-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги із технічного обслуговування, ремонтування офісної техніки, надання каналу виходу в інтернет, адміністрування файлового серверу, організації резервного копіювання, обслуговування локальної мережі, обслуговування парка комп’ютерної техніки, наявності підмінного фонду, технічного обслуговування техніки, відновлення даних, перевірка дискових розділів, інше)
Завершена
67 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 339.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 339.00 UAH
Період оскарження:
03.06.2020 10:10 - 09.06.2020 18:00
Вимога
Вирішена
Скарга
Номер:
26167b924e7449d8a2172d9590551734
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-03-000748-c.a1
Назва:
Скарга
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) 15 червня 2020 року було проведено закупівлю індентифікатор закупівлі UA-2020-06-03-000748-c на закупівлю послуг з 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги із технічного обслуговування, ремонтування офісної техніки, надання каналу виходу в інтернет, адміністрування файлового серверу, організації резервного копіювання, обслуговування локальної мережі, обслуговування парка комп’ютерної техніки, наявності підмінного фонду, технічного обслуговування техніки, відновлення даних, перевірка дискових розділів, інше).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ТОВ УКРМАЙСТЕР -ІТ
2. Фізична особа-підприємець Іщенко Людмила Василівна
Ціна учасника ТОВ УКРМАЙСТЕР -ІТ була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна, однак, пропозиція була відхилена згідно протоколу №3 тендерного комітету від 16.06.2020 року у зв'язку з відсутністю на думку Замовника кількох документів у складі пропозиції ТОВ УКРМАЙСТЕР -ІТ.
Маємо зазначити, що дане рішення є безпідставним.
1. У складі пропозиції ТОВ «Укрмайстер-ІТ» відсутні документи про те , що вартість правочину перевищує або не перевищує 50% вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу тому що по-перше: цієї вимоги не було у складі документації до закупівлі, а по -друге: дані документи формуються і передаються замовнику під час укладення договору, так як до моменту закінчення аукціону не відомо, буде перевищувати вартість правочину 50% вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу чи ні.
2. Згідно пункту 5 Додатку 2 Замовником встановлений вичерпний перелік копій документів для підтвердження юридичної особи та повноважень посадової особи Учасника закупівлі, а саме: копія виписки, витягу з протоколу зборів засновників, наказу про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом.
ТОВ «Укрмайстер-ІТ» у складі своєї пропозиції надало наступні копії документів для підтвердження даного пункту:
1. Копію протоколу загальних зборів
2. Копію наказу про призначення директора
3. Копію Статуту підприємства
Таким чином ТОВ «Укрмайстер-ІТ» повністю виконав вимоги даного пункту Документації.
При цьому Замовник визначає переможцем Учасника, який має фактичну адресу в іншому місті України, що для даного виду послуг є досить ризикованим в частині оперативного реагування на можливі екстренні випадки.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення щодо відхилення пропозиції «Укрмайстер-ІТ»та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження.pdf 17.06.2020 11:35
- Протокол 3.pdf 18.06.2020 09:31
Дата подачі:
17.06.2020 11:36
Вирішення:
Повідомляємо, що Замовник формує розуміння щодо Учасника виключно на підставі наданих у складі пропозиції документів. Умовами закупівлі було передбачено надання документів, що підтверджують повноваження на підписання договору за результатами закупівлі. При цьому зазначено перелік документів, які можуть бути підтвердженням відповідних повноважень. У складі пропозиції не було надано документу (відповідно до установчих документів учасника – витягу з протоколу зборів засновників (учасників)), який би підтверджував повноваження на підписання договору за результатами закупівлі.
Одночасно у складі пропозиції Учасника надано документи, що підтверджують повноваження на підписання документів пропозиції, проте не було надано документів, що підтверджують особу, що не відповідає вимогам п. 5 Додатку 2 Оголошення.
Пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі. Замовник не може, згідно вимог ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» прийняти дану пропозицію.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
18.06.2020 09:56
Підтвердження вирішення:
Повідомляємо, що Замовник формує розуміння щодо Учасника виключно на підставі наданих у складі пропозиції документів. Умовами закупівлі було передбачено надання документів, що підтверджують повноваження на підписання договору за результатами закупівлі. При цьому зазначено перелік документів, які можуть бути підтвердженням відповідних повноважень. У складі пропозиції не було надано документу (відповідно до установчих документів учасника – витягу з протоколу зборів засновників (учасників)), який би підтверджував повноваження на підписання договору за результатами закупівлі.
Одночасно у складі пропозиції Учасника надано документи, що підтверджують повноваження на підписання документів пропозиції, проте не було надано документів, що підтверджують особу, що не відповідає вимогам п. 5 Додатку 2 Оголошення.
Пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі. Замовник не може, згідно вимог ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» прийняти дану пропозицію.
Задовільнена:
Ні