-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 48820000-2 – Сервери (Сервер)
Місце поставки товару: 36011, м. Полтава, просп. Першотравневий, 24. Строк поставки товару: один день з моменту замовлення товару. Оцінка пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – «Ціна пропозиції (з ПДВ)». Питома вага критерію «Ціна пропозиції (з ПДВ)» - 100 %. Закупівля буде проводитися за рахунок коштів державного бюджету України по КЕКВ 3210.
Торги відмінено
115 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 575.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 575.00 UAH
Період оскарження:
02.06.2020 14:51 - 05.06.2020 17:00
Вимога
Без відповіді
вимога
Номер:
bad2cfacad284316ae379ea67f7fb74b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-02-001404-a.b2
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний Замовник!
Ві невірно трактуєте норми закону та самі підтверджуєте что ви порушуєте закон
“… для захисту прав, що дійсно були порушені”
При цьому ви написали дивні речі, які не відповідають дійсності
“…що задоволення його вимоги зробить цю закупівлю неекономною та неефективною, а укладений за результатами закупівлі договір – нікчемним.”
Наша компанія поставляла сервери по всій Україні до багатьох міст, і ми перемагали в конкурентних закупівлях з іншими учасниками, у нас безліч підписаних договорів і позитивних відгуків і ніхто не вимагав сервісний центр в своєму місті, та по Supermicro це не має сенсу.
Крім того нам незрозуміло чому ви пишете, що
“ Відсутність власного сервісного центру на території міста Полтави обумовить потребу в надмірних витратах замовника для звернення до сервісного центру ”
Доставка в сервісний центр і назад здійснюється за рахунок постачальника.
Пропишіть дану вимогу до документації і немає проблем де знаходиться сервісний центр.
І ще, а ви можете назвати хоч один сервісний центр Supermicro в Полтаві?
Його немає в Полтаві.
Так і в чому сенс, якщо сервер візьмуть в Полтаві і він далі поїде до Києва, це займе додатковий час, або він безпосередньо відразу поїде до Києва за рахунок постачальника або вам безпосередньо відправлять з Києва несправний компонент. Це буде правильно і швидше.
Ми вимагаємо внести зміни не тільки для нашої компанії, а для всіх можливих учасників, щоб учасник з будь-якого міста України міг брати участь нарівні з місцевими компанії з Полтави.
В даному випадку 100% чинником є низька ціна і чим більше буде компаній і конкуренція тим вона буде нижче.
Відповідно принцип максімальної економії та ефектівності буде тільки при допуску всіх компаній зі всієї України.
Вашої вимогою ви звужуєте список компаній до мінімуму і цим порушуєте кілька норм закону, а саме
Стаття 5.
2) максимальна економія
+
4. Замовник НЕ ма ють права встановлюваті жодних діскрімінаційніх вимог до учасников.
Ми і компанії з інших міст, у яких немає власного сервісного центру в Полтаві, не можемо взяти участь.
Ще раз вимагаємо не порушувати закон і прибрати з документації дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.06.2020 12:36
Вимога
Відхилено
сервісний центр
Номер:
1530855f563e4b96a5900d950fb696f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-02-001404-a.b1
Назва:
сервісний центр
Вимога:
Шановний Замовник!
Прохання внести зміни до тендерної документації
Згідно закону
Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
У вашій тендерній документації є вимога:
«Учасник повинен мати власний сервісний центр у м. Полтава»
Ця вимога значно зменшить кількість можливих учасників, а як наслідок через зниження конкуренції не буде максимальної економії бюджетних коштів.
Ця вимога є дискримінаційною по місцю розташування щодо нашої компанії, як виробника серверів з іншого міста.
Прохання не порушувати закон і прибрати прив'язку до міста Полтава. Ви можете написати гарантовані строки відновлення працездатності сервера і закріпити це в договорі, це буде правильно.
Крім того, ви повинні розуміти, що по серверному обладнанню кращі сервіси знаходиться в Києві і практично весь підмінний фонд і компоненти для заміни так само знаходяться в Києві, що ще більше знижує необхідність прив'язки до міста Полтава. З великою ймовірністю сервіс з Києва вирішить проблему з сервером значно швидше, ніж менш кваліфікований сервіс в Полтаві.
Якщо ви не внесете зміни в документацію, ми будемо вимушені звернутися в АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.06.2020 18:03
Вирішення:
Розглянувши зміст вашої вимоги від 03.06.2020р., повідомляємо наступне.
Документацією спрощеної закупівлі передбачено гарантійний ремонт товару. Крім того, встановлено вимогу про термін безкоштовного гарантійного обслуговування, що надається виробником серверу, він повинен складати не менше 36 місяців. Зобов’язання щодо виконання такого гарантійного обслуговування покладається на учасника-переможця, з яким буде укладено договір.
Наявність власного сервісного центру не означає, що гарантійний ремонт може бути виконано лише власними силами такого центру. Таке не випливає й з інших положень документації. Нормальною практикою вважається залучення сервісними центрами субпідрядних організацій. Одночасно з тим, сторона-покупець звертається саме до сервісного центру продавця, який і несе відповідальність у випадку неналежного виконання послуг з гарантійного обслуговування та ремонту відповідно до положень договору.
Відсутність власного сервісного центру на території міста Полтави обумовить потребу в надмірних витратах замовника для звернення до сервісного центру, що суперечитиме принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з цим, вимога учасника про усунення зі змісту документації положення про необхідність наявності власного сервісного центру на території міста Полтава не може бути задоволена.
Принагідно звертаємо увагу, що будь-яка умова чи вимога тендерної документації так чи інакше звужує коло потенційних постачальників (учасників). Саме з метою здійснення ефективних та економних закупівель та відбору належних учасників Закон України «Про публічні закупівлі» і передбачає можливість застосування таких умов та вимог. Дискримінація – це нерівний підхід до рівних учасників. В чому саме полягає дискримінація учасника, що подав вимогу, на його думку, зі змісту такої вимоги встановити неможливо.
В той же час, очевидним є факт, що учасник, що подав вимогу, імовірно не відповідає вимогам документації, та маніпулюючи механізмами, передбаченими Законом України «Про публічні закупівлі» для захисту прав, що дійсно були порушені, намагається домогтись внесення змін до документації, що були б зручними для нього особисто. При цьому, принципи здійснення закупівель, учасником ігноруються, як і ігнорується той факт, що задоволення його вимоги зробить цю закупівлю неекономною та неефективною, а укладений за результатами закупівлі договір – нікчемним.
Комплексний аналіз вищевказаних обставин повністю виключає можливість задоволення вимоги учасника щодо внесення змін до документації закупівлі «ДК 021:2015 - 48820000-2 – Сервери (Сервер)».
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні