником підприємства є його засновник – Єгоріхін В.М., який володіє 100%, тобто всією часткою підприємства, здійснює управління підприємством одноособово та має право підписувати будь-які документи від імені підприємства без обмежень. Обмежень повноважень керівника підприємства в установчих документах не передбачено. Відсутні також обмеження щодо правомочності та дієздатності в цілому підприємства.
Відповідно до п.14 оголошення замовником вимагалося надано копію Виписки або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців з відміткою, що дані є актуальними на дату подання пропозиції. Водночас Замовником в оголошенні не визначено, якою саме має бути відмітка про актуальність документу, оскільки враховуючи, що Закон України про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань трактує поняття виписки з ЄДР як документу в електронній або паперовій формі, який формується та оновлюється за результатами проведення реєстраційних дій та містить відомості про юридичну особу (чи її окремий підрозділ), фізичну особу-підприємця. Тобто виписка – це результат реєстраційної дії, але не будь-якої, а тільки коли відбувається зміна відомостей, які перебувають на обліку в державних органах (зокрема, фіскальна служба, орган статистики або пенсійний фонд). Враховуючи що термін дії Виписки законодавством не визначено, а реєстраційних дій щодо підприємства з 27.02.2018, нами було надано завірену 10.06.2020 копію Виписки, яка є актуальною на дату подання пропозиції (Назва файлу: «Копія Виписки актуальна на дату подання пропозиції»).
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №19-06/20-1 зазначено, що зі змісту лише Виписки від 27.02.2018 надану учасником у складі пропозиції неможливо встановити актуальність даної інформації, проте Замовник мав можливість перевірити актуальність зазначених даних, даних про керівника підприємства, про наявність/відсутність обмежень керівника, у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до ч.15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Таким чином, замовник самостійно під час проведення процедур закупівель перевіряє наявність підстав, зазначених у пункті 9 частини першої статті 17 Закону, в частині наявності інформації передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Інформація про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним міститься в листах від 19.01.2017 № 3302-06/1654-06 та від 17.02.2017 № 3302-06/5397-06, розміщених на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb
Необґрунтованою є підстава відхилення щодо наявності статутного фонду в розмірі 1000грн та сформованості статутного фонду. Замовником в оголошенні не вимагалось надання будь-яких відомостей та не встановлювались будь-які вимоги щодо розміру статутного фонду підприємства. Підприємством у складі пропозиції надано довідку про обсяги доходу та копія фінансової звітності з обсягами доходу за 2019 року, зокрема отримано доходів в розмірі 4 938 900,00 грн. Зазначена сума є більшою, ніж очікувана вартість закупівлі Замовника.
Відповідно до ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Водночас нагадуємо, що відповідно до ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.5 ст. 17 Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Враховуючи викладене, оскільки Приватним підприємством «Центр-Буд-Україна» запропоновано найнижчу ціну за результатами аукціону по закупівлі UA-2020-06-03-001508-b та надано всі документи, що вимагались Замовником, викладених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, просимо скасувати рішення що, оформлене протоколом щодо прийняття щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.06.2020 №19-6/20-1, як таке, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» суперечить його основоположним принципам а також умовам закупівлі UA-2020-06-03-001508-b та акцептувати нашу пропозицію.
У разі відхилення даної Вимоги, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, наше підприємство буде змушене звернутись до суду.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга по тендеру.pdf 22.06.2020 14:07
- img253.pdf 25.06.2020 08:32
Дата подачі:
22.06.2020 14:07
Вирішення:
Відмовити в задоволенні вимоги ПП «БУДІВЕЛЬНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ЦЕНТР-БУД-Україна». Більш детально див. вкладений файл
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо відхилення пропозиції ПП "Будівельне об'єднання "Центр-Буд-Україна"
Номер:
f832e901613d43079c4996d1ac9e3fac
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-03-001508-b.c1
Назва:
Вимога щодо відхилення пропозиції ПП "Будівельне об'єднання "Центр-Буд-Україна"
Вимога:
Шановний Замовнику, ми не погоджуємось з прийнятим рішенням про відхилення нашої пропозиції, оформлене протоколом щодо прийняття щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.06.2020 №19-6/20-1, вважаємо його таким, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» а також вимогам закупівлі UA-2020-06-03-001508-b з наступних підстав:
1. Відповідно до вимог п. 14 Оголошення Приватним підприємством "Будівельне об'єднання "Центр-Буд-Україна" у складі пропозиції надано документ, що підтверджує повноваження керівника підприємства на підписання документів у складі пропозиції та Договору, зокрема надано рішення засновника – Єгоріхіна С.М., наказ на виконання функцій директора Єгоріхіна С.М. та копію виписки, з відомостями про керівника, яка є актуальною на дату подання пропозиції. Водночас повідомляємо, що керівником підприємства є його засновник – Єгоріхін С.М., який володіє 100%, тобто всією часткою підприємства, здійснює управління підприємством одноособово та має право підписувати будь-які документи від імені підприємства без обмежень. Обмежень повноважень керівника підприємства в установчих документах не передбачено. Відсутні також обмеження щодо правомочності та дієздатності в цілому підприємства.
2. Відповідно до п.14 оголошення замовником вимагалося надано копію Виписки або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців з відміткою, що дані є актуальними на дату подання пропозиції. Водночас Замовником в оголошенні не визначено, якою саме має бути відмітка про актуальність документу, оскільки враховуючи, що Закон України про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань трактує поняття виписки з ЄДР як документу в електронній або паперовій формі, який формується та оновлюється за результатами проведення реєстраційних дій та містить відомості про юридичну особу (чи її окремий підрозділ), фізичну особу-підприємця. Тобто виписка – це результат реєстраційної дії, але не будь-якої, а тільки коли відбувається зміна відомостей, які перебувають на обліку в державних органах (зокрема, фіскальна служба, орган статистики або пенсійний фонд). Враховуючи що термін дії Виписки законодавством не визначено, а реєстраційних дій щодо підприємства з 27.02.2018, нами було надано завірену 10.06.2020 копію Виписки, яка є актуальною на дату подання пропозиції (Назва файлу: «Копія Виписки актуальна на дату подання пропозиції»).
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №19-06/20-1 зазначено, що зі змісту лише Виписки від 27.02.2018 надану учасником у складі пропозиції неможливо встановити актуальність даної інформації, проте Замовник мав можливість перевірити актуальність зазначених даних, даних про керівника підприємства, про наявність/відсутність обмежень керівника, у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до ч.15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Таким чином, замовник самостійно під час проведення процедур закупівель перевіряє наявність підстав, зазначених у пункті 9 частини першої статті 17 Закону, в частині наявності інформації передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
Інформація про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним міститься в листах від 19.01.2017 № 3302-06/1654-06 та від 17.02.2017 № 3302-06/5397-06, розміщених на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb
3. Необґрунтованою є підстава відхилення щодо наявності статутного фонду в розмірі 1000грн та сформованості статутного фонду. Замовником в оголошенні не вимагалось надання будь-яких відомостей та не встановлювались будь-які вимоги щодо розміру статутного фонду підприємства. Підприємством у складі пропозиції надано довідку про обсяги доходу та копія фінансової звітності з обсягами доходу за 2019 року, зокрема отримано доходів в розмірі 4 938 900,00 грн. Зазначена сума є більшою, ніж очікувана вартість закупівлі Замовника.
Відповідно до ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Водночас нагадуємо, що відповідно до ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.5 ст. 17 Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Враховуючи викладене, оскільки Приватним підприємством "Будівельне об'єднання «Центр-Буд-Україна» запропоновано найнижчу ціну за результатами аукціону по закупівлі UA-2020-06-03-001508-b та надано всі документи, що вимагались Замовником, викладених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, просимо скасувати рішення що, оформлене протоколом щодо прийняття щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.06.2020 №19-6/20-1, як таке, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» суперечить його основоположним принципам а також умовам закупівлі UA-2020-06-03-001508-b та акцептувати нашу пропозицію.
У разі відхилення даної Вимоги, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, наше підприємство буде змушене звернутись до суду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.06.2020 12:05
Опис причини скасування:
Необхідно виправити помилку в П.І.Б. - Єгоріхіна Владислава Миколайовича
Дата скасування:
22.06.2020 13:48