• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

71.12.1 Послуги інженерні (72263000-6 Послуги зі впровадження програмного забезпечення) 71.12.12-00.00 Впровадження електронного документообігу (І черга)

Завершена

2 400 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 24 000.00 UAH
Період оскарження: 02.11.2016 14:01 - 14.11.2016 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення замовника

Номер: 91730da13e4849ff8a446dc74b508ee6
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-02-000233-c.a2
Назва: Скарга на рішення замовника
Скарга:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА Орган оскарження: Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Підприємство «ФОСС-Он-Лайн», 61002, місто Харків, вул. Дарвіна, 20 Тел.: +38(057)-714-12-28; +38(057)-719-51-94 E-mail: inf@foss.ua Замовник: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго" ЄДРПОУ 00100227 01032, Україна, Київська обл., Київ, вул. С. Петлюри, 25, м. Київ Тел.: +38 (044) 238-30-15 E-mail: kanc@nec.energy.gov.ua Ідентифікатор закупівлі: UA-2016-11-02-000233-c 21.11.16р. на веб-порталі акредитованої Уповноваженим органом з питань закупівель торгової площадки www.dzo.com.ua відбувся аукціон за закупівлею 71.12.1 Послуги інженерні (72263000-6 Послуги зі впровадження програмного забезпечення) 71.12.12-00.00 Впровадження електронного документообігу (І черга). 02.12.16р. Замовник опублікував Протокол розгляду тендерної пропозиції №79 від 02.12.16р., у якому одностайним рішенням учасників тендерного комітету було визнано переможцем торгів ПрАТ «Центр комп’ютерних технологій «ІнфоПлюс». У протоколі зазначено також про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Підстави подання скарги та обґрунтування порушених прав. Тендерна пропозиція ПрАТ «Центр комп’ютерних технологій «ІнфоПлюс» не відповідає умовам тендерної документації Замовника за тими ж самими ознаками, які перераховані у Протоколі №73 від 25.11.2016р, де розглядалася найбільш економічно вигідна пропозиція ТОВ «Підприємство «ФОСС-Он-Лайн». Застосування такого вибіркового підходу для визначення переможця свідчить про порушення Замовником принципів здійснення закупівель, викладених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема рішення Замовника не відповідає принципу «об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій». Внаслідок порушення Замовником даного принципу здійснення закупівлі, ПрАТ «Центр комп’ютерних технологій «ІнфоПлюс» отримує неправомірну перевагу у конкуренції згідно ст. 15 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», що порушує наше право на підприємницьку діяльність, захищене ст. 42 Конституції України. У Протоколі №73 вказані наступні ознаки невідповідності пропозиції ТОВ «Підприємство «ФОСС-Он-Лайн» вимогам тендерної документації Замовника: 1. Відповідно до вимог п. 2. «Досвід виконання аналогічного договору» Розділу І «Документи, які надають Учасники для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі» Додатку 2 тендерної документації Учасники повинні завантажити Довідку (складена в довільній формі) про досвід виконання договору аналогічного предмету закупівлі, виконаний договір, на який є посилання у довідці та лист-відгук у довільній формі про те, що договір виконаний.… На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасником надано договір з надання послуги з передачі програмного забезпечення та лист-відгук Сумської обласної державної адміністрації від 15.06.2016 №01-49/4144, який не стосується наданого договору, не містить посилань на нього та інформації щодо виконання чи не виконання наданого договору. Фактично це лист-відгук про досвід використання конкретного комерційного продукту. До тендерної пропозиції ПрАТ «Центр комп’ютерних технологій «ІнфоПлюс» вкладено три листа-відгуки: з Національного антикорупційного бюро України, Міністерства економічного розвитку України, Київської міської державної адміністрації (файли з архіву «06 Копії договорів та листів-відгуків.rar» тендерної пропозицій «ІнфоПлюс»). Жоден з цих листів-відгуків не містить посилань на відповідні договори та інформації щодо виконання чи не виконання наданих договорів. Фактично це листи-відгуки про досвід використання конкретного комерційного продукту. 2. Учасником не надано Інформаційний лист від виробника програмного забезпечення «MySQL» (передбачається використання СУБД «MySQL»), представництва компанії «Oracle» в Україні. У пропозиції також не наведено відомостей щодо гарантійного обслуговування/сервісної підтримки СУБД «MySQL». В пункті 46.1 ДОВІДКИ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ПРОПОЗИЦІЇ (файл «13 Довідка про відповідність пропозиції.pdf» тендерної пропозицій «ІнфоПлюс») вказано: «... Будуть використовуватися операційні системи та система управління базами даних Oracle, що є в наявності у Замовника», але в тендерній пропозиції ПрАТ «Центр комп'ютерних технологій «ІнфоПлюс» не надано жодних інформаційних листів від виробника СУБД Oracle, а також не наведено відомостей щодо гарантійного обслуговування/сервісної підтримки згаданої СУБД. 3. …наданий експертний висновок не засвідчує, що в системі реалізовано забезпечення захисту «службової інформації», що не відповідає пункту 51.5 Додатку 3 тендерної документації. Наданий Учасником експертний висновок містить пряму заборону використовувати наявний в системі засіб криптографічного захисту інформації «Бібліотека криптографічних перетворень «UALib» (UA.АЭЛА.0000-01 90 01) виробництва ТОВ «НВЦ «Безпека інформаційних технологій і систем», для захисту «службової інформації» (засіб може використовуватись для «криптографічного захисту інформації з обмеженим доступом (крім інформації, що становить державну таємницю, та службової інформації), а також відкритої інформації, вимогу щодо захисту якої встановлено законом від 18.02.2014 № 05/02/02-549.»). Тендерна пропозиція ПрАТ «Центр комп’ютерних технологій «ІнфоПлюс» містить експертні висновки від Державної Служби Спеціального Зв’язку та Захисту Інформації (ДССЗЗІ) України про засоби криптографічного захисту розробки ПрАТ «Інститут інформаційних технологій», які використовуються у системі електронного документообігу (СЕД) АСКОД розробки «ІнфоПлюс» (див. файли №№ 22, 23, 24 тендерної пропозиції «ІнфоПлюс»). В експертному висновку у файлі «22 Експертний висновок ІІТ Користувач ЦСК-1» у п.14 міститься пряма заборона використовувати згаданий засіб криптографічного захисту інформації виробництва ПрАТ «Інститут інформаційних технологій» для захисту «службової інформації»: засіб може використовуватись для «криптографічного захисту інформації з обмеженим доступом (крім інформації, що становить державну таємницю, та службової інформації)…». З п.4 документу «23 Експертний висновок ІІТ Шлюз захисту» та п.4 документу «24 Експертний висновок ІІТ Клієнт захисту» слідує, що дані засоби можуть бути використані у складі систем для обробки конфіденційної інформації (тобто не службової інформації). Таким чином, надані експертні висновки ПрАТ «Центр комп’ютерних технологій «ІнфоПлюс» не засвідчують, що криптографічні засоби розробки ПрАТ «Інститут інформаційних технологій», які використовуються в СЕД АСКОД , забезпечують захист «службової інформації», як це вимагається у пункті 51.5 Додатку 3 тендерної документації Замовника. Крім цього, в «Витягах з експертного висновку на АСКОД» (документи «20 Витяг з експертного висновку на АСКОД корпоративний» та 21 «Витяг з експертного висновку на АСКОД Web») вказано, що Програмне забезпечення АСКОД «забезпечує захист відкритої, конфіденційної та службової інформації від НСД відповідно до вимог: - нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні… ». Але, відповідно до вимог нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні для захисту службової інформації повинні використовуватися виключно програмно-апаратні чи апаратні засоби криптографічного захисту інформації. В пропозиції ПрАТ «Центр комп’ютерних технологій «ІнфоПлюс» не наведено, які апаратні чи програмно-апаратні засоби планується використовувати для захисту службової інформації. У кошторисі «ІнфоПлюс» (файл «03 Зведений кошторисний розрахунок.pdf») відсутня інформація про такі засоби та їх вартість. Таким чином, пропозиція ПрАТ «Центр комп’ютерних технологій «ІнфоПлюс» не відповідає вимогам пункту 51.5 Додатку 3 тендерної документації Замовника: «програмне забезпечення системи електронного документообігу … повинне забезпечувати захист … службової інформації від несанкціонованого доступу (НСД) відповідно до вимог нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні». Таким чином, для відхилення пропозиції одного із учасників Замовнику було достатньо вищенаведених умов, а для відхилення пропозиції ПрАТ «Центр комп’ютерних технологій «ІнфоПлюс» цих же пунктів недостатньо. Вимоги: Враховуючи викладене вище, керуючись ст.ст. 3, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 15 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Скасувати рішення Замовника про визначення ПрАТ «Центр комп’ютерних технологій «ІнфоПлюс» переможцем торгів згідно п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Скасувати процедуру закупівлі Замовника, як таку, що не відповідає принципам здійснення публічних закупівель, зокрема принципу «об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій». 12.12.2016р Додаток: Квитанція про сплату збору (на 1 арк.) Матеріали, необхідні для розгляду скарги, знаходяться у відкритому доступі на веб-порталі акредитованої Уповноваженим органом з питань закупівель торгової площадки www.dzo.com.ua.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 26.01.2017 19:18
Автор: ТОВ Підприємство «ФОСС-ОН-ЛАЙН», Щербатих Вячеслав Юрійович +380577141228 license@foss.ua https://foss.ua/language/uk/
Вимога
Відхилено

Не реальний термін виконання робіт

Номер: 5acf6de44eaa4d748bb9443d179c9317
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-02-000233-c.b1
Назва: Не реальний термін виконання робіт
Вимога:
Реалізація поставленого завдання вимагає суттєво більше часу, тому вважаємо, що необхідно або збільшити термін виконання робіт, або перенести закупівлю на наступний рік. Незалежним експертом може виступити Державна наукова установа "державний інститут науково-технічної та інноваційної експертизи" - це їх прямий обов'язок.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ДП «НЕК «Укренерго» уважно розглянуло поставлене Вами питання та повідомляє, що у Замовника немає підстав для зміни строку виконання робіт, зазначеного в документації.
Статус вимоги: Відхилено