-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з розробки дизайну, виготовлення та розповсюдження сувенірної продукції в рамках організації Всеукраїнського Олімпійського дня
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.3% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 1.3% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
02.06.2020 14:51 - 14.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення тендерного комітету про визначення переможцем закупівлі
Номер:
01fc4f09d2f84c149b15db012e0d77df
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-02-006646-b.a1
Назва:
Вимога на рішення тендерного комітету про визначення переможцем закупівлі
Вимога:
№144 від 23.06.2020 року
ВИМОГА
на прийняте замовником рішення про визначення переможця процедури відкритих торгів на
закупівлю 18330000-1 - Футболки та сорочки (послуги з розробки дизайну, виготовлення та розповсюдження сувенірної продукції в рамках організації Всеукраїнського Олімпійського дня) Спеціальне проектно-конструкторсько-технологічне бюро УТОГ
ТОВ «МАЛЬТА.» є учасником відкритих торгів Громадська організація «Національний олімпійський комітет України» з предметом закупівлі: 18330000-1 - Футболки та сорочки (послуги з розробки дизайну, виготовлення та розповсюдження сувенірної продукції в рамках організації Всеукраїнського Олімпійського дня), ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-02-006646-b, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємось з даною вимогою на рішення тендерного комітету замовника Громадська організація «Національний олімпійський комітет України» від 23.06.2020 №3-ртп, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок чого порушено права та законні інтереси ТОВ «МАЛЬТА.»
23.06.2020 року Замовник своїм рішенням, викладеним у Протоколі розгляду тендерних пропозицій №3-ртп від 23.06.2020 року визнав переможцем відкритих торгів учасника Спеціальне проектно-конструкторсько-технологічне бюро УТОГ, так як пропозиція даного учасника відповідає умовам тендерної документації.
ТОВ МАЛЬТА.» не погоджується із вищевказаним рішенням тендерного комітету Замовника, так як з аналізу тендерної пропозиції Спеціальне проектно-конструкторсько-технологічне бюро УТОГ вбачається ії невідповідність умовам тендерної документації Замовника і тому є підстави для ії відхилення.
Щодо невідповідності тендерної пропозиції Спеціальне проектно-конструкторсько-технологічне бюро УТОГ умовам тендерної пропозиції Замовника зазначаємо наступне:
1. Згідно п. 1.1 додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен надати довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору (договорів). На виконання вищевказаної вимоги учасником надано довідку №106 від 17.06.2020 року, у якій вказано, що Спеціальне проектно-конструкторсько-технологічне бюро УТОГ має досвід виконання договорів з розробки дизайну та виготовлення сувенірної продукції, зокрема, текстильної, на підтвердження чого надано копія Договору №02/06/2019 від 10.06.2019 року, з предметом договору: пошиття футболок. При аналізі даного договору виявлено, що учасник виступає Постачальником товару: Футболка жіноча (тканина 100% хб, розмір 44,46,48). В даному договорі не вказано що він є виробником (пошиття футболок), що має зробити розробку дизайну малюнків та розповсюдження продукції. Для розробки дизайну малюнка на футболки потрібні кваліфіковані робітники та обладнання. Згідно п 1.2 договору №02/06/2019 від 10.06.2019 - найменування, кількість товару за цим договором зазначені у специфікації (додаток №1), що додається до договору про закупівлю та є його невід’ємною частиною. В свою чергу учасником надана специфікація №С-00000001 від 10.06.2019 до договору №С-00000001 від 10.06.2019 року. А додатку №1 до договору №02/06/2019 від 10.06.2019 року не надано. Тобто даний договір та додатки до нього не можуть вважатися як аналогічний договір з предметом закупівлі 18330000-1 - Футболки та сорочки (послуги з розробки дизайну, виготовлення та розповсюдження сувенірної продукції.
2. Згідно п. 1.2 додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен надати копії відповідного аналогічного договору (договорів), а також акти наданих послуг/видаткові накладні за цим договором (договорами). На виконання п 1.2 додатку 1 до тендерної документації учасником надані видаткові накладні №С-000088 від 17.07.2019 року на суму 12000,00 грн, №С-000087 від 17.06.2019 року на 44800,00 грн., №С-000088 від 30.06.2019 року на суму 68800,00 грн. Дані видаткові накладні не мають інформації згідно якого договору робилась поставка товару, та на підставі чого їх можна віднести к договору №02/06/2019 від 10.06.2019р. Також вище вказані видаткові накладні оформлені всупереч Законодавству України та мають признаки фіктивності, а саме: постачальник повинен завірити печаткою документ на відвантаження, як що в його господарській діяльності використовується печатка (з документів наданих учасником видно що він використовує печатку); в формі видаткової накладної учасник вказує на підставі якого закону та розпорядження КМДА звільнено від оподаткування, але розпорядження КМДА (№1237 від 10.07.2019 року) буде прийнято тільки після виписки видаткових накладних.
3. Згідно п.3 додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен надати довідку, яка містить такі відомості про учасника: банківські реквізити; система оподаткування; прізвище, ім'я, по батькові, телефон та e-mail контактної особи. На виконання п.3 додатку 1 до тендерної документації учасником надана довідка №107 від 17.06.2020 року, у якій вказано: повне найменування учасника; керівництво; ідентифікаційний код; місцезнаходження; особа, уповноважена представляти інтереси; термін поставки товару; факс; електронна адреса. В даній довідці не має інформації про банківські реквізити учасника та про систему оподаткування учасника. З цього слідує, що дана довідка не відповідає умовам тендерної документації.
4. Згідно п.2 розділ ІІІ тендерної документації, учасник повинен надати грошове забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії. На виконання цього пункту тендерної документації учасник надав скановану копію банківської гарантії №G0620/8116 на папері. Але в тендерній документації вказується надання електронної банківській гарантії з накладанням ЕЦП банку якій ії видав.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Із вищевказаного вбачається, що тендерна пропозиція Спеціальне проектно-конструкторсько-технологічне бюро УТОГ не відповідає умовам тендерної документації і має бути відхилена.
Отже, тендерним комітетом Громадська організація «Національний олімпійський комітет України» порушено ЗУ «Про публічні закупівлі» та прийнято незаконне рішення щодо визначення переможцем Спеціальне проектно-конструкторсько-технологічне бюро УТОГ.
На підставі вищенаведеного, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо відхилити тендерну пропозицію Спеціальне проектно-конструкторсько-технологічне бюро УТОГ з підстав ії не відповідності вимогам тендерної документації замовника.
У випадку не скасування вашого рішення до 25.06.2020 року включно, змушені будемо подати скаргу на анти конкурентні дії замовника до АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- №144 23.06.20СкаргаНаціональний олімпійський комітет України.pdf 23.06.2020 20:26
Дата подачі:
23.06.2020 20:26
Вирішення:
Тендерний комітет замовника розглянув Вашу вимогу та інші документи по процедурі закупівлі та встановив, що інформація з вимоги може бути суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі та потребує поглибленого розгляду, перевірки і підтвердження.
Тендерним комітетом замовника було прийнято рішення про скасування рішення про визначення Спеціального проектно-конструкторсько-технологічного бюро Українського товариства глухих переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю «18330000-1 - Футболки та сорочки (послуги з розробки дизайну, виготовлення та розповсюдження сувенірної продукції в рамках організації Всеукраїнського Олімпійського дня)» (протокол додається).
Статус вимоги:
Задоволено