-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне паливо у роздріб через мережу АЗС на території України, для потреб Дирекцій АТ "Укрпошта"
Категорія замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремій сфері господарювання Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Завершена
18 869 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 94 349.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 94 349.00 UAH
Період оскарження:
02.06.2020 16:51 - 29.06.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
ff41d45ef02043679975efaeecf2b219
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-02-009331-b.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються по принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Частиною 4 цієї ж статті визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Проте, пунктом 3.3 Додатку №4 до Тендерної документації (перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції), серед інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, вказано лист від власника чи володільця кожної АЗС або відповідної мережі про гарантований відпуск палива по талонам та карткам запропонованого учасником зразка (лист повинен містити назву, місцезнаходження кожної АЗС та зразки паливних карток та талонів, за якими буде здійснюватися реалізація палива, а також строк, впродовж якого гарантується відповідний відпуск палива, цей строк має бути не меншим за строк дії договору згідно тендерних умов).
Вважаємо, що виділена умова є дискримінаційною по відношенню до ТОВ «МАНГО-ГРУП», оскільки, у випадку якщо реалізація ТОВ «МАНГО-ГРУП» пального на підставі паливних карток чи талонів здійснюватиметься через мережу АЗС компаній-партнерів ТОВ «МАНГО-ГРУП», які, в свою чергу також не є власниками зазначених АЗС (АЗС перебувають у них в оренді), то вимога про надання листів-підтверджень саме від власників АЗС, а не лише від власника мережі, фактично унеможливлюватиме виконання учасником вимог тендерної документації в цій частині, оскільки, ТОВ «МАНГО-ГРУП» повинно буде надати не лише договір з власником партнерської мережі, але і листи від власника кожної АЗС, що входить до такої мережі.
Відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Враховуючи вищевикладене, керуючись п.4 ч.1, ч.4 ст.5, ч.4 ст.22 та ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаю видалити з тендерної документації, зокрема, з пункту 3.3 Додатку №4 до Тендерної документації, дискримінаційну умову щодо необхідності надання листів від власників чи володільців кожної АЗС (за умови, що вказані АЗС входять до відповідної мережі компанії-партнера учасника), або доповнити цей же пункт умовою про те, що у випадку якщо реалізація пального на підставі паливних карток чи талонів здійснюється через мережу АЗС компаній-партнерів учасника, то у цьому випадку надається лише лист-підтвердження від партнера, у мережу якого входять зазначені АЗС, а надання окремо листів від кожного власника/володільця цих АЗС, не вимагається.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.06.2020 12:11
Вирішення:
Замовник не вважає таку вимогу в Тендерній документації дискримінаційною чи такою, що унеможливлює участь певних учасників.
Зокрема, п. 3.3. додатку 4 до Тендерної документації містить наступні вимоги: "3.3. Лист від власника чи володільця кожної АЗС або відповідної мережі про гарантований відпуск палива по талонам та карткам запропонованого учасником зразка (лист повинен містити назву, місцезнаходження кожної АЗС та зразки паливних карток та талонів, за якими буде здійснюватися реалізація палива, а також строк, впродовж якого гарантується відповідний відпуск палива, цей строк має бути не меншим за строк дії договору згідно тендерних умов."
Відповідно до вищезазначеної інформації, Замовник наголошує, що, в тому числі, вимагає такий лист не лише від власника кожної АЗС або відповідної мережі, а й від володільця кожної АЗС або відповідної мережі. Спираючись на вищевказане, Замовник не вбачає дискримінаційних вимог та відхиляє вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено