• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 09110000-3 "Тверде паливо"

Завершена

99 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 495.00 UAH
Період оскарження: 02.06.2020 14:54 - 14.06.2020 00:00
Вимога
Без відповіді

Неправомірне визначення переможця

Номер: fc386fa666e04966bcca3450ab30e96f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-02-006731-b.c2
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Відповідно вимогам тендерної документації учасник повинен надати «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку №3 до Документації (на підтвердження відповідності пропонованого товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі Учасник самостійно завантажує в електронну систему закупівель скановані копії сертифікатів якості та (або) інших документів, що підтверджують якість запропонованого товару)». за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Тетра-П" було виявлено невідповідність його тендерної пропозиції встановленим технічним вимогам та не підтверджено відповідності пропонованого товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі шляхом надання сертифікатів якості та (або) інших документів, що підтверджують якість. Надана в складі тендерної пропозиції Копія протоколу випробувань №32/19 МГрВ від 23.07.2019 не відповідає оригіналу документа, про що було надано підвердження від ВИПРОБУВАЛЬНОГО ЦЕНТРУ Державного пiдприємства "Сертифiкацiйний випробувальний центр опалювального обладнання" (ВЦ ДП "СВЦОО"). До того ж в іншій процедурі закупівлі № UA-2020-07-03-007974-a Відділу освіти, культури та туризму Великомихайлівської селищної ради Великомихайлівського району Одеської області (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-03-007974-a) в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "Тетра-П" надана Копія цього ж протоколу випробувань №32/19 МГрВ від 23.07.2019, але вже з іншими показниками вологості гранул. Все вищезазначене, по-перше, робить тендерну пропозицію учасника ТОВ "Тетра-П" невідповідною встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та такою , що містить недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником повинно було бути виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону. А , по-друге, є складом кримінального злочину та згідно ст.358 кримінального кодексу України підроблення офіційного документа карається штрафом до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до двох років; використання завідомо підробленого документа карається штрафом до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до двох років. Відповідальність за порушення законодавства про закупівлі несуть члени тендерного комітету замовника, уповноважені особи, члени органу оскарження, посадовці Уповноваженого органу та службові особи, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів. Їх перелік закріплений в окремому розділі закону “Про публічні закупівлі”. За порушення закупівельного законодавства їм загрожує адміністративна відповідальність. Перелік протиправних дій міститься у статті №164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Йдеться про неправомірне визначення переможця, а саме невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону. Подібні дії тягнуть за собою накладення штрафу – від 25 500 до 51 000 гривень (від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян). На підставі вищезазначених виявлених порушень і невідповідностей вимагаємо скасувати рішення про визначення відповідною тендерну пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Тетра-П" на підставі ч.1. ст.31 Закону, а саме тендерна пропозиція учасника не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та такою , що містить недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Скарга
Виконана замовником

Скарга АМКУ

Номер: fd6f10a93bee4376a6c28dc2a6df6e24
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-02-006731-b.a1
Назва: Скарга АМКУ
Скарга:
№ _1____ від 04 липня 2020 року. До Антимонопольного комітету України вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю “ТЕТРА-П” код ЄДРПОУ 43461163 Адреса: 69097, м. Запоріжжя, вул. Василя Сергієнка, буд. 14-А, кв. 19, електронна пошта: tetra_p@ukr.net телефон: +380637244090 Замовник: Виконавчий комітет Мереф`янської міської ради Харківського району Харківської області код ЄДРПОУ 40968364 Адреса: 62472, Харківська область, Харківський р-н, м. Мерефа вул. Дніпровська, буд. 213 електронна пошта: gorsovetzakupivli@gmail.com телефон +380506034845 Інформація про закупівлю: ID: eaa3a086503e460c8b81360767d3d52a Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-02-006731-b ДК 021:2015 код 09110000-3 Тверде паливо (паливні пелети з лушпиння соняшника) Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 25.06.2020 СКАРГА на рішення замовника по результатам проведення торгів Замовником торгів – Виконавчим комітетом Мереф`янської міської ради Харківського району Харківської області (далі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ДК 021:2015 код 09110000-3 Тверде паливо (паливні пелети з лушпиння соняшника) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-02-006731-b . Товариство з обмеженою відповідальністю “ТЕТРА-П” (далі — ТОВ “ТЕТРА-П”, Учасник) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі, для чого, своєчасно та в повному обсязі у складі тендерної пропозиції були подані всі необхідні документи у відповідності до вимог Тендерної документації, затвердженої Замовником. Але, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника № 68 від 25.06.2020 року, Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “ТЕТРА-П”, оскільки вона, нібито, не відповідає умовам Тендерної документації. Цим же, протоколом засідання тендерного комітету Замовник прийняв рішення про розгляд наступної тендерної пропозиції іншого учасника. Вважаємо дані рішення Замовника, викладені у протоколі засідання тендерного комітету № 68 від 25.06.2020 року незаконними, та такими, що не відповідають фактичним обставинам і умовам тендерної документації Замовника, та які повинні бути скасовані, виходячи з наступного. 1. Відповідно до п.1 розділу ІІІ Тендерної документації “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”, яка затверджена Замовником, передбачено, що у складі тендерної пропозиції документи, подаються в сканованому вигляді через електронну систему закупівель в електронному вигляді у форматі PDF (PortableDocumentFormat). Рекомендується документи у складі пропозиції Учасника надавати у тій послідовності, в якій вони наведені у тендерній документації замовника, а також надавати окремим файлом кожний документ, що іменується відповідно змісту документа. Отже, Тендерна документація, затверджена Замовником, не містить прямої заборони учасникам надавати документи в сканованому вигляді через електронну систему закупівель в електронному вигляді у форматі PDF, які вміщені у файловий архів формату “.rar” чи в будь-якому іншому форматі. Не містить такої заборони і ст. 26 Закону України “Про публічні закупівлі”. 18.06.2020 о 14 год. 39 хв. в електронній системі закупівель до закупівлі з ідентифікатором: UA-2020-06-02-006731-b, ТОВ “ТЕТРА-П” був поданий файловий архів “Тетра.rar”, який містить в собі 16 файлів у форматі PDF (PortableDocumentFormat). В цьому архіві зокрема містяться файли: 7-Довiдка_про_повноваження.PDF, 8-Наказ_1-К.PDF, 9-Рiшення_Засновника.PDF, 11-Довiдка_про_право_пiдпису.PDF, та в цих файлах на виконання вимог п. 7 Тендерної документації наявні всі необхідні та оформлені згідно з вимогами Тендерної документації документи, щодо підтвердження повноважень посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Даний файловий архів є повністю працездатним та вільно завантажується з системи електронних закупівель. Замовник належним чином не розглянув всі подані Учасником документи у складі тендерної пропозиції, та абсолютно безпідставно оголосив про відсутність документів щодо підтвердження повноважень посадової особи або представника Учасника, в той час як вони фактично були подані, тим самим Замовник прямо порушив вимоги ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі”. 2. 18.06.2020 о 14 год. 39 хв. в електронній системі закупівель до закупівлі з ідентифікатором: UA-2020-06-02-006731-b, ТОВ “ТЕТРА-П” був поданий файловий архів “Тетра.rar”, який містить в собі 16 файлів у форматі PDF (PortableDocumentFormat). В цьому архіві зокрема містяться файли з назвою: 1-Витяг_EДР_29.05.2020.PDF 2-Виписка_з_EДР.PDF 3-Вiдомостi_EДР_Держстат.PDF. У цих файлах, на виконання п. 8 Тендерної документації, наявні всі необхідні та оформлені згідно з вимогами Тендерної документації документи, а саме: - Витяг з ЄДРПОУ ТОВ “ТЕТРА-П” (сформовано на запит від 29.05.2020 № 1006695988); - Виписка з ЄДРПОУ ТОВ “ТЕТРА-П”; - Довідка з Головного управління статистики у Запорізькій області від 29.01.2020 № 122/2020 щодо відомостей з ЄДРПОУ ТОВ “ТЕТРА-П”. Всі ці та інші документи завірені печаткою та власноручним підписом уповноваженої особи учасника. Замовник належним чином не розглянув всі подані Учасником документи у складі тендерної пропозиції, та абсолютно безпідставно оголосив про відсутність документів щодо підтвердження повноважень посадової особи або представника Учасника, в той час як вони фактично були подані, тим самим Замовник прямо порушив вимоги ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі”. 3. Пунктом 9 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовником передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасники мають надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копію витягу з реєстру платників ПДВ (У разі якщо Учасник не платник ПДВ - витяг з реєстру платників єдиного податку або свідоцтво про сплату єдиного податку) (завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника). Коло платників ПДВ визначається ст. 180 Податкового кодексу України (далі — ПКУ), при цьому, ПКУ не пов'язує виникнення чи припинення статусу платника ПДВ з обраною суб'єктом господарювання системою оподаткування. Тобто, Замовником при розробці Тендерної документації до даної закупівлі не враховано, що статус не платника ПДВ за певних умов може мати і суб'єкт господарювання, що перебуває на загальній системі оподаткування, а не тільки той, що обрав спрощену систему (єдиний податок). Отже, вимога надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копію витягу з реєстру платників ПДВ (У разі якщо Учасник не платник ПДВ - витяг з реєстру платників єдиного податку або свідоцтво про сплату єдиного податку) дискримінує тих учасників, які перебувають на загальній системі оподаткування, та при цьому не є платниками ПДВ. У складі тендерної пропозиції ТОВ “ТЕТРА-П” надало довідку (лист-гарантію) від 15.06.2020, якою повідомило Замовника, що перебуває на загальній системі оподаткування і не є платником ПДВ, а тому не може надати документи, передбачені п. 9 Додатку № 1 до Тендерної документації. Але вказана довідка Замовником розглянута не була, а замість її розгляду, Замовник ухвалив рішення, щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ “ТЕТРА-П”. Такі дії Замовника порушують ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. 4. У протоколі засідання тендерного комітету № 68 від 25.06.2020 року Замовником зазначено, що нібито 19 червня 2020 року учасником завантажено файл «edr_identification.yaml», який розкривається частково i потребує розкодування. Що стосується файлу, який завантажено Учасником 19.06.2020 та який начебто не розкривається і потребує розкодування, зауважуємо наступне: Файл edr_identification.yaml завантажується не Учасником, а електронною системою закупівель в автоматичному режимі в той час, коли пропозиція учасника набуває статусу «Розглядається». Сам учасник до завантаження цього файлу, його формату, кодування, тощо, не має жодного відношення та відповідальність за його працездатність не несе і нести не може. В свою чергу, ТОВ «ТЕТРА-П» як участник процедури закупівлі, в форматі PDF надає працездатні файли з належним чином оформленими документами, а саме: 1-Витяг_EДР_29.05.2020.PDF, 2-Виписка_з_EДР.PDF, 3-Вiдомостi_EДР_Держстат.PDF). 5. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі”, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Як зазначено в протоколі засідання тендерного комітету № 68 від 25.06.2020, Замовник не надав Учаснику вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, оскільки, на думку Замовника, в тендерній пропозиції були виявлені і інші невідповідності, усунення яких не передбачено чинним законодавством — начебто Учасником не надано виписки та витягу з ЄДРПОУ, копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ. Але вище в п. 2 та 3 цієї скарги, ТОВ “ТЕТРА-П” зазначило та обґрунтувало, що такі документи у складі тендерної пропозиції були надані, але вони безпідставно залишились нерозглянутими Замовником. Отже, Замовник у протиправний спосіб створив штучну ситуацію, яка надала йому можливість формально не застосовувати положення ч. 16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі” щодо направлення Учаснику вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах та в подальшому відхилити тендерну пропозицію, як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Такі дії Замовника є незаконними та свідчать про намагання в будь-який спосіб надати перевагу іншому учаснику, а не ТОВ “ТЕТРА-П”, що є грубим порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а тому протокол засідання тендерного комітету № 68 від 25.06.2020 має бути скасований Замовником. Оскільки тендерна пропозиція ТОВ “ТЕТРА-П” була відхилена Замовником абсолютно у протиправний спосіб, це робить також незаконним і наступне рішення Замовника, щодо обрання переможцем торгів ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС", яке було оформлено протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 25.06.2020 № 70. Цей протокол також має бути скасований як незаконний. Спираючись на вищенаведене, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, - ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Скасувати рішення (протокол) тендерного комітету Замовника № 68 від 25.06.2020 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “ТЕТРА-П” у процедурі закупівлі UA-2020-06-02-006731-b; 3.Скасувати рішення (протокол) тендерного комітету Замовника 25.06.2020 № 70 про визнання переможцем процедури відкритих торгів учасника ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" у процедурі закупівлі UA-2020-06-02-006731-b; 4. Прийняти тендерну пропозицію учасника ТОВ “ТЕТРА-П” і визнати його переможцем закупівлі UA-2020-06-02-006731-b. Директор ТОВ “ТЕТРА-П” Ю.А. Сільва “04“ липня 2020 р.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 16.07.2020 12:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.07.2020 17:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.07.2020 20:14
Дата виконання рішення Замовником: 24.07.2020 14:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: На підставі ч. 22 ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" 20.07.2020 тендерну пропозицію переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі ДК 021:2015 код 09110000-3 "Тверде паливо" (Паливні пелети з лушпиння соняшника) ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "Теплоенергосервіс" відхилено. ТОВ "ТЕТРА-П" 24.07.2020 визнано переможцем.
Автор: ТОВ "ТЕТРА-П", Сільва Юлія Альбертівна +380637244090 tetra_p@ukr.net