-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги їдалень та кейтерингові послуги, послуги гарячого харчування)
Послуги їдалень та кейтерингові послуги, послуги гарячого харчування)
Торги відмінено
1 126 118.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 11 261.18 UAH
мін. крок: 1% або 11 261.18 UAH
Період оскарження:
30.11.2016 11:40 - 16.01.2017 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
0bf4e56c272f4f47acc27460705e3730
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-30-000357-c.b2
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга Жовтнев НРЦ.PDF 13.12.2016 17:57
- Скан-копія платіжного доручення 13.12.2016 17:57
- аналог.дог_магдалин.PDF 13.12.2016 17:57
- від 16.12.2016 2140 + Запит до публікації.pdf 16.12.2016 20:39
- Інформація про резолютивну частину рішення 2.pdf 03.01.2017 20:11
- Рішення від 03.01.2017 2 до публікації.pdf 26.01.2017 19:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.12.2016 17:57
Дата прийняття рішення по скарзі:
26.01.2017 19:08
Вимога
Є відповідь
Вимога про устунення порушень
Номер:
9ec323ca9f6143ff8273e337be958af2
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-30-000357-c.c1
Назва:
Вимога про устунення порушень
Вимога:
Вимога про усунення порушеь в тендерній документації (повний текст Вимоги наведено в доданому файлі)
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.PDF 05.12.2016 17:17
- Відповідь на скаргу.docx 07.12.2016 18:46
Дата подачі:
05.12.2016 17:18
Вирішення:
ТОВ "Лаверна смак" Відповідь на вимогу
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
08.12.2016 12:06
Підтвердження вирішення:
Тендерний комітет КЗО «Жовтневий навчально-реабілітаційний центр з поглибленим професійно-трудовим навчанням» ДОР» на запит ТОВ «Лаверна смак» надає роз’яснення :
1. Відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, єдиним критерієм оцінки є ціна.
Таким чином вбачається, що у випадку закупівлі послуг гарячого харчування для застосування єдиного критерію ціна 100% не обов’язково мати окремо розроблену специфікацію (технічний проект) та на ці послуги повинен існувати постійно діючий ринок, що є не можливим з огляду на наступне:
-- у додатку 3 до ТЗ (Технічне завдання) чітко зазначено, що Учасник розраховує ціну послуги виключно згідно вказаного в ТД двотижневого меню комунального закладу освіти «Жовтневий навчально-реабілітаційний центр з поглибленим професійно-трудовим навчанням» ДОР». Тобто меню персоніфіковано та затверджене виключно для нашого закладу, що дає право вважати його окремо розробленою специфікацією.
-- враховуючи дотримання норм харчування, хронічні захворювання та інші вади учнів в закладі, другий показник «Постійно діючий ринок» не можливо застосовувати, оскільки купуються не продукти харчування, а спеціалізована послуга, яку не може надавати будь-який заклад громадського харчування.
З огляду на особливості закупівлі послуг гарячого харчування, таку закупівлю слід вважати такою, що має складний та спеціалізований характер. Крім того, перелік підстав та критеріїв для визначення такого характеру, встановлених абзацом п’ятим частини першої статті 28 Закону, не є вичерпним.
На підставі вищенаведеного закладом було прийнято рішення використовувати при оцінці тендерних пропозицій критерій ціна разом з іншим критерієм – досвід роботи у сфері, відповідної до предмета закупівлі.
Враховуючи контингент соціально-незахищених дітей, для яких купуються послуги гарячого харчування, перевага по вищезазначеному критерію буде надаватися організаціям-учасникам з багаторічним досвідом роботи у сфері організації гарячого харчування. Тому вважаємо, що чим більше досвід роботи в учасника, тим якіснішим буде надання послуг. При цьому, вимога про наявність необхідного досвіду роботи не є вирішальною. Вирішальним та основним фактором при оцінці тендерної пропозиції насамперед залишається ціна.
Таким чином, Ваше твердження, що ця вимога є безпідставною та дискримінаційною не ґрунтується на чинному законодавстві.
2. Відповідно до ст.16 Закону Замовник має право вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, тобто Законом не обмежено вимагати нотаріально завірені копії документів на складські приміщення для зберігання продуктів харчування .
Тому , Замовник не порушує вимоги чинного законодавства, вимагаючи нотаріально завірені копії декількох документів (Додаток 1 ТД ), а саме :
1.2. Нотаріально завірену копію акту санітарно-епідеміологічного обстеження цього об’єкта дійсну на дату розкриття тендерної пропозиції (2015-2016 рр.);
1.3. Нотаріально завірену копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів;
1.4. Нотаріально завірену копію висновку державної санітарно епідеміологічної експертизи на складські приміщення разом з затвердженим асортиментним переліком товарів, ( виданий на ім’я учасника торгів).
У відповідності до СанПіН ці вимоги дають гарантію безпечності зберігання продуктів харчування в складських приміщеннях , що використовуються під час надання послуг для дітей – сиріт з цілодобовим перебуванням у закладі.
В складі тендерної пропозиції Учасник в електронній системі може надати від скановані оригінали документів. А Переможець , за 10 днів до укладення договору , зобовязаний надати нотаріально завірені копії в паперовому варіанті.
3. В частині 2 додатку 1 ТД « надання копій санітарних книжок працівників , що мають безпосереднє відношення до роботи з зазначеним предметом закупівлі» маються на увазі працівники, які контактують з продуктами харчування та споживачами.
Висновок санітарно-епідеміологічної служби на складські приміщення, експлуатаційний дозвіл та акт обстеження складських приміщень надається лише на приміщення, де зберігаються продукти харчування, в той час, як сертифікат ISO 9001 підтверджує та дає гарантію того, що Учасник на адресах потужностей (приміщення харчоблоків), веде свою господарську діяльність у відповідності до СанПіН, ДСТУ, ГОСТ, що є дуже важливим фактором для здоров’я та одужання дітей, які є вихованцями нашого навчально-реабілітаційного центру. Крім цього, наявність в учасника сертифікату ISO 9001 підтверджує те, що у останнього в штаті маються технологи харчового виробництва вищого розряду та інші спеціалісти відповідної кваліфікації, які професійно використовують та проводять розрахунки норм, вітамінізації та енергетичної цінності харчових продуктів. Замовник не має права дозволити, щоб переможець торгів навчався організовувати виробничий процес по приготуванню страв на дітях-сиротах та дітях позбавлених батьківського піклування.
В закладі Замовника перебувають діти-інваліди з різними формами захворювань і харчування дітей є одним із основних напрямків лікування захворюваності дітей та повинно здійснюватися організацією з багаторічним досвідом надання послуг на належному рівні.
Вимога щодо надання учасниками торгів сертифіката системи управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008, ITD) – це гарантія спроможності стабільно та безперервно забезпечувати якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання; це забезпечення упевненості в тому, що послуги, які надаються підприємством, відповідають обов'язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість послуг, знаходяться під контролем.
Таким чином, в наших вимогах є бажання отримати належного виконавця послуг та ніякої дискримінації у наших діях немає.